naatje: dus je wilt het geslacht wel weten? Laat je het ons ook weten of is het ook geheim voor ons? Ik ben wel benieuwd wat je krijgt. Je hebt straks dubbel geluk!! xxcriien: oh, lekker naar Amsterdam geweest. Dan had je er wel mooi weer bij. Ik denk ook dat je nu de 1e bent aangezien Sher en Beertjuh niet meer meekletsen. Wel jammer hoor. Gelukkig is er verder nog niemand afgevallen. @all: bij de therapeut ging het goed. Ze had nog een beetje spanning in haar nekje zitten en dat heeft hij opgerekt. Ze huilde wel even maar daarna heeft ze lekker geslapen. We hoeven niet meer terug te komen. Maar als ik denk dat het weer niet goed is, mag ik bellen voor een afspraak. Als het goed is komt mijn vader zo langs voor de 1e x sinds de geboorte van Jada (morgen 12 weken geleden). Hij is alleen nog in het ziekenhuis geweest toen Jada nog in de couveuse lag. Erg hè?
@Miffy; wat een leuke foto van Ninthe! Schatje is het toch.. @Ambon; Jada heeft weer super leuke kleren aan.. Waar heb je deze nu weer vandaan? @Wilko; ik hoop voor jou dat de kleine zich snel meldt en dan zonder ingeleidt moeten te worden, dat lijkt mij ook geen pretje. @Xxcriien: buiten de lekkende borsten gaat het allemaal prima met jou Fijn hoor.. En gezellig naar a'dam geweest zie ik! @Naadje; Fjn dat alles goed is met jullie 2 kleintjes Hoe voel jij je? @All; vandaag is mvm geweest.. Ik wil toch mijn steentje bijdragen Ik vind het nu nog wel een gedoe dus hopelijk ben ik er snel aan gewend.. De test die ze deed zat wel goed want de streep was dikker dan de controle streep! Mijn buik lijkt nu sneller uit te dijen dan bij Merel haar zwangerschap. Nu heb ik al wel n buikje van mezelf maar je ziet het nu toch wel duidelijker hoor.. Vaag is dat.. Gisteren kreeg ik een extra echo trouwens omdat ik wat buikpijn had.. Ik was zelf ongerust (ja piep nu om elk ding lijkt wel) en ik mocht gelijk komen. De gyneacoloog snapte me heel goed en zei dat ik beter 10 keer te veek kon komen/bellen dan 1x te weinig. Mn buik was idd wat gespannen dus gisteren moest ik ff plat en rust nemen maar met de kleine was alles goed. Hij/zij was flink gegroeid in 4 dagen en ik ben 2 dagen vooruit gezet. Zou nu dus 7w3d zijn Scheelt toch weer he haha! Fijne dag
@Ambon; lees nu pas van je vader. Jeej, wat stom dat hij pas 1x is geweest. Zijn vriendin komt niet mee neem ik aan?! Lijkt me wel ongemakkelijk voor je, zijn bezoek. Of is het dat niet?
@ criien wat leuk een dagje amsterdam, je had er ook mooi weer bij. @ambon, wat fijn dat de therapeut zo goed heeft geholpen. Hoe was het met je vader? @mayke, wat fijn dat de echo zo goed was, een hele geruststelling lijkt me. @all, vandaag kwam verloskundige thuis om te strippen, baarmoederhals was wel wat korter, maar strippen is weer niet gelukt. Maar wat minder was dat mijn bloeddruk weer enorm gestegen was, dus weer direct door naar het ziekenhuis. Gelukkig daar alles goed. Gewicht wordt boven acht pond geschat pffff. Bloeddruk was later ook weer gezakt. Op ctg was wel wat regelmaat in harde buiken te zien. Omdat er wat eiwit in urine zat moet ik nu een dag alles opvangen en morgen weer naar het ziekenhuis voor bloeddruk. Mocht het vannacht gebeuren mag ik gelukkig wel bij eigen verloskundige bevallen. Heb voor vannacht wel een slaappil meegekregen. Maar was na het ziekenhuis al zo moe dat ik 1,5 uur heb geslapen, heerlijk, voel me gelijk een stuk beter.
@ambon, oooh wat erg van je vader, nu pas weeer komt dat door ze vriendin/vrouw?? @mayke dat zal wel even spannend zijn geweest, gelukkig alles goed @wilko, jammer dat strippen weer niet gelukt is, en wat vervelend je bloeddruk je ukkie moet maar snel komen!!
Maayke, die kleren zijn van haar nichtje geweest. Ik heb veel van mijn zus gekregen wat haar dochters niet meer passen. Af en toe koop ik dan zelf wat nieuws erbij. Maar het scheelt wel. Ik heb al tot maat 68 in de kast liggen!! Goed van je dat je gelijk belt als je je zorgen maakt. Inderdaad beter te vaak dan te laat. Wilko, moet je thuis nu alle urine opvangen? Zijn ze niet bang voor zwangerschapsvergiftiging door de eiwit in je urine en je hogere bloeddruk? Jammer dat het strippen weer niet gelukt is. Mijn vader was vandaag vrij en daarom kwam hij langs. Hij had het nog niet tegen zijn vrouw gezegd, die was aan het werk. Ik zei tegen hem dat als ze vraagt wat hij vandaag gedaan heeft dat hij gewoon moet zeggen dat hij bij ons is geweest. Ik maakte een foto van hem met Jada op schoot, vroeg hij: die gaat toch niet de hele wereld over he? Anders komt ze er op die manier wel achter he!! Hetwas leuk om hem even te zien. Vanmiddag nog even het consultatiebureau gegaan om Jada te wegen. Ik was erg benieuwd. Ze weegt nu 4260 gram en is 53,5 cm. In 3 weken is ze 400 gram zwaarder en 3 cm langer geworden. Over 2 weken moeten we er sowieso weer heen voor de 2e x inentingen. Welterusten allemaal.
