hoi wel dames hier ben ik weer ze zeggen altijd je moet er niet teveel mee bezig zijn nu mijn gyn heeft gezegd dat dit je reinste onzin is je bent er zo veel mee bezig omdat je een wens hebt die je onbewust al jaren voelde en er nu eindelijk voor wilt gaan en ik geef haar volkomen gelijk ik moet zeggen dat ik nu wel iets minder er mee bezig ben maar dit heeft twee oorzaken de eerste is omdat ik momenteel met een verkoudheid zit die me gewoon zo lam maakt dat ik eigenlijk nergens zin in heb behalve het klussen met het ventje maar het is toch anders als dat ik niet ziek ben het tweede is omdat ik aan men vriendin denk zij is nu bijna 7 maanden zwanger maar het gaat niet van een leien dakje pas op het kindje groeit goe en alles zit op schema daar maar ze heeft geregeld last van bloeddrukval en daar ziet ze nu enorm vanaf ik hoop maar dat het ni te veel word en dat ze toch nog kan blijven genieten van haar zwangerschap en ik hoop dat alles goed blijft gaan met het kindje want mijn ventje wordt daar de peter van voila dat was het weer biebke
biebke tja.... ze zeggen altijd dat je er niet te veel aan moet denken maar ik heb de uit knop nog niet gevonden! ik ben verslaafd aan deze site en spoor zoveel mogelijk info op, hopelijk heeft jou gyn gelijk anders zal ik nooit zwanger worden. succes met zwanger worden voor iedereen groetjes puck
Het is inderdaad wel heel makkelijk gezegd om er niet teveel mee bezig te zijn. Helemaal als je in de mmm zit. En of het negatieve invloed heeft geen idee eigenlijk. Hopelijk gaat onze wens snel in vervulling.
Ik heb de uit-knop ook heel even aangeraakt maar is meteen weer aangeschoten ha ha Ik moet alleen nog even wachten want op 8-8-08 als we trouwen heb ik een te dikke buik. 1 juli gaan we er misschien voor. Dan ben ik ongeveer 5 weekjes als het meteen raak mocht zijn maar daar ga ik niet vanuit. Dus ik moet me echt in bedwang houden.
Ik dacht ook toen we begonnen, dat ik het wel weer even ging doen. Gewoon lekker klussen voor de lol en hopen dat we snel zwanger worden. Dit is nog steeds ronde 1 en ik merk dat ik nu al iedere dag even hier kijk. Toch wel heel erg baal van hyet feit dat ik zo dramatisch onregekmatig ongesteld ben en dat ik niet meer goed weet wanneer ik mijn ei heb. Oftewel, ben er weer veel te veel mee bezig. Ik wou ook dat er een uit knop zat. Als iemand hem vind, laat het even weten.
Het ergste ook nog is dat ik het zo leuk vind om allemaal leuke spulletjes te kopen. Een box, ik heb net via marktplaats m´n derde boxkleed gekocht. En ik heb een geweldige wieg. En allemaal spulletjes gekregen van schoonzus. Oh, zo leuk. Maar de wieg heb ik maar snel naar de zolder gedaan. En ben nu met de rest bezog anders maak ik mezelf helemaal gek!
Ik heb toen ik zwanger was van mijn zoontje echt pas dingetjes gekocht toen ik zeker wist dat ik zwanger was. Ik zag dat aan mijn schoonzus, die had haar hele huis al volstaan met babyspullen en dat wilde toen niet lukken, dan baal je ook hoor.
Ja, dat is ook zo. Mijn broer is al 6 jaar bezig. Dus daarom.. hup alles in een hoek op zolder. Maar aan de andere kant....oh wat is het leuk! Tsja, that´s me...
Kijk... als ik nou een vriend had die het een beetje afremde.. Maar nee, heel leuk, die doet nog eens extra mee en laat mij mijn gang gaan. Iedereen, zus, schoonzus , schoonma en mama bellen meteen op als iemand weer hun maxicosi voor eur 5 wegdoet of wat dan ook. Het enige wat erop zit voor mij is heeeel hard bidden dat het snel gaat lukken net voor of na de bruiloft.
wij hebben gewoon niet aan zo heel veel mensen meedegedeeld dat wij bezig waren om zwanger te worden. Nu weten meer mensen het, omdat het ook te maken heeft met een lichamelijk probleem, maar bij mijn zoontje wist bijna niemand het, behalve de mensen die heel dicht bij staan.
Ja er niet aan denken ik is niet makkelijk! Ik hoor mijn eierstokken gewoon rammelen. Weet niet of jullie dat stukje van Jochem Myer kennen dat ie zijn buurvrouw na doet en die dan vraagt of hij zaaddonor wil zijn?! Echt een subliem stukje en heel herkenbaar! En zwanger worden is echt geen vanzelfsprekendheid! Mijn collega is ook zo lang bezig geweest met zwanger worden! Maar ergens ga je er gewoon vanuit dat het idd meteen raak is! Ik ben benieuwd over een paar weken. Dit is voor mij nog maar ronde 1, maar al wel super spannend! Heb echt aan niemand vertelt dat we bezig zijn, alleen aan mijn beste vriendin. Je moet toch aan iemand je verhaal kwijt! X Esther
Ohhh ik dacht dat ik erg was hahaha. Wij weten al wel wat we willen hebben, welke kinderwagen, stoel etc. maar heb nog niets gekocht. Ik vind dat ik er al veel mee bezig ben, maar nu mag het dan ook eindelijk.... Echt dingen kopen wil ik pas als ik zwanger ben, om teleurstellingen te voorkomen. Straks zit ik hier drie jaar met een stoel, kinderwagen etc...
Haha vreselijk ja dat niet aan denken... Dat gaat echt voor geen meter! Ik loop al overal te neuzen op internet naar spullen en mijn vriend en ik zijn al regelmatig bij zaken als prenatal geweest om toch weer even rond te kijken En dat terwijl we pas in ronde 1 zitten... Ik hoop dat het snel raak is!
Ja, ik ben een controlefreak in werkelijk alles. Ik bereid alles jaren voor. Voor zover het kan. Ik houd in gedachten ook rekening mee hoe het ook anders kan lopen. Ben wel realistisch. En als het te erg wordt neem ik weer wat gas terug. Ach ja, zo blijf je lekker bezig.
Ik doe het nu nog een beetje voor mezelf. Mijn man weet wel wat ik hele avonden achter de laptop doe, maar vertel zo nu en dan maar iets wat ik te weten ben gekomen. Na heel lang wachten, is hij er eindelijk aan toe en wil niks overhaasten bij hem... Straks krabbelt hij nog terug
Ik heb overigens ook heel erg veel boeken gelezen sinds wij deze plannen hebben. Maar dat zie ik alleen maar als een pluspunt, moet natuurlijk wel weten waar ik aan begin
Ja, dat heb ik ook gedaan. Dat is wel fijn he? Dan weet je al behoorlijk veel. Ze staan nu in de kast en als het dan raak is dan komt de stapel weer tevoorschijn.