Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Leuk dat bij jou de yoga ook goed bevallen is!
    Dat lijkt me wel lastig, dat het allemaal wat krap is.. toch niet te veel last van dan buitenom het eten?

Bekkenpijn was heel veel erger geworden, zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen en niet meer kon slapen van de pijn. Nu met veel rust iets beter gelukkig. Mag morgenmiddag naar een therapeut, ben benieuwd.
    Hoe is het met VaDa? Al wat te zien op de ovu testen?

Zijn wij eigenlijk de enige 3 die nog lezen en plaatsen hier? ;)

2. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Oh Aiseria dat is minder zeg! :(
    Lijkt me echt helemaal geen prettig gevoel!

Ach jee Ballerina! Wat balen! Sterkte met de pijn :( flink rust nemen dus.
    Succes bij de therapeut!

Hier vanaf dag 11 begonnen met testen, smorgens die digitale van CB en smiddags dipsticks van z&k.. Tot op heden blijven ze negatief.. Wat ik eigenlijk heel vreemd vind..de dipsticks is de 11e even wat lichter geweest maar nu weer witter dan wit..
    Heb vandaag zo het idee dat m'n ei echt is geweest.. Heb ontzettend veel rekbaar slijm.. Echt eiwit achtig en vanavond vooral links onderin m'n buik wat steken gehad..
    Weet niet meer goed of ik op de testen moet vertrouwen of m'n eigen lichaam.. Aangezien ik nog niet echt zo'n lange cyclus heb gehad..

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Vreemd VaDa.. heb zelf geen ervaring met die testen, maar hoop voor jou op snel meer duidelijkheid!

4. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Even kleine Update :)
    Had van het weekend dus eindelijk op dag 19 een knipperende smiley, die zou de 2 dagen aangeven waar ik hoog vruchtbaar was, dan zou de smiley op de 3e dag (vandaag dus) moeten blijven staan voor de piek vruchtbaarheid, dit was helaas m'n laatste cb test.. Dus we gaan nu op de gok maar verder met om de dag gezellig maken zodat we hopelijk de plank niet mis slaan,
    Eitje is deze keer dus wel heel erg laat.. Normaal zou ik vrijdag/zaterdag al ongi moeten worden..

Hoe is het verder met jullie? Nog erg last van je bekkenpijn ballerina?

5. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Vreemd dat je ei zo laat is, maar op zich wel fijn en goed dat je nu inzicht krijgt in je cyclus! Veel plezier met klussen! ;)

Hier iets minder pijn door veel rust en oefeningen. Voor lange afstanden moet ik in de rolstoel. Was even een flinke stap, maar anders kan ik nergens meer mee naar toe. Dus mezelf erover gezet en gewoon gaan zitten :)

6. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja vind het ook zo vreemd! Maar goed.. Gister een heel lichte test van z&k dus denk wel dat hij dit weekend is gesprongen.. Neem plaats op het wachtbankje.. En dan zien we wel weer!

Oh jee dat is ook wat zeg!
    Maar zo kun je inderdaad nog wel gewoon weg gaan, net wat je zegt, er over heen zetten en maar gewoon gaan zitten!

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Nog op het wachtbankje VaDa?

Hoe is het met jou Aiseria?

Hier heel erg verkouden.. pff!! Dacht er steeds mee weg te komen, ml loopt al weken te sukkelen , maar moet er dan toch aan geloven.. :(

8. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Een beetje een vreemd gevoel hier..
    Vrijdag gestest.. Een heel erg licht streepje, dit was met kv2v5,
    Zaterdag maar weer, zelfde streepje (dom natuurlijk want verdubbeld pas met 48 uur.. Haha maar de spanning he!)
    Nu gister gestest.. Iets donkerder streepje, morgen een cb digital doen!
    Vandaag ook bloed wezen prikken voor m'n schildklier waardes want ben ik wel zwanger, moet de medicijn dosis omhoog, gelijk op hcg getest.. Morgen uitslag.. Pff wat zenuwslopend dit!

Beterschap Ballerina! Balen hoor! Krijg je het alsnog! Hoe gaat het verder met jullie?

9. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Hay dames, het is alweer even geleden dat ik hier voor het laatst iets gepost heb. Tijd vliegt en we zijn zó druk aan het klussen in huis dat ik al helemaal het gevoel heb dat de weken voorbij vliegen.

