Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @wilko, mn laptop is stuk! dus heb alleen mn telefoon momenteel :p ik ben ook druk aan het smeren met etos mama buikbalsem en die bio oil dus. jij bent ook bijna zover! spannend man!
    @mayke, ik hoop echt dat het deze ronde raak is. het is jullie zo gegund! als je vandaag niet ongesteld word wil je natuurlijk het liefst morgen al testen! maar jullie hadden dag 36 afgesproken toch? spannend meid!

@all de kleine man word steeds drukker en drukker. ik geniet echt van al die bewegingen in mn buik! je ziet t ook al echt bewegen. vanmiddag moeten we weer naar de verloskundige. ik laat jullie weten hoe dat ging! met mijn ouders gaat het wel oké. vandaag hoor ik van ze of ze geld van de verzekering krijgen. ik hoop het wel want ze hadden die auto nog geen halfjaar. de oorzaak weten ze nog niet. ze hadden een italiaanse auto en daar zit veel elektronica in. dus ze denken dat daar iets mis is gegaan. hopelijk horen we dat snel!

een fijne dag dames!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier gaat alles goed, weinig te vertellen
    druk vejaardagsweekend gehad en ik ben heerlijk verwend
    Ninthe groeit goed, geboortegewicht was 2880 en afgelopen donderdag woog ze 3375

@mayke,
    het is weer spannend!!
    hoop voor je dat je wel een eisprong gehad hebt, en stel ongi word of een mooie test mag hebben

3. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @mayke, ik duim voor je dat het deze ronde is gelukt. Heb geen eigen meter, vanmiddag weer naar de Verloskundige voor extra meting.

@criien, wat een bijzonder gevoel he, ga dat denk ik ook wel missen, dat geschop.

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Xxcriien; leuk te horen dat de kleine man al zo druk beweegt:)! Idd ik zou bij wijze van morgen al kunnen testen maar we wachten idd af tot dag 36 mocht er eerder niets zijn.... Dat is a.s. dinsdag.. Nu af en toe dus wat misselijk (maar kan ik ook denken) Soms denk ik pijnscheutjes in mijn lies te hebben dan denk ik dat ik begin met menstrueren maar dat kan ik ook denken..;) pff;)

@Miffy; wat gezellig zo'n druk verjaardagsweekend.. Wat fijn dat Ninthe al zo is gegroeid:)! Ik hoop idd ook 1 van de 2 van wat jij zegt.. natuurlijk zou het t leukste zijn als ik zwanger zou mogen zijn maar anders nog liever een menstruatie zodat ik wel een eisprong heb gehad..

@Wilko; succes bij de vk vandaag:) Ik hoop op een mooie bloeddruk voor je!!

5. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @mayke, Oooh daar word je ook zo moedeloos van. dat je niet weet wat het nou betekend, of het nou je ongie is of toch een zwangerschap! ik snap je gevoel heel goed meid!
    @wilko, het is echt heel bijzonder dat je zoiets voelt. vriendlief noemt het een wereldwonder en begint nu ook mn buik te voelen en ook echt zijn zoon zien bewegen. dan begint ie te glimlachen en krijgt ie twinkel oogjes. zo lief!

@all, gisteren bij de verloskundige geweest. alles was natuurlijk goed met de kleine jongen en hij was druk bezig met bewegen. zij vond dat ook erg leuk om te zien. mijn bloeddruk was alleen wat laag. 110/48. maar ik ben niet duizelig en voel me goed dus zag ze geen erg erin. gelukkig maar. t enige nadeel aan onze praktijk is dat als je een afspraak in de middag hebt, ze heel vaak een halfuur uitlopen. ik was gisteren 4uur aan de beurt eigenlijk maar dat werd half 5. en er zat een meisje ook van mijn leeftijd ook om 4 uur bij de zelfde verloskundige. dus dubbele afspraken. ook zitten ze op de 1e verdieping en de 4e en dan zetten ze niet op je kaart welke verdieping je nou moet zijn. hopelijk veranderd dat nog. heb nu mn afspraak ochtends gepland. misschien is t dan ook anders. nu lekker in huis bezig en morgen komt de kraamverzorgster op intake. ben benieuwd!

fijne middag/avond dames!

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Criien; Fijn dat alles goed was bij de vk... Gelukkig heb je geen last van je lage bloeddruk!
    Veel plezier met de intake straks:)!

