Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Beterschapjes! Ik weet niet of je nog steeds ziek bent, hoop dat je al opgeknapt bent.

2. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Fijne vakantie!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier alles goed, weekend lekker niks gedaan
    veel plezier met jullie kleine vakantie

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Aacriien; Oei, sorry.. Vergeten te melden hoe leuk het kamertje eruit ziet voor de 2 boys:)! Wat rot dat je blijft spugen... Echt niet tof.. gelukkig duurt t niet al te lang meer..

@Ambon; veel plezier op vakantie:)!Wat betekent Terimah kasih, Jada is een echte nona ambon manis!!
    ik had destijds al voorgesteld 1 dag op het kindje van mijn broer te willen passen maar op maandag gaat ze naar de vriendin van mijn vader, op dinsdag naar haar moeder en op woensdag naar een gastouder. Mijn vader heeft al te kennen gegeven dat mocht het ooit nodig zijn er altijd gekeken kan worden maar omdat ze al 1 dag op de kleine van mijn broer gaan passen niet.. Mijn vader en zij werken beide ook nog (zijn pas 47 en 50). Mijn moeder is helaas al wat jaren overleden en mijn zus werkt 36 uur. Nu heeft mijn zus wel aangegeven het leuk te vinden 1x in de maand op vrijdagmiddag op te willen passen. Ik moet minstens 1x per maand op vrijdagmiddag werken dus dat is wel fijn. Het contact met mijn vader is niet zo goed als dat mijn broer en zus met hem hebben dus miss dat hij daarom niet op wil passen?!

@Naatje; en hoe was je rustig weekendje?? Wt doet je man voor werk? Mijn vriend heeft ook een eigen zaak en precies wat je zegt: nu gaat het goed maar wat als het anders gaat? Zou de ouderschapsverlof eruit gaan dan??? Ik ga van de week ff naar de salarisadm en p&o bellen. Die kunnen voor mij uitrekenen wat ik verdien met 20 of 24 uur werk en hoelang ik voort kan met 7uur ouderschapsverlof opnemen per week..

@Wilko; Wat fijn dat er al 1 korst af is bij Tessa.. En gelukkig geen littekens idd.. En wat fijn dat je schoonouders en ouders willen oppassen.... Erg prettig.. Geef het verwerken van de keizersnede gewoon de tijd... Dan komt t vast goed maar ik snap (denk ik) je gevoel wel....

@All;
    Hier is het lekker kermis:)! Hebben jullie vast wel eens van gehoord?? Gister gewerkt tot 13.00 en daarna de kermis op want het was roze maandag en dat kun je als echte Tilburger echt niet missen...;)! Het was natuurlijk mega druk dus we hebben een terrasje gezocht en zijn daar lekker blijvn zitten en kijken natuurlijk.. Vanavond ga ik met 2 vriendinnen een hapje eten en naar de kermis.. Morgen tot vrijdag nog werken en dan vakantie:)! Morgen om 9.00 alweer een echo en donderdag nekplooimeting:)! Fijne ZONNIGE dag allemaal

5. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hey meiden!

Ik ben weer helemaal beter! Wat kan een mens zich dan naar voelen zeg!
    We hebben een nieuw gezinslid, ze heet Kip en is een turkse tortelduif. De buurman had haar gevonden en wist niet wat ie er mee moest dus we zijn adoptie ouders geworden. Haha! Ze leeft op geweekte kattenbrokjes want daar zitten veel vitamines en mineralen in. Zo leuk om een klein beestje van een trillerig vogeltje naar een actief vogeltje te zien gaan. Hoe is het verder met jullie? Ambon, een hele fijne "vakantie"! Hopelijk gaat alles goed met Jada (ik ga er vanuit dat dat helemaal goed komt!) Mayke, hoe voel jij je? Ben zo benieuwd wat jij krijgt!

Fijne dag dames!

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    zwangere dames.....
    houden jullie het een beetje uit met de warmte??

7. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Hey meiden lees gewoon mee.hoor zsl msar eens reageren..
    Helaas.geen goed nieuws:(

Lig sinds zondag in t ziekenhuis aan de weeenremmers:( mijn lichaam was dus weer zomaar van plan om de bevalling in gang te zetten!!! Onbegrijpelijk! Heb geen infectie niets!! Ik heb geluk gehad dat ik een cerclage heb amders was.ik wederom afgelopen zondag bevallen!
    Gelukkig is de situatie nu stabiel en heb geen weeen meer! Ik blijf aan de weeenremmers tot in iedergeval week 24 en dan kijken hoe of wat.. het is nu per dag mijn siutuatie bekijken.. mis word ik als.t slechter word overgeplaats naar een academisch ziekenhuis waar ze met vrowggeboren kindjes werken. ik hoop dat t niet.zo ver hoeft te komen. ik tel in iedergeval af tot week 27 !!!
    Sorry voor de typ fouten zit om mijn mobiel!
    Hoest met iedereen?
    Mifft en ambon met.jullie kleine meisjes.alles.oke?
    Met lle zwangeren ook alles goed?

Xx

8. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @Mayke; afgelopen weekend was heerlijk! Gewoon lekker mijn eigen ding kunnen doen in mijn eigen tempo. Mijn man is cameraman voor voornamelijk NOS (Jeugdjournaal), RTL4 en SBS6. En hij draait voornamelijk nieuwsitems. Voordeel is wel dat er altijd nieuws is :)

En over ouderschapsverlof; dacht dat ik zoiets zag, maar dat weet ik dus niet zeker. Moet me er echt nog goed in verdiepen. Heb jij al contact gehad met je werk m.b.t. ouderschapsverlof?

Ennuhh Terimah kasih, Jada is een echte nona ambon manis betekent; Dank je wel, Jada is een echte mooie Ambonese meid. Ambon is een klein eilandje dat zich bevindt in de Zuid-Molukken (Indonesie).

@Criien; gelukkig dat je weer beter bent! Kan je toch wat genieten van het mooie weer. En wat leuk dat jullie nu al gezinsuitbreiding hebben ;)

@miffy; nou ik vind het toch wel warm hoor! Ons oude kantoorruimte heeft plaats moeten maken voor de babykamer. Sinds een aantal weken is ons kantoortje verhuisd naar zolder. En met dit weer is het op zolder echt zo warm en dan ook nog een extra trap die je op en af moet ;) Heb net een ventilatortje gehaald voor op mijn bureau.

@liefde; wat een schok zeg! Gelukkig maar dat je die cerclage hebt! Natuurlijk niet fijn om met dit weer in het ziekenhuis te liggen, maar het is voor een goed doel en nu kunnen ze je heel goed in de gaten houden! Hopelijk dat je kunt blijven waar je nu ligt.

@all; heb vandaag gevraagd of ik vanaf heden 4 dagen vanuit huis mag werken. Voorheen was ik 2 dagen op pad (in Zeeland, Noord-Brabant of Limburg) en werkte 2 dagen vanuit huis. Ik heb de afgelopen weken wel gemerkt dat autorijden ontzettend vermoeiend is en nu voel ik het ook meer in mijn rug. Dat is natuurlijk ook niet bevorderlijk voor mijn rug. Gelukkig gingen ze hiermee akkoord en moet ik vanuit huis nu heel veel telefoontjes plegen naar hotels.

Hebben jullie trouwens ook last van nesteldrang (gehad)? Ik merk hier dus totaal niets van en dat vind ik wel jammer. Niet dat het huis 1 grote zooi is, maar wou dat ik meer energie had om dingen te doen in huis :)

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @liefde,
    OOOOH wat erg!!
    gelukkig is de situatie nu stabiel maar jeetje wat spannend allemaal
    gelukkig maar dat je die cerclage hebt
    hopelijk kan en wil jullie kleintje nog even blijven zitten!!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @naatje,
    slim zo een ventilator, zal vast wel lekker zijn
    en lekker dat je nu vanuit huis mag werken....

met ons is alles goed
    Ninthe begint steeds meer geluidjes te maken en dus ook al echt te lachen
    ze wilt maar al te graag zitten zodat ze alles goed kan zien
    inmiddels zitten we nog maar op 4 voedingen per dag waarvan de laatste om 8 uur en de eerste om 8 uur
    heerlijk!!!

11. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @liefde, jeetje meid! Heftig! Hopelijk is alles nu stabiel en blijft je kindje nog even lekker zitten!
    @naatje, Haha ja errug leuk zon gezinnetje. begint al aardig op dierenpark emmen te lijken Haha!

@all, Gister lekker de hele dag in t water gelegen. niet verder dan mn kruis omdat natuurwater vanaf 7 maanden de bevallingop gang kan brengen. nu bij een vriendinnetje van me :)

Fijne dag dames!

12. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hoe is het hier? :)

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @liefde; Wat?!?!?! Jemig wat heftig en wat klote!! Ik hoop echt dat de kleine tot minimaal 30 weken blijft zitten maar idd elke dag is afwachten.. OOooo ik hoop echt niet dat je weer hetzelfde mee moet maken? Heb je voor de zekerheid ook al longrijping spuiten gehad?? Waarom doet je lichaam dit toch? Ik leef echt met je mee.. Laat je ons wat weten hoe het met je gaat? sterkte!
    @Naatje; Goed bekeken om vanuit huis te werken.. Met 2 in je buik moet je jezelf wat meer in acht nemen denk ik zo!! Wat een leuke baan heeft je man!! Ziet veel van de wereld dus:)! Ook wel gevaarlijk af en toe?? Last van nesteldrang heb ik ook nog niet.. Komt vaak pas tegen het einde van de zwangerschap..
    @Xxcriien: wat fijn dat het beter met je gaat:)! En wat leuk dat jullie een nieuw huisdier hebben haha! Bij jou begint het aftellen nu toch echt.. Is je buik flink gegroeid?? Met mij gaat het goed.. Sinds vorige week is mijn moeheid ver over.. wat voel ik me toch fijn!! Kan ik het huishouden weer tot me nemen en flink aan de slag gaan;)!
    @Miffy; wat leuk om te horen dat Ninthe zo vooruit gaat. Heel cliché maar het gaat snel... Ik zie dat ook bij de dochter van mijn vriendin!! En hoe gaat het met jou? Met je werk, school etc.. Wanneer begint je stage ook alweer?

@All;
    De nekplooimeting was goed:)! Bij alle3 de syndromen kans kleiner dan 1 op 5000. Ik bekeek Merel haar uitslagen en zag daarop staan dat Merel bij down syndroom de kans 1 kleinder dan 815 had. Nog niets schrikbarends maar wel een verschil met deze.. We hebben de 2 hersenhelften al gezien en wat maaginhoud! Hij/zei was nu 6,2 cm.. Ik heb heel sterk gedacht een jongen te krijgen maar mijn huid is wel hetzelfde als toen destijds met Merel dus wie weet......... Nog 8 weken en dan weten we het... Ben zo benieuwd!! Rust heb ik helaas nog niet.. Daht dat het na de 12 weken wel minder zou worden maar ik denk dat ik onbewust toch heel erg naar de 18 weken toe leef.. Ik moet wel ff naar de fysio omdat ik als ik werk en daarna veel pijn heb rechts onder in mijn rug en dat straalt uit naar mijn bovenbeen. Dat kan een beginnende bekkeninstabilliteit zijn of het kan weer weg trekken.. Ik heb nu heerlijk 2 weken vakantie dus ik wacht even of hoe het gaat zonder werken en anders ga ik wel naar de fysio!

Fijn weekend dames!

14. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @mayke, ik zie dat zelf niet he, dat mn buik echt heel erg groeit. maar als ik de mensen om me heen hoor begin ik dus idd behoorlijk dik te worden. Haha! Gelukkig dat je nu niet zo moe meer bent. wat de nekplooi betreft, wij hadden een kans van 1 op 54, en heb toen een vlokkentest gehad en die bleek goed te zijn , dus het zegt niks over dat je nu weer een vroeg geboorte zou kunnen krijgen. (niet lullig bedoeld, positief bekijken ;)) gelukkig is alles goed! :D

@all, wij hebben kevin nu een hele week! Heerlijk! Ik geniet zo van dat kleine mannetje, kan niet wachten op mijn eigen mannetje! Nog een paar weekies!

Fijn weekend dames!

15. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @ Liefde, jeetje wat erg, ik duim heel erg hard voor je. Hoe gaat het nu?

@ All, zit nu even snel op de computer en heb er eindelijk wat foto's op gezet, zal later even op iedereen reageren.

Dit zijn foto's uit de eerste 3 weken, zal zo snel mogelijk eens wat recents plaatsen want wat groeien ze snel :D. Nu al 5 centimeter gegroeid in een maand tijd.