Wij hebben nu de babymeubels in huis (kriskras overal staan..), de zolder is na dit weekend opgeknapt en dan kan eindelijk de zolder 'bende' van de babykamer terug naar de zolder. En dan kunnen we eindelijk de babykamer opknappen en de meubeltjes erin zetten :)
    Hopelijk dus over twee weekjes een babykamer die helemaal klaar staat haha ;)

@Vada, wat lees ik nou in jouw onderschrift :) Je bent zwanger? Wat gaaf!!! Gefeliciteerd!! De laatste cb test was dus heel duidelijk positief? Heb je al een eerste intake gesprek bij de vk gepland?
    Hoe voel je je verder?

@ballerina, hoe gaat het met jouw bekken? Wat balen dat je verkouden bent geworden, hopelijk gaat het al iets beter?

Hier gaat het met de 'krapte' best wel goed. Zw-yoga helpt mij daar echt mee, ik leer mijn buikspieren nu ook te ontspannen. Helaas ben ik 2 weekjes terug van de trap gevallen, stuk of 12 treden over mijn stuitje en rug naar beneden gestuiterd.. dus ik vermoed dat mijn stuitje licht gekneusd is gezien de pijn ;) en sinds een weekje heb ik last van maagzuur in de avond. Hoort er maar weer bij haha.
    Wat ik wel grappig vind is dat mijn lijf zich al echt voorbereid op borstvoeding geven, heb nu al echt best al wel wat productie van dat eerste colostrum. Binnenkort inlegkruisjes in mijn bh's gaan plakken en 's ochtends wordt ik soms wakker met twee natte kleef plekken in mijn hemd ;)

10. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    #850 BallerinaN, 6 feb 2015
    Laatst bewerkt: 6 feb 2015
    Jaaaaa VaDa!!! Gefeliciteerd! Super goed nieuws! Voel je je goed?

Oei Aiseria, gelukkig goed afgelopen die val! Zal wel schrikken geweest zijn en balen van de pijn! Hopelijk snel beter!
    Hier schieten de weken niet echt op hoor.. Zit thuis en kan niet veel, dus dat helpt niet echt mee ;) Wij zijn ook volop bezig met de babykamer, maar ook met het te koop zetten van ons huis en een ander huis te zoeken. Beetje dubbel en spannend dus, de kamer moet mooi en in orde zijn, maar hoop toch ook dat we snel ons huis verkopen en kunnen verhuizen :)
    Fijn dat de yoga zo goed helpt!

11. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja meiden!! Het is echt waar!!
    Ik ben er nog steeds een beetje onderste boven van maar ja.. De cb was zwanger 2-3 weken!!
    Heb inderdaad meteen maar de huisarts gebeld, ivm schildklier dus bloed wezen prikken, vrijdag de uitslagen bespreken en gister gebeld met de vk hier, en ik kan op 4 maart terecht!
    Heb verder nog helemaal geen last van kwaaltjes, op af en toe een kramp in m'n onderbuik waar je U tegen zegt en wat vollere borsten maar dat vind ik helemaal niet erg hihi!
    Het is natuurlijk ook nog maar pril, dus die kwaaltjes kunnen ook elk moment komen!

Och Aiseria, wat naar! Wat zal dat pijn hebben gedaan!
    Beterschap!

Spannende tijd Ballerina! Je huis te koop zetten!
    Ook wij zitten nu in een verbouwing, we krijgen een stukje bij ons huis aan, hebben we net wat meer ruimte voor alles!
    De dagen vliegen dan ook gelukkig voorbij!
    Kan niet wachten tot de 4e :)

12. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Zo blij voor jullie VaDa! :D Alles nog steeds oké? En hoe waren de uitslagen van je schildklier?

Aiseria al wat minder pijn?

Hier heel erg geschrokken, ben donderdag gevallen over de hond. Gyn gebeld, moest direct naar het ziekenhuis. Daar aan de monitor gelegen, maar gelukkig alles in orde met onze kleine meid! Wat een stress! Nu heel veel bandenpijn, bekkenpijn, pijn aan mijn ribben en in mijn heup, maar dat neem ik er allemaal bij als alles maar goed gaat daar vanbinnen! Staat nu een bed in de woonkamer, want moest 2 dagen op mijn zij liggen van de vk.. Lang leve Netflix ;)

13. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja alles nog oké! Dankjewel!!
    Nog niet echt last van kwaaltjes gelukkig hihi, maar wat nog is kan nog komen natuurlijk.. Schildklier uitslagen waren goed, moet de hele zwangerschap 100mg slikken en om de 2 maand bloed prikken. 4 maart naar de verloskundige voor de eerste echo en intake! Erg spannend zeg!

