Hallo allemaal. Ik ben de eerste pil van de strip vergeten in te nemen op de dag dat ik altijd met de strip begin dus mijn stopweek is een dag langer geweest wat zijn mijn risico's nou? want heb de derde of vierde dag wel onveilige gemeenschap gehad met mijn huidige vriend. weet t niet meer precies maar 1 of 2 daagjes later had ik iets bruine afscheiding en krampen in mijn onderbuik. Plus daarnaast heb ik momenteel nu veel dikke witte afscheiding maar het stinkt niet iig. Ook heb ik wel last van misselijkheid en ben ik moe. En daarnaast valt t me op dat de aders in mijn borsten meer opvallen dan anders. Wat denk jij? en wie heeft dit ook meegemaakt en is zwanger geworden? Groetjes van mij
ik weet dat als je in de eerste week een pil vergeet,je kans hebt op een zwangerschap, dus het zou inderdaad kunnen dat je zwanger bent. je slikt nu nog gewoon je pil? zo ja,dan zou ik heel snel een test doen,want als je zwanger bent dan moet je gelijk stoppen met de pil.
Inderdaad er is een kans op zwangerschap. Alleen kun je eigenlijk pas testen zp'n 2 weken nadat je een eisprong zou hebben gehad. Dus als je nu test is ie waarschijnlijk zowiezo negatief, ook al zou je zwanger zijn. Ik zou gewoon even een weekje afwachten. Succes!
Ik slik de pil nu nog gewoon want ik dacht van ja als ik ga stoppen met de pil heb ik nog meer kans om zwanger te worden das niet echt de bedoeling. En als ik nu ga stoppen zijn de risico's dan ook groter? voor een kindje is t nu nog wat te vroeg voor mijn vriend en mij maar goed als het zo is, is het van mijn kant zowiezo welkom en van zijn kant denk ik ook wel alleen willen we nog een aantal jaartjes wachten. maar is het niet zo dat als ik de pil doorslikt mijn test negatief is door de hormonen die in de pil zitten?
Ik ben zo van mijn eerste zoontje zwanger geworden, dus een kans is er wel! Ik moest ook onmiddellijk stoppen met de pil toen ik dan vermoedde dat ik zwanger was. Je kan dan verder vrijen met een ander voorbehoedsmiddel, condoom bv, als je je pil niet meer neemt. En dan is het afwachten tot je kan testen...
Oke thx dan stop ik vanaf vandaag met de pil en als ik dan ongesteld word moet ik dan nog een weekje wachten om weer te beginne met de pil? zodat ik iig weer beschermd ben? of moet ik dan een week wachten en dan alsnog een test doen? :S
ik vind het een beetje moeilijk,maar ik zou denk ik stoppen met de pil,en over een weekje testen. als je dan niet zwanger bent dan zou ik ,of afwachten todat ik ongestelfd zou worden,alhoewel dat erg lang kan duren,of ik zou meteen weer beginnen met de pil. zou ik wel ff condooms gebruiken
ik wacht denk ik gewoon totdat ik ongesteld ben en gebruik tot dan gewoon condoom. En begin ik daarna weer met de pil. mijn vriend was er ff helemaal stil van mijn verhaal ook puur dat t nu niet gepland is en niet uitkomt maar goed hij zei al als je wel zwanger bent is abortus GEEN optie dan is cker wel welkom. Maar we gaan er vanuit dat ik niet zwanger bent want ik maak mezelf momenteel beetje gek met alles :S Dus hoop dat de snel komen....
nou mijn ongesteldheid is opgang dus onze gezinsuitbreiding kan mooi nog even wat jaartjes wachten bedankt iig voor jullie reacties
hey ja gelukkig wel haha ik had t zo uitgerekend van als ik in mijn stopweek kom duurt het 4 dagen dat ik ongesteld word en maandag had ik de laatste pil genomen dus dat klopte precies en nu ga ik dan dinsdag de eerste pil weer slikken om de pil gelijk al te slikke is nu al te laat dus doe het gewoon dinsdag heb ik een normale stopweek gehad en ik kan niks beloven want als ik in de nachtdienst ga dan vergeet ik m heel vaak :S daarom ben ik deze ook vergeten maar goed t valt gelukkig allemaal mee en kunnen weer rustig ademhalen. Groetjes sunny