Vanmorgen een test gedaan, negatief. Dan weet ik iig zeker dat ik volgende week niet zwanger naar de huisarts ga (zou wel een stunt zijn). Maar moet dus gewoon een keer ongesteld worden, grr!
Jammer Dege, maar in elk geval kan je straks de huisarts mooi bestoken met vragen @BallerinaN: Hier alles goed, wachten op de eisprong v. ronde 2. Vorige ronde was 33 dagen, we zullen zien. Hoe gaat het met jou?
Hoihoi! Even een paar dagen niet op het forum geweest, druk druk druk maar heb alles toch weer even kunnen lezen en en weer bij Gefeliciteerd thebigthirtysom!! En wat naar zeg al die kwaaltjes Ballerina en Aiseria! Hopen dat het snel een beetje beter word Mooie cyclus Luna, op naar ronde 2. Jammer Dege! In ieder geval succes vrijdag bij de ha. Heb deze keer echt een enorm rare menstruatie gehad, zondag volop rood en helder, maandag al minder dinsdag oud en bruin woensdag niet noemenswaardig, donderdag vrijdag zaterdag niks en nu net veeg ik weer bruin af (sorry voor de details ) maar kent iemand dit, vind t zo raar..
Hoop dat je bij de huisarts wat meer duidelijkheid krijgt Dege! Vaag Vada! Misschien te maken met ontpillen? Ik zit nu op dag 38 van mijn cyclus. Vorige cyclus werd ik vandaag ongesteld, vandaag nog niet iets wat daar op wijst. (Vorige keer had ik twee dagen van tevoren al een heel klein beetje bruinverlies) wel wat lagere temperatuur vanochtend dus zal er toch wel aankomen denk ik! Maar dan een nog langere cyclus dan vorige keer... Vanochtend negatief getest helaas. Ik zit nu op 10 of 11 dpo. Afhankelijk van of mijn ei op de dag van de temperatuurdip (voor mijn temperatuursstijging) kwam of op de dag erna.
Inderdaad vaag VaDa.. Al iets te zien Modra? Hier toch af en toe een vlaag misselijkheid, en begin last te krijgen van mijn bekken.. Nu al.. hoop echt dat het terug minder wordt, anders gaat dat nog een lange 7 maanden worden.. Donderdag naar de gyn. Zo benieuwd!! Hopelijk is alles in orde!
@VaDa, dat klinkt wel een beetje vaag inderdaad. Heel misschien anders over een paar dagen toch een testje eraan wagen? Hoeft natuurlijk totaal niets te zijn, maar er zijn ook veel vrouwen die wel wat bloedverlies nog hebben (eerste maand of eerste twee maanden) terwijl ze wél zwanger zijn. @Modra, ik duim voor geen bloed. @Ballerina, wat balen dat je nu al last hebt, wat gek ook al zo vroeg. Ik duim voor je dat het beter wordt. Ik heb nu ook steeds vaker last van misselijkheid, maar vooral als ik net gegeten heb. Ik kan ook nog maar héél weinig eten voordat ik alweer misselijk word. Gisteren als brunch nog niet eens echt één plak op kunnen eten, wel nog wat sapjes enzo gehad. Als avondeten net twee plakken (had even zo'n dag van niet koken haha), maar dat is echt héél weinig voor mijn doen. Als dit zo door gaat dan val ik onnodig veel af. En ik ben nu net snip verkouden geworden, iemand heeft mij op het werk aangestoken
Aiseria, komt me heeeeeeeeel bekend voor! Hier ben ik nu de hele dag door misselijk, soms tot op het randje van overgeven (vooral de eerste 3 uur na het opstaan). Kan ook niet veel eten. Wordt misselijk als ik niet eet en vervolgens word ik misselijk omdat ik gegeten heb. Probeer het nu anders aan te pakken: om de 2 uur een kleine portie te eten (fruit, melkproducten en droge koeken, warme kleine maaltijd). Probeer ook voldoende te drinken tussendoor, maar als zelfs water je misselijk maakt... Niet eenvoudig! Heb ook in niets zin. Zelfs eten klaarmaken zie ik niet zitten, ik kokhals net niet. Pfff, wel lastig allemaal. Ook op het werk, en zeker omdat ik het daar nog even geheim wil houden tot ik het attestje van de gyn heb. Dit weekend ook om 2 zwangerschapsbroeken geweest omdat ik mijn eigen broeken bijna niet kan verdragen. Wel beter hiermee. Dan wel truitjes aandoen die lang genoeg zijn om het type broek te verbergen. En die wijd genoeg zijn om mijn buik te verbergen. Nog een reden om te verlangen naar het bezoekje aan de gyn. Daarna verberg ik niets meer! Lekker vrij Ik hoop echt dat dit overgaat... (en niet erger wordt...)
