alle geduld van de wereld (NOT!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Appelstroop, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hey meiden,

goh ben vandaag 3 dagen overtijd en heb iedere dag een zwangerschapstest gedaan, hoe bedoel je niet kunnen wachten hihihihi :)
    normaal heb ik alle geduld van de wereld, maar zodra ik overtijd raak, dan is het met mijn geduld gedaan....
    nu mijn zoontje 2 is ben ik in juni met de pil gestopt, de afgelopen 2 rondes (cylces loopt op rolletjes) heb ik mij ei gevoelt en de menstruatie voelen aankomen en geen dag overtijd geraakt.
    nu de 3e ronde ben ik nu 3 dagen overtijd en geen menstruatie te bekennen. heb zelfs (denk ik) weer zwangerschapskwalen.
    nou moet ik zeggen, met mijn 1e zwangerschap had ik pas na 6 (lange) dagen een positieve test in mijn handen.
    mijn zoontje was ook in 1 keer verwekt na een maand gestopt zijn met de pil, dus dacht stiekem dat het weer misschien zo snel kon gaan, maar dat is helaas niet zo, niet dat ik loopt te klagen hoor, want er zijn ook heel veel meiden hier die al zoveel rondes moeten wachten (chapeau voor die meiden die hier zoveel geduld voor moeten opbrengen) heb mijzelf nu wel belooft dat ik pas donderdag weer gaat testen, mits de rode duivel langs komt.
    zal eens kijken hoe ik deze dagen door gaat komen....

hoe zit het trouwens met jullie geduld?

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    denk dat je eerder onder de normale mensen hoort dan onder de bijzondere.. ;)
    volgens mij heeft iedere vrouw dat wel met de wens om zwanger te worden.
    ik heb ook vrij vroeg getest vanwege gebrek aan geduld.
    echter had ik blijkbaar al wel veel hcg want die was gelijk positief. (wel licht) .. 2 dagen later was een nieuwe test al iets donkerder en nog 2 dgn later had ik een knaltest.

hoop voor je dat je test a.s. donderdag ook posi zal zijn!

succes!!

3. Female

Female Niet meer actief

Ik denk dat je normaal bent!! :D
    Het is wat he, die oerdrang :D. Als je het eenmaal echt graag wilt kun je aan niets anders meer denken.
    Ik herken je wel hoor.
    Succes met volhouden tot donderdag (en omdat dat ws toch niet lukt :p kun je de stap mss iets minder groot maken voor jezelf en dinsdag nog eentje tussendoor doen...

Ik duim iig voor je!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb ook geen geduld;)
    Maar dat komt omdat de wens voor een 2e heel groot is!
    Vind dat je al behoorlijk geduld hebt wanneer je wacht tot je nod.. dat alleen kost mij altijd al al mijn zenuwen;)

5. Appelstroop

ik had niet verwacht dat de wens van een 2e kind groter zou zijn als bij mijn eerste kind, hoe zou dat nou toch zo komen?

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Omdat je nu weet hoe leuk een kindje wel niet is ;)

7. Appelstroop

p.s.

ik heb toch vanmorgen stiekem een testje gedaan, maar helaas negatief, maar als ik mijn lichaam mag geloven ben ik voor meer als 50 % zwanger. de kwaaltjes nemen per dag toe, zo had ik gevoelige borsten maar nu doen ze gewoon zeer. en in de verste verte geen menstruatie te bekennen.

8. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    spannend zeg!
    En nee, je bent niet ongeduldig.ALs je ermee bezig bent, dan mag het liever gister dan vandaag gebeuren natuurlijk.

je zegt wel zelf dat je bij de eerste zwangerschap ook pas laat hebt getest.Misschien heb je nu wel hetzelfde???

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik denk dat er meer vrouwen ONgeduldig zijn dan geduldig als hun NOD in de buurt komt en vooral als ze overtijd zijn.
    Geduld hebben is zeker niet mijn sterkste kant.
    Succes met geduld hebben!

10. Appelstroop

de rode duivel is nog steeds niet gekomen.....:(

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ongeduldig jaaaaaa heel erg haha
    Ik kom mijzelf ook niet bedwingen tot nod elke maand.

12. Appelstroop

pff vanochtend een sliertje slijm met daarin een beetje helderrood bloed, denk dan toch dat mijn lichaam mij voor het lapje heeft gehouden....
    voelde mij toch een aantal dagen zwanger & toen weer niet, ach joh nu maar kijken wanneer mijn menstruatie doorzet.

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jammer rijki..
    But it ain't over till the fat lady sings;)

14. Appelstroop

you make my day with your funny oneliner:p

15. Appelstroop

nou de fat lady sings hoor....:(

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    verdorie,.. stom dik mens!
    'k heb altijd al een hekel aan opera gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    He balen zeg! Ik hoop dat deze ronde meer geluk brengt!

Deel Deze Pagina