Zwaar gevoel onderbuik

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leroe2010, Sep 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leroe2010

Leroe2010 Lid

Jul 28, 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik zit momenteel op dag 24 van de 30 en sinds 2 dagen heb ik een enorm zwaar gevoel in mijn onderbuik. Het is precies of ik 5kg ben aangekomen en dat gevoel drukt ook op mijn blaas , ik moet meer dan anders naar de toilet. Ook op dag 21 had ik een slijmprop, sindsdien zijn mijn borsten ook super gevoelig en krampen in mijn onderbuik aan de linkerkant . Die krampen zijn weg maar dat zwaar gevoel is vooral lastig, het maakt me wel onzeker. Ik heb altijd wel harde pms maar dit voelt anders dan normaal zeker het zwaar gevoel en mijn borsten zijn pijnlijker dan anders. Heeft iemand dit gevoel nog gehad ?

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,838
    113
    Ik had in je topic van gisteren ook al gereageerd dat het misschien een idee is om even naar de huisarts te gaan en je te laten testen op een blaasontsteking. Ook omdat je in dat topic aangeeft dat je steeds moet plassen.

Het lijkt mij vrij sterk dat je op 7DPO last hebt van een groeiende baarmoeder en dat deze nu al op je blaas drukt.

3. Leroe2010

Leroe2010 Lid

Jul 28, 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    A oke , ja ik krijg die topic niet open dus ik heb nooit je antwoord gelezen :) . Daarom dacht ik even opnieuw vragen

Share This Page