Met mij is alles goed! Ik was dinsdag weer helemaal de oude!!heb soms nog wel last van trekkende hechtingen maar goed, dat hoort erbij. en de hormonen zijn er nog, daar word ik soms wel gek van verder heb ik geen klagen! Was jij ook zo snel weer de oude?
Ja ik was heel snel weer de oude, maar ik had gelukkig geen hechtingen Ik baalde ook enorm dat het zo lang duurde tot ninthe weer op geboortegewicht was en we naar buiten konde, Ik werd ook voor gek verklaard dat na 5dagen al boodschappen ging doen
Ik kan ook niet wachten op onze eerste wandeling! En tot dat we thuis zijn! Wat een plaatje is je meisje ook! Knapperd!
@xxcrien, ik kan me voorstellen dat je lekker thuis wil zijn met roelof!! is toch lekkerder dan het zkhs ik had het na een uurtje al gezien daar hahahah
Me2! Maar we doen het voor iets goeds! En dat is dat vriendje snel mee naar huis mag! Zoals t er nu voor staat mag ie morgen in de wieg!
ooooh wat goed!! ik vind zowiezo dat hij al snel gaat had verwacht dat jullie echt minstens 2weken op de couveuse afdeling zouden zitten ofzo maar blijkbaar is Roelof het daar niet mee eens hihi
Nee Idd! Hij wil lekker mee naar huis, lekker naar papa! Die skat! Wij gingen ook uit van 2 weken, maar hij doet t zo goed! hij heeft ook 40cc meer gehad dan dat ie op papier staat. hij hoort 35cc te drinken, maar drinkt 45 tot 50cc! Die lieverd!
@Xxcriien; wat fijn dat Roelof het zo ontzettend goed doet.. Ben benieuwd hoe hij het nu doet in een gewoon wiegje!! wat is een koesdoek?? hahah! Is dat Fries? of is dat gewoon een tut doekje? wat leuk dat Kevin zo reageerde en dat je vriend ook zo trots is! Ben ook blij te horen dat het goed met jou gaat!! @Miffy; wat een knapperd is Ninthe toch! Vond ze het zwemmen leuk?? Jullie hebben wel een lekker weekendje weg gehad!! Heerlijk zeg!! Lekker bij getankt? @Wilko; dat je onbegrip krijgt vanuit je omgeving snap ik niet!! maar die mensen hebben het wss zelf niet mee gemaakt of kunnen zich niet inleven. Ik heb het natuurlijk ook niet mee gemaakt maar kan me wel inleven in je situatie!! je meot je echt neit schamen.. Zal ik je eens vertellen dat ik 21sep intake heb op de POP poli.. Dat is een poli voor zwangeren vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden maar ingrijpende gebeurtenissen in een eerdere zwangerschap/bevalling hebben mee gemaakt en/of psychische problemen hebben.. dat 2e heb ik niet maar dat 1e wel.. Ik loop erg vast nu.. Ondanks dat ik nu 19 weken ben ben ik nog bang en kan ik amper genieten.. Ben erg gestressd en daarvan weet ik dat het niet goed is voor de baby en dan maak ik me daar weer druk om.. Stoppen met roken lukt me hierdoor ook niet. In mijn vorige zwangerschap was ik direct gestopt maar nu kan ik het niet.. Rook ong 3 tot 5 sigaretten per dag.. maar weet ook dat dat niet goed is en dan ben ik weer bang dat er met de 20weken echo iets raars uit komt ofzo.. Ik heb niet hetzelfde mee gemaakt maar wil hier mee wel aangeven dat na alles wat je hebt mee gemaakt je reactie normaal is en dat het goed is hulp te vragen.. Hoe gaat het tussen jou en je partner? Om hierover te praten!? Heel veel sterkte!!! @All; paar dagen niet hier geweest ivm drukte. Donderdag avond op zkh gezeten na bloeding. Wss weer baarmoedermond.. Moest persen (was eng want moest ik vorig jaar ook) maar de hals verkorte zich een beetje en werd daarna weer netjes lang; zo'n 4,5 cm. Gelukkig ws alles goed.. Gisteren bruiloft van mijn beste vriendin gehad en vandaag is mijn vriend jarig maar ik ben kapot. Moe en pijn aan mijn bekken. We doen dus samen lekker rustig aan! Ik heb hier boven iets bij Wilko geschreven wat ook voor jullie is.... Maar geen zin om 2x het verhaal te typen! Verder heb ik het gevoel de baby sinds vrijdag te voelen.. Ik voel kleine plopjes paar cm boven schaambeen rechts en links.. Zou dit het dan zijn?! Voel het voornamelijk als ik op de bank lig of op bed op mijn rug.... Fijne zonnige dag allemaal
