Jaaa mannen...hahahha... Maaruh, ik snap die snottebellen niet hoor.... Net in een ander topic (en op internet) las ik dat je ei tussen 24-48 uur na de donkerste test komt!?!?! Mijn test zal vast nog donkerder worden, dus dan zou ik vandaag of morgen juist heel veel snottebellen moeten hebben... Vaag hoor.... Ik wil precies weten wanneer alles gebeurd, maar dat kan niet...weet ik....fijn he als je geen controle hebt over iets
Sorry meiden. Kan er niets aan doen. Vind het echt net snottebellen. Vooral als ik onder de douche sta en er valt zo'n "kwakje" naar beneden omdat ik de boel met de handsproeier sta te wassen. De eerste keer dat ik het doorhad dacht ik ook serieus dat vriendlief z'n neus vies had staan snuiten in de douche en het niet had schoongemaakt. Dus dat was een hoop heibel Dubbeltje ik heb geen flauw idee. Ik dacht dat op het moment dat je streepje minder wordt, dat komt omdat er minder hormonen zijn die de follikels aanmaken omdat het eitje dan is gesprongen. Daarbij dacht ik dat als het eitje is gesprongen je nog maar 4 uur vruchtbaar bent (ook ooit ergens een keer gelezen op het internet hoor. Ben niet bepaald een expert ) Ik zou lekker in de ochtend er even flink tegenaan gaan Dutje doen is niet helemaal gelukt. Moest pasfoto's maken en had een afspraak bij de gemeente om m'n rijbewijs te verlengen. Alweer een tijdje thuis, maar kan niet slapen. Vanavond heb ik een afspraak met m'n moeder. Daar gaan we eten. Bedacht me dat het voor vriendlief pas de eerste keer is dat hij bij m'n moeder eet. Toch wel apart aangezien we al bijna 5 jaar samen zijn en m'n moeder op een kwartiertje rijden woont en voorheen zelfs op 5 minuten. Woensdag ben ik vrij. Dus dan kan ik uitslapen. Als er dan nog niets is, ga ik woensdag ochtend gewoon weer testen met ochtendurine. Vanmiddag wel even een huilbuitje gehad. Vriendlief heeft me even getroost. Ik wil gewoon of ongesteld worden of een positieve test in handen. Maar niet dit rare gedoe. Dit ben ik totaal niet gewend van mijn lichaam :x
Mijn test was net weer ietsje lichter.... dus nou weet ik het helemaal niet meer. De mega knaller heb ik niet gehad dan deze keer...Die kan natuurlijk vannacht al zijn geweest?? Ik weet iig dat je ei 12 uur vruchtbaar is na het springen. Morgen maar eens tempen, als die hoger is zal het al wel gedaan zijn. Morgen ochtend hebben we geen tijd haha... Man die moet werken en 2 kleintjes in huis...neeehhhh niet handig... Vanavond misschien Wow dat is best knap dan ja dat hij er nog nooit gegeten heeft! Geen goede band? Ach jeetje...logisch dat je even emo werd...het is ook vervelend...
Hoi meiden, gisteren door omstandigheden geen test gedaan, dus vanmorgen toch maar even een ovulatietestje ertegen aan gegooid... Waar de testen vorige week helemaal omowit waren was vandaag de streep toch duidelijk zichtbaar alleen nog lang niet positief!! Denk dan dus gelijk? Hmmmm heb ik nu misschien gisteren/vannacht toch een late eisprong gehad of houd die test met weer voor de gek met zo'n negatief, maar toch zichtbaar streepje.... Pfff wordt je weer niet veel wijzer van! Vanmorgen werd ik wel weer wakker met zo'n zeurderige buikpijn (alsof je ongesteld moet worden) maar dat lijkt nu wel weer af te zakken, nog wel gevoelige tepels (maar weer niet zo gevoelig als vorige cyclus toen ik uiteindelijk na een week ongesteld werd!). Pff waarom is zo'n vrouwenlichaam zo lastig.... waarom niet gewoon een knopje waar je op kunt drukken wat zegt wat er op dat moment gaande is.......... Zoo weer even mijn ei kwijt... (hihihi toepasselijk) Hoe is het hier??
Wauw! 2 dagen niet gekeken en heel wat bij te lezen! 😉 Ziet er weer spannend uit voor iedereen! Die ovu testen bieden dan toch ook niet altijd heel veel duidelijkheid... Kan dat niet gewoon ergens op je lijf staan.. Zo van: vandaag ben je vruchtbaar! Zou toch zo makkelijk zijn! Inderdaad logisch dat je emotioneel werd! Ons lijf kan ons zo voor de gek houden! En dat klokje valt ook niet te onderschatten..! Hoe was het bij je moeder Boortje?? Hier de laatste dagen veel last in mijn heupen..(???) lijkt een beetje op groeipijn.. Hoop niet dat ze nog breder worden, zijn zo al breed genoeg! 😉 Geen idee wat dit nu weer is, nog nooit gehad... Volgende week op vakantie.. Zul je weer net zien, dan breekt het los en ben ik de hele vakantie ong.. Ook weer niet echt waar ik op zit te wachten! Kan dat ook niet verdragen Dubbeltje! Hier nog zo'n controlfreak! Zie in je banner dat je vandaag je eisprong zou hebben.. Klopt dat dan ook?
