zou iemand me kunnen helpen met m'n vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by Steff, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steff

Steff Lid

Jul 29, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

vorig maand was niet ongesteld geworden , deze maand wel de 18e maar dat viel reuze mee normaal heb ik een erge menstruatie me vriend en ik hebben een kinderwens en ik ben sinds een week gestopt met de pil en in die week de 25e hebben we voor het eerst onveilig sex gehad hij is klaargekomen en de dagen erna ben ik misselijk krampen en pijn in de linker zijde alleen vandaag had ik opeens bruine/licht roze afscheiding bij het plassen nu maak ik me helemaal druk weet iemand of dit erg is of dat het gewoon bij de zwangerschap hoort heb overigens nog geen zwangerschapstest gedaan , alvast bedankt dames !

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Als je de 18e ongesteld was nog, kan je nu onmogelijk zwanger zijn.
    Ik zou eerder zeggen dat het typische ontpil klachten zijn ;)

3. vogel

vogel Actief lid

Oct 23, 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Lijkt me ook niet.
    Als je de 25e sex hebt gehad en je hebt die dag of die dag erna een eisprong gehad. Komt het eitje pas na minimaal 5 dagen aan in je baarmoeder. Op dat moment weet je lichaam pas dat je zwanger bent en kunnen er klachten optreden als misselijkheid.
    Denk eerder dat je lichaam aan het ontpillen is.

4. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Denk ook dat je aan het 'ontpillen' bent .. Je lichaam heeft wel even tijd nodig om te wennen aan de nieuwe situatie. Je cyclus kan dan behoorlijk in de war zijn!
    Komt wel goed, maar geef het een aantal maandjes rust. Als je de 18e ongesteld was, kun je op dit moment nog niet zwanger zijn in ieder geval!

Succes met jullie grote wens.

Share This Page