Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    ff snel tussendoor!
    ik weet niet meer wie het allemaal vroegen maar ff een verhaal in t algemeen.
    morgen ben ik jarig! mijn slagroomtaart is klaar. upload wel ff een foto. die andere moet nog afgewerkt worden dus die krijgen jullie nog te zien. verder gaat hier alles goed. fijn om te lezen dat het met jullie en jullie kindjes ook goed gaan! :) ik heb het de aankomende dagen behoorlijk druk dus zal weinig reageren. pfff, ben ik nou nog iets vergeten? :p allereerst een heel fijn weekend alvast! en ik lees jullie snel!
    xxx

Bijgevoegde bestanden:

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Liefde, nog 2 weekjes afwachten en dan alweer de 20weken echo. Wat gaat de tijd snel he? Niet leuk dat je zo lang plat moet liggen maar we hopen allemaal voor jou dat je een gezonde knul mag krijgen.
    Fijn dat je ons weer gevonden hebt, kun je ons nu weer op de hoogte houden. Gelukkig verveel je je niet als je elke dag bezoek krijgt.

Miffy, weet je al wat meer van school? Goed van haar zeg dat ze al zo lang slaapt.

Mayke, wat leuk dat je een nichtje krijgt maar ik begrijp je dubbele gevoel. Hoop je zelf dat je een jongen krijgt ivm Merel of door iets anders?

X,xcriien, die taart ziet er goed uit. Maak je vaker slagroomtaarten?
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne dag morgen. Ik hoop dat je goed verwend wordt.

Naatje en zomer, hoe is het met jullie?

3. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @ambon, dit was mijn eerste zelfgemaakte slagroomtaart ;) ikbheb helaas geen foto meer gemaakt van de oorlogstaart want die was zo snel op! ik heb een hele leuke verjaardag gehad. was erg gezellig en niet te druk. tot nu alweer een uur beneden omdat kevin het niet in de kop had om uit te slapen :p nu lekker bakje thee en dan zo ontbijten :)

hoe is het met iedereen?

4. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Heb je nog dingen voor je kleine gekregen met je verjaardag?
    Heb je alles al voor de kleine of moet je nog wat halen?

Hier lekker geslapen tot 5.45 uur en daarna weer tot 8.30 uur. Weet nog niet wat we gaan doen vandaag. Ik zie het wel.
    Jullie dan?

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @xxcrien,
    nog gefeliciteerd!!

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @liefde; ahhh wat fijn te horen dat het goed gaat maar aan de ene kant wel balen dat je plat moet ook al moet het voor t goede doel.. Ik herken t van mijn vorige zwangerschap.. Ben benieuwd met de 20 weken echo:)! Ja vaag he dat je lichaam sneller groeit dan bij de 1e haha!

@Ambon; Ik denk zelf gewoon heel sterk een jongetje te krijgen en mijn vriend ook. Kan er natuurlijk grandioos naast zitten. Het maakt me niet uit wat ik krijg als het maar levend en gezond te wereld komt..

@ Criien: Alsnog GEFELICITEERD.. Een leuke verjaardag gehad zie ik:) En wat een lekkere taart;)

@All; de moeheid is helaas echt niet weg. Vanmorgen met schoonmoeder boodschappen gedaan en ik ben de hele dag moe geweest. Gisteren zijn we naar vrienden gegaan en waren we pas om 00.00 thuis miss dat ik daarom de dag erop in moet leveren. Ach ja nog n paar weekjes :)! Morgen alweer 9 weken tenzij ik weer terug gezet zou worden;).. Maandag weer een echo JEUHJ!!
    Fijn zonnig weekend meiden

7. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Vandaag weer een echo gehad en alles was goed:)! Nu bij de gyn geweest en moet nu wekelijks op controle omdat ze me gewoon goed ind e gaten willen houden. Tot 12 weken wekelijks n echo en vanaf dan wss om de week echo om de week hartje luisteren.. Met 18 weken willen ze mijn baarmoedermond bekijken. Mocht deze verkort zijn dan krijg ik een bandje om maar daar gaan ze niet vanuit. Daarna gaan we verder bekijken hoe en wat. Ze was echt heel lief ze zei: we gaan je er stap voor stap doorheen loodsen en dit keer krijgen jullie wel een gezond en levend kindje:)!
    Eerst zien dan geloven.. ik wil zo postief in de zwangerschap staan maar dat vind ik nog allemaal wat moeilijk! Maar elk goede ding nemen we gewoon mee:)!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    mayke,
    wat fijn dat ze je goed in de gaten houden!!
    snap dat het soms lastig is om er positief in te staan maar ze doen hun best voor je
    fijn dat alles vandaag goed is!!

9. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Maykw fijn dat je een goede echo had!!
    waarom moet je misschien een bandje? Wat is de oorzaak van je vorige zwangerschap dat t fout ging? Want als je hals verkort of ze denken aan een zwakke baarmoederhals kunnen zw m beter uit voorzorg zetten! Als ie straks verkort word en ze zetten dat bandje zit er meer risico aanvast! Ik wil je natuurlijk niet bang maken maar wil je helpen ben zo blij als je ook een gezond en levend kindje in je armen hebt! ik had na t plaatsen een zeurbuik en lichte contacties daar kreeg ik een pil tegen maar de kans bestaat ook dat t doorzet..nou geniet van je fijne echo!!!

10. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    hier even kort berichtje van mij. erg druk gehad van t weekend. ik lees morgen alles even bij!

xxx

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    mayke, fijn dat je weer een goede echo hebt gehad en dat je vaak controle krijgt. Beter te vaak dan te laat!!

hoe is het met:
    Wilko
    Zomer
    Naatje
    alle anderen?

Hier heel goed. Woensdag hebben we weer een afspraak bij het consultatiebureau voor de prikjes (2e x)!! Ik ben benieuwd hoe ze er deze keer op reageert.

Fijne avond allemaal!!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hier vanochtend bij het CB geweest
    ninthe weeg inmiddels 4435gr en is 55cm lang
    verder weinig bijzonders, arts/verpleegkundige was blij dat ze niet hoefte te prikken want dat vind ze helemaal niet leuk om te doen
    verder gaat alles zijn gang, Ninthe slaapt heerlijk door!!
    vanacht zelf 11uur tussen de voeding dus ben benieuwd naar de komende nacht

ben ook wel benieuwd hoe het met die andere meiden is.......

13. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    miffy, jeetje 11 uur lang slapen!!! Ik ben al blij dat Jada nu 8-9 uur achter elkaar slaapt. Van 20.00 tot 05.00 uur meestal.
    Ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar Jada zal zijn. 2 weken geleden woog ze 4260gram en was ze 53,5cm. Misschien is ze nu wel net zo groot als Ninthe!! (grappig hè? Ninthe 8 weken en Jada 3 maanden en dan bijna net zo groot en zwaar).
    Zelf heb ik het idee dat Jada niet veel aangekomen is aangezien ze nu veel energie verbruikt met het spelen in de speelmat. Ik geef haar nu overdag 150cc ipv 120cc en dit gaat goed maar het duurt wel lang voordat ze het op heeft. Soms wel 45 minuten!! Maar dan kan ze er wel 4 uur tussen laten.
    Hoeveel drinkt Ninthe per keer?

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    het was niet 11 uur slapen hoor, eerst een uurtje nog wakker ofzo
    en vanochtend was ze ook al eventjes wakker voor ze wou drinken
    hier drinkt ninthe 130tot 160 per keer, bied elke keer 160 aan, maar is wel gekolfde bv
    heb je al een speen geprobeerd die sneller gaat voor jada of zo een 123speen??
    wel grappig dat ze ondanks het verschil bijna even groot zijn he?? ben benieuwd wat ze woensdag weegt enz
    welke maat kleding heeft jada nu??

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, ik heb nog geen andere speen geprobeerd. Het duurt zolang omdat ik haar eerst 120cc geef en ze daar vaak genoeg aan heeft maar soms laat ze na ongeveer 20 minuten weten dat ze nog wel wat wilt hebben. Dus dan ben ik wel 45 minuten met haar bezig maar dat geeft niets. Binnenkort zal ze het mischien in 1x kunnen opdrinken en dan is het sneller op.
    Jada heeft maat 56 aan van kleren maar ook wel jurkjes maat 62. Het ligt eraan of de kleren klein, normaal of te groot uitvallen.
    Welke maat heeft Ninthe nu? Als ze zo lang is kan ik me voorstellen dat ze al 62 aan heeft.

16. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; tnx:) En ze doen hen best zeker!! Echt top! Gelukkig was alles goed met Ninthe en is ze weer goed gegroeid:)!

