Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Spannend Woman!

Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog.
    Ik verwacht sowieso een echo, kijken hoe het er uit ziet.

Dus ik wacht op bericht wanneer ik heen kan. Spannend!

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    oh fijn Dege! Hopelijk kan je snel terecht!
    Je cyclus duurt inderdaad wel erg lang! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Fijn Dege! Dat ze gaan kijken! Dan kun je tenminste verder! Weet je al wanneer je mag?

Ik zie hem hoor Woman!! Super spannend! Maar hij staat er duidelijk! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! :D

4. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Heel ander vraagje BallarinaN maar jij hebt al echo gehad. Kunnen ze al op zo'n korte termijn met een uitwendige echo het kindje zien? Of gaat dat met inwendige echo?

5. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Nee heb nog geen afspraak. Krijg bericht thuis van de gynaecoloog. Misschien dat ik dan zie waar ik heen moet bellen om een afspraak te maken.

Maar gelukkig was de dokter erg begripvol en zei ook als je zwanger wilt worden is iedere maand dat je moet wachten 1 teveel.

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gelukkig dat ze je zo goed snappen Dege!

Bij mij was het inwendig Woman..
    Zie ik daar een positieve digitale test?? Gefeliciteerd!! Super!!

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Jaaaa!! Zo gaaf!!

8. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Wat goedd! Gefeliciteerd!!

9. Caatje13

Caatje13 Nieuw lid

21 sep 2014
    3
    0
    1
    Ik heb net eens een beetje gelezen in dit topic en nu ook maar eens een eerste berichtje getypt.

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Eind juli gestopt met de pil en na 28 dagen voor het eerst echt ongesteld. Hele maand een beetje onbestemd gevoel. We dachten echt al een beetje dat het meteen raak zou zijn. Was dus niet zo. Misschien toch ontpillen? Heb deze maand nl. helemaal geen last van iets. Als mijn cyclus regelmatig is (en dat denk ik wel, want dat was hij de vorige keer dat ik gestopt was met de pil ook), moet ik volgend weekend weer ongesteld worden.

Was er tijdens de vorige cyclus ook enorm mee bezig. Deze maand een stuk minder, maar vind het wel leuk om met wat 'lotgenoten' contact te hebben.

Ik ben erg benieuwd hoe het iedereen vergaat de komende tijd! Voor nu, in ieder geval gefeliciteerd Woman1988! Hopelijk volgen er snel meer van zulke berichten!

10. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Welkom Caatje13! Spannende tijd voor jullie!! Hoop snel een positieve test!! Je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor, zeker met dat ontpillen!

JAAAA Woman!! Super!! Nogmaals gefeliciteerd!! :D

11. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Net gebeld door de Gyn en die vroeg welke gynaecoloog ik wou. Had geen voorkeur, ken ze niet. Dus afspraak gemaakt en de gyn op internet opgezocht. Aangezien het een inwendig onderzoek is (getsie!), wou ik wel graag even spieken wie het was. Maar wat een engerd!!!! Ik ga denk ik maar terug bellen dat ik een vrouwelijke wil.. Of is dat gek?

12. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Haha nee, dat is niet gek! Maar bereid je er wel op voor dat je nog wel meer inwendige onderzoeken gaat krijgen.. En het klinkt misschien gek, maar het went! En als je eenmaal zwanger bent heb je er alles voor over om je baby'tje te zien, inwendige echo maakt dan echt niet uit..!
    Wel belangrijk om je bij zo iemand op je gemak te voelen! Dus als jij het een engerd vindt zou ik zeker wisselen!

13. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    @Dege ik zou lekker terugbellen en om een vrouw vragen hoor! Doen waar jij je goed bij voelt en je zult nog wel meer onderzoekjes krijgen, dus maar beter goed beginnen. :)

@Woman gefeliciteerd!!!!!!!

14. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Gefeliciteerd woman!! Super hoor!!
    Nou het weekendje weg was echt geweldig! Net wat we even nodig hadden en ... Elke dag zachtjes geklust hihi!
    Ook gister morgen en had rond 18:30 een positieve ovu test!
    Verstandig om vandaag dan nog maar een keer te klussen?? Of zal het voldoende zijn geweest!!
    Voel namelijk wel vage dingetjes onder in mijn buik als we dadelijk thuis zijn doe ik nog even een ovu test..
    Dus maar weer vraag op het wachtbankje zitten ;)

15. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Spannend VaDa!! Een keertje extra kan geen kwaad denk ik?! ;)
    Duim met je mee! :)

16. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik heb idd teruggebeld en kan 7 oktober heen. Jaa snap dat het waarschijnlijk vaker zal gaan gebeuren. Maar als de eerste keer positief is, ga ik er waarschijnlijk makkelijker heen. Nu is het spannend omdat ik niet weet wat ik kan verwachten.

17. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Snap je hoor Dege! Had hiervoor ook een manlijke gyn die nogal ruw was.. Niet fijn!! Goed dat je gebeld hebt!

18. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Net weer even een ovu testje gedaan en deze was weer Omo wit!
    Pfff nu maar afwachten of we raak hebben geschoten :)
    Erg spannend weer deze tijd!

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Even een andere vraag... Dege, hoe krijg jij dat hartje in je onderschrift??

20. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Je kan hem kopieren en plakken van mij :D

Deel Deze Pagina