Bedankt voor de lieve berichtjes, zat er gisteren aardig doorheen. Heb me er nu ook bij neergelegd dat het echt ziekenhuis gaat worden. Vannacht ook veel beter geslapen, dat heeft me ook echt goed gedaan. We hebben met een nieuwe bank geleverd gekregen, die voor de zekerheid maar wel even van een onderlegger voorzien.
Vandaag viel opeens bij mijn rechteroog mijn zicht weg, iets wat ik eerder wel heb gehad voorafgaande aan migraine, dus moest weer bloeddruk worden gemeten, nog steeds hoog. Maar moest paracetamol nemen en op bed gaan liggen en als hoofdpijn niet overging weer bellen. Maar gelukkig heerlijk geslapen en hoofdpijn is weg. Zal denk ik toch iets van spanning zijn geweest. Morgen weer controle in het ziekenhuis.
Wilko; pff wat heb jij het zwaar met de laatste loodjes.. Ze wegen letterlijk en figuurlijk het zwaarst bij jou.. Ik hoop dat je kleintje zichzelf voor maandag meldt.. Dan krijg jij ook wat rust. Hoe is het met je verkoudheid? Succes morgen met je controle!!!
wilko, wat erg van je oog! Probeer je een beetje te ontspannen. Maak je niet te veel zorgen. Het is ook goed om ontspannen te zijn tijdens de bevalling. Dan vordert de ontsluiting sneller. Veel succes morgen in het ziekenhuis.
Bedankt weer voor de lieve vruchtjes. Tja dat mijn zicht weg is gevallen kan ik me gek genoeg niet zo heel druk over maken, ik weet dat dat met een half uur altijd weer wegtrekt. Maar die laatste loodjes vallen hier nu wel wat tegen. om vier uur nog weer lekker geslapen dat was ook wel weer fijn. Hoop.in ieder geval dat er morgen vooruitgang is te zien. Goed was bij jullie het noodweer gisteren? ging best wel even hevig.
Jeetje wilko, zo zijn je laatste loodjes wel erg zwaar inderdaad hopelijk trekken je klachten snel weg als jullie baby er eindelijk is
Eindelijk beter bericht van hier. Controle was helemaal goed en iets ontsluiting! Dus nu kijken of het doorzet anders maandag vliezen breken en eventueel infuus. Ben nu echt moe van ziekenhuis, dus ga snel.biz even uurtje liggen
@wilko, wat goed dat je iets ontsluiting hebt!! maakt het allemaal een stuk makkelijkér straks vast heel veel succes maandag!!
Wilko hopelijk zet het voor maandag door! Sowieso heel veel succes met de bevalling en we hopen hier straks een mooi berichtje te krijgen dat het allemaal goed is gegaan en dat het goed gaat emt jou en de kleine!!!! @All; Mijn moeheid lijkt nu op te treden. Erg lusteloos en moe.. Vandaag van 10 tot 15 gewerkt en daarna van half5 tot 20.00 geslapen.. Nu misselijk en moe... Dus lig alweer in bed haha! Ach ja, nog een paar weekjes.. Hoe is het met jullie?
@wilko, en hoe is het nu met je? is er al een teken van bevallen? @mayke, ik ben ook nog steeds erg moe. zo vervelend! @all, vrijdagmiddag nog naar de verloskundige geweest omdat ik steeds harde buiken had. dus ze heeft me gecontroleerd. mn bloeddruk was iets hoger dan normaal 140/80 en ze heeft een inwendig onderzoek gedaan. mn baarmoedermond is iets gespannen en ik moet dus rust houden. woensdag weer voor controle. dus vriendlief doet alles. en ik vind dat zo erg lief want ik wil m zo graag helpen en dan komt ie met een bakje thee of iets anders en zegt tegen me, neeeee pop, jij mag niks doen. en dan moet ik weer op de bank. erg vervelend als je niks mag doen.. fijne zondag!
