Nou, hier proberen we krampachtig met de 2 voetjes op de grond te blijven... Afgelopen week had ik veel last van lichte menstruatiepijn in de buik. Donderdag werd dat erger. Vrijdag kreeg ik er rugpijn in de onderrug er bovenop. Echt heel fel. Heel 't weekend in de zetel doorgebracht. Ook heel de week al lichtjes last van mijn maag, sedert zondag is dat erger. Mijn tepels zijn ook erg gevoelig. En ik heb al een dag of 2/3 verlies van rozig slijm... Het zou misschien wel kunnen? Heel misschien? Echt balen dat ik pas volgende week meer zal weten. Dan pas mijn nod! Echt baaaaaaaaaaaaalen. Is het iets? Is het niets? Houdt mijn lijf mij voor de gek? Superspannend allemaal! Fingers crossed!
Hoi allemaal, Per toeval kwam ik op dit forum terecht en heb ik me direct aangemeld. Op 24 juli zijn mijn vriend en ik gestopt met de pil. Daarna mijn normale bloeding gehad en toen begon de toch wel spannende tijd. In mijn omgeving zijn nu een paar vriendinnen en collega's zwanger waarbij het direct na het stoppen met de pil raak was dus ergens had ik die hoop ook. Ik had veel kwaaltjes, zoals ontzettend gevoelig borsten, moe, duizelig, misselijk en eens opgezette buik. Op de verjaardag van mijn vriend hebben we aan onze ouders verteld dat we gestopt zijn met de pil. Zij zouden ontzettend graag opa en oma worden en houden ons al een tijdje "in de gaten". Op 24 augustus 's morgens een zwangerschapstest gedaan, negatief. 2 uur later werd ik ook ongesteld. Ik had mijn eerste maand dus een prachtige cyclus van 27 dagen! Nu begonnen aan ronde 2. Ik heb mezelf en mijn vriend belooft er niet te veel mee bezig te zijn en de instelling te hebben: we zien wel! Maar ik merk dat ik dit echt niet kan! Ik zit dagelijks op het internet te snuffelen en ben er al helemaal mee bezig hoe we het onze ouders gaan vertellen etc etc. Mijn vriend doet heel relaxed, maar volgens mij is hij er stiekem ook veel mee bezig! Leuk om hier ook jullie verhalen te lezen!!
Heb nog steeds erg veel laat van duizeligheid en ben erg moe. Voor morgenvroeg een afspraak gemaakt bij de huisarts. Zou dit nog van het "ontpillen" zijn of bv ijzertekort/bloedarmoede?? Even afwachten dus
Spannend Bigthirtysome! Hou je ons op de hoogte? Leuk dat je erbij bent Mojo1986, spannend he? Ikzelf ben een dag na jou gestopt, ook al eerste ronde achter de rug (33 dagen). Nu is het echt begonnen voor mijn gevoel! Ik ben af en toe ook nog wel duizelig, misschien was het eerst ontpillen en nu van de menstruatie.. Vond in elk geval dat veel van mn ontpillingsklachten op zwangerschapsklachten leken dus heb me voorgenomen er deze ronde niet teveel van af te lezen! Al zal dat vast lastig worden als ik eenmaal in de DPO's zit...
VaDa: je houdt het wel spannend hoor!! Hoop zo voor je dat het dezelfde uitslag geeft als bij Lelie!! Dege: fijn dat je een afspraak hebt! En je niet laten kennen hoor! Gewoon zorgen dat ze je serieus nemen! Thebigthirtysom: super spannend!! Lastig he, dat wachten!! Ben zo benieuwd! Duim voor je! MoJo: welkom spannende tijd voor jullie! Wij gingen het ook rustig aan doen van we zien wel, maar dat is inderdaad echt zooo moeilijk! Ik had ook allerlei klachten, wij allemaal denk ik als he wat verder terugleest, haha! Succes en houdt ons op de hoogte!
Spannend hoor Bigthirthysom! Al dat gewacht!! Welkom Mojo! oh spannend hè dat wachten! Ik dacht zelf ook eerst van we zien wel.. Maar toch.. Ben ik er bewust en onbewust wel mee bezig.. Volgende week ma is m'n NOD.. Weer een spannende tijd! Ballerina en Luna Hoop ook op goed nieuws! We shall see! Ben wel erg zenuwachtig hoor!
Welkom Mojo! Hier ook vreselijk veel ontpil-klachten gehad de 1e ronde! Die duurde 50 dagen en dacht op dag 28 al zeker te weten dat ik zwanger was, viel dat even tegen. De 2e ronde was ik gelijk een stuk minder alert op al die kwaaltjes tot dag 40, toen begon het weer, maar deze ronde waren het echte zwangerschapskwaaltjes..!!
