@ Ambon, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je eerste verjaardag met zijn drieën, ben je lekker verwend? Wat leuk een fotoshoot, wij hebben het van Tessa met 4 weken laten doen en waren erg leuk geworden. Laat je ze hier dan ook zien? Ik zal dinsdag voor je duimen. Wat gaat het al snel allemaal he, Tessa is dinsdag ook wel weer 3 mnd, en heeft nu ook al maatje 62, @ Naatje, Wat een mooie echos. Leuk dat jullie nu ook van beiden weten wat het wordt. Lekker ook even een paar daagjes weg . @ Liefde, Wat heb je het zwaar dat je zo plat moet liggen, kan me goed voorstellen dat je dat op een gegeven moment ook wel zat bent of niet? Gelukkig mag je binnenkort wel weer wat meer doen. Wij hebben van de gynaecoloog het advies gekregen om dit ook goed te verwerken voordat het bij een eventuele volgende zwangerschap allemaal boven komt. @ Niqi, Wat fijn dat de nieuwe voeding beter lijkt aan te slaan, wat voeding dan al niet kan doen he? Ik hoop voor je dat het nu steeds beter blijft gaan. Maar verder hebben jullie het wel lekker gehad in Zeeland? @ Miffy Ik merk ook dat het van me afschrijven aardig kan helpen. Ook jammer dat jij er niet goed met je partner over kan praten, als je er behoefte aan hebt staat mijn mailbox ook voor je open hoor. Wat een super schattige zwemfoto. Wij zaten voor Tessa ook te twijfelen, speciaal zwembroekje of zwemluier met badpak, laatste is het bij ons geworden, dus binnen een week of twee hopen we voor het eerst te gaan zwemmen, heb ik erg veel zin in. Wat vervelend hoe het met je vriendin is gelopen. Gelukkig hebben jullie inmiddels met elkaar gesproken. Had je ook wel aangegeven dat dat de reden is dat jullie zijn gegaan? Ik had hetzelfde gedaan hoor, gezondheid van de kleine gaat voor alles. Maar wat vervelen dat je vriend het nu moeilijk heeft. Dat maakt het natuurlijk nu ook niet makkelijker. @ Mayke, Wat fijn dat ze er bij jullie een speciale poli voor hebben waar je terecht kan. Wat gaan ze precies doen/te werk of hoor je dat de 21ste pas? Ik hoop voor je dat ze je daar goed kunnen helpen. Kan me ook erg goed voorstellen dat je nu last van stress hebt. Ik kan wel het een en ander met mijn man bespreken maar ook niet alles. Hij doet erg ziujn best hoor maar is van huis uit niet echt gewend om over gevoelens te praten, ik ook niet heel erg, maar heb daar nu wel behoefte aan. En bij jullie? Doe je het zelf ook rustig aan, wat schrikken dat je ook weer naar het ziekenhuis moest, gelukkig houden ze je goed in de gaten. @ Criien, Wat een hele mooie fotos van jullie knappe jongen, hij ligt ook zo mooi in zijn wiegje. Ben ook benieuwd naar zijn kledingmaat . Heeft hij ook zo veel prut in zijn oogjes? Heeft Tessa ook vanuit het ziekenhuis meegekregen. Ze hadden aangegeven dat het wel een jaar kon duren, maar hier was het na 2 maand gelukkig over. Maar soms als ze wakker werd zaten haar oogjes echt dicht, zo zielig. Dus er zijn hier wat doekjes doorgegaan om het schoon te maken. Toen ik net weer een nieuw doosje had gehaald was het van de een op de andere dag over, dus nu hebben we nog een doosje reserve staan . Wat zijn jullie dan toch nog snel beiden thuis, was geweldig. Heb je dan nog kraamhulp ook gekregen? Daar heb je dan toch ook nog wel recht op, of heb ik dat