Naar hoor, al die zwangerschapskwaaltjes! Vooral zo misselijk lijkt me ook heel vervelend. Nog wel een beetje te doen? Met de dagelijkse dingen des levens, werken, huishouden etc? Hier ongesteld geworden. Op naar de volgende lange cyclus... heb een topicje geopend over late eisprong (mijn eisprong was deze maand op dag 28 van mijn cyclus), want wordt er wel heel onzeker van...
Wat jammer dat je weer ongi bent geworden. Heb jij dan dus een korte lf of is jouw hele cyclus gewoon langer maar wel met een lf van ongeveer 14 dagen? Dat laatste is natuurlijk vervelend maar wel 'normaal'. Ik vind het allemaal wel een stukje zwaarder geworden al, merk dat ik veel minder energie heb voor het huishouden. Flink verkouden zijn helpt dan natuurlijk ook al niet
Kan ik me wel voorstellen! Fulltime werken is dan ook wel pittig. Ik had een lf van 11 dagen. Dat schijnt wel genoeg te zijn, dus daar maak ik me niet zo druk om. Gewoon dat het zo lang duurt voor mijn ei springt.
Zolang jouw lf lang genoeg is, dan zou ik mij echt geen zorgen maken over een cyclus van 'iets' meer dan 30 dagen. Ze noemen gemakshalve 28dagen wel 'gemiddeld', maar ik heb het idee dat dit helemaal niet gemiddeld is. Heb hier weinig vrouwen gezien die netjes 28 dagen hadden. Het gros van de vrouwen heeft een langere cyclus, die van mij is bijvoorbeeld 32 dagen (heb nu na de pil maar 2 gehad, maar die laatste was ook 32d) Dan heb jij met 38/39 nog niet zo gek veel langer, zolang het maar een constante lengte van cyclus is zou ik mij geen zorgen maken.
Ik heb even mijn ticker aangepast zo gaaf om deze te hebben met zo'n plaatje van hoe het kleintje eruit ziet. Ik heb zóveel zin in de eerste echo, nog 1,5 week ongeduldig wachten
Spannend hoor, Aiseria, laat je weten hoe het is gegaan? Ik ben trouwens al begonnen met het slikken van Davitamon zwanger worden vitamientjes en tarwekiem olie capsules onder het mom "baadt het niet, dan schaadt het niet" sinds ik gestopt ben met de pil. Wie deed dit ook en helpt het ook echt?
Goh wat naar zeg al die kwaaltjes dames! Oei nu al last van je bekken, dat is niet leuk Ballerina! Ooh mooi die ticker Aiseria! Mooi om dat zo te zien! Jammer Modra, toch ongesteld geworden en lijkt me ook best naar, en inderdaad onzeker zo'n lange cyclus, Jacqie ik slikte ook meteen vanaf het moment dat ik met de pil stopte foliumzuur van DA eigen merk en Super Cod Liver Oil van Solgar, heb die nu leeg en ga morgen starten met Davitamon mama plus Ik kan natuurlijk altijd een testje wagen, heb er nog 1 liggen van KV 2 V 5 hihi. En anders op naar de volgende ronde
Ik slik al altijd zo'n beetje multivitamines en natuurlijk sinds ik de pil aan de kant legde ook foliumzuur
Jep.. Ook hier herkenbaar thebigthirtysom en Aiseria! Vanaf gisteren behoorlijk misselijk, kokhalzen maar nog niet spugen. Misselijk als ik niet eet en dan weer misselijk van het eten.. Krijg het nog wel binnen, hoop dat dat zo blijft! Als donderdag de eerste echo goed is rijd ik ook gelijk door naar het shoppingcenter voor een broek en een legging! Kan ze ook echt niet meer verdragen, en heb ook echt al een flink buikje! Merk ook dat werken flink zwaar begint te worden.. Halverwege mijn dienst echt super moe! Moet me dan echt vooruit slepen. Hebben ook geen pauze, dus kan ook niet echt rusten tussendoor.. Inderdaad een mooie ticker Aiseria! Vervelend Modra.. Hoop in elk geval dat je cyclus wel regering blijft ook al is hij 'iets' langer.. Dat weet je wel waar he aan toe bent! Toch benieuwd wat er bij jou uit komt VaDa!!
Jaa, geloof graag dat je zin hebt in de echo, leuk! Gaat je vriend mee? Nee, 38/39 dagen is geen absurd lange cyclus, maar ah dan lees je dingen op internet en meh. Ik word er gewoon onzeker van, vind het moeilijk al dat wachten en afvragen. Okee! Ik ben nog niet aan de vitamines e.d geslagen. Tarwekiem lijkt me een beetje eng omdat ik daar wisselende verhalen over hoor. Ik slik natuurlijk wel foliumzuur. Die algemene zal idd zijn baat het niet dan schaadt het niet! Wel lastig dat je dan zo moe bent ook Ballerina! Is er voor jou wel kans dat je wat rustiger aan kunt doen op werk binnenkort?