1ste keer geen eisprong??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamatje77, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hallo,

Even een vreemde situatie, want ik weet het niet meer.

Normaal gesproken weet ik dat ik een eirsprong heb. Heb me vruchtbare afscheiding en heb een voelbare eisprong van ong. 3 dagen en altijd een goede tempstijging. Maar nu dorodat ik al zolang bezig ben om zwanger te raken en doordat het een paar pril niet goed gegaan is, loop ik bij de gyn.

Vorige maand hebben ze door bloedprikken en inwendige echo`s me eisprong/cyclus gevolgt. En had wederom een goede eisprong. Een paar dagen voor me nod hebben ze me hcg geprikt. Die was toen kleiner dan 2. Een paar dagen later begon ik te vloeien en dit keer was het met veel minder krampen dan ik normaal heb, en duurde het deze keer wel een week lang. Die maand heb ik ook roze afscheiding gehad na mijn eisprong. Voelde ik me wel onwijs zwanger. Maar bleef dus na het vloeien last hebben van veel pukkels in me gezicht en snel vet haar. en heb nog steeds een opgezette buik en gevoelige tepels. Nu heb ik tot op heden naar mijn inziens wel mijn vruchtbare afscheiding gehad, maar heb nog steeds geen ovupijn gevoeld. Zit nu bijna een week erna. Normaal gesproken heb ik mijn eisprong tussen cyclusdag 19 en 23. Nu zit ik op dag 26. Ook nog geen tempstijging gezien.
    Wat zou er aan de hand kunnen zijn?? Hoeveel dagen kan er tussen vruchtbaar slijm en je ovupijn zitten maximaal? Zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn? Heb wel een overlijden gehad in de familie, maar kan dit ervoor zorgen dat je helemaal geen eisprong hebt?

Alvast bedankt voor het antwoord!!

Mamatje

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hallo,

Heb je na het vloeien de laatste keer nog een echo gehad, test gedaan of hcg laten bepalen?
    Misschien ben je toch stiekum nog zwanger en was het vloeien geen menstruatie maar een innestelingsbloeding.......
    Ander is het even afwachten of de menstruatie uitblijft, misschien heb je door allen ophef in je privesfeer het een en ander niet opgemerkt.....
    Er zijn gevallen bekent dat stress invloed heeft op je menstruatie. Dat deze erdoor kan uitblijven.
    Blijft nog even spannend zo voor je!

Imke

Deel Deze Pagina