Hi meiden! Hier gaat het wel weer een beetje, nog steeds misselijk, hoofdpijn en buikpijn. Kan natuurlijk ook weer gewoon een ongie zijn, maar dat hoop ik niet! We hebben vanmiddag om half 3 vakantie! We gaan dus in de vakantie weer druk aan de klus mocht het deze ronde niet raak zijn! Hoe gaat het met jullie allemaal? Allemaal toe aan vakantie zeker? Hebben jullie er zin in? Wij gaan naar Tuinesië, mooi dichtbij We hebben dit jaar verbouwd en we willen volgend jaar een bootje dus, dit jaar geen vakantie voor ons. Wel een nachtje weg, maar niet meer. En we hebben mn stiefzoon deze vakantie een week! Meiden, ik hoor het van jullie! En anders een hele fijne vakantie/weekend! @Mayke Geen probleem joh! We hopen het allemaal voor elkaar toch?! @ambonmanise das miss nog verstandiger, om even af te wachten, dan weet je het zeker.
@ xxCriien: hopelijk voel jij je ook snel weer beter! De komende dagen zijn zeker spannend voor jou, zie aan je banner dat je over 4 dagen kan testen? Zal voor je duimen! Tuinesië is ook fijn , nu maar hopen dat het weer een beetje mee gaat werken! Een bootje, leuk!! Wonen jullie aan (of vlakbij) het water?
Hoi meiden, Ik voel me wel lekker weer. Alleen nog snipverkouden, Net heb ik even gestoomd voor mijn neus want alles zat potdicht en dan heb ik het benauwd. Nu kan ik weer door mijn neus ademen. Toch blijf ik wel in beweging want die ene kilo die eraf is moet er ook afblijven. Gisterenavond met mijn man een uur buiten gefietst en vandaag op de fiets naar de sportschool, even krachttraining gedaan. Daarna 5 minuten in de sauna voor mijn neus maar dat ging echt niet. Het was daar 80 graden binnen en na 5 minuten moest ik maken dat ik er wegkwam. Morgen even het huishouden doen en de was en kleren klaarleggen voor de vakantie. Dan zondag nog sporten en maandag lekker op vakantie. Alleen maar leuke dingen doen. Ik heb er zin in. Morgen nog even stomen en dan hoop ik dat het snel over is. @Niqi: wat mooi hè dat het werkt met die ovutesten. Ik hoop voor je dat je een positieve zw.test zal hebben. Ga je al eerder testen dan je NOD of wil je het afwachten? Ik heb 12 ovutesten in huis en hoop dat het genoeg zal zijn. @xxCriien: hopelijk ben jij ook gauw weer beter. Volgens mij gaat er een virus rond door Nederland. Als je een x niet op vakantie gaat is ook niet erg hè? Als je maar een doel voor ogen hebt, anders heb je ook maar het idee dat het voor niks is geweest. Varen is wel leuk met mooi weer. Wat voor bootje willen jullie graag hebben? Woon je vlakbij de Friese meren? Meiden, geniet van het weekend of van de vakantie.
@ Ambonmanise: de zwangerschapstesten (KV 2v5) zitten al in mijn koffer , maar ik ga echt niet eerder testen dan mijn NOD (althans...dat ga ik heel hard proberen)! Hoop dat ik op mijn vakantiebestemming genoeg afleiding heb tot die bewuste dag! @ Iedereen: Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend / een fijne vakantie en veel klusplezier, succes met testen en eispotten e.d. En Mayke: ik blijf heel hard voor je duimen dat de hematoom snel weg is en dat je van je zwangerschap kan gaan genieten!!! Ik hoop dat ik met leuk nieuws van vakantie terug kom . En hoop dan natuurlijk ook veel leuk nieuws terug te lezen. Tot over 2 weekjes!