Bigthirthysom spannend. Ben benieuwd. .... Welkom mojo1986! Spannende tijd he. Hier is iets doorgebroken wat op ongi ljjkt hihi nou met 57dgn gaat t al de goede kant op. Hie gaat het met je zwangerschap Lelie??
Ik had de eerste ronde echt belachelijk veel kwaaltjes, echt van het ontpillen dus De tweede ronde had ik eigenlijk nagenoeg geen kwaaltjes, ik heb alleen de eisprong en de innesteling héél duidelijk gevoeld en daarna eigenlijk nulkommanul klachtjes. Ik ben zelfs een test gaan doen op dpo19 met de instelling dat ik de dag erop vast eindelijk weer ongesteld zou gaan worden haha.
Ja Aiseria, Ik hoor van de meeste dat ze maar 1 maand last heb van "ontpillen" maar bij mij blijven bepaalde klachten flink aanhouden. Vandaar dat ik morgen toch maar langs de huisarts ga en eens vraag om bloed te prikken om bv bloedarmoede uit te sluiten! Of ik heb gewoon veel last van het ontpillen, heb dan ook 15 jaar die rommel geslikt...
Wel verstandig om even wat uit te sluiten inderdaad. Misschien dat je voor de zekerheid gewoon ook wat multivitaminen erbij kunt nemen? Daar zit ook altijd ijzer bij, mochten die pillen helpen dan krijg je in ieder geval al een vermoeden of het daaraan ligt. 15 jaar is flink lang, ik heb 'maar' 9,5 jaar de pil geslikt.
Hè wat fijn mevrdruif! Dus toch ongi. Had ook maar 1 maand last van ontpillen, ben ongeveer 13 jaar aan de pil geweest. Wel last van bloedarmoede, oorzaak onbekend, maar lopen onderzoeken!
Vandaag uitslag van mijn bloedtest bij de huisarts: 4 weken zwanger! Dus toch echt waar!! Haha! (Kon het nog steeds niet geloven!) Is het dan echt 4 weken, of zou het dan 6 weken zijn omdat ze altijd vanaf je laatste ongi tellen? Die heb ik natuurlijk nooit gehad, dus zelf geen idee.. Of is het dan 2 en zeggen ze 4? Pff zal het waarschijnlijk pas 18 sept weten bij de gyn en dat duurt nog zo lang!!
Wat super goed nieuws Ballerina!! Gefeliciteerd!! Wat betreft de telling.. Ik heb geen idee! Nou op naar de 18e!! Leuk hoor!!
Een huisarts telt volgens mij altijd met de +2 weken er al bij op, zo heb ik het tenminste begrepen. Alleen bijvoorbeeld een CB test doet het op basis van je eisprong. Anders had de CB ook echt niet zo duidelijk gezegd dat je op 1-2 weken zat Maar wat gaaf dat je nu een extra bevestiging hebt!
Ah BallerinaN wat fijn dat het nu ook uit de test bij de huisarts is gekomen! Bijzonder verhaal van jou hoor!! Lees berichtjes van veel nieuwe mensen en opnieuw ook weer veel herkenbare dingen. Ik dacht voordat ik ging stoppen met de pil ook wel van ach we zullen wel zien. Totdat ik mijn ontrekkingsbloeding had gehad. Toen ging de knop om en ben ik er veel meer mee bezig gegaan. Ook heel veel kwaaltjes gehad en dacht ook dat ik al zwanger zou zijn! 2e ronde ook nog last van kwaaltjes gehad, maar de 3e ronde niet meer.. Mojo ben benieuwd of het bij jou nog ontpillen is of wat anders! Goed ik ga maar weer eens aan het werk! Succes allemaal dames! Hoop snel weer veel positieve testen (inclusief van mijzelf 1) hier te zien!
BallerinaN: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Lekker genieten! Iedereen bedankt voor de lieve reacties! Fijn om hier je hart even te kunnen luchten en fijn om de verhalen/ervaringen van anderen te lezen!
Proficiat Ballerina!!!! Hier nog steeds niet optimaal, hoewel de ergste pijnen voorbij lijken te zijn. Wachten tot volgende week...
Hoi allemaal! Ik heb ook een vraag voor jullie. Ik ben in april met de pil gestopt, helaas wel onregelmatig ongesteld. Voor zover ik weet is mijn cyclus tussen de 37 en 42 dagen. Nu ben ik 23 juli voor het laatst ongesteld geweest. Op 13 augustus heb ik één keer een bloedprop gehad (naar mijn idee geen ongesteldheid want dit duurt normaal 4-5 dagen) testen zijn negatief. Gewoon afwachten maar? Snap er niks van. Ben 10 jaar aan de pil geweest. Ik hoop dat iemand me tips kan geven of ook zoiets heeft gehad.