mis? Ik zeg niet dat je makkelijk praat hoor (07-09-12), begrijp hoe je het bedoeld . Het is nu alleen veen moeilijk soms om die knop ook bij mezelf om te zetten. @ All, Bedankt voor jullie lieve berichtjes, die doen me ook erg goed. Het gaat hier verder erg schommelig, paar dagen goed, paar dagen slecht. Zoals laats die rechtszaak tegen die gynaecoloog die in het nieuws was, dan heb ik het gewoon zwaar en moet ik echt wegzappen. Omdat ik weet dat er een kans is dat bij een eventuele volgende zwangerschap een verhoogde kans is dat de baarmoeder scheurt. Lichamelijk gaat het nu de goede kant op, kan steeds weer meer en heb minder last van de wond. Heb van de week zelfs even 10 minuten in het zadel gezeten. Meer eigenlijk omdat mijn moeder vond dat dat me goed zou doen zodat ik snel weer een rit in het bos kon maken om lekker te ontspannen. Rijden was het niet te noemen, maar wel even heerlijk. Tessa blijft het ook gewoon super doen. Zit nu aan 160/170 voeding, nog steeds te weinig maar ze blijft het hier heel goed op doen en groeit als kool. Dinsdag weer prikjes en dan weer meten en wegen, ben erg benieuwd. Ze zit nu in maatje 62. Dinsdag zal verder ook een zware dag worden omdat ik dan een gesprek met psychiater heb, pff wat klinkt dat zwaar . We laten Tessa lekker thuis en mijn man gaat mee, of hij ook mee naar binnen gaat weet ik niet.
@Wilko; Wat fijn dat je dinsdag bij de psychiater terecht kunt. Klinkt altijd zwaarder dan dat het is vind ik hoor.. Het is natuurlijk tussen jullie maar miss is het wel verstandig als je vriend mee gaat. God weet komt er nog eea bij hem uit! Wel erg fijn dat Tessa het zo goed doet. Dat maakt een hoop goed. Fijn dat het lichamelijk wat beter gaat en hopelijk kun je snel weer paardrijden. Dat is idd miss wel lekkere ontspanning voor je!! Ik hoor zelf vrijdag a.s. hoe verder. Ik heb eerst intake dan en dan zie ik wel verder.. Mijn vriend heeft ook moeite met zijn gevoelens, vanuit huis al. Maar ik wil wel altijd praten en soms zitten we dan niet op 1 lijn al probeert hij het wel. Dus sowieso de 1e keer met de intake gaat hij mee. En de vp had vorige week al gezegd dat ze ons dan samen moeten gaan begeleiden.. Ik sta open voor alles dus ik ben benieuwd. Alleen med. houd ik altijd lang af mochten ze dat voorstellen, wat ik overignes niet verwacht. Ik ga er naartoe, doen ons verhaal en dan zien we wel..
@ Mayke, mijn man gaat morgen ook mee hebben we afgesproken, Tessa blijft bij opa en oma. Ben ook benieuwd hoe of wat en hoop dat ik er echt wat aan heb. Medicijnen wil ik ook echt niet aan beginnen, maar denk dat dat ook niet nodig is als het aan mij ligt. Collega heeft dat, kleine is vorig jaar feb. geboren en afbouwen ging bij haar helemaal niet goed, ze is nu nog bezig met afbouwen. Ben ook erg benieuwd hoe het vrijdag bij jullie zal gaan hoop dat je er ook verder mee komt.
Ff snel berichtje.van mij Onze zoon wilde ons te graag leren kennen en is vanmiddag om 1626 geboren. hij huilde er over en maakt t erg goed! Hij heeft gewn beademing nodig maar wel wat extra zuurstof! Verder gaat t toe mu toe goed en ik hoop dat t ook zo blijft gaan Jayce is.41 CM en weegt 1480 grxx
@liefde, Van harte gefeliciteerd. wat onverwacht toch al zo snel. Hoe gaat het met je. Wat een mooie naam.