@Ambonmanise; jeej wat lekker sportief ben jij Goed hoor,. Moet ik een voorbeeld aan nemen!! Hoe voel je je nu??? Al een beetje vakantie klaar?? Geniet ervan!!! @Niq179; Bedankt! Ik wens jou ook een fijne vakantie toe!! En testen op je NOD en hopelijk is het raak daar ver weg! Geniet ervan.. @XxCriien; Ook jij een erg fijne vakantie en geniet ervan!! Over een paar dagen testen! Ik ben ZO benieuwd!!! Houd ons op de hoogte he! Ik heb donderdag avond weer een bloeding gekregen die aan hield met helder rood bloed tot 5.00.. Gister een echo gehad i.p.v. maandag.. De baby's zitten er beide nog veilig.. Baby 1 is ten aanzien van afgelopen maandag echt gegroeid.. Hij lijkt nu op een tuinboon! De andere is ook gegroeid en het hartje klopte beter.. Hij loopt een week achter op de groei maar kan dit nog bij trekken!! Ik had wel zo veel bloed verloren dat ik spierwit zag en slap was.. Heb nu pillen moeten halen op homeopatische basis.. En drink roosvicee Ferro (ijzer) ! Ik merk nu al dat ik me iets fitter voel!! Dames een fijn weekend en een fijne vakantie!!
@mayke wat vervelend zeg van die bloeding!! maar wel fijn dat de 2e beter is geworden dan krijg je er misschien toch nog 2
@niqi: fijne vakantie! En ik hoop dat je met goed nieuws terugkomt. @miffi: heb je al een testje gedaan? Volgens je banner kan je nu testen. @mayke: ik moet helaas wel veel sporten omdat ik de hele dag zit op kantoor en ik moet ook met de auto naar mijn werk omdat het te ver is om te fietsen. Dan krijg je niet veel beweging. Dus ga ik vaak dinsdag en donderdagavond uit het werk naar de sportschool en in het weekend nog een keer. Op maandag en woensdagavond ga ik dan vaak een uurtje lopen of fietsen. Maar niet als het regent! Sport jij helemaal niet of doe je wel aan een sport? Trouwens, als alles goed is met je 2 beebies hoe kan het dan dat je een bloeding hebt gekregen? Door ijzertekort? Moet je a.s. maandag weer voor een echo of nu een weekje wachten? Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Het lijkt me wel wat om in zo'n vroeg stadium v/d zwangerschap je al zorgen moeten maken om je beebies in je buik. Heftig hoor. Wel mooi dat je je nu al weer wat beter voelt. Wij zijn al vakantieklaar, morgenvroeg nog even sporten en dan lekker uitrusten
@ambonmanise ik had donderdag een testje gedaan toen zag ik een licht streepje en gister was hij weer omowit vanochtend hadden we bezoek/logees dus toen heb ik niet getest ook heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik ongi ga worden dus morgen ochtend opnieuw testen dus ik duim voor een knaltest
@ Miffy; dat had ik ook.. De 1e gaf een licht streepje, de 2e was spier wit en de 3e was.... RAAK!!! Ik hoop het voor je! Laat ons straks maar wat weten! @Ambonmanise; wel erg goed van je hoor dat sporten.. Ik zwem zo af en toe (baantjes trekken) maar verder niets. Ik heb een hekel aan sporten.. Nu fiets ik wel dagelijks naar mijn werk en dat is 2x een half uur fietsen en op mijn werk loop ik van de 8uur bijna 6 uur aan een stuk door.. Dus ik beweeg toch wel regelmatig! Wss toch iets van de hematoom geweest of gewoon bloed uit mijn baarmoeder.. Nu is het nog oud bloed maar dat had ik de vorige keer ook.. Soms lijk ik buikpijn te hebben maar dan ga ik me daar druk over maken en volgens mij zit het dan tussen mijn oren en krijg ik het daarom meer... Omdat ik niet echt kwaaltjes heb is het moelijk om me daaraan vast te houden.. Ik rust natuurlijk al heel veel waardoor ik niet echt een moe gevoel heb.. Mijn borsten doen de ene dag meer pijn dan de andere en soms helemaal niet.. Ik ben soms wat misselijk maar ook niet echt vaak en ik lijk een puber met puistjes.. Soms zijn ze minder dan de andere keer en dan maak ik me ook gelijk druk.. Vaak, als je een mk hebt maar die niet met bloed eruit komt, verminderen je kwaaltjes.. Ik wacht maar gewoon af.. Ben nu heel bang op een mk... Ik moet nu donderdag pas weer.. Als ik morgen zou gaan is het verschil te klein om te meten.. Al vond ik het wel grappig om te zien dat je wel heel duidelijk een verschil zag in de echo's van maandag en vrijdag.... Het is rot zo je zwangerschap.. Volgens mij is iedereen de 1e 12 weken wel bang en onzeker maar bij mij is het al zo beladen.... Ik hoop dat ze niet alletwee af gaan sterven maar dat ik er iig 1 overhoud................ Nogmaals sport ze, relax ze en een fijne vakantie
ook de test van vanmorgen leef omo wit dus we hebben nu besloten om weer even af te wachten en dan eind van de week pas weer te gaan testen als me ongi wegblijft en als ik het volhou! en dan zien we wel weer verder
Ik ben net gister teruggekomen uit Nijmegen. Baal wel een beetje, want we wisten al dat het aardig rond de tijd zat dat we weer zouden kunnen proberen. En donderdag heb ik inderdaad aardig last van kramp gehad dus we zijn deze maand te laat. Maar de volgende ronde zal midden in onze vakantie vallen als het allemaal een beetje regelmatig zal blijven gaan. We zijn wel van plan om ovu-testen te gaan gebruiken. Welke gebruiken jullie meestal?