@ All; Dag 31 van mijn cyclus is een feit.. Alleen de 1e 3 maanden heb ik in de 30 gezeten met mijn cyclus. Maanden daarna tussen 24 en 28.. Spannend dus! Nu is mijn temp al een tijdje wel in de 37 en een week of 2 geleden schommelde hij tussen 36.1 en 37.0. Hoewel ik graag zou willen dat het raak zou zijn houd ik in mijn achterhoofd dat ik wss mijn eisprong laat heb gehad en niet heb gevoeld..... Afwachten en toch hopen!!

Fijne dag allemaal

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @xxcrien,
    wat een zootje ongeregeld bij je vk zeg,
    gelukkig waren de controles wel goed

@mayke,
    spannend hoor!!
    ben erg benieuwd wat je cycles doet!!

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    zo naar het cb voor de 1e inentingen. Ik ben benieuwd hoe Jada gaat reageren. En ik ook :(

9. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @miffy; tnx:)!! dat vinden wij ook... Ik heb zelf het idee dat mijn eidprong laat was maar ik hoop natuurlijkd at ik zwanger ben!
    @Ambon; succes met Jada d'r 1e prikjes!!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Spannend en succes!!

11. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @mayke, ik duim voor je meid!
    @ambon, hoe waren de eerste prikjes? voor jou en jada?
    @miffy, ongeregeld zooitje is t zeker!

@all, ik heb onze wensen en eisen besproken met de intaker. ze zijn heel soepel. als ik geen klik heb met de verzorgster dan kan ik bellen en zeggen dat ik een ander wil. dus dat is fijn. verder komt ze alleen 's ochtends omdat middags mn vriend er ook gewoon is. dus dan hebben we nog een moment voor ons zelf :)

fijne avond!

12. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    mayke: nog even geduld. Ik hoop op positief nieuws voor jou.

xxCriien: wat fijn dat je dat geregeld hebt. Als ik dat van tevoren had geweten, had ik ook een andere kraamverzorgster gevraagd. Het klikte wel tussen ons maar niet op huishoudelijk gebied.

@all: Jada is in 13 dagen van 3390 naar 3835 gram en van 48,7 naar 50,c cm gegaan. Ik kon het al goed merken dat ze zwaarder en langer is geworden. Ze heeft nu maat 56 aan van kleren.
    Het gaat heel goed met haar. Ze spuugt niet meer. En ze drinkt nu bijna alle flessen leeg van 120cc + 4 scheppen. Ze drinkt nog wel 8 keer per dag. De vrouw van het cb zei gisteren dat het misschien komt doordat haar maagje nog klein is. Dan kan ze nog niet minder vaak drinken. Ik voed haar niet op vaste tijden, ze meldt zich zelf voor de voeding. Anders heeft ze geen honger en krijg je de flessen helemaal niet leeg.

Ze huilde wel even toen ze de prikjes kreeg gisteren. Zielig hoor! En die naalden zijn heel lang (voor baby's met veel babyvet). Die vrouw zei dat ze maar niet zo ver naar binnen ging met de naald ivm het weinige babyvet dat Jada heeft. Thuis viel Jada in slaap maar telkens als ze wakker was huilde ze weer. We hebben haar maar veel getroost en geknuffeld.
    Eén tip: doe er geen koude washand op, dan vernauwen de bloedvaten zich en krijgen ze er last van. Na het prikken de benen even masseren, dan kan de vloeistof verspreid worden zodat het sneller opgenomen wordt in het lichaam.

Op dit moment slaapt ze weer lekker in haar hangmat. Wat een verschil met de afgelopen weken en ik kan nu weer energie opdoen. Die huilweken hebben mij erg moe gemaakt.

Bekijk bijlage 249199

Deze is van afgelopen dinsdag.:)

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambon,
    wauw!! wat doet ze het goed
    en zo goed gegroeid, wat fijn!!!
    en super schattig in die hangmat!!!

ik zal ook ff foto spammen
    Ninthe en ik

14. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Xxcriien: fijn te horen dat de intake positief was:)
    @Ambon; ahh wat een super mooi kindje is Jada toch.... Wat ligt ze daar toch lief!! Fijn dat ze het zo goed doet met alles en dat ze minder huilt!!
    @Miffy; wat een mooie foto van jou en Ninthe.. Wat is Ninthe toch een super knap meisje en jij ziet er ook leuk uit hoor:)! Leuk om te zien:)

@All; vandaag alweer op dag 32.. SPANNEND!! Ik heb al wel 2 dagen last van puistjes en meestal krijg ik die richting mijn menstruatie maar met je zwangerschap kun je ze natuurlijk ook krijgen... Ik ben de hele tijd aan t vergelijken met mn zwangerschap van Merel. Daar had ik obstipatie vanaf t begin en nu heb ik daar bijv geen last van dus dan denk ik al dat mijn eisprong eecht later is gekomen en de hoop geen hoop is... Maar ja; elke zwangerschap is anders zeggen ze. Maar ben ook totaal niet moe ofzo... Vraag soms aan mensen in mijn omgeving: was jij al vanaf week 1 moe of had jij last van dit of dat... En iedereen antwoordt natuurlijk verschillend.. Ik wil het zo graag maar ik denk dus van niet.. Tot nu toe dan...

