Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Nee, nog niet... Durf eerlijk gezegd ook niet zo goed... Ergens toch bang voor de teleurstelling..
    Volgende week vertrekken we op vakantie voor 10 dgn, heb me voorgenomen om daarvoor nog een testje te doen.. Even wachten nog.. 😉

2. Sok

Sok Lid

5 jul 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeetje knap hoor! Wat een zelfbeheersing! Blijft toch spannend...

3. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Nadat ik was gestopt met de pil was ik ipv na 4 weken na 5 weken ong geworden, werd ook zo gek dat ik maar niet ongesteld werd :))

4. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    jeeeetje wat knap! ik had die test allang al gedaan!

Hier weer verwarring. Net een klein beetje vruchtbaar slijm gespot (althans dat denk ik! Was doorzichtig, dik en kon het uitrekken). Vanmorgen wel een omowitte negatieve ovulatietest gehad! Zit vandaag op 5 weken na laatste menstruatie en vorige keer werd ik na precies 7 weken ongesteld dus qua tijd zou het kunnen kloppen maar die negatieve ovulatietest (die echt bijna omowit was, had echt een heeeel licht tuurstreepje) en was dus totaal niet oplopend.....

5. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Mag ik vragen hoelang het heeft geduurd totdat je zwanger raakte?:)

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Nou ja... Valt reuze mee met die zelfbeheersing hoor! Afgelopen maandag voor het laatst gestest en negatief, dus nog niet heel lang geleden.. 😉 (voor mijn gevoel wel trouwens! Haha!)

Lelie, zie bij jou 50 staan.. Hoe vaak en wanneer heb jij gestest tijdens die eerste ronde?

Ben ook benieuwd hoe lang het duurde Wolfje?

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Zat te denken om zo'n clearblue te halen, lekker makkelijk, gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger' ipv dat getuur naar die streepjes.. Maar vind ze zo verschrikkelijk duur...

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Lelie dat vruchtbare slim had Ik ook langer dan 5 dagen hoor. Het kan best zijn dat je eisprong er wel aankomt maar Nog niet binnen 24 uur.
    geduld geduld. ...

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Lelie:

Ohh hier ongeveer hetzelfde... Heb nog steeds geen positieve test, maar wel duidelijke streepjes die ik normaal nooit heb als er geen ei komt.... Alleen nu sinds vandaag ook waterige afscheiding met een beetje slijm... Ik snap er helemaal niks van... Zal nog eens een foto van de testen maken van tot nu toe...

@Ballerina:

Hopelijk kom je hier binnenkort met heel goed nieuws ;). Heb je ook ovulatietesten gedaan of heb je geen idee wanneer je ei is geweest of komt?

@ Mijn lijf:

Snap er helemaal niks van....Vanmorgen weer net zo donker als gisteren de hele dag di en wo ochtend... Hij zou toch verder op moeten lopen nu... Normaal was hij echt zoals de bovenste als mn ei er nog niet aan kwam. Aangezien mn afscheiding nu veranderd hoop ik die test snel ook donkerder te zien worden.......

10. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    @dubbeltje: ja... Zou dat ff leuk zijn! Pff.. Niet te veel hopen is toch zo moeilijk! Nee, geen testen, dus inderdaad geen flauw idee...

Op jou testen inderdaad wel hele duidelijke strepen te zien! Maar heb er (nog) geen ervaring mee, dus kan je in deze niet helpen..
    Vind het wel leuk dat je foto's plaatst! Kunnen we meekijken! 😉

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Oh dan is het nog spannender! Jezelf niet gek maken is zo moeilijk als het hierover gaat.... Weet nog dat ik bij de vorige 2 mezelf ook helemaal gek maakte hoor... En soms is dat helemaal niet handig, want je kan ook behoorlijke teleurstellingen krijgen dan.

Als iemand anders testjes wil laten zien, kom maar op :D Kunnen we elkaar helpen :)

12. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Tijdens de 1e ronde heb ik niet getest met ovulatietesten BallerinaN! Of bedoel je zwangerschapstesten? Ik heb ongeveer 4x getest denk ik. Gelijk op NOD (28 dagen waar ik toen gewoon van uitging), op 35, 40 en 45 denk ik ongeveer en toen op dag 50 eindelijk ongesteld!

Nou mijn streepjes zijn lang niet meer zo duidelijk als bij jou hoor Dubbeltje! Wel geweest 2 weken geleden maar nu is hij maar heeeeeel vaag! Maar dus wel een klein beetje van dat slijm al zie ik dat nu ook niet meer.... ppfff wat is een vrouwenlichaam toch ingewikkeld..

13. Sok

Sok Lid

5 jul 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dubbeltje, hoe laat test je? Ze kunnen na de nacht sowieso een streepje geven omdat je snachts ook hormonen aanmaakt.

Een eerste positieve test zou wel leuk zijn! We wachten met spanning met je mee Ballerina!

Hier ook al 2 dagen slijm, zou wel erg vroeg zijn op dag 10. Dus net ff ovulatietestje gedaan, maar omowit...

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Lelie

Ja daarom... Hij zal er hopelijk toch aankomen!

Sok

Aan de tijd ligt het niet. Test niet met eerste urine en pas rond 10:00
    En savonds rond 18:00

15. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Ik ben in februari gestopt met de pil en heb dus deze maand positief getest, maar alsnog zo onzeker tot me 1e echo bijna geen kwaaltjes 😁

16. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik heb vandaag "de" test gedaan. Wit. Witter dan wit. Het deed nog net geen pijn aan m'n ogen.
    NOD is wel pas zondag/maandag, maar denk dat als het raak is, dat niet zo heel erg veel uitmaakt.

Ach, nieuwe maand, nieuwe kansen. We blijven positief!

17. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Wij zijn ook bezig voor eerste kindje. Altijd vlak voor me menstruatie krijg ik een opgezette buik (lijkt op een zwangerschapsbuikje) toen ik stopte met de pil werd dit erger. Net voor me menstruatie heb ik echt behoorlijk een opgezette buik. Dus ik zou gewoon gaan testen om van die onzekerheid af te komen. Ik ben sinds januari gestopt en nog niet zwanger. Heel veel succes

18. Sok

Sok Lid

5 jul 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Boortje, het kan erg veel uitmaken. Als je nog niet genoeg hormonen in je lichaam hebt, kun je gewoon negatief testen. De hoeveelheid hormonen verdubbelt in 2 dagen ofzo. Dus sluit t niet helemaal uit!

19. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer anders eens per week een test te doen.
    Dan heb je iets meer zekerheid en het is voordeliger als dagelijks........

Daar heb je helemaal gelijk in Sok. Maar omdat ik al bijna een week klachten heb, verwachtte ik een hoop. Ik weet niet of 2 dagen nu nog verschil uit zou maken.

Wel ben ik op het "misselijk". Branderig maagzuur en van die boertjes die wat naar boven brengen.
    Kan ook van het ultra korte nachtje zijn. Wekkertje ging vandaag al om 3:45 (werk joepie) en door de warmte heb ik het 1:30 zien worden.:$

20. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Wie weet toch goed nieuws Boortje! Hoop het voor jullie! Laat het ons weten he?!!

Leuk hoor Wolfje!! Zit vast helemaal goed, laat je niet gek maken, niet iedereen heeft last van die kwaaltjes, misschien komen ze nog!

Deel Deze Pagina