Gestopt met de pil, even voorstellen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 12 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolieanda

Jolieanda Niet meer actief

Gaan we elkaar in de gaten houden Pancakes

2. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Ja heel spannend! Ik zit niet in een traject. Heb een bekende donor :)

3. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

16 aug 2016
    154
    10
    18
    Hallo allemaal,

Ik ben 6 weken geleden gestopt met de pil en ben nog niet ongesteld. Afgelopen zondag helaas negatief getest.. Dan zou je toch denken waar blijft de menstruatie?!?. Ik voel allerlei dingen en dat maakt dat ik er toch meer mee bezig ben dan ik had gedacht helaas.

4. Yasemin19

@Paaseitje1989: welkom! Je hebt na het stoppen van de.pil wel een ontrekkingsbloeding gehad denk ik? Je lichaam kan je helaas voor de gek houden. Maar het komt bij meerdere meiden voor dat hun cyclus op zich laat wachten voordat die op gang komt na het stoppen met de pil. Succes!

5. kizroj

kizroj Lid

6 jan 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heei meiden,
    ik zal mij ook even voorstellen, ik ben 22 en heb vrijdag mijn spiraal eruit laten halen. Wij gaan dus voor een kindje!

Wij hebben al een zoontje van 2, hij was een verrassing dus ik was bij de eerste snel zwanger. Benieuwd of het bij de tweede ook zo snel gaat.

Ben nu nog ongesteld dus even afwachten :) wij gaan het gewoon proberen, ik ben nu sowieso 2 jaar niet ongesteld geweest en heb een hele onregelmatige cyclus, dus ga het niet uitrekenen oid. Pas als het over een paar manden nog niet gelukt is ;)

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik meldingen kan inschakelen als iemand in dit forum reageert?

Succes allemaal ;)

Groetjes

6. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

16 aug 2016
    154
    10
    18
    Dank je wel!! Ja klopt ik heb 6 weken geleden inderdaad een ontrekkingsbloed gehad. Dus afwachten maar :)

7. Yasemin19

Welkom! Hopelijk ben je nu ook snel zwanger, succes!
    Bovenaan dit onderwerp staat rechts (onder de pagina nrs) 'onderwerp tools'. Daarop klikken en dan op abboneren op dit onderwep.

8. Yasemin19

Idd een kwestie van afwachten. Succes!

9. Jolieanda

Heel veel succes, hoop dat er voor jullie snel goed nieuws komt!!

10. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hoi allemaal,

Wat leuk zeg. Ik heb me ook geabonneerd. Ik heb nu dus 2,5 week geleden voor het laatste de pil geslikt. Voel me eigenlijk helemaal prima, niet heel anders dan tijdens de pil. Heb alleen sinds de eerste week dat ik gestopt ben last van hoofdpijntjes in de ochtend, maar mag niet echt heel veel naam hebben. Ben benieuwd hoe snel het bij iedereen hier raak is! Ben ook zo benieuwd wanneer mijn eerste 'echte' menstruatie komt.

@kizroj, ook welkom! Spannend :)

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik zit al een tijdje op het forum, maar zal me ook even voorstellen.

Ik ben Sandra, 30 jaar en 3 jaar samen met mijn man. Na 6 maand een huis gekocht. In april 2014 gestopt met de pil (na 13 jaar aan de pil te zijn geweest) en in juni had ik een positieve test in mijn handen.

Na een zwangerschap van 35w5d is onze dochter geboren. Ik wilde in eerste instantie niet weer aan de pil, omdat we er niet teveel leeftijdsverschil tussen wilden, maar ik zou op een heel rottig moment ongesteld zijn en dus heb ik weer even de pil geslikt.
    Toen onze dochter 6 maand was, zijn we voor een 2e gegaan en ik was meteen zwanger. Afgelopen mei is onze 2e dochter geboren.

Ik slik nu de pil wel weer, maar als ik niks meer heb stop ik ermee. Dit keer gaan we wel eerst over op condoom, zodat ik weet hoe mijn cyclus is.

12. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Jeetje, wat leuk! Al twee meiden! :) En zo mooi snel zwanger iedere keer.

Ik moet zeggen; ik had gisteravond heel veel gegeten (was uit eten) en voelde toen een soort zuur/pijn. Nog nooit eerder gehad, dus het ontpillen is toch wel echt aan de gang. Op de een of andere manier vind ik dat heel interessant. Wat het allemaal doet met je lichaam...

13. Jolieanda

wauw mooi om te horen dat het zo vlot ging bij jullie, ben benieuwt hoe het straks gaat.

14. Jolieanda

Ik zit momenteel in de eindfase van ronde 4, en naast erg veel witte afscheiding voel ik me eigenlijk niet veel anders. Ben wel wat moe maar dat kan ook met me werk te maken hebben. 18-9 is mijn nod-dag, en ik ben bang dat het weer niet raak is maar helaas kunnen we er niets aan veranderen.

15. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hey Jolieanda, leuk dat je het topic weer even omhoog gooit. Ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste menstruatie. Hoe langer het duurt, hoe meer hoop je krijgt hè.. Maar tegelijkertijd weet ik dat meteen zwanger worden na stoppen met pil erg zeldzaam is. Ik mag van mezelf testen op 8 oktober, twee maanden na mijn laatste pil, maar ga er vanuit voor die tijd gewoon ongesteld te worden. Ik hoop voor jou dat je niet ongesteld gaat worden...

16. Jolieanda

als het te lang duur kun je ook contact zoeken met je huisarts.. Misschien moet het opgewekt worden? Ik heb sinds vanochtend wat meer kwaaltjes gekregen dus ik ben positief:D

17. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik ga er vanuit dat de menstruatie vanzelf wel goed komt, haha. Ik merk overigens wel dat ik sinds een paar weken echt doodmoe ben. Alsof ik de hele dag kan slapen. Misschien toch wel een symptoom? Ik word met de dag positiever, hoewel dat natuurlijk ook gevaarlijk is. Het is alleen opvallend dat ik me zo moe voel, want ik ben normaal gesproken echt super energiek. Dat is overigens wel het enige dat ik voel, en ik heb ook sinds 1 augustus een nieuwe baan, dus het kan ook daardoor komen... Ik ben gewoon bang om te testen, omdat ik zo geniet van deze bubbel, hahaha...

18. Jolieanda

Dan hoop ik het voor je, ik kan zelf helemaal niet tegen die zekerheid. Het liefst test ik nu, maar het is nog erg vroeg dus dan is de kans groot dat ik te vroeg test.... ben benieuwt wat er bij jou gaat gebeuren, en zal dit topic goed in de gaten houden.

Deel Deze Pagina