Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi dames!
    Wat leuk om al jullie berichtjes te lezen zeg!
    En ai Ballerina.. Een blaasontsteking kan zeker veel pijn doen.. :(
    Beterschap!
    Vandaag naar de internist geweest en YES! De schildklier medicatie is goed aangeslagen! Heb nu weer normale waardes.. Moet het dus alleen wel m'n hele leven blijven slikken en als ik zwanger ben word de dosis verhoogd en moet ik meteen weer naar de internist..
    Heb hem ook mijn verhaal over het vloeien enzo verteld maar hij zegt juist dat het nie door de medicatie kan komen en noemt het 'toeval'..
    Ik denk toch dat ik eind deze week er nog even een restje tegen aan gooi.. Omdat ik het toch niet helemaal vertrouw.. En dan heb ik tenminste echt zekerheid..

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Balen VaDa van die medicatie.. Wel heel fijn dat get nu onder controle is! Weer iets waar je je geen zorgen meer om hoeft te maken! :)

Al weer getest ondertussen??

3. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja inderdaad ballerina! Maar ik ben zeker blij dat ik goed reageer op de medicijnen! Hoef nu pas weer heen als ik zwanger ben omdat dan de dosering verhoogd word.
    Ik heb woensdag avond getest..maar helaas weer Omo wit..
    Heb nu van het weekend de eisprong, en volgens mij nu al erg veel vruchtbaar slijm.. Dus ben benieuwd..
    Houd jullie op de hoogte :)

4. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Hoe gaat het dames? Ballerina hopelijk al weer genezen van de blaasonsteking?
    VaDa zit zeker nu op het wachtbankje?

Ik heb morgen alweer mijn 20 weken echo, heb er wel in in :) laatste keer met 16,5 weken was alles al zo perfect te zien dat ik echt niet kan wachten om ons meisje weer te bekijken.
    Morgen half 10 's ochtends :D

5. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi hoi Aiseria!
    Inderdaad! Op het wachtbankje.. Morgen een testje wagen.. Spannend!
    Wat leuk zeg!! Heel spannend hoor! Hoe was het???
    Ik hoop zo dat ook ik snel mag genieten van een wondertje in mij :)

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Leuk Aiseria! Heel benieuwd hoe het was??!!

Spannend VaDa! Houdt ons op de hoogte he?!

Blaasontsteking is gelukkig over. Blijf buikpijn houden, maar dat zal er wel bij horen bij mij denk ik.. Dinsdag wij ook 20 wkn echo! (Ben dan 20+6) Spannend! :D

7. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Gelukkig Ballerina!
    Alvast veel succes dinsdag! En ik zal jullie op de hoogte houden!
    Heb al wel de hele week vage krampjes/steken in m'n buik alsof m'n menstruatie moet komen.. Dus ben erg benieuwd!

8. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Vanmorgen getest en hij was wit..
    Snap het niet..
    Had een action test nog liggen, maar ik weer dus niet of die zo vroeg al wel iets registreerd.. Ik ga het overmorgen nog maar eens proberen als er nog niets is en dan met een kv2v5..

9. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    De action testen staan volgens mij wel goed bekend, maar ja.. ik testte ook wit op/rond mijn nod. Niet dat ik jou echt veel hoop wil geven, want het kan net zo goed wel betekenen dat jouw ongi er aan komt.
    Ik duim voor jou!

@Ballerina, wat leuk dat je morgen de 20 weken echo hebt. Hopelijk is alles goed en kan je genieten van elk moment dat je jouw kleine meid kunt zien :) ik vond het echt weer een geweldige tijd.

Wij hebben dit keer zelfs een klein beetje 3D gezien van haar gezichtje en een hele dvd mee met film van de echo erop. Zo leuk om af en toe nog weer terug te kunnen kijken.
    Ondertussen schopt de kleine dame mij zowat klokje rond haha, vooral als ik wil gaan slapen én als ik net wakker word. Gisterochtend met een volle blaas.. schopt ze mij precies keihard tegen mijn blaas aan ;) dat was 'oef!' en een holletje naar de toilet haha.
    Verder hier alles goed en een grote OK stempel gekregen bij de 20 weken echo :) kan soms niet geloven dat ik alweer voorbij de 21 weken ben, gaat zo ongelooflijk snel haha.

10. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    #830 VaDa87, 29 dec 2014
    Laatst bewerkt: 29 dec 2014
    Wat een leuk nieuws Aiseria!
    Super om te lezen dat alles Zo goed gaat zeg!
    Hier inmiddels 2 dagen overtijd en geen teken van een naderende menstruatie.. Ik ga woensdag nogmaals testen op goed geluk nu met een kv2v5 :)
    Ik heb trouwens vandaag heel veel last van afschijding.. Kent 1 van jullie dit ook.. En wat is dit? Zo onzeker allemaal..

11. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Wat fijn Aiseria! Zo blij voor jullie dat alles helemaal goed is! :D Ja, dat schoppen ken ik wel! Inderdaad een heerlijk gevoel tenzij het tegen je blaas is ;)
    Heel benieuwd naar morgen!

Action testen staan idd wel goed bekend.. Bij mij ook vroeg positief met action testen. Maar misschien gewoon toch te vroeg.. Heel benieuwd, spannend!! Hoop het zo voor je!

12. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dankje Ballerina!
    Ik wacht morgen nog af en ga woensdag weer testen..
    :)

13. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Spannenddd!!! Nog steeds geen ongi te zien VaDa??

Hier vandaag 20 wkn echo gehad en weer helemaal goed gekeurd! Alle organen zijn goed en geen zichtbare afwijkingen, dus weer helemaal happy :D Ook 3D beeld gezien! Zo bijzonder om ons kleintje zo te kunnen zien!
    Nog wel steeds hele dagen buikpijn, maar volgens de gyn zijn dat mijn banden, spieren, bekken en baarmoeder en hoort dat er bij mij gewoon bij.. Dus nog minstens 19 wkn verder met buikpijn, maar dat geeft niks, als het daarbinnen maar goed gaat! ;)

Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, op naar een 2015 met heel veel baby's! :D

14. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    VaDa!!! Wel heel benieuwd nu!!

Voor iedereen een heel gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar!!

15. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Wauw wat gaaf Ballerina! Super dat alles goed is zeg!
    En succes nog eventjes met de buikpijn.. Dat is wel wat minder :(
    Hier dinsdag ongi geworden en meteen uit het niets heel erg veel vloeing.. Vandaag is het al bijna weer over.. Erg jammer hoor want had echt zo het vermoeden dat het echt raak was.. Maar m'n lichaam heeft me toch goed voor de gek gehouden!
    Op naar een nieuwe ronde.. We gaan het nu proberen met Ovu testen van zwanger&kids.. En hopen op goed geluk!

Ik wens jullie allemaal veel geluk en gezondheid toe in 2015 en dat het maar en bijzonder mooi jaar mag worden!

16. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ooh wat jammer VaDa!had het zo gehoopt voor je! Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

17. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @VaDa, wat jammer. Ik duim met jullie mee voor de volgende ronde.

@Ballerina, super dat jullie meisje helemaal goedgekeurd is! :) gaaf he die 3D beelden, ik was helemaal verbaasd aan het kijken haha.

Allemaal nog een gelukkig nieuwjaar gewenst :)

Hier gaat alles ook nog steeds super, mega trappelende dame in mijn buik. Ze begint nu écht aan kracht te winnen ;) krijg soms al flinke schoppen.
    Morgen avond mijn eerste zw-yoga les, ben onwijs benieuwd :)

18. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dankjewel Aiseria! Begin vrijdag met Ovu testjes en dan zien we wel weer :) hopen dat we nu raak schieten hihi!

Wat leuk! Zw/yoga! Veel over gelezen/gehoord
    Fijn dat alles goed gaat zeg!
    En wat gaat de tijd ook snel zeg! Zie in jullie banners dat jullie alweer op/over de helft zijn! Ongelooflijk hoor!

Ook wens ik jullie veel geluk en goeds toe in 2015! Dat het maar een mooi jaar mag worden :)

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    En hoe was het Aiseria? Hier dinsdag toevallig ook mijn eerste keer zw yoga haha, wat grappig! Ik vind het heel erg fijn! Zit ondertussen thuis ivm mijn bekken, maar kon alles gewoon meedoen, dus echt heel blij mee!

20. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik vond de eerste ervaring van zw yoga eigenlijk best wel heel erg leuk :) oefeningen waren goed te doen en ontspannend, ik heb wat last nog van 'krapte' in mijn buik. Klinkt gek, maar mijn buikspieren zijn zo straks dat mijn buik nog steeds niet goed wil uitzetten en dus komt alles een beetje te vroeg al klem te zitten ;) kan bijna niet eten omdat mijn maag geen ruimte heeft bijvoorbeeld, grrr, haha.
    Maar met een beetje mazzel gaat yoga mij daar ook meer bij helpen, het moet toch uit zichzelf een keertje gaan rekken.

Wat vervelend dat je zo last hebt van jouw bekken dat je nu thuis zit, hopelijk blijft het een beetje handelbaar.

Deel Deze Pagina