Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    maayke, wat fijn dat de echo goed was. Volgende keer lukt het opmeten vast wel. Zo lang de kleine goed blijft bewegen gaat het toch goed?
    Het speeddaten stelt niks voor. Er waren 4 uitzendbureaus aanwezig en je moest er met 2 een gesprek voeren. Ik heb mij kort voorgesteld en gevraagd of ze vacatures administratief/secretarieel hebben en mijn CV afgegeven. Dat was het. En mijn CV laten checken maar die zag er goed uit.

Morgenvroeg moet ik naar Zwolle voor een gesprek bij Stichting Epilepsie voor een oproepcontract en ik kreeg net een e-mail dat ik maandagmorgen om 9 uur bij de Rabobank op gesprek moet. Dus dat wordt weer vroeg uit bed en Jada en mijzelf klaarmaken. Ik heb het er maar druk mee ;);)!!

xxCriien, wat zoekt je vriend voor werk? Is hij net werkloos geworden? Hopelijk krijgt hij gauw een nieuwe baan.

Naatje, wat leuk hè om je kleintjes te zien op de echo!! Het is heel byzonder vond ik.

Miffy, met jou en Ninthe alles goed?

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ambon; jij krijgt het idd druk hihi! Maar hopelijk zit er wel snel wat voor je bij. Ben je er zelf ook al weer aan toe om te gaan werken of dat nog eigenlijk niet?

Tsjee, wat een weer hier zeg:(! Hozen, windvlagen etc.. We gaan vandaag naar vrienden in Zeeland maar ik heb mijn twijfels erover of we dat nu wel echt moeten doen..... Haha!!
    Morgen naar de kermis in een dorp verderop. Volgende week begint hij hier in Tilburg:) lekker groot! Zijn jullie daar wel eens geweest??

Iedereen een fijn weekend met leuke plannen!! En probeer dat weer maar achter je te laten;)

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ambonmanise,
    je gaat lekker met gesprekken,
    hopelijk hou je er snel een baan aan over!!
    met ons gaat alles goed!!
    Ninthe heeft vanacht voor het eerst in der eigen bedje geslapen inplaats van het wiegje

@mayke,
    het weer hier is ook dieptriest,
    wij hebben de vitrage maar dicht gelaten vandaag
    we gaan ook niks doen dit weekend, nog eventjes rustig voordat we beide volgende week een rot week hebben
    manlief gaat de nijmeegse4daagse lopen en ik ga 4dagen werken en ben dus voor het eerst meerdere dagen alleen met Ninthe

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Miffy; oei dat zal wennen zijn.... Heb je nu ook voor t eerst oppas nodig als jij moet werken en je vriend mee doet met de 4daagse? Zal allemaal ff wennen zijn maar het komt vast en zeker goed:)!

Succes voor je vriend en voor jou natuurlijk ook!! Ninthe echt voor t eerst lang alleen laten en er alleen mee samen zijn!!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    mayke,
    ja ninthe gaat 4x naar oma toe
    vind oma helemaal geweldig!!
    ze is tegenwoordig alleen en heeft nu vakantie maaar geen geld voor vakantie enz dus het kwam ons beide wel mooi uit

hoe is het met jou verder??
    wanneer krijg je weer echo

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Het gesprek ging gisteren heel goed. Dinsdag zullen ze mijn bellen of ze mij willen aannemen als oproeper of niet. Ik had op hun website gezien dat ze ook een vestiging in Groningen hebben en heb geopperd dat ze mij daar ook kunnen inzetten als dat nodig is. Ik moet toch met de auto naar Zwolle toe en Groningen is maar iets verder rijden. Dat vond ze een heel goed idee zei ze. Ik denk dat ik dan wel iets meer kansen heb dan de andere kandidaten ;).

