aaah wat heb ik weer veel gemist! @zomer, wat een nare verhalen maar dat maakt linde ruimschoots goed! zo te horen is ze een tevreden baby! @mayke, oooeeh spannend! morgen is mn broer ook jarig @miffy, ik ga een thuisstudie boa doen. das buitengewoon opsporingsabmtenaar. @all, als ik een bewijs van zwangerschap heb dan krijg ik gewoon studiefinanciering doorbetaald tot dat ik uitgeschreven word op school. wat een grap niet
@mayke, mijn vriend heeft ptss (post traumatish stress syndroom) over gehouden van zijn periode als militair zijnde hij heeft er helaas best wel last van, maar hier thuis gaat het gelukkig meestal goed er zijn er inderdaad een hoop afgevallen, zat gister ook al even terug te scrollen en mis er toch een hoop idd @zomer, wat fijn dat alles nu goed gaat en ik had precies hetzelfde! allerlei tekenen van overtijd zijn (ook in de placenta) en 2dagen voor de datum bevallen, nu was ons meisje wel wat kleiner/lichter Wat heerlijk dat Linde zo goed doorslaapt
@xxcrien, als boa zijnde mag je toch boetes schrijven?? (net als parkeerwachten ofzo?) maar waarom krijg je je stufi doorbetaald dan? je bent toch net geslaagd van school??
Hoi allemaal, Laatste nachten erg slecht geslapen dus ook minder hier geweest. @mayke, vandaag weer leuke afleiding. Ik blijf voor je duimen hoor voor een mooie echo, hoe laat morgen? @ambon, wat super dat die hangmat al zo helpt. Kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen, maar ze kreeg toch ook medicijnen tegen reflux? Nu nog steeds? @zomer, wat fijn dat ze het zo goed doet, en lange nachten ook al. @ criien, maar moet je die financiering uiteindelijk niet terugbetalen? Gisteren een nieuwe machine binnengekregen, ben er helemaal.blij mee dus wel even snel getest natuurlijk door nu al een taart voor vaderdag te maken. Vandaag ook naar Verloskundige ben ik wel blij om. Ook omdat ik zo slecht nu slaap en als ik slaap gaan er steeds mensen dood dus wordt ik weer zwetend en vermoeid wakker. Ben normaal echt nooit snel emotioneel ofzo, maar gisteravond hierdoor wel in huilen uitgebarsten, zal wel vermoeidheid ook zijn geweest.
He zomer.. Wat een rot begin heb jij gehad zeg.. Echt heel vervelend om dat allemaal mee te moeten maken terwijl je wil geniete van je dochter.. Gelukkig gaat et nu beter en wat fijn dat Linde het zo goed doet! Wat raar dat ze dachten dat je erg "over tijd" was... Is de berekening destijds wel goed gemaakt! En wat fijn dat ze al doorslaapt, dat is een geluk! Nu extra genieten!!!! @miffy; jeej wat heftig zeg.. zit hij ook in therapie? Denkt hij ooit nog te kunnen werken of zit hij al lang in de ziektewet? heftig hoor! @Xxcriien; jij was toch klaar met je studie waarom krijg je dan nog financiering? Nou aangezien je broer morgen jarig laten we dan hopen op een zeer mooie dag. @wilko; ik moet om 14.00.. Was liever om 10.00 haha. Maare; wat rot dat je zo slecht slaapt en droomt!!! Zal alles bij elkaar wel zijn denk ik!! Succes bij de vk en ik hoop dat je over neit al te lange tijd jekleintje mag vast houden
mayke, hij heeft wel therapie gehad, en dit leek in het begin ook te werken maar er waren wat conflicten in de groep waar hij zat waardoor hij gestopt is en individueel therapie werkt ook niet echt..... hij wilt zelf wel graag werken, maar ik zie het niet meer gebeuren eigenlijk misschien hier en daar wat klussen ofzo hij zit inmiddels bijna 2jaar in de ziektewet
ik sla alle vliegen even in 1 klap. ik ga nog studiefinanciering krijgen omdat ik ingeschreven blijf staan op school omdat ik nog stage moet lopen. als ik geoorloofd afwezig ben. en daarom moest ik een bewijs krijgen. ik heb inmiddels alles afgerond en geslaagd voor alles behalve dus stage. ik krijg inprincipe zwangerschapsverlof. altijd makkelijk toch? @miffy, wat erg van je man! hopelijk komt ie ooit nog aan t werk! @mayke, ik hoop dat je positief nieuws krijgt en dat de dag een beetje soepel verloopt bij ons thuis aangezien ik niet met mn tante overweg kan als je echos hebt plaats je ze dan ook? @zomer, wat een mooi meisje zeg! een plaatje! @wilko, ik hoop dat de kleine zich snel meld! en dat je dan van die nare dromen af bent.
zomer, wat goed om iets van je te vernemen. Wel rot dat je zo'n nare tijd achter de rug hebt. Nu op naar goede Tijden!! Super dat Linde al zo lang slaapt. Ze zeggen ook dat babys die wat zwaarder zijn bij de geboorte over het algemeen meer kunnen drinken en sneller doorslapen. Hoeveel weegt ze nu denk je? En hoeveel voeding krijgt ze per keer? Jada geef ik 120 cc + 4 scheppen. Leuke kleertjes heeft ze aan op de foto!! Mayke: met die hormonen van je zit het wel goed. De vk zei toen tegen mijn man: als ze er veel last van heeft, dan is dat een goed teken vd zwangerschapshormonen.
