Gestopt met de pil in april 2008

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knarboor, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook in april gestopt met de pil. Ben gister voor het eerst ongesteld geworden. Dus nu wordt het echt spannend.

Liefs,

2. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Ciaraa,

Ik lees nu pas dat je een kleine ingreep aan je vagina hebt gehad, dit heb ik vijf jaar geleden ook twee keer gehad. Ook vanwege pijn bij het vrijen.
    Gelukkig heb ik nu nergens geen last meer van, ik hoop dat het bij jou hetzelfde zal gaan.

3. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey Dames,

Ik heb 21 april mijn spiraal eruit laten halen
    24 april voor het eerst ongi
    en zit vandaag op dag 7 super spannend allemaal
    wel erg leuk om met mensen te praten die in de zelfde periode zitten als je zelf
    Iedereen heel veel succes !

Gr. Cat

4. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Yep hier ook de 15 de april de laatste pil geslikt ! :D Spannend allemaal eh !

5. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    zeker spannend kan niet wachten tot de eerste dag dat ik mag testen !
    tel de dagen vaak wel 3 keer maar ze gaan er niet sneller van haha

Gr. Cat

6. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Vertel mij wat ! :) Heb hetzelfde gevoel !

7. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Allemaal

Ik ben ook in April gestopt met de Pil.
    11 April ben ik ongesteld geworden(pilongesteldheid). Wel spannend allemaal hoor.
    Nu heb ik sinds maandag wat last van rozig slijm :oops: (sorry klinkt vies) Dit is alleen op papiertje of bij plassen niet in mijn slipje ofzo. en vanmorgen ook nog licht wat gehad. Heeft iemand van jullie dat ook? heb het namelijk nog nooit gehad. Maar ja jullie zijn ook allemaal nu gestopt was benieuwd of er meer last van hebben. heb wel erge pijn in mijn onderrug en onderbuik wat krampen. Lijkt wel op ongesteldheids pijntjes. Alleen wel vroeg na 16 dagen al weer. We klussen om de dag al vanaf het begin dus ben erg benieuwd hoeveel maanden we nodig zullen zijn. Hoop natuurlijk niet veel hahahaha

Succes Allemaal !

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoi LadyAnn, welkom! Je zou ook goed nu je eisprong kunnen hebben! Dan kan je ook steekjes voelen....En lichtrozig slijmverlies kan allemaal bij ontpillen horen. Hopelijk is het gauw raak!

9. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    8-[ [-o< Ik had vanochtend een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje op mn zwangerschapstest [-o< [-o< [-o< dat i morgen wat donkerder is [-o<

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oelala, spannend! Kon je niet meer wachten? ;)

11. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Nee ik doe mee als proefpersoon voor testen. Ze zijn aan het uitzoeken hoeveel dagen ze voor je nod al positief geven, dus moet vanaf dag 8 na mn ei elke dag een testje doen (o wat vervelend :) ) vandaar. Eigenlijk heb ik elke ochtend niet goed gekeken, omdat ik toch niks verwachte, maar vanochtend was ik toch vrij en heb ik alles eens rustig aan gedaan en na 1 minuut zagen we een heeeeel licht streepje. Ook ff naar de testen van gister etc gekeken en daar zien we de afgelopen 2 dagen ook een streepje (vast indrooglijntje, maar die van vandaag was binnen de vastgestelde tijd)

Dus [-o< [-o< [-o< dat we morgen een donkerder lijntje hebben en dat de andere test ook positief is [-o< [-o<

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Spannend Pila! Hoe kwam je er zo bij om aan zo´n onderzoek mee te doen? Leuk hoor! Scheelt ook een hoop geld zeker!

@Tante: waarom heb jij twee keer de kleine ingreep gehad? Nu heb ik geen pijn meer gelukkig, maar na 7 jaar geen "echte" penetratie is het wel weer even wennen.... Is dat ook herkenbaar voor jou?

Vandaag mijn eerste ovulatietest gekocht. Wat een drama zeg om er een te kiezen. Eerst uren lezen op internet. Uiteindelijk maar in 1 winkel te koop. Keuze uit twee soorten, de dure clearblue gekozen, was ook mijn eerste keus.

Ik was van de week al in de apotheek voor informatie. Hadden ze niets! Ze zei dat dat besteld moest worden, omdat het zo snel over de datum gaat omdat het niet verkocht wordt! Volgens haar wordt het ovulatie testen (bijna) niet gedaan... Ja hoor....
    ;)

13. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey meis,

Ovulatie testen worden zeker wel heel veel gebruikt
    alleen ze worden amper verkocht in de apotheek omdat die daar stervens duur zijn
    je kan gewoon ovulatietesten via internet bestellen en dan ben je al meer dan de helft goedkoper uit
    en die zijn net zo betrouwbaar
    kijk maar in mijn album ;)
    Het is wel de bedoeling dat je een paar dagen achter elkaar test
    1 test is niks waard en zeker zonde van het geld ;)
    Meiden suc-6 allemaal

14. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik ga mijn test maar weer terugbrengen haha. Ik ga in de stad wel kijken voor een digitale cb die ik dan met Persona staafjes kan gebruiken. Dat lijkt mij nog handiger. In de test die ik nu had zaten er 7, dus voor even een oplossing.

Ik dacht, ik ga naar de apotheek voor deskundig advies haha. Tja, duurder, maar ja, voor goed advies... Maar helaas, dat was dus niet zo.

Ik was vandaag dus bij de DA op het dorp. De verkoopster (?) wist niet eens waar ik om vroeg, dus wees ik ze aan. Pakte ze zelf een zwangerschapstest erbij toen ik om de digitale cb vroeg haha :) . Ik zei, die komt daarna pas, die heb ik nu nog niet nodig. Ze snapte het geloof ik niet echt :rolleyes:

15. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    een digitale cb die je met persona staafjes kan gebruiken ?
    leg uit.....
    en ik snap even iets niet ?
    je zit 1 dag voor je nod volgens je banner. of ben je al ongi geworden vandaag ?

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ps misschien een tip

matcare
    sensitest
    babyboomshop <--- goedkoopste

daar kan je annoniem je ovu en zw testen bestellen voor weinig ;)

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Bedankt voor de tips. Ik ga zo meteen ff kijken!

Op het forum hier heb ik in diverse topics gelezen dat je de staafjes van persona ook in de digitale test van clearblue kan gebruiken. Dat is een stuk voordeliger, want een navulling voor clearblue is er niet! Andere meiden hebben dit al ondervonden, nu ik nog hahaha.

Wij hebben de "1e ronde" niet geklust. :evil: Moet ook ff ontdekken hoe mijn cyclus is.
    Deze maand hoop ik dat dit beter gaat! :)

18. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    heey Pila spannend zeg! Hoop voor je dat hij morgen idd duidelijker is. Wel grappig zo'n onderzoek en ook heel erg nuttig. Ben benieuwd.

Chiaraa wat een muts dan zeg die jou had geholpen. En die testen worden idd veel gebruikt. Zelf begin ik er nog niet aan omdat dit onze eerste ronde nog maar is. En idd het kost best veel geld al die testen bij elkaar. Ik hoop voor jou dat je snel je cyclus weet.

Ben paar dagen naar Antwerpen dus kom daarna weer mee kletsen als dat goed is natuurlijk.

veel "klus"plezier allemaal

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Veel plezier in Antwerpen !

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh dat is nog eens een geweldig excuus om veel te vroeg te testen :D Doe mij ook maar zo'n onderzoek ;)

Deel Deze Pagina