Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Blij dat het zo goed gaat VaDa! Nog even en dan ga je hem/haar voelen! Leukleuk! Lekker van genieten! Willen jullie weten wat het wordt?

Uitslag van de scan: ik kan gewoon natuurlijk bevallen! :D

2. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja dat lijkt me toch echt super!
    Hihi ja ook wij willen weten wat het word :) nog eventjes geduld.
    Wat fijn ballerina! Toch mooi dat het op de natuurlijke manier kan!

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Spannend VaDa! Ben benieuwd!

Afgelopen donderdag weer controle gehad. Aangegeven dat ik we echt doorheen zit. Heb heel veel pijn en ben echt gewoon op. Gelukkig begreep ze me en dit in combinatie met het grote hoofdje van ons meisje zorgt ervoor dat ze me niet meer te lang wil laten lopen. Ik mag 4 mei terug komen voor controle en dan gaan we een datum afspreken voor inleiden die week. Spannend!!

4. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Vada, wat fijn dat alles helemaal goed gaat :) spannend die tijd wachten tot de 20 weken echo!

@Ballerina, wat heb jij een prachtige ronde buik! Aan jouw figuur kan je zo echt niet zien dat je zoveel aangekomen bent, ik denk dat héél veel wel echt babybuik is en dat je het straks snel weer kwijt zal zijn.

Toch wel soort van fijn dat ze jou sowieso niet door laten lopen tot 42 weken, natuurlijk de bevalling beginnen lijkt mij 'idealer' maar als je zoveel pijn hebt dan is dit natuurlijk heel veel beter.

Hier gaat het nog wel redelijk, ik slaap wel erg slecht en heb veel last van mijn rug. Maar tussendoor kan ik me nog wel redelijk redden, dus het is een gevalletje van uitzitten. Mijn buik is de laatste 1,5 week wel wat gedaald :) hopelijk betekend dat iets goeds!
    O en wat fotootjes van hoe mijn buik zich ontwikkeld had.
    De eerste twee van deze collega zijn van week 29, net even iets een andere hoek waardoor goed te zien is hoe het toen was. De derde foto is met 34 weken en de vierde met 38+2 weken zwanger.

Bijgevoegde bestanden:

5. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Super mooi buikje Aiseria! En bedankt voor het compliment, kan ik wel even gebruiken. Sommige mensen denken echt dat ze alles kunnen zeggen tegen zwangere vrouwen..!
    Vervelend van de rugpijn! Hoop dat onze meiden zich snel melden! Spannend!!

Gisteren avond naar het ziekenhuis geweest. Had rug weeën. Het was aan het rommelen, heb 1 cm ontsluiting en verlies slijm, maar helaas rond 00.30u terug naar huis omdat het niet doorzette. Weeën gingen wel gewoon door in eerste instantie, daarna helaas in slaap gevallen en dus is het weg getrokken. Had zo gehoopt dat we ons meisje zouden mogen ontmoeten! Volgens de vk zal het niet lang meer duren. Vandaag wat gerommel en veel slijm verlies, maar denk niet dat het nog voor vanavond zal zijn.. Afwachten maar.. Heb morgenmiddag weer controle, ben benieuwd!

Rug weeën zijn trouwens alles behalve prettig.. Au!! Wist gewoon af en toe niet waar kruipen, en het zal nog wel 1000x zo heftig worden..

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Dankje! Ik hoop inderdaad dat we snel onze meisjes mogen ontmoeten :)

Maar het klinkt alsof jij al wel een stuk dichterbij bent om jouw kleine meid te ontmoeten dan ik ;) hopelijk zet het door en krijg je echte weeën.
    Hier gebeurt echt nog helemaal niks, dus ik ben eigenlijk zelfs een beetje jaloers op jou :):p

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hihi kan snel gaan zeggen ze hè? Dus wie weet ben jij toch nog eerder :D We gaan het zien, spannend!
    Weeën zijn weer terug, zit wel nog veel te veel tijd tussen..