@mayke, wat knap van je dat je naar die pop poli gaat, ik kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend en stressvol voor jou/jullie is hoe gaat je partner er mee om?? heeft hij er ook moeite mee?? ik kan me voorstellen dat stoppen met roken moeilijk is, ze zeggen ook dat je beter een paar sigaretjes kan roken dan dat je zo gestresst blijft..... en JA!! ik denk dat, dat inderdaad de baby is!!! zo begon het bij mij ook
@mayke, dat kan Idd de baby zijn! Als je dan op je rug ligt en je voelt de plopjes moet je eens op je buik drukken (niet te hard natuurlijk). Roelof reageerde daar bij mij op. wat fijn dat er zoiets als een pop poli bestaat. je hoeft je niet te schamen dat je rookt, heb ik ook gedaan. bij mij waren het meerdere factoren waardoor hij niet groeide. het spugen de hele dag, de stress die ik heb gehad (heeeel veel stress). hoe was de bruiloft? Heb je een beetje kunnen genieten? En natuurlijk gefeliciteerd met je mannetje! Heel veel geluk, liefde en gezondheid toe gewenst! Koese is bij ons Idd slapen, dus een slaapdoekje @all, gisteren woog onze man 1910 gram en vandaag 1995! Hij heeft nu ook kleertjes aan en de Couv temp is omlaag. hij word voorbereid om de wieg in te gaan! Die lieverd! Morgen moet ik helaas naar huis, maar heb t geluk dat ik nog geen 750m van t ziekenhuis woon. dat zal raar zijn. Ook drinkt meneer weer lekker! Het is een heerlijk tevreden mannetje.
Mn buurjongen heeft een babypop bij zn oma weg meegenomen naar huis en in een mandje gedaan (wiegje voor de pop) en noemt de baby Roelo! Hoe lief kan je zijn?!
@Xxcriien: wow wat gaat Roelof hard!! Zooo super fijn!! Wel balen dat jij nu naar huis moet.. Je mag de hele dag naar hem toe?? Haha, wat lief dat popje!! ! Lief van je om deze steunende woorden te schrijven.. Hoeveel rookte jij op 1 dag?? Ik probeer dus 3 tot 5.. Soms minder, soms wat meer.. Een dochter van een collega van mij is zwanger van een 2ling en rookt er wel meer op een dag en zij is nu ook al 33 weken zwanger en de kinderen groeien goed etc.. maar toch heb ik een schildgevoel.. Ik zal et eens proberen met mijn hand,, De bruiloft was super.. Mooi weer, goed gevulde dag en ik heb zeker genoten! @Miffy; wat heel erg lief van je!!het is moeilijk geweest de stap te zetten maar toch maar gedaan.. Mijn vriend is een moeilijke prater en probeert er wel te zijn ook voor mij maar dat lukt niet altijd even goed. Hij raakt erg in zichzelf gekeerd en geprikkeld, evenals ik dan soms.. Dus dat maakt het wel moeilijk.. Hij is ook erg bang enz maar voelt natuurlijk niet wat ik voel.. Daarbij komt dat ik lichamelijk minder kan met mijn bekken en ik deed altijd het huishouden en nu moet hij soms bij springen wat niet altijd van harte gaat.. hij werkt zo ong. 6 dagen per week (hij is zzp'er).. Maar goed.. Dit alles heeft te maken met de angst.. En ook al zijn we het termijnv oorbij de angst blijft!.. @All; toen jullie dachten wat te voelen kwam dat dan meerdere malen per dag terug?? Gisteren heb ik het maar een paar keer gevoeld en vandaag nog niet.. Meestal is het ook wel in de avond... Niet dat ik me hier weer gelijk druk om hoef te maken!