@miffy: wat spannend! Hopelijk kun je nog even wachten tot donderdag (als je voor die tijd niet ongi wordt). Ik hoop voor je op een positieve test maar helaas kan het ook nog zo zijn dat je cyclus misschien wat langer is dit keer. Ik hoop het niet voor je. Na mijn vakantie lees ik het nieuws wel. @wilko: heb je meegedaan met de Nijmeegse Vierdaagse? Wel jammer dat je nu te laat bent met klussen. Moet je helaas weer een maandje wachten. Ik heb de ovutesten van Sensitest gekocht dit keer omdat je er meer krijgt voor hetzelfde geld. Vorige maand heb ik die van Kruidvat gekocht en die beviel ook wel. Anders kijk je op de site van sensitest welke het geschiktste is voor jou. Als je ze bestelt en meteen betaalt, dan heb je ze de volgende dag al in je brievenbus. Je kunt dan ook de prijzen vergelijken met die van de website: 123ovulatietest.nl. @mayke: nou jij komt ook wel aan je beweging door het fietsen en lopen op het werk. Ik ben benieuwd wat de echo a.s. donderdag zal uitwijzen. Hopelijk zijn ze alle 2 weer groter geworden. Wij vertrekken morgenvroeg. Volgende week zal ik weer even reageren. Groetjes.............
@ambonmanise fijne vakantie!!! @wilko heb je de nijmeegse vierdaagse gelopen?? hoeveel km en kon je het een beetje volhouden?? mijn vriend was begonnen met 50km en heeft de 2e dag besloten niet te gaan lopen omdat hij ontzettende rugpijn had volgend jaar wil ik het zelf ook gaan proberen op de 40km
Ik heb idd meegelopen, de 40 km, dat vind ik ook echt wel genoeg. Heb in 2007 voor het laatst meegelopen. Als je het elk jaar doet vind ik het wat te veel tijd kosten. Maar het blijft een geweldige ervaring elke keer weer. Jammer dat hij is uitgevallen. Heeft hij veel getraint? Gewoon volgend jaar (weer) proberen. Ik weet wat het is om uit te vallen als je veel getraint hebt. Heb het ook een jaar gehad, op de 3de dag na de 7-heveuvelenweg, 4 km voor het einde kon ik niet meer. Ik bleek toen de ziekte van pfeiffer te hebben. Dan baal je echt wel. Ik heb toen wel een traantje gelaten Ik ga eens op die site kijken, lijkt me toch wel prettig met die testen.
hij heeft van te voren goed getraind hij loopt best vaak al zonder dat hij met opzet aan het trainen is normaal gaat het goed maar hij heeft nu op een ander tempo gelopen met een snelle groep mee waardoor hij zijn lichaam verkeerd belast heeft dus ja dat geeft rugpijn helaas
@wilko ja het was ook echt wel een grote teleurstelling dat hij moest stoppen maar volgend jaar gaat hij het opnieuw proberen en ik misschien ook en dan loopt hij hem vast wel uit
@ Miffy; balen dat je test spierwit was!! Hopelijk blijft je ongi niet uit maar is je hcg nog niet zo hoog Ik blijf hopen en duimen voor je!!!