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke,
    Dank je!!
    ik kreeg trouwens pas met 7a8weekjes last van kwaaltjes (moe, misselijk enz) dus je weet maar nooit.....
    het is nog afwachten, SPANNEND!!!

16. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @ambon, wat leuk om te horen hoe jada het zo goed doet en dat de hangmat werkt! het is zeker fijn om te weten wat je aan je kraamverzorgster hebt. jammer dat je dat niet wist, dan had je dat kunnen zeggen! had je ook een fijnere kraamtijd. en wat een schatje is jada!
    @miffy, wat een lief stel zijn jullie ook geweldig foto! zo lief!
    @mayke, ik was vanaf het begin super misselijk en moe vanaf week 9. het is dus heel verschillend. ik hoop dat je gewoon een knal test heb!

we hebben kevin weer! ik geniet zo van dat kleine mannetje! naja klein... hij heeft op een grote stoel aan tafel gegeten. hij wou niet meer in de kinderstoel. we zijn nu de finale van de schat van de oranje aan het kijken.

fijne avond!

17. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, mooie foto van jullie. Je kijkt alsof je helemaal in gedachten bent.

Mayke, dank je wel. Nog een paar dagen in spanning zitten is moeilijk he? Ik hoop het zo voor je.

Ik ben zo blij!! Jada heeft vanavond voor het eerst gelachen :). Het was een beetje onwennig voor haar maar toen ze onze blije gezichten zag deed ze het nog een paar keer. Dit betekent dat ze nu goed in haar vel zit. Ik heb haar flink geknuffeld en een traantje weg gepinkt. De huildagen vd afgelopen weken zal ik op deze manier snel kunnen vergeten. Ik ben zo trots!!
    Welterusten allemaal.

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; dat is fijn om te horen, geeft me wat hoop:)!
    @Xxcriien; geniet van Kevin!
    @Ambon; jeej wat mooi dat Jada een lach gaf:) Wat speciaal... Fijn dat jullie nu allemaal rust hebben en dat Jada goed in haar vel zit...

@ All; vanmorgen was temp opeens 36.6 (gister 37.3) dus ik dacht o nee:( ik gelijk nog een keer tempen om het zeker te weten maar toen was hij opeens 37.2... Ik vind dat 2e getal veel beter maar kans groot dat ik morgen of vandaag zelfs begin met menstrueren denk ik!! Pff.. om gek van te worden! Mijn vriendin is inmiddels 1 week over tijd... Ik hoop zo dat haar kleine meisje zich snel meldt.... Ik moet vanaf vandaag nog 4 dagen werken en dan heb ik 12 dagen vakantie:)!!!
    Fijn weekend

19. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Wat een leuke/lieve foto's van de kleintjes weer.
    Wat goed dat Jada nu een stuk vooruit is gegaan.
    @ Mayke, wat een lekker vooruitzicht een vakantie :D.
    Hier eigenlijk bijna helemaal geen last van kwaaltjes gehad in het begin, ja wat puistjes en iets meer moe. Maar verder echt afkloppen.

Hier gaat het nu nog steeds zijn gangetje, maar wordt wel steeds spannender. Afgelopen dagen was de kleine echt heeel erg actief en ging ook veel langer door dan normaal. We dachten al, zou het een voorteken zijn :D. Nu alleen wel meer last van maagzuur, kan ook echt niet op mijn rug liggen bijvoorbeeld, dan heb ik dara helemaal veel last van.

20. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Wilko; fijn dat het nog goed gaat. Ik ben benieuwd wanneer de kleine van jou zich meldt:)!! Thnx voor wat je zegt; geeft me stiekem ook wat hoop;)

@All; vanmorgen was mijn temp 37.1. Ik zit morgen dus op 35 dagen.. 1 dag officieel over tijd en dus mijn langste cyclus ooit.... Ik ga er nog steeds vanuit dat mijn eisprong laat is geweest.. Zul je zien dat ik morgen ongestel word ofzo.... Nog steeds zit mijn hoofd met puistjes maar ik ben eerder over actief dan moe.. Ben al 2 weken lang om 5.30 of uiterlijk 7.00 wakker. Wel veel vroege diensten gehad.. Miss ook een beetje de spanning;)!

Fijne zondag allemaal

Deel Deze Pagina