Wat geweldig Aiseria gefeliciteerd!!! Leuk om straks de foto's van je test te bekijken Ik ben volgens mij net ongesteld geworden, maar vind het eigenlijk ook wel fijn om te weten dat alles netjes werkt. En 33 dagen vind ik ook netjes voor de eerste cyclus na pil stop! Op naar ronde 2
Ik wist het!!!! Gefeliciteerd!! Super! @vlinderbaby: bijwerkingen clomid: hevige hoofdpijnen, duizelig, dromen, nachtelijk zweten, opvliegers, misselijkheid enz... Pff..! Maar goed, misschien heb ik wel nergens last van.. Laten we het hopen..! Volgens mij vannacht behoorlijk last gehad van het stoppen met de andere pilletjes.. Raar gedroomd, net echt, niet lekker, zweten, hoofdpijn... Je moet er wat voor over hebben.. Zeker netjes Luna! Op naar de volgende ronde!
Ooh Aiseria!! Wat goed nieuws!! Gefeliciteerd zeg!! Heb je ook een innestelingsbloeding gehad? En wat voelde je precies voor pijn? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben maar zit ook zo in twijfels of ik nu wel of niet een innesteling heb gehad.. zit nu op 7 dpo.. Heb je al last van kwaaltjes?? Ben erg benieuwd naar de CB test en foto's
@VaDa87, ik heb op 5dpo enorme steken in mijn baarmoeder gehad, duidelijk aan de 'zijkant'. Echt alsof er steeds een mes in mijn buik gestoken werd, best wel naar eigenlijk haha. Het was niet te vergelijken met menstruatiekrampen, maar goed, het zal voor elke vrouw weer anders zijn. Ik heb nu vooral last van pijnlijke (.)(.) een heel moe/zwaar gevoel in mijn onderbuik en mijn buikspieren protesteren nu heel gauw als ik iets doe. O en ik ben eigenlijk best wel moe steeds haha. Verder heb ik helemaal nergens last van, voel me goed De testjes heb ik hier staan, ik krijg het even niet voor elkaar om het handiger te doen haha. (pag 207) http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/nod-forum/414715d1409402797t-nod-lijst-16-t-m-31-augustus-foto-1test-500x205-.jpg
Aah dankjewel! Dat herken ik ook wel een beetje, alleen heb nu nog steeds wat pijnlijke steken onderin m'n buik en vooral met uitplassen dat het dan even goed steekt, gevoelige borsten en met vlagen wat misselijk.. Maar goed, heb maar niet al te veel hoop.. Donderdag wil ik gaan testen met de kV 2v5 ben benieuwd.. Ik wens je alvast een hele fijne zwangerschap toe en hopen dat je niet te veel last krijgt van de kwaaltjes hihi
Superleuk om te zien Aiseria . Thanks Ballerina! Alvast heel veel succes met Clomid! Fingers crossed dat het snel voor het gewenste resultaat zorgt (en zonder al te veel bijverschijnselen)!! Enn... veel plezier met klussen
allemaal erg spannend he dames! Ik heb nu last van een "soort" van ongesteldheid... het is meer oud bloed (bruin) .. raar om het er zo neer te zetten, maar anders als dat ik echt ongesteld ben , dan is het altijd helderrood.. Heb wel krampen in mn buik. dus weet ook niet wat het is! Laten we er vanuit gaan dat er een ongesteldheid zit aan te komen. Ik hou eigeljk ook niet echt bij wat mijn vruchtbare dagen zijn, ik wil de natuur een beetje zijn gang laten gaan, anders wordt me vriend helemaal gek van mij hihi!
Haha Metans dat ken ik! Vertel ml ook niks alleen van "kom we gaan klussen" verder weer hij vast genoeg denk ik! Hou m'n vruchtbare dagen wel een beetje in de gaten maar nog niet echt met Ov. Testen, 1x gedaan op de gok en bleef Omo wit terwijl ik toch echt vruchtbaar slijm had! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt of je ongi eraan komt!
Jaa het is inderdaad erg vervelend hoe je lichaam je voor de gek kan houden! laten we hopen snel ongi te worden, en dat alles weer een beetje naar behoren werkt haha!!
Zien jullie wat? Naar mijn idee een heeeeeel licht streepje.. Of ligt dat asn de action test? Weet het ff niet meer nu...
@Ballerina, ik zie op beiden een heel licht streepje, maar ik weet niet zo goed met de action testen of ze ook wel eens valse tuurtesten geven. Op hoeveel dpo zit je nu? Ik duim voor je! En thnx
Ml een hele nacht niet geslapen en vanmorgen naar de apotheek om nog een test (tis zonde!!) maar die is toch echt negatief.. Had om een cb gevraagd, maat daar kwam hij niet mee thuis natuurlijk! Haha Voorlopig ff geen Action testen meer voor mij! Ennas & Aiseria: geen idee... Net klaar met duphaston, dus zat te wachten op mijn ongi om te beginnen met Clomid. Dacht gooi er nog eens een testje tegenaan, maar dat was dus niet het beste idee... Nu toch wel weer wat teleurgesteld, ook al wist ik het ergens wel..
Jammer Ballerina, ik zag ook een streepje! Misschien toch over een paar dagen weer testen? Of wil je dat liever niet?
Dpo = Days past ovulation @ballerina, eigenlijk wist je dan nog wel dat testen niet zo'n goed idee is probeer er rekening mee te houden dat je na jouw ongi pas echt goed aan het klussen kan gaan met de clomid. Tot die tijd zou ik adviseren jezelf geen valse hoop te geven.
Ballerina, wat een nare bijwerkingen idd! Maar laten we hopen dar je er geen last van hebt of anders op zijn meest van 1 van die dingen of zo... Ik zag op de onderste ook een licht streepje! Maar lees dat het ondertussen al negatief is. Wat jammer! Je hoopt natuurlijk dat het dan toch plots raak is en je toch zonder die pillen kan etc. Aiseria heeft natuurlijk gelijk over jezelf geen valse hoop geven, maar ja dat doen we volgens mij allemaal. Verstand versus gevoel vaak he... Haha. Maar het komt echt meis daar ben ik van overtuigd!!