Ja spannend Aiseria! Hou ons op de hoogte! BallerinaN ik hoop dat het jullie snel lukt met een een beetje hulp! Komt vast goed!
Ik zou het vanmorgen doen.. maar door een drama met mijn katjes heb ik er helemaal geen zin in gehad. Mijn zwangere katje heeft ergens in haar dracht de boel 'afgebroken', maar het zit nog wel in haar buik. Dus vanmorgen heeft ze de eerste reeks van medicatie gekregen om het uit te drijven.. Een cattery hebben is echt helemaal niet leuk soms.. paar maand geleden verloor één van mijn andere dames haar enige kitten te vroeg waardoor die overleed.
Bedankt dames. In ieder geval ga ik nog wel vanavond of morgen ochtend testen, maar ik durf even totaal geen hoop in iets te hebben.
Aisera wat een vervelend nieuws! Snap dat je daar even mee bezig was. Maar hopelijk vandaag of morgen ook goed nieuws. Ballerina, haha m'n vriend zou bij uitslagen ook gewoon ja zeggen, niet doorvragen en er vanuit gaan dat ik het wel zou snappen ook al heb ik zoiets dan nog nooit meegemaakt. Is de jouwe ook zo? Maar wel fijn dat ze je gaan helpen! Nu komt het vast snel goed!!
Haha ja, mannen he?! Hij wil het allemaal wel weten, naar durft niet goed doorvragen! Aiseria: ik hoop nog wel steeds voor jou hoor!! Ben echt benieuwd!
Ballerina, heel veel succes! Ik vroeg me elke keer af vanaf wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben rond/tijdens mijn eisprong en kwam op internet een overzichtje tegen. Ik vind hem zelf wel handig dus dacht zal hem even delen misschien is iemand anders er ook blij mee
Fijn BallerinaN, dat ze je nu gaan helpen! Och Aiseria wat een triest verhaal van je katjes, Wat een handig schema Shaker!
Sorry dames, ik was even een paar dagen niet online geweest. Probeer mezelf te beschermen. Ik ben nu overtijd, maar nog geen bloed en afgelopen zondag ochtend op nod een negatieve test. Dus ik weet nog niet waar ik aan toe ben, als ik tegen vrijdag nog niet bloed dan doe ik maar weer een test. Ik vind het wel verwarrend, omdat ik precies mijn ei gevoeld heb, dus ik zou nu wel ongi moeten zijn.
jammer Aiseria! Kan me voorstellen dat je daar wel wat onzeker van word! Ik had dat ook tijdens mn 2e cyclus! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! En ik snap het ook heel goed dat je even niet online bent geweest! Ik maak mezelf soms ook gek met dit forum! Ik heb donderdag laatste bloedverlies gehad van m'n menstruatie. Heb alleen nu alweer mega veel van dat witte rekbare slijm.. Vind ik wel errug vroeg, helemaal voor dat mijn cyclus best wel lang was de vorige rondes! Is dat normaal dat je al zo snel weer veel slijmverlies hebt? Heb gistermiddag ovulatietest gedaan en die was nog helemaal wit.. Zo maar weer even 1 doen....
Jammer Aiseria! Heb je wit slijm Woman1988 of is het doorzichtig? Doorzichtig slijm is namelijk vruchtbaar slijm. Moet eerlijk zeggen dat ik mijn 2e cyclus (laatste dus) ook rekbaar doorzichtig slijm had, dat iedereen tegen me zei dat het mijn eisprong was maar de ovulatietesten bleven negatief.. achteraf gezien dus wel degelijk mijn eisprong! En gelukkig hadden we hem goed benut. Wil er alleen mee zeggen, ga niet altijd af op de ovulatietesten, maar meer op je gevoel.
Bij mij gaf het slijm ook de eisprong aan. Ik heb dat nu twee weken geleden gehad en sinds gisteren mijn eerste menstruatie. Ik ben nu benieuwd naar de volgende cyclus! Weer 40 dagen of toch anders? Best spannend allemaal. Ballerina: heb jij nog nieuws?
Hmmm ik let eigenlijk noot echt op dat slijm. Valt dat op of letten jullie er meer op? Aisera balen die onduidelijkheid! Hopelijk snel meer duidelijkheid. Het liefst zwanger maar als dat niet zo is dan beter ongi.. M'n eerste cyclus was 35 ga ik 'n uwer vanuit, maar dat hoeft niet zo te zijn Hanah. Pas na een paar cyclussen kun je er iets over zeggen, of je regelmatig bent of niet...
Wat een onduidelijkheid voor iedereen! Duimen voor jou Aiseria . Ikzelf zit nog in ronde 1, nu op 31 dagen.. Afgelopen zondag test gedaan (vroeger voor pil 28 dagen) maar niks. Ga er vanuit dat ik elk moment ongesteld word.. Hoop ik. Dan kan ik tenminste door naar ronde 2. Onduidelijkheid is helemaal niks! Succes iedereen!
Jammer Aiseria! Had maandag ook mij ei, duidelijk gevoeld en ook op zaterdag vruchtbaar slijm maar mijn ovu test ( ja ja de eerste) bleef ook wit.. Heb nu al vanaf zondag een erg opgezette buik, veel buiksteken vooral onderaan in het midden en was zondag en maandag ook met vlagen misselijk! Vandaag is er weer niks aan de hand, dus t zal wel weer niet zo zijn.. Wel veel last van afscheiding, afwisselend dik wit tot vloeibaar wit.. :/