Gestopt met de pil in april 2008

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knarboor, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Pila van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Remmar, welkom in dit gezellige topic!

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    pila! vAN HARTE super man dat het al gelukt is in de eerste ronde! geniet ervan

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo remmar,

welkom op deze site en hopen dat je gezellig mee kunt gaan kletsen ;)

4. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi ladies,

ik ben ook gestopt met de pil afgelopen maand. 18 april was mijn ongesteldheid daar en ik weet (2e kindje) dat mijn cyclus schommelt tussen de 30 en de 37 dagen helaas... dus lastig, maar leuk me bij jullie te voegen!
    x

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo dora

welkom, leuk dat je al zon kleintje heb van 10 maanden en ook jou wensen wij suc6 en hopen dat het snel weer mag lukken

6. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    hey hey

Dora ook welkom en veel succes
    Ik heb vandaag mijn eerste POS. OVU test !
    Man ik ben echt blij :) :)

Liefs Cat.

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Dora,leuk dat je ook bij dit topic mee komt kletsen! Vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt. Denk je dat dat zo blijft na een zwangerschap of zou het weer veranderen?

Hahahaha Catwomen, helemaal blij! Is er een speciale reden dat je zo happy bent met je positieve ovutest of zomaar? Succes in ieder geval!

8. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey Chiaraa

Ja het is mijn eerste ronde dus nu kan ik echt voor het echie sexy time hebben daarom ben ik zo blij haha

Gr. Cat

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Zet hem op Catwomen !

Ik ben benieuwd hoe het bij ons over een week gaat. Mijn man is er naar mijn idee helemaal niet mee bezig en toont uit zichzelf ook weinig interesse. Hij wilt wel een kindje, dat is zeker. Ik vind het moeilijk om over te praten en wordt er onzeker en een beetje treurig van. Iemand tips?

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Pila: van harte gefeliciteerd! Wat suuuuper voor je!

Ik heb de laatste weken superslecht internet gehad maar hopelijk gaat het nu ietsjes beter... en wil ik hier dus graag weer meeschrijven als er nog een plekje is ;)

Aangezien nu veel vrienden van ons zwanger zijn (of baby's hebben) gaat het suuuper kriebelen. we zijn nu bijna de laatste kinderloos en niet zwanger :confused: nu maar hopen dat het snel raak is... deze maand zijn we iig heel druk aan de klus ;) wil elke kans benutten ;)

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hoi Sinja, tuurlijk is er hier nog een plekje vrij voor je ;)

Lijkt me vervelend dat veel mensen in je omgeving zwanger zijn/worden /waren en het bij jullie nog niet wilt vlotten.
    Heel veel succes in ieder geval!

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Tja ik vónd het echt superleuk voor iedereen, maar vandaag (toen ik weer hoorde dat andere vrienden zwanger zijn) stak het me wel.. en ook mijn stiefzusje is zwanger waardoor mijn moeder dus oma gaat worden van haar. En dat steekt me ook, vooral omdat ze 6 jaar jonger is als mij (was zogenaamd een ongelukje dat ze zelf heel goed gepland heeft)

Tja, hopelijk komt het bij ons ook snel.. maar mag nog niet zeuren want we zijn nog niet lang bezig. In januari gestopt met de pil maar de eerste maanden maar half/half ervoor gegaan (halve tijd met condoom ;) ) dit is eigenlijk pas mijn 2e officiele ronde.. maar goed als je allemaal verhalen hoort van mensen die nog na mij zijn gestopt en al zwanger zijn dan steekt dat wel een klein beetje ;) Maar hopelijk kan ik snel met ze meepraten :)

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Dat hoop ik ook! Handig dat je nu ook een banner erbij hebt gezet. Kunnen we het allemaal ook goed volgen.

Ik ben blij dat wij eindelijk voor een kindje gaan. Ik wil ook graag de eerste zijn die een kindje krijgt in onze familie.... :oops: Daarom begrijp ik ook goed hoe je voelt nu je stiefzusje "opeens" zwanger is. Hoe zit dat dan eigenlijk ?

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Tja, helaas zijn we aan beide kanten nu niet meer de eerste... hoewel tante zijn ook al heel leuk is :)
    Mijn stiefzusje was 'opeens' niet meer ongesteld.. en bleek dus net zwanger. Maar ze had al babyspulletjes in huis gehaald, had al tegen een vriendin gezegt dat ze zo graag zwanger wilde zijn én heb al via hyves gelezen dat het zeker geen ongelukje was... Maar op haar school ging het niet zo heel goed, haar vriend kon aan een huis komen dus het kwam haar wel goed uit denk ik zo ;) Heb me er een hele tijd aan geirriteerd maar goed een baby is niet alleen maar mooi en schattig en dat snapt ze nog niet zo ;) komt misschien nog wel ;)

Ja banner is handig he! Heb em er nu voor een cyclus van 28 dagen opstaan maar gemiddeld is cyclus iets langer. Dus reken er maar een week bij op voordat ik voor mijn gevoel 'echt' overtijd ben ;)

Wanneer ben jij gestopt? Is dit ook je 2e ronde?

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ohw, ik ken dat van zwangere schoonzusjes ;) hier nog zo'n geval.. hihi.. maar idd, niet leuk! Had ook echt zoiets van: ik ga er voor zorgen dat ze als eerste opa en oma worden, nou niet dus..

16. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben terug van een paar daagjes weg geweest.
    Mijn menstruatie is volgens mij al weer op redelijk normaal niveau na het stoppen van de pil.

Ciaraa: ik ben 2 x geopereerd omdat ik ontstoken plekjes had die niet meer beter werden.

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig hoe lang het bij jullie gaat duren voordat het raak is?

x Tante29

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ohw, echt wel! Ben zo beniewd! Van mij mag het wel heel erg snel raak zijn.. Vriendlief vind het wel goed om nog even te wachten.. Dus zitten we nu elke keer half half (de ene keer met CD, de andere keer niet).. Lekker handig.. :S maar niet heus! hihi..

Jullie allemaal druk aan de klus rond de eisprong, of ook nog niet zo serieus?!

18. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey hey

weer een stukje bij lezen hier zeg
    Nou wij zijn druk bezig rond de eisprong
    volgen zeg maar het smep programma dus ben benieuwd
    Bij mij mag het ook wel snel komen maar we wachten rustig af

Gr. Cat

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo

@ tante 29

ja ben vreselijk benieuwd! en het was weekend rond mijn eisprong dus dat kwam goed uit

20. Niet meer actief

Hoi,

Ik vroeg me eigenlijk nog iets af.
    Hoe doen jullie dat nu eigenlijk.
    Als ik heb geklust met mijn man, dan ga ik altijd even naar de wc want anders zit heel m`n onderbroek onder sperma.
    (loopt er zo uit zeg maar)
    Blijft er dan genoeg sperma in mij zitten zeg maar om zwanger te worden?
    Wel een rare vraag maar goed, hoe doen jullie het eigenlijk na het klussen?

Groetjes Wendy

Deel Deze Pagina