Oh Ballerina!! Jeetje zeg! :-0 mijn haren staan ervan overeind!
    Gelukkig is er niks met de kleine meid aan de hand!
    Veel beterschap gewenst! Dat je snel maar wat minder pijn hebt!

14. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Hoi dames ;) alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar de tijd vliegt ook zo hard voorbij en ik ben enorm druk geweest met mijn werk / zw yoga en alles voor de baby regelen :)

Niet te geloven dat ik alweer ruim 31 weken zwanger ben!
    Ze zet soms echt mijn buik op stelten en stoot minstens 100x per dag midden in mijn blaas :p of zet haar voeten even goed in mijn ribben haha. Maar opzich gaat het nog wel goed, merk alleen echt dat ik ronder word en steeds minder kan. Dit weekend nog wel een beetje kunnen tuinieren, moet ook wel ;) anders wordt de tuin echt een zootje. Niet toevertrouwd aan manlief, dan zou ik geen bloeiende plant meer overhouden en alles 'onkruid' heten ;)
    Baby kamertje is nu zo goed als klaar en wij hebben echt bijna alles al wel in huis. Alleen nog eventjes de eerste pakken luiers kopen en wat bad spulletjes + badje voor onze kleine meis.

Ik heb besloten één pak kruidvat te halen en één pak pampers, even kijken wat ons het beste bevalt :)

Hoe gaat het met jullie?

15. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hallo ladies :D

Fijn dat het goed gaat Aiseria! Leuk hè, al die spulletjes verzamelen! Denk dat wij er ook ver zijn.. Nog een topper en hoeslakens voor onze co-sleeper en het badje krijg ik van mijn oma. Boxmatras en hoes nog ophalen en wil nog een verschoontafeltje voor beneden zodat ik niet altijd naar boven moet ;)
    Jij al spulletjes gekocht VaDa?

Donderdag weer echo gehad. Alles in orde :D Hoofdje loopt wel 2 weekjes voor op groei, dus moet met 36 weken een scan laten maken van mijn bekken om te kijken of dat groot genoeg is. Zo niet kan het zijn dat ik ingeleid wordt of dat het een ks wordt. Ben benieuwd..!
    Vind het nu echt wel al een beetje aftellen hoor! Stel dat ik inderdaad ingeleid wordt, dan is het nog maar een week of 6 :$
    Spannend!!

16. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi meiden!
    Wat leuk al die spulletjes zeg! Ik kijk wel veel maar koop eigenlijk nog niets.. Ben nu 10 weken, en heb 2 april mijn 2e echo, daarna laat ik me verleiden om wat lieve spulletjes te gaan kopen.
    Hier ook erg druk, zitte. Midden in een verbouwing thuis, krijgen een stuk woonkamer erbij, nou ja, die zit er al aan, nu woensdag de nieuwe vloer erin en muren sierpleisteren en dan kunnen we eindelijk weer gaan inrichten :)
    Jeetje dames jullie zitten echt bij a op t einde alweer! Hihi en ik kom net kijken!
    Spannende tijden hoor!
    Voel me deze week wat meer moe en vooral misselijk.. Maar daarintegen heb ik steeds een honger gevoel!
    Dat is dan zeker nog maar eventjes ballerina! WoW echt spannend! Houd je ons nog eventjes op de hoogte hoe het nu verder gaat?

17. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Spannend ballerina en vada!

Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad, heerlijk verlof nu. Was er wel echt aan toe! Maandag laatste echo. Liggingsecho. Donderdag naar de verloskundige, dan gaan ze vertellen wanneer we moeten bellen. Spannend!

18. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Lelie!! Wat leuk om van je te horen! Blij voor jou dat alles nog steeds goed gaat! Je bent er bijna, nog even lekker genieten van je verlof :D

Wauw VaDa, dat klinkt als een hele verbouwing. Leuk! Maar ook wel fijn dat het bijna klaar is denk ik. Ik had dat in het begin ook heel erg. Was flink misselijk, maar moest constant eten. Als mijn maag leeg was werd het nog veel erger.

Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! :)

19. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Oh spannend Lelie! Wauw, je bent er echt bijna! :)

Het is inderdaad een hele verbouwing, maar het einde is in zicht! We denken met een weekje helemaal klaar te zijn!
    Ja precies dat gevoel, met een lege maag alleen maar erger die misselijlkheid, en heb ook meer trek als anders, dus eten veel snoep tomaatjes en fruit :)

20. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hoe is het met iedereen hier?

Deel Deze Pagina