Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mayke,
    nu al krulletjes, wat leuk!!
    ik kan me voorstellen dat je bang bent, gelukkig mocht je al zo snel terecht, is toch minder lang wachten en je kan het beter maar zo snel mogelijk weten als er iets niet goed is natuurlijk
    maar ik duim keihard voor een gezonde plakbeeb ;)

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @wilko,
    volgens mij haal je mij ook in de war met iemand
    weet anders niet wat je bedoelt hihi

3. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha sorry, ja zie het. Komt doordat beeld van telefoon steeds verspringt, dus gooit alles door elkaar, sorry.

4. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @wilko, Haha dat probleem met de telefoon heb ik ook ;)
    @mayke, ik duim keihard voor je. maar ze zeggen niet voor niks elke zwangerschap is anders. ik denk dat je hartstikke zwanger bent!

@all, vandaag alleen maar lopen spugen. alleen theebiscuits hou ik binnen. niks aan. woensdag gaan we weer naar mn oma toe. t gaat hard achteruit met haar. ze slaapt nu zelfs overdag en hoe ziek ze ook was ze ging nooit op bed. ze begon zelfs te huilen aan de telefoon terwijl ze best wel een ijskonijn is. die pop. verder gaat het hier helemaal goed. mn vriend verteld zelfs aan vreemde mensen dat ik zwanger ben :p zo lief!

nou dames, een hele fijne avond!
    xxx

5. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @miffy; thnx!! ik hoop ook op een plakbeeb! Leuke foto van Ninthe zeg:)! Hoe is het met haar?

@Xxcriien: Lief van je.. Ik hoop het ook!! Wel balen dat het zo slecht met je oma gaat.. Ik wens jullie sterkte!

@All; nog maar 3 nachtjes slapen;)! Haha.. Can't wait! Tijd gaat veel te langzaam nu! Vandaag ga ik n paar uur op het zoontje van mijn collega passen en vanavond komt een vriend van me eten!

Fijne dag allemaal!

6. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @ mayke, kan me voorstellen dat de dagen nu langzaam gaan, gelukkig heb je vandaag wel wat afleiding,zo met oppassen vind ik de tijd toch altijd wel snel gaan.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke,
    thnx!! gaat super met der, ze groeit goed begint al lekker wakker te worden enz
    ben zooo blij met der, het is zo een makkelijk en lief kindje
    en ik snap dat dit 3lange dagen zijn, maar gelukkig wel wat afleiding
    komt wel goed!!!

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    maayke: komt vast goed. Veel plezier met oppassen.

xxcriien: wat leuk dat je vriend zo enthousiast is!!

miffy: fijn dat alles goed gaat met Ninthe.

Zomer: hoe is het eigenlijk met jou?

@all: hier is Jada nog veel wakker overdag. Ze brabbelt veel maar slaapt 's nachts wel goed. Afgelopen nacht van 21 - 4 uur geslapen!!

Hier nog een foto van Jada met haar roze mutsje op voordat we naar een verjaardag gingen. Ze sliep lekker in de maxi cosi.

Bekijk bijlage 252337

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @Ambon,
    Wat leuk dat ze steeds meer wakker word
    En dat is een lekkere avond/nacht
    En schattig zo met dat mutsje!!
    Welke maat heeft ze nu?

10. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, sinds vorige week is Jada van maat 50 naar 56 gegaan.
    Wat voor maat heeft Ninthe nu?
    Vanmiddag bij Prenatal van de nieuwe collectie een leuk jurkje met broekje gekocht. Ze hebben ook veel sale zag ik.

11. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Wilko; idd met oppassen gaat de tijd snel... Zo direct komt de kleine weer ff (het is sale bij de Esprit;)).. Vanmiddag ga ik met een vriendin Friends kijken.. Dus dan is het morgen alweer donderdag... En jij bent vandaag UITGEREKEND:):)!! langer dan 2 weken duurt het nu echt niet meer. Ben je niet ontzettend zenwuwachtig/nieuwsgierig??

@Miffy; fijn te horen dat het zo goed gaat met Ninthe.. En met jou natuurlijk... Wat doe je nu zoal overdag??

@Ambon; Wat een geweldige muts heeft Jada daar op!! Echt mijn ding:) Waar heb je die gehaald? Zo super vet is die!! Wat een knapperd is ze toch:)!

@All; nog maar 2 dagen:):):)!! Borsten deden vanmorgen wat meer pijn en regelmatig vlagen van misselijkheid.. (goed teken hoop ik)
    Zo direct nog even op het zoontje van mijn collega passen en vanmiddag Friends kijken met 'n vriendin.. Tsja, ik had gehoopt in ons zwembad te kunnen liggen maar wat een klote weer:(! Vanavond natuurlijk voetbal.. ik voorspel (3-0 voor duitsland).. Wat denken jullie.. Tsja, in het voetbal ben ik wat pessismistisch geworden!!