JAAAAA kijk! Dit is nou een echte knaller! Deze was ik naar op zoek Benieuwd wanneer dat eitje nou gaat springen dan Gisteren avond nog gezellig gemaakt Zucht...kan geen foto's uploaden, krijg ineens een vreemde melding... Hopelijk straks dan maar @Lelie: Leuk he die testen haha...Ga je nou nog even door met testen om te kijken hoe het loopt? @Ballerina: Aah jij ook zo'n controlefreak dus haha. Lekker fijn he Mijn test is nu echt knal knal, dus vandaag of morgen zal mijn ei wel zijn. Heb mijn banner gisteren aangepast omdat toen de test al positief was, maar nu dus nog donkerder!
Nu wij net begonnen zijn lees ik hier met veel plezier mee. Ronde 1 bijna achter de rug en op basis van 28d zou ik nu op nod 2 zitten en nog geen bloed. Maar dat kan natuurlijk van alles zijn, dus ik ben benieuwd Heb mijn ei wel heel duidelijk gemerkt en 6 dagen erna ook allerlei symptomen. Blijf graag meelezen en duim voor iedereen die zwanger wil raken
Vanavond gaan we niks doen hoor denk ik Gisteren was wel weer ff genoeg Alleen nu natuurlijk wel hopen dat ie snel springt... Heb echt geen idee...
Spannend he Aiseria?! Vond dat rond die 28 dagen ook erg spannend, maar ondertussen op dag 37 en nog altijd niks te zien... Heb de hoop al wat opgegeven voor deze cyclus... Hopelijk voor jou meer geluk!! Hou ons op de hoogte! Spannend Dubbeltje!! Zou zoooo leuk zijn als het 'prijs' zou zijn! Vreselijke conrolfreak! Moet en zal alles regelen en dat moet dan ook nog allemaal perfect.. Ook nog heel ongeduldig, alles moet gisteren! Haha! Vermoeiend hoor!
Gisteren niks gedaan en vraag me af of m'n ei nou gesprongen is of nog niet... Temp nog laag... Maar kan ook iets later pas stijgen begreep ik?? Mama apps zet m'n ei op de dag dat ik positief testte en m'n andere app heeft nog geen ei gevonden... Hmmmm
Wat balen Bellerina, dus dit keer een langere cyclus? Hopelijk zit je niet met ongi in de vakantie. Vind jij het ook zo spannend nu jouw cyclus nog helemaal niet duidelijk is? Ik krijg daar echt mega de zenuwen van. Ik heb vanmorgen neg getest. Ik ga er vanuit dat ik maar moet wachten op mijn ongi en ook een langere cyclus heb dit keer. Succes met klussen Dubbeltje. Gewoon een keertje vaker klussen, maar wel extra leuk maken
Nou voor mij wordt het vanaf nu ook weer spannend! Vanmorgen een temp van 37 graden en daarna een knal positieve ovulatietest na 4 dagen omowitte. Verder nog niemand weer getest?
Jaaaaa Sok! Jij kunt ook aan de slag! 😉 leukleuk!! Vind het zeker spannend Aiseria! Wachten, wachten... Ben heel benieuwd.. Hoop wel dat dit niet betekend dat ik altijd van die lange cyclussen ga hebben... We zullen zien..!
Nou mijn ovulatietest was weer stuk lichter dan gisteren.. Zondag, maandag en vanmorgen gezellig gemaakt dus mocht ik ergens mijn ei gemist hebben (wat ik natuurlijk niet zeker weet) hebben we in ieder geval ons best gedaan!
@Sok, succes met klussen! @Ballerina, hopelijk heb je gauw duidelijkheid! Na ongi tenminste weer nieuwe kansen. @Lelie, sterkte met afwachten, hopelijk was het raak. Ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over ovu testen, maar dat komt ook omdat we alleen af en toe een dag overslaan. Verder maken we het wel veel 'gezellig' hihi
Echt heel anders is het voor ons ook niet echt qua klussen. Wij slaan ook maar af en toe een dagje over haha. Voor degenen die nog aan het wachten zijn sterkte! Aiseria, ik ben ook in juni gestopt met de pil en daarvoor langs de huisarts geweest ivm medicijnen die ik slikte voor de hooikoorts. Die raadde aan om te kijken met ovulatietesten of mijn cyclus goed op gang was gekomen. Deze maand voor t gemak ook nog gedaan omdat ik bij meerdere meiden had gelezen dat de tweede cyclus erg lang had geduurd. Mijn eerste cyclus was 28 dagen en te zien aan mn eisprong zou dat deze cyclus ook ongeveer zo moeten zijn.
Sok, misschien dat ik er ook nog wel over na ga denken als deze eerste cyclus heel lang duurt. Dan kan ik het wel interessant vinden om mijn eisprong te gaan 'ontdekken'. Maar voor nu wacht ik nog heel even af wanneer ik ongesteld ga worden. Ik zit nu op 32dagen en af en toe buikkrampjes, dus er rommelt wel wat. Hoop dat het gauw op gang komt zodat ik nog een redelijke eerste cyclus heb
Zo hey! Even een paar dagen niet geweest en ik loop gelijk achter Wat een positieve ovu testen ineens. Allemaal hard aan het werk? Eten bij m'n moeder was gezellig. We hebben geen slechte band, maar lopen ook niet bepaald de deur plat bij elkaar. We bellen wel "vaak". Per week iets van 2 keer (dat is voor ons vaak). Hier wel/niet ongesteld. Al 2 dagen een streep bruin over de gehele dag. Dus ik denk/hoop dat het vandaag fatsoenlijk doorbreekt. Komende maand trek ik de ovu testen maar weer uit de kast. Misschien brengen ze geluk Wat is het toch nog steeds vies warm hè meiden. Totaal geen klusweer eigenlijk. We moeten er toch wat voor over hebben hè? Hahahaha