Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Ambon; spannend zoveel gesprekken en voorbereiding.. Hoe sta je er tegenover om weer te beginnen? Lijkt me idd ook wel wennen om Jada bi jeen oppas achter te laten! Succes met de gesprekken en ik hoop dat je voor he 3e gesprek ook wordt uitgenodigd:)!

@naatje; fijn dat het zo leuk was:)! Waar in noord brabant woon jij eigenlijk ergens als ik vragen mag?! Doe maar rustig aan als je een bloeding hebt gehad. meer kun je niet doen!

@Miffy; wat fijn dat je van niveau 2 naar 4 mag. Moet je ook stage lopen in dat halfjaar of enkel school?? Heb je er al weer zin in??

Iedereen fijn weekend:)! Ik ga werken!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mayke,
    ik ga na de zomervakantie ook weer stage lopen, heerlijk!!
    heb echt heel veel zin om weer naar stage te gaan,
    school ben ik alweer paar ochtenden geweest, blijf ik saai vinden op het moment omdat veel herhaling is voor mij
    dus hoop dat ik het kan volhouden en de opleiding op niveau 4 kan afronden

3. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik woon in Roosendaal :)

4. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    hoi meiden!
    wat is er weer veel getikt! ik heb wel meegelezen maar ben erg moe de laatste tijd dus ik slaap veel en heb weinig zin in dingen doen...
    ik reageer morgen op jullie!

liefs!

5. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; ja joh:) gewoon door zetten voor niveau 4.. Met stage erbij moet dat goed komen!! Weet je al waar je stage gaat lopen? Leuk voor je:)

@Naatje; ahh das niet zo ver bij mij vandaan haha;) half uurtje ofzo!

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    mayke,
    ik ga weer terug naar mijn oude stage plek,
    hier ben ik in december gestopt toen ik mijn diploma haalde en nu ga ik er opnieuw heen en heb er super veel zin in, was echt een super plek, heel collegiaal enz

Vandaag mijn eerste toets van deze week gedaan en portfolio ingeleverd, coach was verbaasd over hoe netjes en gevuld hij was
    nu eindelijk meer rust!!
    en dan vana maandag weer werken

7. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Vanmorgen gesprek gehad. Was 1 vd 4 kandidaten. Ben net gebeld dat ze voor een ander gekozen hebben. Ze denken dat het werk te saai is voor mij, niet genoeg uitdaging biedt omdat ik dit werk ook bij de GGZ gedaan heb.
    Jammer, het leek mij wel leuk, juist omdat ik het werk ken hoef ik niet veel te leren en is het wat rustiger voor mij.

Morgen speeddaten met de uitzendbureaus en vrijdag weer een sollicitatiegesprek.

8. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @Mayke; oja ik zie dat je in Tilburg woont. Is inderdaad iets van een half uurtje van mij vandaan :D

@ambonmanise; oh wat jammer dat ze niet verder met jou in zee wilden gaan :( Gewoon positief blijven, je zult vast iets anders leuks tegenkomen. Heel veel succes morgen!

9. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Naatje, dank je wel. Ik blijf zeker positief. Hoef mij overdag ook niet te vervelen.

10. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat.....

11. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; A.s. maandag werken?? Toch geen stage? Fijn dat alles ingeleverd is en dat je nu rust hebt:)!

@Ambon; balen dat je het niet bent geworden maar hopelijk zit er snel wat anders voor je bij......

@ All; Over een uurtje weer een echo:)! ZIN IN! Ik laat jullie wel weten hoe het was!

12. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    mayke, hoop op een goede echo voor je.

gisteren was het erg druk bij het CWI. Wij waren met een groep van 22 personen, na ons kwam er weer een groep van 22 en toen ik het speeddaten achter de rug had zat er alweer een groep van 22 personen te wachten. Bijna allemaal net werkloos geworden. Jeetje de werkloosheid heeft echt toegeslagen in NL.

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke,
    nee ik ga echt werken, ik ga de zomervakantie daar werken en waarschijnlijk ook als oproephulp daarna

hoe was de echo??

14. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hier alles goed. Druk bezig met de kinderkamer! We zijn bijna klaar. Morgen even naar Emmen naar m'n neefjes nu ik nog mobiel ben ;)

@ambon, wat jammer dat je niet door bent! Hier is het ook dikke crisis met werk. Vriendlief en ik zijn ook beide werkloos. Zelfs een bijbaan naast mn school was al lastig te vinden, nu ik zwanger ben helemaal.
    @mayke, hoe was je echo?

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    omg xxcrien,
    je bent morgen alweer 30 weken!!!

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    xxcriien, vervelend hè? Regering wil dat iedereen aan het werk gaat en dan ook nog tot je 67e leeftijd. Maar hoe kom je aan het werk als er weinig tot geen banen zijn? En dan ook de bezuinigingen die ze door zullen voeren en de zorgkosten weer omhoog. Het ziet er steeds slechter uit voor de Nederlanders.

Jammer hoor!!

17. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    mayke, hoe was de echo? Is alles goed?

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ambon; wat druk zeg.. Geen idee dat er idd op een dag zoveel mensen daar komen maar idd; half ned lijkt werkloos.
    Hoe was het speeddaten?
    @Xxcriien; Jeuhj:) 30 weken. Wat fijn dat t kamertje bijna klaar is. Heb je t n kleur of iets gegeven? Wat balen dat jij en je vriend werkloos zijn. Wel handig straks als de kleine er is, hoeft er geen oppas geregeld te worden;)!

@All; de echo ws goed! De kleine liet zich alleen niet opmeten want hij lag niet helemaal recht haha. Gisteren zagen we hem voor het eerst bewegen.. Prachtig om dit wonder weer mee te mogen maken en ik hoop echt ditmaal tot 40 weken..........

19. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Gelukkig dat de echo weer goed was :) Ik vond het inderdaad ook zo mooi om te zien dat ze al met 9 weken konden bewegen... Onze 2 ukkies zijn ook heel bewegelijk, was erg goed te zien op de echo de laatste keer. Werd 1 ukkie goed in beeld gezet, zag je onderaan het beeld een beentje omhoog gaan van ukkie nummer 2, echt grappig om te zien! Morgenochtend hebben wij een controle bij de gynaecoloog. Ben benieuwd of zij dan ook een echo zal gaan doen.. Hoop het wel want misschien dat ze kan zien wat voor geslachten de ukkies hebben :D Vandaag trouwens alweer 16 weken *jeuj*

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @naatje,
    dat lijkt me ook heel bijzonder om te zien, 2ukkies in je buik
    en alweer 16 weekjes, wat gaat dat snel

Deel Deze Pagina