@Wilko; wat balen dat het strippen niet is gelukt en dat je eiwitten in je urine hebt en een hoge bloeddruk had. Ik hoop dat je kleintje zich snel meldt want dit is ook niet erg prettig meer... Heb je de slaappil nog moeten gebruiken?? @Ambon; wat erg dat je vader zelf stiekem moet doen voor zijn eigen vriendin en dat hij niet gewoon de ballen heeft (sorry voor mijn taalgebruik) om zijn eigen dochter en kleindochter vaker te bezoeken. Zoals ik het opmaak uit jou verhaal zou hij het wel willen maar durft hij niet i.v.m. zijn vriendin. Dat is toch erg?? Pff.. Wel fijn dat Jada zo goed gegroeid en aangekomen is! Idd wel handig dat je kleertjes krijgt van je zus en zo af en toe bij koopt.. het is allemaal al duur zat...
@ambon, wel fijn dat je vader geweest is maar ben het wel met mayke eens wat betreft zijn vriendin. jij bent zijn dochter, dus hij moet jij gewoon boven haar verkiezen lijkt me. lastige situatie dit meid! en wat fijn dat jada zo goed groeit! @wilko, jeetje meid! de laatste loodje willen niet echt meewerken he? hopelijk meld die kleine zich snel. anders word je ingeleid, maar duurt dat dan nog een week? @mayke, wat fijn dat je een extra echo hebt gehad. ik ken je onzekere gevoel. wij hebben ook spanningen gehad met de combitest toen bleek dat we verhoogde kans hadden op een downkindje..gelukkig is alles goed! @all, vannacht een klote nacht gehad. ik heb steeds kramp in mn kuiten en had last van harde buiken. zal zo de vk bellen of ze er ietst mee kunnen aangezien het erg vervelend is...denk dat ze zeggen dat ik rustig aan moet doen. verder gaat hier alles zn gangetje. vriendin van mij is gisteren bevallen van een zoon. jurjen klaas. het mannetje weegt ruim 9 pond en is 54cm lang. een flinkert dus! nou meiden, een fijne dag!
Even snelle reactie, weer in ziekenhuis voor controle, maar bloeddruk weer veel te hoog, nu overlegover of ik wordt overgenomen
wilko, ik hoop voor je dat je nu moet blijven zodat je kunt bevallen. Hoge bloeddruk en eiwit in de urine is niet goed voor jou en voor je kleintje. Ik heb het zelf meegemaakt. Laat je het weten wat er gaat gebeuren? Veel sterkte en heel veel succes!!
Spannend hoor, hoop dat ze je nu gaan helpen en je kleintje laten komen heel veel Sterkte en succes hopelijk mag je nu snel jullie kleintje vasthouden
We zijn weer thuis, ze willen toch nog kijken of het zelf op gang gaat komen. Mag niet meer bij de verloskundige. Zaterdag weer naar het ziekenhuis om alles na te gaan en anders zondag voor opname, dan beginnen ze met het plaatsen van een ballonnetje. Wel slaappillen voor de komende nachten gekregen. Lig nu ook even lekker op bed. Hoop dat als de bevalling begint hoesten en verstopte neus ook voorbij zijn, krijg ik ook weer wat meer lucht. Urine was vandaag trouwens wel goed gelukkig.
Wij willen inderdaad wel weten wat de geslachten zijn van de ukkies. Ik weet niet of ik het hier openlijk op het forum zal laten weten omdat we het voor de anderen geheim willen houden. Wie weet zitten hier wel bekenden ofzo.. Maar mochten jullie het tegen die tijd weten, kunnen jullie altijd een berichtje sturen. Misschien laat ik het op die manier wel weten
@wilko, och lieve meid! het zit je niet mee! sterke met de aankomende dagen! @naatje, ik vind het nog steeds bijzonder dat je een tweeling krijgt! echt leuk!
Oh fijn, ziekenhuis belde met, nu pas vanaf maandag eventueel opname. Hoop echt dat de kleine dan zelf al heeft besloten om zelf te komen.
Wilko, hopelijk gebeurt er wat van binnen voor maandag. Dat ze je zo lang overtijd laten lopen met die klachten begrijp ik niet. Je slaapt ook al niet zoveel. Ik hoop dat je nog wat reserves kunt opbouwen voor en na de bevalling. Dan kun je je energie wel goed gebruiken. Sterkte.
Hier net zo fan van Pip! Heb ook verschillende spullen ervan, dekbedovertrekken, tassen, dekentje voor Linde laten maken, handdoekjes etc! Zijn piepschuimletters, ideaal, niet zwaar en zelf likje verf en behang erop!