Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi Dames!
    Hoe is het hier??
    Ben een poosje afwezig geweest hier op het forum aangezien ik er "te veel" mee bezig ben.
    Nu heb ik toch echt even een vraagje..
    Ik zit vandaag (volgens de planning) met m'n ei..
    Ovu testen waren gister en vandaag ook positief, en ook netjes om de dag geklust hihi,
    Maar nu had ik net ongelooflijk erge steek onderin m'n buik, zo erg ken ik het niet, en het bleef ongeveer een minuut of 2, ik ben maar op het toilet gaan zitten want wist me geen houding meer..
    Kent iemand dit of enig idee of dit m'n ei was??

2. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Na een kuur primolut vandaag na 122 dagen ongesteld geworden!! :D

3. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Dege, wat super dat het nu eindelijk doorbroken is. Hopelijk nu op naar een goede cyclus! :)

@Vada, dat kan zeker héél goed jouw eisprong zijn. Het verschilt per cyclus en per vrouw of het wel of niet te voelen is. Ik had zelf ook steken in mijn onderbuik en twee dagen een ongesteldheidsgevoel tijdens de dag voor en de dag van de eisprong. Maar anderen voelen weer helemaal niks als ze een eisprong hebben.
    Hopelijk heb je maandag avond nog even geklust? ;)

Ik mag vandaag naar mijn termijn echo!!! Ik vind het zó spannend! Vrijdag aan mijn manager vertellen, ben er echt helemaal aan toe. Ondertussen begin ik een beetje te groeien, heb een 'te veel' eten buikje gekregen haha. Dus ik kan het nog wel verbloemen.

4. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Super Dege! Eindelijk zeg!!

Poeh, nooit geweten dat dat echt zo zeer zou kunnen doen zeg!
    Jeetje! Helaas niet meer kunnen klussen, ml zit voor z'n werk weer een paar dagen in de kost.. Hopen dat het klussen ervoor genoeg is geweest.. Netjes om de dag.. In plaats van vorige ronde iedere dag.. Dus op het wachtbankje 😶

Spannend Aiseria!! En en en?? Hihi wat lief zo'n klein buikje!
    Succes vrijdag in elk geval met het vertellen!

5. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    De echo was helemaal super!!!!!!! Zo verlief op ons kleintje haha, echt alles netjes erop en eraan :) ook al super goed kunnen zien, armpjes/beentjes, neusje, mondje, zó gaaf!

Ik ben een klein stukje terug gezet, vandaag 11+5 en daarmee uitgerekend op 9 mei 2015 :)

Morgen even kijken of ik al kan bellen voor het inplannen van de pretecho/geslachtsbepaling met 16 weken :)

6. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Wauw Aiseria!!
    Ik krijg helemaal kippevel van je verhaal!
    Wat lijkt me dat toch ook prachtig!
    Wil je ook al weten wat het word met de geslachtsbepaling??

7. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Wauw aiseria wat gaaf!

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Nog leuker van de echo was het moment dat ons kleintje begon te bewegen :) we konden het echt met de beentjes zien afzetten en dan 'poing' schoot onze kleine een stukje omhoog, wapperde wat met de handjes en lande toen weer terug op de plek. Was echt geinig, dit gebeurde een paar keren :)

@Vada, ja ik wil echt héél graag weten wat het wordt :) naam voor een meisje ligt al klaar en voor een jongen bijna. Het blijft wel geheim tot de geboorte, maar ik vind het zo gaaf als ik straks kan weten wat ons kleintje gaat worden :)

9. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry ik ben een tijdje niet meer actief geweest hier, ben zo ontzettend ziek geweest, spugen spugen spugen, 5-6x per dag alles eruit... Maaaaar.. sinds 2 weken is het helemaal over en van de 1 op de andere dag nergens meer last van! Heel bizar, maar heeeeeeerlijk, ga nu lekker genieten!

Maandag hebben wij geslachtsbepalingsecho gehad, we krijgen een MEISJE!!!! Helemaal happy! Al was een jongen natuurlijk ook geweldig geweest! Het is gewoon handig, kan nu de helft al schrappen (jongensdingen) in winkels en kijk eigenlijk alleen maar naar schattige, roze, snoezelige spulletjes hihihi.. oh, oh oh, ben bang dat me vriend wel gek van me gaat worden...

Meiden hoe is het met jullie? Ik hoop en ga proberen om hier zeker vaker actief te zijn!

PS, de meisjesnaam lag ook al klaar (al voordat ik zwanger was!), uit de jongensnaam kwamen we maar niet uit. Hoeven we nu ook niet verder over na te denken.

10. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Oeps, sorry tijdje even niet online geweest. Had geen zin in het forum en bij mij 'loopt het wel' ;)

Gefeliciteerd met jullie meisje Lelie!!! wat onwijs leuk dat jullie het al weten, ik kan echt bijna niet wachten totdat ik het ook weet haha. Helaas nog drie weken wachten daarop ;)

Gelukkig is het ziek zijn voor jou over, geniet lekker van jouw zwangerschap :)

11. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    En en en Aiseria???
    Weet je wat het word?? En hoe was het??
    Ook ik ben een tijdje afwezig geweest hier, even mijn hoofd leeg..
    Zit inmiddels op het wacht bankje.. 0:)

12. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wat leuk dat je eraan denkt :) De kleine wilde eerst echt niet meewerken haha, lag helemaal in de 'kreukels' en had de beentjes goed bij elkaar. Maar even later na veel gestuiter.... een meisje!!!!!!! :D 100% zeker en wij konden het ook heel erg duidelijk zien nadat ze het goed in beeld had :) stiekem had ik een beetje een voorgevoel gekregen en zo leuk dat dit klopt!!

We hebben direct de 20 weken echo gepland en verder ben ik gewoon in de wolken haha :)

Succes met wachten, volgens jouw banner hoef je voor deze ronde in ieder geval niet meer heel lang te wachten. Ik duim mee!

13. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Oh wat leuk zeg een meisje!!
    Helemaal in de wolken! Geloof ik graag <3
    Ik zag het in je banner staan, dus dacht ik meteen even vragen!
    Inmiddels 2 dagen over tijd inderdaad.. Men aangezien mijn cyclussen sinds mijn pitstop altijd wel gelijk waren, soms een dag speling gebeurt er nog niks..
    Donderdag wel gevoel van ongi worden gehad en een beetje die geur, maar niks, wel enorme puisten op mijn kin :( nog nooit gehad! En af en toe een vaag kloppend / borrelend geluid gevoel in mijn buik..
    Oh ik vind het zo spannend!
    En... Ik word ook nog eens tante!! Vriendin van mijn broertje is nu ongeveer 7 weekjes zwanger! Heel leuk!!

14. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    O gefeliciteerd met het tante worden, wat leuk!! Ik duim voor je dat die twee daagjes over tijd al iets betekenen :)

Toen het bij mij gebeurde merkte ik verder ook niks, had pukkels net als met ongesteld worden en was nog compleet in de overtuiging dat het zou gebeuren. Zelfs nog nieuwe tampons gekocht haha.
    Ik duim mee!!!

15. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dankjewel!

Maar helaas.. Vanmiddag weer ongi doorgebroken..
    Ben er een beetje ondersteboven van..
    Echt een beetje een down gevoel.. Snap gewoon niet wat er niet goed gaat.. Voel m'n ei goed, om de dag klussen en toch.. Word ik ongi..

16. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Oh wat balen *knuf* helaas moet je het wel zo zien dat het bij het gros van de mensen toch gauw minimaal een half jaar duurt voordat het echt lukt

17. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja was wel weer even balen zeg, *dankjewel* :)
    Had het inderdaad ook gehoord dat het wel een half jaar tot een jaar kan duren, maar toch stiekem hoop je anders..
    op na de volgende ronde en keep on smiling! ;)

18. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hee meiden!!

Sorry, sorry! Echt vergeten kijken hier, maar ben terug hoor! :)

Balen VaDa! Snap dat je down bent, ook echt niet fijn die onduidelijkheid!

Lelie en Aiseria, gefeliciteerd met jullie meisjes! Blij dat alkes hoed gaat met jullie!
    Hier vandaag ook te weten gekomen dat we een meisje krijgen! Zo leuk!! :D

19. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Ballerina, wat leuk!! Allemaal meisjes hier haha. O grappig, valt me net op dat we nu bijna op dezelfde dag uitgerekend zijn. Kunnen we mooi via het forum tegen elkaar aan zeuren op het einde ;)

20. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    ah wat leuk allemaal meisjes! Wij willen het niet weten.. Ik vind het wel leuk om over te speculeren en dat mensen gaan raden. Ik weet nu al dat als ik het zou weten ik het niet stil zou kunnen houden.. Zelf heb ik zo'n voorgevoel dat het een meisje is mja waar ik dat op baseer... geen flauw idee haha!
    hoe voelen jullie je? Ik begin me nu weer wat beter te voelen. Volgens vele mensen moet het rond de 16 weken echt weer beter gaan. Was dat bij jullie ook zo?

Deel Deze Pagina