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    #2356 ambonmanise, 30 jul 2012
    Laatst bewerkt: 30 jul 2012
    [FONT=Arial, sans-serif]@Liefde, wat vervelend dat je nu alweer in het ziekenhuis moet liggen. Gelukkig dat je die cerclage hebt. Ik hoop dat je kleine nog even blijft zitten.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@Naatje, betul. Dank je wel voor de vertaling naar Mayke toe.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Wat een leuke baan heeft je man. Moet hij daarvoor vaak naar het buitenland of werkt hij voornamelijk in NL?[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Ik had ook geen last van nesteldrang. Wou alleen maar de spullen op tijd in huis hebben en de boel klaar zetten voordat de kleine er was. Toen ik in het ziekenhuis lag heeft mijn man het huis goed bijgehouden en de babykleertjes gestreken.[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Hoe gaat het met de hapjes maken?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@Miffy, wat goed van Ninthe dat ze nog maar op 4 voedingen per dag zit. Dat is heel snel. [/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]Dat doorslapen is inderdaad lekker hè? Zo kan je weer energie opdoen en ook van een goede nachtrust genieten. Groeit ze goed?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@Mayke, wat fijn dat de uitslag goed is. Ik hoop voor je dat de pijn weg gaat. Anders naar de fysio gaan hoor. Dan krijg je oefeningen en weet je wat je eraan kan doen.[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@XxCriien, nog een paar weekjes voor jou. Begint het al zwaarder te worden of voel je je wel goed (afgezien van de misselijkheid)?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@Wilko, wat een schatje is Tessa. Is ze een makkelijke baby? Hoe gaat het met jouw herstel?[/FONT]

[FONT=Arial, sans-serif]@all: wij zijn zaterdag pas teruggekomen uit Belgie. We zouden tot donderdag blijven maar omdat het mooi weer was en het met Jada ook goed ging hebben we verlenging gevraagd in het hotel en dit kon gelukkig. We gingen met de auto weg als Jada haar ochtenddutje deed en als wij ervoor zorgden dat ze op tijd haar eten kreeg was ze de rest van de dag heel makkelijk. We hebben ook met haar gezwommen in het hotel. Het water had een aangename temperatuur omdat er ook zwemlessen worden gegeven. Jada vond het de 1e x wel spannend maar na 3x gezwommen te hebben vond ze het wel leuk. Ze sliep 's avonds ook in haar eigen campingtentje tot de volgende morgen. Ze had het er ook naar haar zin, ze kreeg veel aandacht van de hotelgasten en het personeel. We hebben er heerlijk genoten.[/FONT]

Zo sliep ze op de hotelkamer in haar campingtentje:
    Bekijk bijlage 263579

Deze foto is van vanmorgen:
    Bekijk bijlage 263575

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @xxcrien,
    veel plezier met kevin!!

@wilko,
    leuke foto's!!

@ambon,
    ze zit inderdaad al snel op 4 flessen, vond CB ook nog niet kunnen, maar meer aanbieden heeft geen nut want dat drinkt ze gewoon niet
    wat heeft jade een lekker pretbekkie!! leuk om te zien
    en leuk jurkje!!

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    miffy, hoeveel drinkt ze dan per keer?
    Jada drinkt 5 flessen per dag. Ik geef haar 150 per keer maar dat drinkt ze niet elke keer op.
    Ze is een heel vrolijk meisje, ik ben echt gek met haar.
    Dat jurkje hebben we vorige week in Maasmechelen Village gekocht. Is van Barbara Farber (merkleding). Vonden we heel schattig voor haar. Met dit weer een rompertje met mouwtjes en een legging eronder en dan kan ze het dragen.

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Wilko; Ahh wat een mooie foto's.. Wat snel he dat ze hen hoofdje al (even) omhoog kunnen houden! Het is een mooi kindje hoor.. Met een lekker fris koppie:)! Heerlijk om te zien! En dat groeien gaat snel he... Hoe gaat het nu met je??

@Ambon; wat fijn om te horen dat de vakantie zo goed is bevallen! Echt schattig dat jurkje.. Barbera Farber is ook een leuk vrolijk merk vind ik!

@miffy; hoe gaat het met jou en Ninthe?

@Xxcriien: Ik zag net dat je al 32 weken bent en ik "al" 13 weken.. Toen jij 19 weken was ben ik zwanger geworden.. haha, ik vind dat raar als je er over na gaat denken....

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambon,
    ze drinkt nu meestal 120-200-170-150a170
    Ninthe is ook erg vrolijk en tevreden, zo ontzettend genieten!!
    fijn dat jada ook zo een vrolijk meisje is!!
    en het staat haar heel erg schattig inderdaad

@mayke,
    hier alles goed met ons!!
    erg druk maar wel leuk druk hihi

Deel Deze Pagina