@Ambon; tnx:) ben er ook blij mee!! Ahh krijgt ze weer prikjes, hopelijk heeft ze er neit al te veel last van!

@Liefde; Ze dachten de vorige keer dat het door de bloedingen is gekomen dat dat mijn vliezen kwetsbaar heeft gemaakt en toen ik 's nachts ben opgenomen was op de echo te zien dat mijn baarmoederhals wat verkort was.. Ze denken niet dat dat deze keer ook gaat zijn omdat ik geen bloedingen e.d. heb maar ze willen dat wel uitsluiten met 18 weken. En je maakt me niet bang hoor, is alleen maar lief van je dat je me daarin steunt en advies geeft.. Ik denk zelf ook niet dat ik een zwakkere bmh heb maar dat het door de bloedingen kwam!! Wel fijn dat ik zoveel controles krijg.. Heb jij dat ook (gehad?)

17. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @mayke, wat de andere meiden ook zeggen, blijf positief meid! je krijgt in ieder geval veel controle! stelt jou ook gerust neem ik aan.
    @miffy, wat groeit jou meisje mooi zeg! en wat fijn dat ze zo lang slaapt! heerlijk!
    @ambon, jou meisje doet het ook erg goed! en ook erg fijn dat ze haar speelmat zo fijn vind! :)
    @liefde, bijna 20 weken meid! hoe ben je er zelf onder? vind je deze weken ook extra spannend door je vorige zwangerschap?

@all, hier gaat alles goed! heb al een paar dagen niet gespuugt. ik ben erg verwend met mn verjaardag! heb een hang parasol gekregen van mn moeder en haar man, een messenset van mn schoonouders en geld, luchtjes, een kettinkje met een kinderkopje eraan en nog veel meer! was een druk weekend maar erg leuk. mn vriendin van terschelling was er ook het hele weekend en die heeft kevin onder haar hoede genomen. zo fijn! dat was voor mij zoveel werk wat ze uit handen nam als ik visite had. vriendlief was er ook bij, maar die heeft van het weekend taxi gespeeld om mensen op te halen en weer weg te brengen. lief van m ;) de 16e moet ik weer naar de vk. ik voel onze babyboy al heel erg bewegen. ik geniet er met volle teugen van! straks zullen we even te fietsen. ik vind dat nu nog geen probleem dus fietsen maar! :)

dames, nog even san foto van mij, 28 weken zwanger.
    liefs!

Bijgevoegde bestanden:

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Xxcriien, leuke dingen gekregen. Wat mooi dat je vriendin er het heleweekend was. Was vast gezellig!!! Ik wou net aan je vragen of je een foto hebt van je buik. Ziet er goed uit!! En alweer 28 weken. Wat gaat het snel.

@all: hier begint Jada dwars in bed te liggen. Mijn man schrok zich rot!! En vanmorgen lag ze helemaal bovenin haar bedje!! Dit laatste doet ze ook in de kinderwagenbak en op de commode. Ze zet zich af met de hakken.
    Het wordt dus oppassen.

Vandaag lekker vh mooie weer genieten. Wie nog meer?

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambon,
    ze heeft meestal nog maat50 of 50/56 aan
    langzaam ga ik nu richting de 56 maar de meeste kleertjes vallen haar veel te groot om het lichaam heen en dat ziet er dus niet uit, zonde want ben wel uitgekeken op mt50 hihi

@xxcrien,
    mooi beschaafd buikje heb je!! ziet er goed uit
    ook fijn dat je al een aantal dagen niet gespuugd hebt!!
    en klinkt inderdaad alsof je heerlijk verwend bent, lekker!!

20. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @ambon, ja nu gaat het vind ik zelf ook weer snel. ik zei paar weken terug toch dat ik t zo traag vond gaan? nou nog 11 weken tot de datum, en we zijn in huis nog niet klaar. verder heb ik wel alles in huis. zelfs voor een eventuele thuisbevalling. ik wil namelijk graag in t ziekenhuis. kevin ligt soms ook in een houding waarvan je denkt hoe krijg je het voor elkaar! alleen jada is even wat jonger dus ik zou ook schrikken!
    @miffy, verwend ben ik zeker! heerlijk is dat! hoe gaat t verder met jou? alweer druk naar school?

Deel Deze Pagina