Wilko: Jada heeft medicatie gekregen voor haar reflux. Die mocht ik maximaal 3x daags toedienen indien nodig. Gisteren heb ik het niet gedaan en ze heeft ook niet gespuugd. Vandaag heb ik haar ook nog niks gegeven. Ik wil even kijken of de reflux dan erger wordt.
Linde weegt 5 kilo bijna, ze was 4165 bij geboorte en 52 cm. Ze was bvorige week 4900 en 57 cm. Ze krijgt nog maar 5 flessen, doordat ze snachts 1 over slaat, 160 cc, 5 scheppen. Ze was niet te zwaar etc. ivm haar geboortegewicht , ze groeide in lengte en gewicht normaal. Maandag haar 1e prikjes! Ze doet het dus erg goed!
Haaruitval is hier begonnen deze week. Ik was zo blij met mijn volle bos haar. Het lijkt wel of ik niks overhoud. Ik ben nu met de laatste pak luiers bezig van maat 1. Deze is van Kruidvat ipv Pampers, maar die van Pampers zijn veel zachter en iets ruimer heb ik het idee. Ik heb voor de komende weken al 5 pakken van maat 2 gehaald en gisteren heb ik via Wehkamp 2 megapakken van maat 3 besteld. Ipv 63 euro betaal je nu 45 euro's!! En die worden vanavond gratis bezorgd. In elke doos zitten 132 luiers! Daar kom ik wel een tijdje mee vooruit. Die gaat tot 9 kilo. Welke maat pampers gebruiken jullie voor je kleintje? En welke merk en waarom dat merk?
Ambon, Hier op het moment kruidvat en pampers Maar we gaan uiteindelijk helemaal naar kruidvat De pampers vind ik snel vochtig aanvoelen en kunnen geen hele nacht om Met de kruidvat luiers hoef ik snachts niet te verschonen Hier trouwens ook nog maat 1
miffy, ik heb zojuist de pampers ontvangen. Wat een grote dozen!! Ik zet ze op zolder neer zodat ik ze kan gebruiken wanneer maat 2 op is. Ik heb de Baby Dry gekocht omdat deze juist voor de nachten heel handig zijn. Ze bieden tot wel 12 uur bescherming tegen lekken.
@miffy; wat rot voor je vriend... Hopelijk kan hij zijn leven langzaam aan oppakken.. Je staat je mannetje maar je maakt zoveel mee waardoor je niet meer mee kunt in de samenleving hier. Heftig hoor.. @Xxcriien: das idd handig.. Wel lekker nog ff die studiefinanciering Gefeliciteerd met je broer trouwens.. En wat betreft je tante; ik weet niet wat er speelt maar in en uit ademen en tot 3 tellen doet soms wonderen @Zomer; jemig wat een knapperd is Linde en wat een gave kleertjes heeft ze aan! Dat behang is zo super vet! Waar heb je dat vadaan als ik vragen mag? Dat rokje en dat grijze truitje zijn echt geweldig!! En ja; ik ben zwanger (als het goed is). Ik krijg vanmiddag mijn echo. Zou nu dan vgs mijn berekening 6w3d zijn dus een hartactie moet er zijn....... @All; vanmiddag is het dan ein-de-lijk zo ver. Mijn vriend zei: ondanks hetgeen wat we hebben meegemaakt zijn we ergens toch bervoorrecht al zo snel een echo te mogen krijgen. Het brengt ook bij hem weer dingen omhoog. Hij zei het moeilijk te vinden vandaag weer de poli gyneacologie binnen te moeten treden.. Dat heb ik ook wel maar ik hoop dat als we vandaag positief nieuws hebben we de negatieve ervaringen van het afgelopen jaar wat naast ons neer kunnen leggen. Hoe je het went of keert we moeten dit hele proces weer doorgaan een andere mogelijkheid is er niet.. We zien het nu gewoon weer als een kans van 50/50. Heel erg om er zo in te zijn maar voor nu kunnen we even niet anders... Als de echo goed is zal ik hem plaatsen! Fijne dag en jullie horen van me.. Miss pas morgen want vanmiddag gaan we samen even weg....... Tenzij ik ff vlug hier op kan
ik denk aan mayke! enbbedankt voor de felicitatie! @miffy, wij hebben ook altijd kruitvat pampers voor kevin. hij lekt ook zomaar door pampers!