Wat ik op andere topics op dit forum heb gelezen is, is dat het niet nodig is om te blijven liggen ofzo. Het zaad is allang op weg... Dit is wat ik ervan begreep. Iemand een andere mening?
Hey Dames, Ik hoor weer dat je juist wel moet blijven liggen ik doe dat dus hop met de beentjes omhoog zoon 5 tot 10 min en dan ga ik naar de wc er loopt dan ook veel minder uit daarna doe ik even een aldays in voor het kleine beetje wat er evt. nog uit kan lopen Tja dat is weer mijn manier haha Gr. Cat
heyhey, ik heb idd ook begrepen dat de zaadjes al op weg zijn want het schijnen er miljoenen te zijn dus er blijft allicht wat zitten hahha @ catwoman: succes vandaag
Hey hey Thanks je wordt toch wel wat onzeker van al die dingen hier zal ik zwanger zijn of niet gaat het allemaal lukken al die dingen er is zoveel over te lezen Als het niet zo is dan gaan we gewoon gezellig verder maar toch als je al die dingen hier leest krijg je zoveel baby kriebels hebben jullie dat ook Liefs Cat.
Hoi catwomen, Ja je krijgt echt kriebels ervan. En weer onzeker van alles wat je leest maar toch ook wel weer fijn om hier je "ei" kwijt te kunnen en je vragen te stellen. Voor ons is het de 1e ronde en we denken en doen meer dan we hadden verwacht. Ik dacht van we zien wel maar je bent er dag en nacht mee bezig. Mijn man is zelfs zo bezig dat hij tegen iedereen maar zegt die het wil horen, dat we bezig zijn voor een kindje. Ik hou het meer voor mezelf en zeg het tegen enkele mensen waar ik lekker mee kan babbelen. Wel erg leuk en spannend allemaal. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy
@ catwoman: ja je krijg zo idd de kriebels maar goed het is voor ons de eerste ronden dus verwacht er niet veel van,maar toch he.... @ wendy: je bent er idd heel de dag mee bezig en voel allemaal gekke dingen in me buik,heb noooit zoveel buikpijnb gehad als nu, hebben jullie dat ook?
wij hebben de eerste 2 maanden ook half/half gedaan, nu gaan we er voor de 2e maand echt voor! hihi dus nu maar duimen... Wendy iedere keer na het klussen rent mijn vriend naar de badkamer een handdoek voor me pakken. En die stop ik tussen mijn benen zodat het daarin lekt.. Meestal ga ik er dan snachts nog een keer uit om te plassen. Het maakt nix uit volgens mij of je nou direct plast of niet, maar voor mijn gevoel doe ik dit maar
Hoi, Ja wij klussen meestal niet in bed, maar meer overdag en overal en nergens. Ja sorry maar ja dat vinden wij gewoon leuk en lekker. Dus ik kan dan meestal niet blijven liggen en moet meestal weer verder met mijn dagelijkse dingen (haha). Zelf denk ik dat er wel wat blijft zitten maar of het echt genoeg is, ja dat is de vraag die we elke keer kunnen testen als we mogen testen. Voor ons ook de 1e ronde dus ja we verwachten ook helemaal niets maar we zijn wel met volle 100% bezig met klussen. Iedereen veel klus en geniet plezier. Groetjes Wendy ps. volgens de banner zou ik vandaag m`n eitje krijgen maar heb niets gevoelt beneden, wel erge hoofdpijn gehad vanmiddag en vanavond, misschien is dat een teken van mijn eitje?
Ohh ik ben echt jaloers op een paar meiden hier waarvan de mannen zo betrokken zijn bij het zwanger raken... Succes met klussen voor degene die in hun goede periode zitten. Voor de anderen, rust lekker uit op de wachtbank !
hihi, mijn mannetje die wil nog 1000x liever dat ik zwanger wordt dan dat ik het zelf wil volgens mij Hij wilde er een aantal maanden geleden al voor gaan maar ik destijds nog niet (ivm werk) Nu kan ik niet meer wachten maar hij al helemaaaaal niet.. en hij is superjaloers op zijn vrienden waarvan er al veel vader worden of zijn Ook zijn altijd alle kindjes helemaal weg van hem dus dat is ook superschattig! Maar goed, nu hopelijk zelf nog.... Heb net bij matcare nog wat extra zw-test online gekocht. Heb er hier nog 2 van andere merken, maar vind het iedere keer zonde om ze te gebruiken (vond het niet superprettig om ze in de winkel te kopen namelijk, dacht iedere keer dat ik bekende zag ) Nu 3x 3 tests gehaald, is wel beter want kan ik tenminste direct testen ipv eerst dagen te moeten wachten op eventuele ongi!
@ chiara: wat ontzetten djammer dat je man niet zo erg meewerkt! gelukkig heb ik daar geen last van want hij wil het zo dolgraag,al galijk na ons huwelijk willen stoppen ik alleen nog niet zo omdat ik nog erg jong ben! maar nu heb ikz oiets wat kan mij het allemaal schelen wie weet word ik nie oud en dan heb ik er toch van kunnen genieten.
Hoi, Wij zouden eigenlijk ook nog enkele maandjes wachten. Maar ineens zei mijn man "waarom stop je niet als je strip op is?" Ja en toen ging het allemaal heel snel. Nu dus de 1e ronde, en we kunnen niet wachten tot het echt zover is dat we kunnen gaan testen en zwanger zijn. Mijn man is ook heel gedreven en zegt het tegen iedereen. Ik ben iets meer ingetogen zeg maar, maar wil net zo graag. Ik zit meer met wat enge gedachtes, van wordt ik wel zwanger, zou het dan gezond zijn, ben ik een goede mama, kan ik de onzekerheid aan van de zwangerschap. Zo van die dingen spoken bij mij ook door mijn hoofd. Maar ik kan niet wachten tot het zover is. Groetjes Wendy
Het is niet dat hij niet meewerkt, hij wilt ook een kindje. Hij is er volgens mij gewoon niet zo mee bezig als ik. Ik wil immers ook al een jaar of 3 stoppen met de pil, maar dat is dus nu in april pas gebeurd... Dit brengt ook bij mij enge gedachtes met zich mee. Nu mag het eindelijk,dan wordt het opeens ook wel een beetje eng! Gaat het wel lukken,wanneer gaat het lukken en verder dezelfde vragen als Wendy. We komen er maar op 1 manier achter .....
Hoi, Ja nu je voor het echte werk gaat wordt het toch beetje eng ook. Zo voelt het voor mij ook. Heb ook altijd geroepen dat ik geen kindjes wilde en nu ineens mama gevoelens en dat is ook zeer dubbel. Maar het kan niet snel genoeg gaan nu. Maar als jij al 3 jaar wilt, en nu is het zo ver pppff ook wel heel speciaal. Ik wens je veel succes en hoop dat het snel mag komen. Groetjes Wendy
http://www.youtube.com/watch?v=wIYZ9HRK ... n_of_love/ hallo dames hier een mooi filmpje! Ja eng he vind oon vreselijk eng vooral omdat ik nu al enorme last van me heupen heb en de fysio heeft gezegd bij een eventuele zwangerschap ik grote kans op bekken inbstabiliteit kan hebben maar goed eerst maar eens zwanger worden
Helaas dames, ik ga dit topic sluiten. Jullie kunnen verder praten in het topic: stoppen met de pil in 2008. Dit soort groepjestopics kunnen we niet toestaan, dan zou er namelijk van iedere maand, eentje komen. Veel succes met zwanger worden.