Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @ambon, Oooh wat leuk dat ze voor t eerst heeft gelachen! dat zou bij mij de huilperiode ook goed maken! trotse mama! :)
    @wilko, hopelijk komt de kleine snel!
    @mayke, morgen ga je testen toch? ik duim voor je!

@all, we hebben weer genoten van kevin. wat een heerlijk ventje is t toch! vandaag bij de ha geweest. ik hoest nog steeds heel erg dus een bodemonderzoek voor kinkhoest en of er andere infecties of onstekingen zijn. dus afwachten. vanavond gaan we naar de bioscoop. zin in!

fijne middag/avond

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Xccriien; oei, kan dat ook gevaarlijk zijn voor de kleine man als je dat zou hebben? Wanneer krijg je de uitslag?? Have fun bij de bios:)

@All; Vandaag alweer dag 35 en dus officieel 1 dag over tijd.... Ik denk nog steeds dat mijn eisprong heel laat is geweest maar morgen gaan we dan echt een testje wagen mocht ik nog niet menstrueren! Soms denk ik dat mijn borsten wat groter zijn en er wat blauwe aders lopen maar daar heb ik nooit echt op gelet. Ik heb er iig geen last van, en dat groter lijken dat kan ik nu wel willen haha!! Vooralsnog ga ik er vanuit dat de test negatief is maar dat is nu nog niet uitgesloten!
    Fijne avond

3. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Ik duim nog steeds voor je mayke. Ga je in de ochtend testen?

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Spannend mayke!!
    Ik ben benieuwd, hoop goed nieuws voor je!

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    xxcriien, veel plezier bij de bios. Naar welke film ga je?

mayke, ik duim voor je!!

@all: onze kleine Jada houdt wel van aandacht. Gisteren bij de kraamvisite was ze heel lief en ging ze ook weer lachen.
    Vanmorgen waren we met de groep van zwangerschapsgym bij elkaar en ze is het enige meisje tussen 5 jongens. De jongens staken elkaar aan met huilen maar Jada was lekker rustig. Wat is ze klein vergeleken bij die jongens. We hebben ze allemaal op de foto gezet.

Eerst met alle koppies bij elkaar:
    Bekijk bijlage 250017

En toen van de oudste (links) naar de jongste (rechts):
    Bekijk bijlage 250018

Leuk hè om het verschil te zien! De jongste was 4,5kg bij de geboorte terwijl Jada vorige week 3835 gram was!!:)

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ all; I think it's my lucky day!! 05-06-12 ga ik niet snel vergeten. Allereerst word ik vannacht gebeld dat mijn vriendin bevallen is van een kerngezonde dochter Isa.. 3880 gram (een hele flinke dus)! Alles erop en eraan en ze is echt een beauty!!

Vanmorgen om 5.45 voordat ik ging werken gaan testen en.................... Je hebt een t en een c er op staan... (ik had btw kv 2x5) en de t kwam gelijk tevoorschijn terwijl de test nog niet doorgelopen was en daarna kwam pas een strep bij c. Iig de hcg streep (miss haal ik ze door elkaar) was er eerder dan de andere:):):)! DAMES ik ben ZO gelukkig maar zo erg bang... Volgens mijn berekening 5 weken en 1 dag... Ik moet 15 juni al op controle in het zkh.. Duimen op een positieve echo!!!! Help hoe ga ik deze tijd doorkomen!!????

Vanmiddag ga ik naar mijnv riendin toe:)!
    Al wel n gesprek met mijn clustermanager gehad en 3 clienten hoef ik nu al niet meer te begeleiden i.v.m. agressie. Zij is pas 2 maanden mijn baas maar ze zei me dat deze 9 maanden belangrijker is dan mijn werk en alles wat ik nodig heb mag ik aangeven. Maar ik wil zo lang mogelijk blijven werken.. Als het goed is ben 8-02 uitgerekend... Ongeveer precies hetzelfde termijn als vorig jaar. Dat is wel een beetje vreemd!!

Jeej, hoe blij en onzeker kun je zijn.. Maar goed, eerst de 12 weken maar eens zien te overleven en hopen op geen miskraam tot dan.. En dan gaan we weer verder overleven!!!!

Ik vind t leuk dit nieuws te mogen melden:)! Zal morgen de testen erop zetten. De knallers:)!

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Mayke!!!!
    jeeeeeeeeeeeeh!!!
    wat een geweldige dag voor je!!!!
    Gefeliciteerd!!

ben zoooo blij voor je!!

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    mayke, super joh!! Het duimen heeft geholpen. Nu hoop ik dat je een goede zwangerschap mag beleven.

En gefeliciteerd met de dochter van je vriendin. 3880 gram is inderdaad een flinke baby als ik het vergelijk met Jada die vorige week 3835 gram was.

Wat vind je van Jada tussen al die grote jongens??? Lachen hè?

9. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant

*breekt even snel in*

Gefeliciteerd!! Ben zo blij voor je! Nu op naar je eerste echo! Ook gefeliciteerd met de geboorte van het dochtertje van je vriendin!

10. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; THNX:)
    @Ambon; THNX:) Ja echt een super foto haha. Klein hummeltje:)!! Ze is echt een fijn klein meisje tussen de grote boys:)
    @ Naatje; THNX!! Nu schelen we maar ong 5 weken als ik het goed heb:)!!!

11. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!! Hopen op een hele mooie echo 15 juni
    Wat een lieve foto ambon

12. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    had een heel lang bericht getikt is ie zo maar weg! dus ff in t kort...
    mayke lieverd gefeliciteerd! ik duim voor je dat alles goed gaat! :D

ga nu slapen ben kapot. tot morgen meiden!

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @wilko; thnx..:) Hoe is het met jou?

@Criien: Tnx:)!! Welterusten alvast!

14. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Toenet de clear bleu gedaan die aangeeft hoe lang je zwanger bent en hij geeft 3+ aan. Zou betekenen dat het meer dan 3 weken geleden gebeurd is.... Ben benieuwd hoe betrouwbaar die dingen zijn.. Ik heb zelf berekend dat ik 5 weken ben a.d.h.v. mijn laatste menstruatie.. Dan is mijn eisprong wss netjes rond dag 12 of 14 geweest..... Ik wacht mooi de 15e af.. Hopelijk is er dan een hartje!!

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    mayke,
    bij mij gaf hij 1dag voor nod ook 2-3 weken aan,
    sommige mensen maken ook gewoon meer hcg aan,
    vooral bij een 2e of latere zwangerschapt blijkt dat te zijn
    15juni dat is over 9daagjes al, dat is wel super!!

16. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    maayke super gefeliciteerd!!

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @liefde,
    hoe was je trouwdag??

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @miffy; tnx:)! Ik ben echt benieuwd idd.. Wel fijn dat het al zo snel mag.... Dan zou ik 6 weken en 3 dagen zijn dus hopelijk hartactie maar dat hangt erom!!

@Liefde; tnx:) Hoe was je trouwdag?? Ook gelijk een beetje moeilijk denk ik of niet? En hoe gaat het verder met je?

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    O ja Miffy; ik heb op je gestemd met je buikfoto_:) Leuk gedaan hoor!!!!

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    dank je!!

Deel Deze Pagina