Gestopt met de pil in april 2008

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knarboor, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik had ook al ff gegoocheld op dat onderzoek. Helaas hebben ze momenteel voldoende proefpersonen ;)

2. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey hey

@Pila en hoe ist met de test gedaan ben heel benieuwd !

@de rest ik had ook al gekeken op die site voor test personen haha idd ze hebben er al genoeg
    wat jammer nou

Gr. Cat

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ha meiden.
    Een vraagje voor de zekerheid:

Ik was op 3 april voor het eerst ongesteld, na die dagen ben ik gestopt met de pil. Nu ben ik vandaag weer ongesteld geworden. Precies de dag dat ik met de pil ook ongesteld zou zijn geworden. Betekent dit dus een cyclus van 28 dagen? Ik vind het zo gek dat het meteen netjes "volgens het boekje"gaat. Of is dit toeval?

Ik hoor graag jullie meningen!

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Kan hoor, dat had ik ook :) Ik ben sinds ik gestopt ben volgens mij al 4 keer gewoon heel netjes heel regelmatig ongesteld geworden!

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo,

Zo weer lekker terug van paar dagen weg :D
    Ben nu ongeveer 2 weken gestopt met de pil en heb erge krampen in mijn buik :( maar goed we zien het wel over 2 weken ;)

groetjes

6. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey hey dames,

Hoe ist met jullie allemaal
    heb sinds gister last van maagzuur en oprispingen echt super irritant heb ik normaal nooit last van
    hebben meer mensen hier last van ?

Gr. Cat.

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Nee ik heb eigenlijk nooit last van brandend maagzuur. Wel eens van oprispingen: vooral na chocola met thee.....

Catwomen, misschien is het handig als je ook zo'n ovulatiebanner bij je profiel plaatst. Dan kunnen we zien hoever je bent in je maand. Is wel zo leuk en handig!

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo

@catwoman: nee heb nooit last van brandend maagzuur.

en idd die banners zijne rg leuk en handig ;)

Maar hebbe er meer mensen last vanhun eisprong?

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hoi Knarboor

Vandaag aan de slag zie ik ?!?! ;)

En wat bedoel je met last van je eisprong? Dat je deze voelt of dat je niet weet wanneer deze is?

10. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey hey,

Ik heb een spiraal gehad en geen menstruatie meer gehad dit is mijn eerste ronde
    dus ik weet niet hoe lang mijn cyclus is !
    Maar bij mijn plaatje staat op welke dag dat ik zit
    dus dan kan toch iedereen zien waar ik ong. zit
    Zodra ik weet hoe mijn cyclus is zal ik een banner nemen

Gr. Cat

11. Niet meer actief

Hoi,

Ik zit ook in de 1e ronde(18 April laatste pil geslikt), allemaal erg spannend.
    We hebben al enkele keren geklust, ook al zit ik niet in de vruchtbare periode zeg maar, gewoon spannend allemaal.
    Maar ik vroeg me af wanneer komt je eisprong eigenlijk om het zo even makkelijk te vragen.
    Is dat s`morgens, s`middags, s`avonds of snachts of juist wisselend?
    Ja misschien een hele rare vraag maar oke.
    En als je de eisprong voelt, ben je toch eigenlijk alweer te laat?
    Je moet toch juist voor je eisprong klussen, omdat het sperma langer blijft leven en je ei snel dood gaat?
    Ik zou niet weten hoe het moet voelen maar als mijn cyclus net als met de pil zal gaan lopen ben ik daar waarschijnlijk binnen enkele dagen.
    Nou iedereen veel succes.

Groetjes Wendy

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Voor de eisprong moet je inderdaad al aan de slag. Leuk om even hier op het forum bij "calculator" te kijken. Dan zie je wanneer je eisprong is en welke dagen je het vruchtbaarst bent!

Succes !

13. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ai al voor de eisprong ? Ik heb de mijne vorige nacht goed gevoeld :rolleyes: amai daar krom je wel even van hoor . :) Ach ja we zullen wel zien he . Als je je eisprong goed voelt is dat een goed teken ? Ik bedoel een teken dat je goed vruchtbaar bent of zo ? Misschien een belachelijke vraag maar ik ken er nog niet zo veel van he . ;)

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja ik bedoel idd of je de eisprong kan voelen? toen ik de pil slikte had ik nooit geen buikpijn en nu het is bar :(

maar goed alles voor het goede doel ;) ik weet ook mijn eigen cyclus niet dus ff afwachten

15. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Check mn banner! \:D/ \:D/ \:D/

@merleQ: Echt heel vervelend om zo vroeg al te testen :^o Ik was alleen wel een beetje bang dat als je weet dat je zwanger bent je ook meteen ziet dat je een hele vroege miskraam hebt, terwijl je dat normaal niet eens gemerkt had. Ik begon dus gister eigenlijk pas te juichen omdat dat mn NOD van mn langste cylcus was.

We zijn echt nog helemaal in shock :confused: dat we gewoon de 1e ronde al zwanger zijn :confused: Ik voel me echt kiplekker, geen pijn in mn buik ofzo heel af en toe een klein steekje, was vanochtend toen ik een beetje snel mn schoenen aantrok wel een beetje misselijk en het echt enorme (.)(.) zit er overna te denken om alvast een meegroei bh aan te schaffen, in mn normale bh's worden ze helemaal geplet :oops: :)

16. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heeeey Pila Super Meis! Gefeliciteerd! Hopelijk kan je lekker genieten en krijg je niet te veel kwaaltjes hihhihi

Hier weer terug uit Antwerpen Heb echt heerlijk genoten! ff niet met zwanger bezig zijn enzo. (Was met mijn moeder)

Hier denk ik dus vorige week maandag, dinsdag of woensdag eitje gehad. Heb 3 dagen wat rozig slijmgehad en daarna was het over. Heb toen alleen maandag geklust dus denk niet dat het voldoende was.

Ook nog geen tekens ofzo dus ben benieuwd wanneer die rode duivels komen hahahaha

Meiden ik ben super blij dat ik hier mijn "Ei" kwijt kan. Wil het allemaal niet naar buiten brengen dat we bezig zijn. En kan toch ervaringen lezen en van me af schrijven. gezellig hoor!

17. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey Pila GEFELICITEERD echt super voor je
    LadyAnn helemaal met je eens je wilt toch je ding kwijt maar om dat nou al tegen iedereen te vertellen schiet ook niet echt op
    en hier kan je lekker tegen iedereen aankletsen heerlijk om alles even kwijt te kunnen

Gr. Cat.

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meiden!

Hier nog iemand die in april gestopt is met de anti-conceptie! Wat leuk dat er een topic van is! Wist ik helemaal niet...
    Denk dat ik maar gezellig met jullie kom meekletsen!

Liefs

19. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Welkom remmar

Veel plezier op de site

Gr. Cat