Gestopt met de pil, en nu?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BallerinaN, Jul 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ja inderdaad vies warm!! Volgens mij wordt het morgen weer regen, dat is ook niks natuurlijk... Maar de temp. mag wel iets minder van mij!

Hier vanmorgen urine ingeleverd bij huisarts, waarschijnlijk beginnende blaasontsteking. Al paar dagen last van (menstruatie)krampen, en druk op me blaas.... Werd net gebeld door huisarts (terwijl ik zelf zou bellen om 14.00 uur!!!) maar ik was in gesprek! Geen voicemail ingesproken en zijn pas vanaf 14.00 uur telefonisch bereikbaar... Waarom zullen ze mij nou bellen?

2. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

Jul 5, 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!!!

3. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Er zijn ook heerlijke andere oplossingen om te klussen zoals onder een koele douche ;) (of beter gezegd om gewoon veel fun te hebben hihi)
    Maar wij hebben een mobiele airco op de slaapkamer, dus fun hebben is nooit een probleem :)

Hopelijk breekt het bij jou ook gauw door Boortje, op naar een nieuwe kans zullen we maar zeggen

@Lelie, hopelijk niks ernstigs! Ben benieuwd

4. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

Jul 5, 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja dat gaat voor ons niet op Aiseria. We hebben de douche in het bad (dit moet nog verbouwd worden) en ik ben behoorlijk onhandig (zeg maar gerust lomp), dus dat loopt uit op een valpartij.
    Ik glijd al onderuit in m'n eentje soms :D
    Volgende ronde zal het vast minder klam benauwd zijn, dus zet ik al m'n kansen daar op. Zal wel moeten, want deze ronde is het niet gelukt ;)

5. Hannah83

Hannah83 Actief lid

Jul 12, 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik sluit me hier ook even bij aan, als dat goed is ;)
    Ik heb zaterdag 12 juli mijn laatste pil genomen. Netjes op 16 juli tot 22 juli een onttrekkingsbloeding gehad en nu dus wachten.....
    Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wel erg spannend, het is voor ons ook de 1e keer dus wat staat je nou allemaal te wachten.. Eng hoor!
    Ik lees elke dag op dit forum en dan zie ik de meest uiteenlopende cycli voorbijkomen. Ik probeerr daar dsn conclusies aan te verbinden maar elk lichaam is natuurlijk anders.
    Volgende week op vakantie, ik hoop dat ik dan mn menstruatie nog niet krijg, zou ook wel een korte cyclus betekenen...

Iedereen veel succes met wachten!

6. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Hoi allemaal!

Ook mijn man en ik zijn onlangs gestopt met de pil om voor een eerste kindje te gaan!:) 30 juni nog een onttrekkingsbloeding gehad nu wachten op de eerste menstruatie. Op dag 17 van mijn cyclus had ik ineens een heel klein beetje rood bloedverlies en daarna t/m dag 20 een heel klein beetje bruinverlies. Wat dat dan is?
    Ik geloof dat ik voordat ik begon met de pil een cyclus van rond de 30/31 dagen had, maar ik weet dat niet zo goed meer.
    Ik heb hier even meegelezen en hoop nu ook mee te praten. ;) Vind het allemaal ontzettend spannend! Ben er dan ook veel te veel mee bezig haha. :p

7. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    @Modra, ik herken wat jij zegt. Ik ben er voor mijn gevoel ook veel te veel mee bezig. Komt ook wel omdat wij zo graag een kindje willen. Ik nu bijna 27 (nog4 dagen) en hij bijna 32, we hebben verder alles voor elkaar qua werk en huisje, en nu zijn we voor ons gevoel helemaal klaar voor een kindje. Maar ik vind het wel mega spannend!
    Zou kunnen dat dag 17 de eisprong was, daarvan kan je ook een beetje bloedveeg krijgen. Het bruin kan dan nog wat 'oud' zijn wat er ook uit moest.

Veel toekomstig en huidige klusplezier gewenst ;)

8. Thebigthirtysom

Jul 22, 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hannah83, wat een toeval, zeg!
    Mijn geboortejaar is ook 1983 (ga door je nickname ervan uit dat ie van jou toch 1983 is), ik heb op 10 juli mijn laatste pil genomen en volgende week ga ik ook op vakantie!
    Spannend, hé!

9. Hannah83

Hannah83 Actief lid

Jul 12, 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad toevallig! Ja erg spannend.... ik lees teveel op t forum momenteel denk ik...

