Hallo Allemaal, Even een paar vraagjes. Volgende week moet ik ongesteld worden Nu heb ik momenteel last van heel veel afscheiding, gewoon doorzichtig. Ben misselijk niet overgeven maar gewoon je blegh voelen misschien kennen jullie dat wel. Ik ben moe maar kan niet goed mn draai vinden. Gisteren avond had ik vreselijk veel last van brandend maagzuur deed gewoon zeer. Zou het kunnen zijn dat dit al zwangerschapssymptomen zijn? Liefs Carola
Hoi, Als je afscheiding super rekbaar en doorzichtbaar is betekend dit je eisprong. Anders is het wit of gelig. Waarschijnlijk dus een laat eitje, ik heb ook wel eens maanden dat ik misselijk ben tijdens m'n eisprong. Succes!
dat zou dan een probleem zijn....want dat had ik namelijk vorige week ook al....dan zou ik 2 eitjes produceren Liefs Carola
Ik heb ook wel eens vaker in de maand doorzichtig slijm. Is bij mij ook geen pijl op te trekken. Daarom gebruik ik ovu-testen. En ja, ik voel me vaak ook een paar dagen niet helemaal okee omstreeks mijn eisprong.
hallo ik voel mij ook niet lekker tijdens mijn ei sprong dacht ook steeds dat ik zwanger was. maar bleek elke keer niet zo te wezen succes met zwanger worden liefs