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wat super! Hopelijk zet het vanavond goed door! Zou geweldig zijn als je niet ingeleid hoeft te worden en jouw lijf het al op eigen houtje doet :)

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Vanmorgen om 11.53u zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Hanne. Ze is 51 cm lang en weegt 3300 gram. Bevalling is vrij heftig gestart met hevige Rug weeën die ik niet goed kon opvangen. Heb dus een ruggenprik gehad. Had toen al 3 cm ontsluiting. Na een uur 4 en braken mijn vliezen. Na nog een uur 5 en na nog een uur ineens 10 cm! Al bij al dus toch nog snel gegaan. Heb wel een knip gehad omdat haar hoofdje groot is. We maken het allemaal goeds 51 cm lang en weegt 3300 gram. Bevalling is vrij heftig gestart met hevige Rug weeën die ik niet goed kon opvangen. Heb dus een ruggenprik gehad. Had toen al 3 cm ontsluiting. Na een uur 4 en braken mijn vliezen. Na nog een uur 5 en na nog een uur ineens 10 cm! Al bij al dus toch nog snel gegaan. Heb wel een knip gehad omdat haar hoofdje groot is. We maken het allemaal goed:)

10. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wouw wouw wouw!! Ik wist het gewoon haha, dacht zonet nog aan jou en dat het vast we, doorgezet had met de weeën :)
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! :) klinkt idd wel even als heftig, maar fijn dat alles goed gaat.
    Geniet van haar en van deze speciale eerste tijd.

11. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Dank je wel! Het is echt een heerlijk meisje en ze doet het allemaal zo goed!

Hoe is het met jou?? Zie dat je uitgerekend bent vandaag! Ondertussen ook al mama??

12. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wat goed om te horen dat alles lekker gaat :)

Helaas ;) deze dame weet blijkbaar niet dat het al haar verjaardag had moeten zijn haha. Ze laat mij denk ik nog wel een paar dagen wachten, maar wie weet verrast ze mij ineens :p

Ik ben er wel onwijs klaar mee, rommelt wel af en toe wat en heb veel last van mijn rug. Slaap ook slecht ;)

13. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Wauw!! Van harte gefeliciteerd Ballerina!
    Klinkt heftig zeg! Maar wat fijn dat alles goed gaat, heerlijk genieten van je kleine meisje!
    En Aiseria sterkte nog eventjes de komende tijd! Hoop dat het voor jou ook snel zal gebeuren!

14. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    1 ding is zeker, het kan nooit lang meer duren! ;) Vervelend hè, die laatste weken/dagen. Dan ben je er echt zo klaar mee! Ik vond de dagen na de bevalling (en nu nog wel) trouwens wel echt heel zwaar. Veel last gehad van enorme vermoeidheid en kraam tranen. Dat overviel mij best een beetje. Hoop dat jij er geen last van hebt, maar moest dat wel zo zijn, het hoort er echt bij en het komt goed! :)

Alweer 18 weken VaDa! Gaat hard zeg!! Voel je je goed? Wanneer is je 20 weken echo?

15. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Jeetje snap best dat zoiets je flink overvalt! Maar gelukkig dat alles weer goed komt en het er een beetje bij hoort.. Is natuurlijk ook niet niks, een kindje ter wereld brengen, krijg al kippevel bij het typen.
    Volgende week dinsdag heb ik de 20 weken echo gelukkig! De week ernaar toe lijkt wel eeuwig te duren haha!
    Voel me in elk geval goed! Af en toe last van m'n banden wanneer ik weer eens te veel doe op het werk, maar als ik dan in de avons m'n rust goed pak gaat het snel weer over.
    Dus jij nu al heerlijk aan het genieten van je kleine meisje! Wat lijkt me dst ook heerlijk dat je na al die tijd haar nu gewoon kan vasthouden en liefhebben.

16. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Aiseria, al bevallen ondertussen??

Hoe was de 20 weken echo VaDa?

Met jullie alles oké Lelie?