10. Sok

Sok Lid

Jul 5, 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat leuk, steeds meer meiden! Modra ik denk dat dat voor ons allemaal geldt. Daarom kun je hier al je vragen en frustraties kwijt haha. En dat zonder dat je vent gek wordt :p

11. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Dank je wel Aiseria! Zie dat jij met een mooie cyclus begon na het stoppen met de pil, dat is wel fijn. Hoop dat dat ook voor mij geldt, lees ook van meiden dat ze maanden en maanden moeten wachten op een menstruatie.
    Hier ook allebei een baan en een huis met eigenlijk te veel ruimte voor twee mensen. :p En is inderdaad ook spannend, geheel nieuw en je weet niet wat je kunt verwachten!
    Eisprong zou kunnen inderdaad, heb dat nog niet eerder gehad dat ik daar wat bloedverlies bij had, maar ja, heb ook een hele tijd geen eisprong meer gehad met de pil natuurlijk. :p
    Jij ook veel klusplezier! :)

En dat is wel fijn Sok, geloof dat hier ook heel wat meiden zijn! :D En naja is toch (voor mij) niet iets waar ik (behalve met mijn vent inderdaad) met mensen in mijn omgeving over babbel. ^^

12. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Allemaal weet nieuwe meiden erbij!!! GEZELLIG!!!

Nou vanmiddag dus de huisarts teruggebeld maar er was geen spoor van een blaasontsteking te bekennen..... Hmmmm... Heb toch echt de buikpijn/druk op me blaas.... Ik moet morgenochtend weer een test doen van haar en anders moet ik een afspraak maken voor verder onderzoek... Maar eerst morgenochtend dus testen terwijl ik alweer dat hij negatief is waarschijnlijk aangezien ik nog geen eisprong heb gehad!

Hoe is het hier??

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Hmm gek, misschien door de seks dat t gevoelig is? Of je ei...
    Hopelijk n mooie test ;)

14. Hannah83

Hannah83 Actief lid

Jul 12, 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me af of jullie al iets merken van het feit dat je überhaupt met de pil bent gestopt. Ik merk nog helemaal geen verschil... hetgeen me dan weer zorgen baart aangezien ik overal lees dat je je zo anders voelt na het stoppen met de pil...

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Voel me helemaal niet anders eigenlijk... Niet eens bij nagedacht eerlijk gezegd ;)

16. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gezellig! Welkom allemaal!!

Van het stoppen met de pil hoef je niks te voelen, ook dat is weer voor iedereen verschillend... Kan er gewoon geen peil op trekken! 😉

Sorry.. Ff beetje depri.. Dag 40, test negatief...

Ach, nieuwe ronde (als die ooit nog komt), nieuwe kansen..
    (Sorry, weet dat het veel langer kan duren en had ook ergens miet verwacht dat het nu al prijs zou zijn, maar ben het ff helemaal beu.. :( )

17. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Balen ballerina. :( Van ontpillen merk ik verder ook niets!

18. Sok

Sok Lid

Jul 5, 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hannah ik voel me nu niet meer anders, maar heb mn eerst cyclus wel enorm 'bijwerkingen' gehad van t stoppen.

Logisch hoor ballerina, sterkte!!

19. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Ik voel me echt totaal niet anders sinds het stoppen met de pil. Wel dat ik merk dat ik hormonaal wat onbalans heb. Van af en toe gevoelige baarmoederhals tot een week lang mega pijnlijke borsten en toen was het even rustig en ging ik het vierdagen lange gerommel in voordat m'n ongi loskwam ;)
    Maar verder voel ik me hetzelfde, nog altijd even veel zin in het klussen en klusoefenen tussendoor haha.

@Modra, ik hoop ook dat voor jou de eerste cyclus netjes gaat zijn. Ik vond het wel heel fijn om eerst een 'gewone' cyclus te hebben. Voor mijn gevoel gaat het klussen eigenlijk pas vanaf nu beginnen.

20. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    @ ballerina, jeetje meid wat balen!! En wat snap ik je goed!!! Hier dag 43 en negatieve test..... Vorige cyclus duurde 50 dagen en was zo blij toen ik eindelijk ongesteld was!! Dacht toen ook Ratchet deze ronde vast beter zou gaan kaar helaas... Ben bang dat ik de 50 dagen zelf overga dese x......

Hier wel anders na stoppen met de pil.. Kan het niet echt beschrijven maar voel me gelukkiger.. Niet dat ik anders niet gelukkig was maar wel meer nu geloof ik ofzo.... Hem vage omschrijving hahaha

Share This Page