late innesteling???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door italia, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. italia

italia Lid

5 jun 2012
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    hallo,

heeft iemand er hier verstand van ofzo?

Ik ben vorige maand begonnen met de pil (kom van de nuvaring)heb dus na mijn menstruatie mijn eertse pil genomen en mijn 2de ook maar mijn 3de en 4 de pil heb ik niet ingenomen ( 2 pillen na elkaar in week1). Ik en mijn vriend wouden nog een paar maand wachten met een kind maar zou zeker al welkom zijn!

via het internet heb ik ongeveer mijn eisproong gerekend en deze zou ongeveer 28 mei geweest zijn.. nu omdat ik niet weet of ik zwanger ben of niet slik ik nog steeds de pil, ik heb 2 weken geleden dan ook mijn stopweek ingelast en heb 3 dagen bloeding gehad..
    dinsdag avond (19 juni)heb ik test gedaan maar die was spijtig genoeg negatief, ik heb deze wel 's avonds gedaan en had wel veel gedronken, kan deze invloed hebben op het resultaat?

als ik 28 mei bevrucht ben geweest dan zou ik nu 3 weken na bevruchting zijn, maa ik heb gelezen dat uw lichaam pas hcg aanmaakt wanneer het eitje zich heeft genesteld ( dus zouik nu 2 weken na innesteling zijn), kan het zijn dat ik een late innesteling heb gehad ( 10 dagen ofzo) en dat het resultaat daardoor negatief was of moet ik er gewoon vanuit gaan dat ik niet zwanger ben [​IMG]

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Als eerste *sorry* ik vind wel dat je er cyclustechnisch een rommeltje van hebt gemaakt.

Maar dat vroeg je natuurlijk niet :)
    Zoals ik het lees:
    Eerste pil 14 mei, vermoedelijke eisprong 28 mei en je bent 4 juni gestopt voor de stopweek met een menstruatie.
    Daarna waarschijnlijk 11 juni weer begonnen en 19 juni een negatieve test gehad; dan is dit ongeveer dag 10 in een nieuwe cyclus.
    Dan zou ik denken: je hebt een onttrekkingsbloeding gehad en - in geval van een zwangerschap - rond 4w3d/5w negatief getest... ik denk dus dat je niet zwanger bent.

Ochtend- en avondurine beïnvloedt wel een test, maar dat gaat voornamelijk over het beginstadium, over vroeg testen als de hoeveelheid HCG nog minimaal is.

3. italia

italia Lid

5 jun 2012
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    neen 14 mei ben ik ongesteld geweest ben pas begonnen met de pil op 19 mei.. dus zou ik nu 2 weken na mogelijke innesteling zijn

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    testen maak niet uit wanneer je dat doet het gaat erom dat er genoeg hcg erin zit
    maar ze raden aan in de ochtend als je opstaat

Deel Deze Pagina