Hier beginnen we steeds meer te wennen aan elkaar. Sinds deze week ml terug aan het werk en de kraamzorg vertrokken. Even flink spannend dus, maar het gaat goed! :)
    Met mijn bekken gaat het ook steeds beter, zo blij dat ik weer wat kan doen! Kunnen zelfs lekker een rondje gaan wandelen. Zo fijn!

17. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    De 20 weken echo was helemaal goed, groeit goed en alles kunnen controleren!
    En wij krijgen een lief meisje! <3
    Vriendlief en ik waren er echt van overtuigd dat het een jongetje was, maar dat hadden we mooi fout!
    We zijn helemaal in de wolken en hebben die dag ook meteen van alles besteld en gekocht! Heel fijn dat ik nu echt bewust dingen voor onze kleine meis kan gaan halen!

Goh spannend zeg dat je nu echt zo zonder hulp voor je kleintje gaat zorgen, maar ik weet zeker dat het er allemaal zo in je systeem zit. En wat fijn dat het met je bekken beter gaat zeg en weer je eigen dingen kunt doen en Ooh heerlijk wandelen! Geniet er van zeg!

18. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik ben de 17de bevallen van ons kleine wondertje en veelvraatje haha. Haar naam is Alyss Kayleigh en ze woog 3330gram bij de geboorte :)

Het was wel een slopend gebeuren dat bevallen haha, vooral omdat de weeën natuurlijk om half 1 snachts begonnen dus ik had nog geen oog dicht gedaan. Ze is om half 3 smiddags op de wereld gekomen, uiteindelijk had ik helaas weeën opwekkers nodig omdat ik bleef hangen op 7cm en de weeën wegvielen. Toen trok ik t niet meer, dus daarbij ook direct een ruggenprik gekregen en uiteindelijk bij t persen ook een knip. Al vond ik dat ideaal haha, want ik kreeg haar maar niet voorbij dje bekkenbodem spieren.
    Ondertussen al bijna geen last meer van de wond en verder gaat alles qua lijf ook wel goed eigenlijk. Ben nog wel veel moe, borstvoeding vind ik echt veel energie kosten.
    Onze kraamzorg was er tot en met gisteren en gelukkig heeft mijn man nu twee weken vrij. Anders blijft alles er qua huishouden bij liggen en de nachten zijn nog zo gebroken dat hij er anders ook aan onderdoor gaat ;)
    Nu proberen we deze week een regelmaat erin te gaan krijgen, zodat we hopelijk ook meer aan rust toekomen. Ik ben nog niet buiten de deur geweest en dat is ook mijn doel voor deze week haha.

@Vada, wat leuk ook een meisje!! Haha vooral dames hier in dit topic ;)

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd Aiseria!! Wat een mooie naam ook! Inderdaad een slopend gebeuren dat bevallen haha! Hier ook 2 nachten door over geslagen en de eerste nacht met zo'n pruts naast je bed slaap je ook niet he? ;)
    Ik ben ook nog steeds veel moe hoor. Hoop dat daar snel wat verbetering in komt, maar inderdaad, die bv vreet blijkbaar energie.. Had je een lieve kraamverzorgster?

Super leuk VaDa, ook een meisje! :D Leuk he, lekker shoppen! Fijn dat verder alles goed was! Nu lekker verder genieten van het getrappel in je buik hihi. Voel je haar al goed?

20. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Gefeliciteerd Aiseria! Wat een prachtige naam zeg!
    Goh klinkt ook vrij heftig zeg, maar wat fijn dat je man nu ook 2 weken lekker thuis is, dan kun je inderdaad even het regelmaat te pakken krijgen. Veel plezier met z'n 3tjes :)

Ja super fijn gevoel te horen dat ons meisje het goed doet! En hihi lekker shoppen doen we zeker zo leuk!
    Ik begin al steeds meer te voelen wat ik erg fijn vind! Krijg helemaal een euforisch gevoel wanneer ze weer een plopje of een klein schopje geeft.

Deel Deze Pagina