Mayke op je vraag terug te komen. Ik zou het wel leuk vinden om weer aan het werk te gaan. Jada is in goede handen bij mijn moeder die dolgraag wil oppassen zodat ze wat te doen heeft. Ze is toch maar alleen en heeft geen werk. Als ik werk heb kunnen we Jada ook voor de creche aanmelden omdat we dan Kinderopvangtoeslag kunnen vragen van de Belastingdienst (als ik geen werk heb, kunnen we dat niet krijgen). Dan willen we haar 1 dag naar het kdv doen als ze 6 maanden of ouder is. Eerder niet hoor!!

Miffy, veel succes aankomende week in je eentje. Het zal best pittig zijn zonder je vriend. Hoe doe je het anders met de oppas als je moeder geen vakantie heeft?

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambon,
    het is trouwens me man zijn "stief" moeder
    normaal is manlief thuis en hebben we geen oppas nodig

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    oja, dat was toch omdat je vriend niet kan werken?

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    klopt,
    hij zit in de ziektewet ivm ptss
    dus daar moeten we dan maar van profiteren ;)

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hoe is het hier dames??
    iedereen fijn/leuk weekend gehad??

ik heb vandaag weer voor het eerst gewerkt en Ninthe was dus voor het eerst naar de oppas (oma)
    was erg vermoeiend, maar wat heerlijk is het dan om Ninthe op te halen en meteen een lachje van der te krijgen

11. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @miffy; oh je eerste werkdag alweer achter de rug. Lijkt me ook een omschakeling en ook weer moeilijk. De afgelopen tijd haast alleen maar met Ninthe bezig geweest en nu moet je weer aan de bak. Lijkt me ook zo'n mooie moment om na een dag missen van je kleine haar/hem dan weer te zien *smelt*

Vandaag heb ik ook een vermoeiende dag achter de rug. Wekker ging om 05:00 uur en rond 06:15 uur zat ik al in de auto richting Groningen. 1 x in de zoveel weken moet ik nl. op kantoor zijn om het een en ander te bespreken met collega's etc. Gelukkig doen ze verder niet moeilijk als ik eerder weg wil dus ben zo rond 13:30 uur alweer vertrokken. Eerst nog even langs mijn tante en toen ben ik rond 15:00 uur vertrokken uit het hoge noorden en ik ben nu iets van een half uurtje thuis.. Heb me gelijk geinstalleerd in bed hahaha!

Ik ben vandaag alweer 16 weken en 4 dagen, schiet al op! Afgelopen vrijdag weer een controle en echo gehad bij de gynaecoloog. We weten de geslachten nog niet dat weten we pas bij de 20-weken echo en die staat gepland voor vrijdag 3 augustus dus over zo'n 2,5 week.

Hier trouwens een buikfoto van vandaag...

Bijgevoegde bestanden:

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @naatje,
    ik vond het gelukkig niet zo erg het omschakelen enz
    viel me reuze mee!! had het echt veel erger verwacht

Mooie buik al!!!

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ambon; nou ik ben benieuwd of ze je wat aanbieden!! Ik denk morgen aan je:)!! Wel fijn dat je zo je oppas kunt regelen. Betaal je ook niet al te veel en Jada is in vertrouwde goede handen!! Laat je morgen wat weten?? Vandaag had je toch alsnog een gesprek??

@Miffy; wat fijn om te horen dat je 1e werkdag weer goed is verlopen en dat Ninthe het ook goed heeft gedaan:) Lijkt me idd ook weer erg pittig zo'n 1e werkdag en zeker als je dan ook ngo alleen bent.. 1 voordeel van het slechte weer; het is fijner lopen voor je vriend nu denk ik:)!
    Hier gaat het z'n gangetje.. Ben nogal angstig maar dat probeer ik fijn naast me neer te leggen:)! Volgens mij heb ik het hartje gister gehoord met de doppler dus dat is helemaal prettig:)! Woensdag a.s. heb ik weer een echo.. Dan ben ik "alweer" 11w3d... Althans dat hoop ik;) Collega van me was tegelijk zwanger met mij. Scheelde 3 weken maar bij haar is het dus mis gegaan.. Erg rot dus....He wat een leuke profiel foto heb je van Ninthe:)! Knapperd is ze:)

@All; hoe is het met jullie allemaal?? Hier gaat het z'n gangetje buiten dat stomme (herfst) weer om.... Nog 10 dagen werken en dan heb ik volgende week vrijdag VAKANTIE!!:)!