Fijne dag

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambon,
    hier nog steeds mt50
    maaar begint opgevuld te worden, dus misschien binnenkort ook mt56

@mayke,
    met mij gaat ook alles goed,
    op het moment doe ik weinig, voeden, kolven, huishouden
    af en toe aan de wandel
    maar vanaf volgende week weer 2ochtendjes naar school toe
    dus probeer nu ook bezig te gaan met schoolwerk

13. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    wilko: nu wordt het spannend voor jou!!! Ik hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten tot jij je kleine vast kunt houden.

mayke: ik had hem gekregen, komt bij de Prenatal weg. Ik zag daar gisteren nog wel meer leuke dingen. Heb voor Jada nu ook een roze en witte bandje met strik voor om haar hoofdje meegenomen. Is echt schattig.

Voor diegenen die nu nog babykleren moeten halen en weten wat voor geslacht het wordt is het leuk om veel in de sale te halen. Of voor de koudere dagen (wat vaak genoeg voorkomt in NL). Kleertjes van Noppies zijn ook leuk om te zien.

Oja, vanavond voetbal. Ik hoop dat NL wint maar ze moeten flink hun best doen.

Hier schijnt de zon nog flink, ik ga ff buiten lopen met Jada.

Fijne dag iedereen!!

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    miffy, bah ik moet er niet aan denken om nu alweer bezig te zijn met iets anders. Ik vind het veel te fijn om bij Jada te zijn. Maar ja, als ik werk vind zal ik ook wel moeten.

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    als ik alleen met ninthe zou zijn zou het ook leuker zijn,
    maar mijn man is natuurlijk ook constant thuis, dus dan is het huis te klein
    en voor 2ochtendjes in de week kan ik ze wel achter laten hihihi

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, heeft je man geen werk? Of gaat hij ook naar school?
    Ja, 2 ochtenden valt nog wel mee.

Slaapt Ninthe lang 's nachts? Jada eergisteren 7 uurtjes, gisteren 6 en net weer 7 uurtjes van 20-3 uur. Ik kom nu eindelijk in een vast dagritme met haar. Daar ben ik heel blij mee. Sinds we die hangmat voor haar gebruiken overdag is het huilen over. Ik geniet nu heel veel van haar. Ze lacht ook steeds meer.

Hoe zal het met zomer, naatje en Wilko zijn?

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ambon,
    mijn man zit in de ziektewet en zal daar waarschijnlijk niet meer uit komen, dus word hij thuispapa
    ninthe slaapt ne meestal 2x5uur, ik moet er snachts dus 1x uit
    nu was het trouwens ruim 5,5uur

wat fijn dat het hangmatje zo goed werkt voor jada!!
    eindelijk meer kunnen genieten
    ze slaapt ook al lekker door dus, heerlijk zeg

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    zomer heeft al een tijdje niks geplaatst,
    laatste bericht is dat ze in het ziekenhuis lag met ontstoken baarmoeder maar dat het wel weer beter gin

en wilko moet elk moment bevallen :)

naatje is natuurlijk zwanger van een tweeling, ben benieuwd hoe het met haar is

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ik ben ook benieuwd hoe het met hen is... Ik zit wel eens terug te scrollen naar het begin van deze pagina's en dan zijn er toch al een hoop gestopt met gezellig mee praten;)

@ninthe; wat heeft je vriend als ik vragen mag?? Wel fijn dat je dan geen oppas hoeft te regelen... Zie je er tegen op om weer naar school te gaan!?

@Ambon; ik vind dat zo schattig bij meisje.. Haarbandjes met een klein strikje (niet zo'n grote hoor, dat vind ik afschuwelijk worden ze net een paasei;)) maar veel mensen vinden dat al erg lelijk in mijn omgeving.. Ik niet :)! Ik houd daar echt van.. Vandaag eindelijk wat lekkerder weer.. Ik ga met een vriend van mij high tea-en in een klein restaurant wat gerund wordt door mensen met een verstandelijke beperking...
    En dan morgen ein-de-lijk de echo.. Gister was ik soms echt super misselijk dus als die echo morgen niet goed is dan weet ik niet waarvan ik nog misselijk ben, misschien van tussen mijn oren dan!

20. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Even een kleine update! Tijd niet meegelezen dus vast veel gemist.
    Ik heb nog 1,5 week in het ziekenhuis gelegen omdat de koortst niet zakte en mijn ontstekingswaarden stegen.

Eenmaal thuis kon het genieten pas beginnen! Bijna 2 weken verder...
    Ik heb dus geen leuk begin gehad. Mijn bevalling was erg zwaar doordat de indaling erg lang duurde en mijn ontsluiting niet opschoot !

Linde doet het gelukkig super!!heel tevreden! ze was 8 pond dit hadden ze niet verwacht! En ze dachten dat ik al ver overtijd was, aan Linde te zien, erg uitgedroogd huidje, lange nagels etc!
    Terwijl ik 2 dagen voor de uitgerekende datum ben bevallen.

Linde krijgt de fles en slaapt vanaf dat ze 1 week is al goed door s nachts . Eerste 2 weken tot 6 uur en de laatste weken van 23.30 tot 07.45 dus wij kunnen al weken lekker doorslapen! Ze is een wat zwaardere baby dus ze mocht de fles , als ze dat deed, laten staan, dat doet ze dus ook, topper! We zijn heel trots! Ze huilt bijna niet, en begint nu te lachen en geluidjes te maken!

Ik zit nu op mijn tel, dus zal op de laptop eens even ales goed bijlezen binnenkort!

Weet ook niet hoe Ik zo een foto kan uploaden??

Groetjes

Deel Deze Pagina