nee hoor is niet gek...dat is het enige wat ik ook merk... Ben rustiger...voel me prettiger... Komt gewoon door die stomme hormonen die erin zitten...die kunnen je gevoel best erg veranderen
Dan maak ik me nog maar geen zorgen. Ook echt geen reden voor, gewoon geduld hebben... Jammer dat jullie negatief hebben getest sterkte ! Houd vol!!
Nou, ik heb best wel last van het ontpillen. Elke dag wel ergens anders een pijntje in de onderbuik. Plus, ik sta nog dik ook. Echt een gezwollen buikje. Niet leuk!!! Maar we weten waarvoor we't doen Prettige vakantie!
Wat een hoop bijgeschreven weer! Wat jammer Ballerina. Hoopte stiekem dat de dokter je zou vertellen dat het al raak was. Hier ook uit 1983. Vriendjelief is een stuk ouder als ik. Op papier dan, want in het echt gedraagt hij zich soms (vaak) als een 18 jarige. Die zal echt nooit volwassen worden hahaha Het enige wat ik merkte van het stoppen met de pil zijn heftigere menstruaties, een even heftige eisprong, tussen eisprong en menstruatie vage klachten zoals krampen, pijnlijke borsten en soms wat misselijk. Cyclus is wel iedere keer (rond) 28. Soms 27, soms 29 en deze maand 30.
Boortje wat zijn jou klachten tijdens je eisprong als ik vragen mag? Probeer er een beetje achter te komen of ik misschien een eisprong heb gehad afgelopen week. Me klachten als buikpijn en pijnlijke tepels zijn namelijk over.... Of blijven jou klachten altijd tot nod?
Hey dames! Het stoppen met de pil was bij mij ook een drama aan klachten. Helaas is mijn cyclus nog steeds niet goed en ben ik naar de ha gegaan en heb bij de gyn een echo gekregen. Ik blijk een cyste te hebben die de pijn bij mij veroorzaakt. Moet volgende week weer naar de gyn voor vervolg.... Ik voel me verder wel beter zonder pil. Het is dus echt troep en ik denk dat ik er niet meer aan ga!
Het begint met een vage zeurderige buikpijn wat langzaam overgaat in hele zware buikpijn waardoor ik niet meer rechtop kan staan. Hoe rechter ik sta, hoe pijnlijker het is. Ik blijf dan maar voorovergebogen als een oud dametje staan en lopen met mijn handen onder m'n pens (ik heb gewoon een pens vind ik zelf). Snel lopen trek ik ook niet dan, heel voorzichtig langzaam lopen. Als ik over die piek heen ben (meestal de volgende ochtend) dan heb ik nog zo'n 2 dagen last van een spierpijn achtige pijn in m'n buik die ik ook voel als ik niet m'n buik spieren (voor zover ik ze heb dan hahahaha) aanspan. Alles bij elkaar heb ik er echt 3 dagen last van. Afgelopen maand had ik na de spierpijn fase een veegje bloed. Dit was nieuw. Dus kreeg er valse hoop van. Dan tot NOD normaal gesproken langzaam groeiende pijn in borsten. Alleen als je er goed aan zit hoor. Niet als je er naar kijkt of wijst Soms dag voor NOD hoofdpijn randje migraine. Behoefte aan chocolade. Zo erg dat ik het gewoon proef als ik eraan denk Winderigheid, boeren, verstopt zitten. (best wel veel eigenlijk nu ik het zo benoem. Maar ach, krakende wagens gaan het langst mee hihihihi)
Ik vind het zo bijzonder dat sommige meiden hun eisprong zo goed voelen..ik merk er echt totaal niks van.... Elke dag verwacht ik hier een berichtje dat er iemand positief getest heeft... Hopelijk laat dat niet zo lang op zich wachten!
Weer al beter hoor Lelie! Bedankt! Had wat tegenslagen en kon die negatieve test er echt ff niet bij hebben haha! Nu in vakantiemodus, dus lekker ontspannen. Dat van dat buik'je' herken in maar al te goed! Vanmiddag nog lopen klagen tegen manlief dat die test net zo goed positief had kunnen zijn! Ben soms precies 20 wkn zwanger!! Hoop dat dat wel nog terug weg tekt.... Heb verder wel behoorlijk wat klachten gehad na het stoppen met de pil (misselijk, buikpijn, duizelig, hoofdpijn, pijn in mijn heupen enz.) Lijkt nu wel weer wat weg getrokken te zijn.. Alleen dat stomme buikje blijft hangen.. Vanaf maandag 10 dagen weg, als ik dan nog altijd niet ong geweest ben denk ik maar ff afspraak maken bij de ha.. Misschien is vragen of ik naar de gyn mag voor een algemene check
Gaat snel de reacties hier. Naar van de cyste shia! En lijkt me wel vervelend zo'n last te hebben van je eisprong! Door de pil is mijn menstruatie trouwens wel veel lichter geworden. Voordat ik begon met het slikken van de pil had ik een koperspiraaltje. Nu schijnt het ook zo te zijn dat die kan bijdragen aan een zwaardere menstruatie, maar toen was ik zo'n 7 dagen ongesteld. Met de pil nu nog maar zo'n 3 en bovendien veel minder bloedverlies. Dat was wel fijn Ik verwacht dus eigenlijk wanneer mijn menstruatie weer begint dat die ook weer zwaarder wordt, maar we zullen het zien!
Gaat inderdaad snel! Voorlopig hier nog geen tekenen van eisprong helaas.. en verder ook geen last van het ontpillen gelukkig. Dus maar weer rustig af blijven wachten.
Hey!! Hier nu 3dpo! Blij dat m'n ei geweest is. Even kort berichtje van mij, want ben n weekendje weg. Groetjes!
Hier tot dusver blij met het effect van de pil, voor de pil had ik veel dagen ongesteld, tot 9 dagen. Nu lijkt het erop dat ik na 1 dag het ergste al gehad had en nu na de derde dag (zo laat is het wel ) is het echt al bijna weer over. Op zich wel heel erg fijn zo kort, alleen hoop ik wel dat ik gauw mijn ovu testen binnen heb. Ben toch wel erg benieuwd welke 'signalen' mijn lijf geeft als ik mijn ei heb, dus ik ga eventjes testen en het juiste moment hopelijk vinden
Dat is inderdaad lekker snel! Hopelijk gaat dat hier bij een ieder ook zo vlot. Zijn er al veranderingen dames of nog steedsn wachtende ergens op? Ik ben afleiding aan het zoeken door mn vakantie voor te bereiden
Ik ook Sok!! Vanaf morgen 10 dagen weg, dus zal veel bij te lezen hebben als ik terug kom! Hopelijk dan inderdaad allemaal positieve testen!! YOU GO GIRLS!! Veel plezier Dubbeltje!!
Spannend hoor Dubbeltje! Ik ben vanaf morgen ook weg dus erg benieuwd hoe we er daarna voorstaan. Laten we hopen dat we veel positieve testen krijgen!