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    naatje, wat een reis dan hè van het zuiden naar het noorden. Kan me wel voorstellen dat je dan moe bent als je terug in huis bent. Wat voor werk doe je?
    Een mooie buik hoor!!

miffy, tuurlijk mis je je kleine meid als je gaat werken maar als je haar ophaalt en begroet wordt met een big smile dan is het je alweer vergeven!!

mayke, gisterenmorgen had ik inderdaad een gesprek bij de Rabobank. Ik had daar een gesprek met 2 dames. Zij zaten daar keurig in mantelpakje met sjaaltje en ik kwam daar met een nette broek aan. FOUT!! Als je daar ging werken moet je elke dag een rok aan!! Dat is niks voor mij. Ik vond het ook een raar gesprek, ze wilden niet veel over de functie vertellen en ik moest een praatje van 10 minuten houden over mijzelf. Nog nooit zo'n gesprek meegemaakt. Ik ging met een raar gevoel naar huis. Vanmorgen kreeg ik via de mail de afwijzing en dit keer vond ik het niet eens erg.

Gisterenmiddag met man en Jada naar de kinderarts geweest voor controle. Ze woog 4880 gram en was 56,4 cm. Jada hoeft pas in maart terug te komen want ze doet het heel goed en is heel actief. Ze brabbelt veel, stopt alles in haar mondje en kan sinds zondag omrollen van buik naar rug. Kinderarts zei dat het misschien toeval was maar ze deed het 5x achter elkaar. Dat vond hij knap en snel voor een baby van 3,5 maanden oud. Hij vond haar een mooie baby die wel opvalt (mocht hij niet zeggen zei hij maar hij wou het ons wel laten weten).

Als het goed is hoor ik vandaag meer over Stichting Epilepsie.

Zo even lopen met Jada en vanmiddag op visite bij mijn vriendin en haar zoontje van 4 maanden.

Een fijne dag iedereen!!

15. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hallo dames!
    Wat heb ik weer veel gemist. We zijn ook zo druk bezig in huis, want over 9 weken is het al zo ver! Gister bij de verloskundige geweest. Meneer ligt in een stuit en heeft nog 6 weken om te draaien, anders word ie gedraaid. Ik loop een week voor op mijn buikgroei maar dat was niet erg zei ze. Gister ook met mn vriend enbbeste vriendin naar de apenheul geweest. Wat is dat leuk zeg!

Ik reageer morgen even op jullie verhalen! Ben kapot dus ga even een uurtje proberen te slapen.

Liefst!!

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    xxCriien, wat bedoel je met: ik loop een week voor op mijn buikgroei???

Is de Apenheul leuk? Ik ben er nog nooit geweest en ik vraag me af of het ook geschikt is om met Jada daar heen te gaan. Ik ben zo bang dat die apen bij de kinderwagen komen en de tassen afpakken.

@all: leuke middag gehad bij mijn vriendin. Ze had het wel erg druk met haar zoontje. Ze geeft borstvoeding en haar zoontje bleef maar jengelen. Het was net of hij niet genoeg voeding binnen kreeg. Hij wou niet slapen, was ontroostbaar. Wel zielig hoor. Na de voeding ging ze nog afkolven en daar kwam niet veel meer uit. Haar vriend is morgen vrij en gaat ze al haar gekolfde melk ontdooien zodat hij hem een flesje kan geven en zij kan kolven zodat ze kan zien hoeveel voeding er nog in de borst zit. Ze heeft nl zelf ook het idee dat er niet meer genoeg in zit voor hem. Nou, ik ben benieuwd.