Nee nog niets verder wel al paar dagen regelmatig harde buiken, maar doen geen pijn.. Wel twee hoestbuien gehad dus extra pil genomen om wat meer slaap te krijgen en heerlijk pas kwart voor elf bed uit gekomen, doe ik normaal nooit, maar was heerlijk. Mijn man gaat zo even met me mee naar stal, nog even paard gedag zeggen, even er uit. Vanavond gaan we nog even met mijn ouders een hapje eten. Maar we gaan lekker op tijd want wil er voor tien uur in liggen, morgen kwart over zeven in het ziekenhuis zijn. Ouders weten natuurlijk wel dat ik morgen opgenomen wordt, maar niet dat de.kleine morgen ook geboren gaat worden, omdat ze eerst met een ballon en alles.zouden beginnen, en nu dat niet gebeurd is die kleine er veel eerder. Doe je rustig aan criien, laat je maar lekker in de watten leggen.
Maayke en xxcriien, goed uitrusten en rustig aan doen. Wilko, zeiden ze ook hoeveel cm ontsluiting je had? Vanaf 2cm kunnen ze je vliezen breken. Wel leuk dat je nu weet dat het morgen gaat gebeuren. Laat het lekker over je heen komen. Neem een tijdschrift mee om in het begin wat te lezen of muziek zodat je zoveel mogelijk ontspannen bent dan gaat de ontsluiting sneller. En voordat je het weet heb je je kleintje in je armen. Veel plezier vanavond. Voor de laatste keer met zijn 2en. Vanaf morgen met zijn 3en. Zet hem op morgen. Succes, je kunt het!!
@ ambon, 1 à 2 maar vond ze moeilijk te zeggen omdat ze de vliezen stug vond? Mijn ouders hebben getrakteerd dus helemaal mooi . Was lekker. vandaag nieuwe kleed, bank en kussens enz. in huiskamer afgemaakt, helemaal blij mee. Ga nu,lekker naar bed en hopen dat we morgen de kleine snel in onze armen kunnen sluiten. Niemand weet nog dat die morgen ook echt gaat komen als het goed is, die denken dat het vanaf dan nog paar dagen duurt dus dat vinden we nog wel leuk. Boekjes en mp4 speler zijn ingepakt dank je voor de tip.
@Wilko; heel veel succes vandaag met je bevallinng!! Ik hoop dat het allemaal prettig verloopt en ik wacht vol spanning af!
wilko heel veel succes vandaag meid! je kunt het! en ik ben heerlijk verwend dit weekend en heb niks gedaan. aanstaande vrijdag word ik 21! dus ga de aankomende dagen nog ff rustig aan doen. en donderdag taart maken! fijne dag dames!
@Criien; o sorry; vergeten te reageren! Echt goed rustig aan doen hoor,, de baby gaat nu voor alles..!!! Vrijdag jarig; jeuh! Rustige week dan maar
@ criien, lekker dat je zo lekker verwend bent , wat voor taart ga je maken? Hier alsnog een tegenvaller, ze komen geen eens bij baarmoedermond, dus kunnen vliezen niet breken. Ook ballon kunnen ze dan nog niet plaatsen, meerdere pogingen zijn gedaan, aantal waren erg pijnlijk. Nu veter met hormonen geplaatst en wachten, kan nog wel woensdag gaan worden zelfs. Maar harde buiken worden nu wel pijnlijker, dus hopelijk.zet het nu eindelijk wel zelf door.
wilko, wat balen zeg dat ze de vliezen niet kunnen breken. En dat terwijl je al 12 dagen overtijd bent!! Ik hoop voor je dat het nu wel snel gaat beginnen door die harde buiken. Ik had daar overdag geen last van, alleen 's nachts. Ik neem aan dat je nu wel moet blijven in het ziekenhuis? Dat is wel zo prettig namelijk. Lig je alleen in een kamer of op zaal met anderen? Ga maar lekker lezen of muziek luisteren. Probeer af en toe een dutje te doen (ondanks die harde buiken) zodat je lekker kan uitrusten. Houd ons maar op de hoogte. We leven met je mee.
@mayke, Haha geeft niet meid! ik vergeet ook wel eens op iemand te reageren @wilko, ooooh meiske! wat vervelend allemaal! niks aan zeg! ik ga slagroom aardbeien taart maken en een oorlogtaart doe je rustig aan?
Wliko, het zit je dan ook echt niet mee he! Jemig!!! Ik hoop dat het zelf doorzet!!!!! Sterkte en succes!!!