ja ik kwam oook al kijken of mayke langs is geweest ik hoop dat ze zo rondloopt: het ligt dus niet aan mij ik dacht dat ik gek werd met die pampers aangezien iedereen (of heel veel) er zo positief over zijn maar ik vind het echt niks vind ze ook stinken
@ all: hier nog een foto van gisteren. Ik ben blij dat Jada nu goed in haar vel zit. Bekijk bijlage 253161 Nu kun je goed zien dat ze nog steeds donkerblauwe ogen heeft en best blank is.
JEUH!! Een goede echo. het was wel weer rot geregeld. De gyn waar ik naar toe moest was aan t werk op de verloskamers dus moesten we daar naar toe )komt er nog meer naar boven).. Vervolgens komt de verpleegkundige eraan die mijn bevalling heeft gedaan en uiteindelijk komt de arts die mijn curretage heeft gedaan een echo maken (hoe bizar toch)? Hij zag een mooie intake zwangerschap met een hele grote vruchtzak zonder HEMATOOM!! JEUHJ!!!! Ik ben zo blij!!!! Nu hopen dat het goed blijft gaan. 2 juli moet ik terug voor de combi afspraak. Dan krijg je echo, naar verpleegkundige en gyn.... Wij gaan het vanavond aan de fam vertellen..... Mijn schoonzus is nu 17 weken (of 18) dus dat is wel leuk Fijne avond
Jaa dank je.. Hij schatte precies in wat ik zei . 6w3 of 4 d. Maar dat zien we over 2 weken pas goed.
oooh wat goed zeg dus nu loop je zo rond: ?? ben echt heel blij voor je!! het is je zooo ontzettend gegund
Wat fijn dat je weer zwanger bent! Het is je 1000% gegunt! Is de echo goed gegaan? Wat een knapperd he, vinden wij ook, hihi! Het behang is van PIP, Ik heb dit besteld bij een woonwinkel Decokay. Het is geen goedkoop behang, maar ik vond het het helemaal waard! Ben er zo blij mee! Linde haar hele kamertje is in PIP stijl. Zal nog een foto toevoegen hoe ik de rest van het behang heb. heb alleen haar muur waar de commode tegen aanstaat Pip. De letters heb ik zelf gemaakt, geverft en beplakt met restjes behang.
Mayke, super goed nieuws!! Wat fijn voorjullie. Zomer, leuk die letters aan de muur. Ik wou het eerst ook voor Jada maar heb nu wat anders. Fijne avond allemaal.
Wat gaaf dat de echo goed was, gefeliciteerd. Mooie letters heb je gemaakt, vind ik ook altijd zo leuk en fleurig. Hier is nog steeds alles rustig. Gisteren hadden we nog een bbq en vaderdag te vieren en vanavond nog weer een bbq. Daar gaan we ook nog gewoon heen. Maar vanmiddag dan nog wel even liggen, heb vannacht maar vier of vijf uur kunnen slapen.
@miffy;Wij lopen nu idd zo rond haha!! Alhoewel ik wel wat bang ben maar ik ga van het positieve uit!!! @Ambon; thnx! @Wilko; balen dat je al 3 dage over tijd bent.. nog geen voortekenen? Een rustig weekend gewenst..... Of toch niet.....?!?!? @Zomer; Ik houd enorm veel van PIP.. Ik heb daar al 12 koffiekoppen van van 2 verschillende lijnen en 4 washandjes en handdoeken, 1 theepot, 4 schalen. Echt super vet!! Ook heel crea gedaan die letters... Heb je de letters zelf uitgezaagd of zo gekocht??
@miffy, kruidvat is het helemaal @mayke, wat een positief nieuws! ben zo blij voor jullie! @all, vandaag met mn schoonmoeder stof voor de wieg gehaald. het is crème kleurig en er zit een beertje in gewoven. heel erg leuk! als het klaar is dan uploaden we even een foto fijne dag dames!
@ambon, wat een schatje is jada zeg! wat een mooie kijkers! @zomer, wat een leuke kamer zeg! als wij een meid hadden gekregen had ik ook zoiets gewild! echt leuk!!
xxcriien: thanx!! Leuk hè, borsten die lekken? Ik had het pas na de bevalling toen ik bezig was met kolven. Dus je krijgt een jongen??? Ook leuk voor je vriend die al een zoontje heeft. Vanmiddag door de stad gelopen met de kinderwagen. Alle bekenden willen even gluren en een praatje maken. We zijn dan wel lang onderweg om even een boodschapje te halen.
heb met mijn moeder gebeld en die had het ook al heel vroeg dat haar borsten lekte. heb er nu van die borstcompressen in mn bh. we wisten met 14 weken al dat we een zoon zouden krijgen door die vlokkentest. we noemen onze babyboy ook al bij de naam wel zo makkelijk. jada is ook een enorm mooi kindje om te zien! dus ik snap dat een wandeling lang duurt Haha!
@ambon, is wel gezellig zo in de stad, maar je moet er wel rekening mee houden dat je langer onderweg bent, hier hetzelfde probleem hihi @xxcrien, lek je zoveel dan dat het nodig is?? ik had vrij vroeg al wat vocht uit mijn borsten, maar niet heel veel, paar druppels meesta;