Vanmiddag werd ik gebeld over de sollicitatie in Zwolle. Ze houden mij in portefeuille als 2e keus. Er was iemand anders die meer ervaring op een polikliniek heeft dus die gaan ze eerst inwerken. Zodra die is ingewerkt in de vakantieperiode en ze hebben mij ook nodig dan word ik opgeroepen.
    Ik vind het prima hoor. Mijn man en ik hebben dan lekker 3 weken vakantie vanaf volgende week.
    We gaan een paar dagen naar Lanaken net onder Maastricht. Hebben jullie nog leuke ideeen wat je daar kan doen?

oja, als het goed is wordt morgen of donderdag mijn pakketje bezorgd. Ik heb een foto van Jada op aluminium laten maken 40x40cm in zwartwit. Ik hoop dat die heel mooi geworden is.

Hebben jullie een leuke dag gehad?

17. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Naatje; wow wat een mooie buik! Groeit snel met 2 erin:! Super.. Lekker je rust nemen hoor als het nodig is..

@Xxcriien: Je buikgroei loopt voor? Is je buiker dikker dan de gemiddelde? Ben je al ver klaar met jullie huis of moet er nog veel gebeuren?

@Ambon; idd lijkt me ook niet erg om daar afgewezen te wordenl;) het moet je ding zijn! Ben benieuwd of ze je bij de andere baan nog oproepen.. Ik ben zelf nog nooit in Lanaken geweest dus ik zou het niet weten wat daar te doen:(! Wat gaaf een foto op alluminium. Waar heb je dat laten maken? Maak je een foto ervan en zet je hem dan hierop? Haha, ben benieuwd!!

Morgen weer een echo:) Fijne avond!

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ondertussen mijn echo gehad:)! Alles was weer goed.. Kleine echt goed zien bewegen dus hij was wederom moelijk op te meten... Maar het zag er super uit.. Mijn baarmoeder was flink gegroeid.. Ze zei ook dat het nu sneller gaat als bij een 1e.. Ze vergelijkte het met een ballon; de 1e keer dat je die opblaast is hij wat stugger dan de 2e keer.. Zo ook nu.. Volgende week weer op controle bij de gyn zelf en donderdag de 12 weken echo.. Krijg beetje bij beetje moed en hoop dat het goed gaat maar ben er nogal voorzichtig mee.. Mijn zus zei: nu mag ik eht toch wel vertellen aan iedereen!? Gezegd dat we dit echt pas met 13 weken doen!!

Zo direct komt mijn vriendin met haar 6 weken oud dochtertje langs:)!

Fijne dag allemaal!

19. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Ze denken nu dat ik toch 11 september ben uitgerekend. Maar dat weten ze dus niet zeker en blijf ik gewoon op 20 september staan. Vond het ook al raar aangezien ik verschillende echo's heb gehad en daar steeds gewoon 20 september was uitgerekend. De apenheul is juist leuk voor kinderen in een wagen! Die apen gaan er op zitten en gaan erin sneupen, maar je krijgt aap-vrije-tassen daar, dus ze kunnen nergens bij komen ;) Je moet er wel op een mooie dag heen gaan, want als het regent zitten de meeste apen jn het binnen verblijf. Dat was wel jammer. Maar zeker de moeite waard! Verder is ons huisje zo goed al klaar. De baby kan komen! ;) alleen beneden en buiten om moet geverfd worden. Maar dat kan ook altijd nog als hij er is.

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik heb al jullie verhaaltjes gelezen, en ben alles weer kwijt....
    ben zo moe!!
    heb mijn eerste 2 werkdagen erop zitten en het was leuk maar zooo vermoeiend
    morgen ga ik voor het eerst "alleen" mijn afdeling draaien met alleen ondersteuning voor de medicijnen, dus dat is wel spannend!!
    Ninthe ligt lekker in der eigen bedje te slapen, dus dat ga ik ook eventjes doen!!

Deel Deze Pagina