Oooh wat heb ik weer veel gemist! als allereerst liefde, gefeliciteerd met de geboorte van jayce. wat een mooie naam! net zo klein als mijn mannetje! Maar dat gaat helemaal goed komen! Onze roelof heeft maat 44/50. kleine kleertjes dus van noppies heeft ie 56. Dat valt heel klein. ambon, nog gefeliciteerd! En wat is jada toch mooi! Miffy, als je wilt praten kan je me altijd een privé bericht sturen! Wilko, voor jou geld t zelfde! Mayke, ondanks de bloedingen en de bekkenpijn moet je wel lekker genieten! Voor je t weet is ze/hij eruit! Niqi, hier hetzelfde met de.nutrilon voeding. gisteren naar de Dokterswacht geweest omdat hij maar bleef huilen. straks de kinderarts bellen en overleggen of er ook andere voeding is voor onze kleine man. als ik iemand ven vergeten of ergens niet op heb gereageerd dan spijt me dat heel erg! Heb wel alles gelezen maar er word ook zoveel geschreven hier! roelof was gisteren alweer 2 weken oud! Tijd gaat snel! Donderdag was ik uitgerekend dus is allemaal heel apart. gisteren gehoortest gehad en zn oren waren helemaal goed! Ook.wij hebben een fotoshoot gehad met de kleine man. gewoon bij ons thuis door de buurman hier straks een foto van lieve schatten, ik zal m in de tummytub doen fijne dag!
@Liefde; WOW gefeliciteer met de geboorte van jullie zoon Jayce! wat snel opeens.. Gelukkig was je al 30 weken zodat de kleine goed kan vertoeven hier! Had je al eerder longrijpingsspuiten gehad? Ahh ben zo blij dat het goed gaat hopelijk blijft hij het goed doen! Hihi en die hanekam, echt qute! @Wilko; Heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan je! @ Xxcriien: wat heb je toch een knap mannetje!! Echt een mooi jochie zeg! Lekker klein frutje..
Liefde, Gefeliciteerd met jullie zoontje!! wat een mooie naam!! Wilko, heel veel succes vandaag!! xxcrien, Wat een mooie foto's!! echt een knap kereltje!! misschien kunnen we hem koppelen aan Ninthe Gister met Ninthe bij het CB geweest om even te wegen ze woog 5840gr dus dit keer gelukkig wel gegroeid!!
@Miffy; fijn dat Ninthe zo goed gegroeid is! Hoe gaat het met je? @Ambon; ben benieuwd hoe je gesprek gaat vandaag.. @all; morgen weer een echo van de kleine.. Ben benieuwd of hij/zij zichzelf laat zien zodat we weten wat het geslacht is. Al zweer ik dit keer echt bij een jongetje.. Maar kan er natuurlijk helemaal naast zitten!
@mayke, hier is alles goed, wel druk en ik moet weer even wennen aan me stage qua tijden enz.... merk ook dat me geheugen nog niet helemaal de oude is, ben erg chaotish en vergeet echt gewoon wat ik vlak ervoor gelezen heb, gelukkig beinvloed dat me werk/stage niet Veel plezier morgen!! hopelijk is alles goed en kun je lekker genieten en ben benieuwd of je gelijk heb qua geslacht!!
Fijn dat het goed gaat maar idd wel ff wennen denk ik met die tijden. Bevalt het wel? Och dat geheugen! Ik kamp er nu al enorm mee en ik wist altijd alles uit mijn hoofd, elk afspraakje etc.. Een ramp! Maar gelukkig beinvloedt het idd je stage niet!! Dank je wel Ben zelf ook erg benieuwd!
@miffy, babydaten dan maar?! @mayke, veel plezier morgen bij de echo. wel laten weten he of je gelijk hebt met een jochie!
me stage bevalt zeker!! heb der vorig jaar ook stage gelopen en ben zo blij dat ik weer terug mocht maar ik ben zeker blij met mijn agenda, kijk er soms wel 4x per dag in hihi
Dan moeten we dat maar een keertje doen! Ik woon in leeuwarden, dus dan maar een keertje in heerenveen ofzo ieder de helft
Straks t cb hier! Ben benieuwd hoe meneer het vanaf vrijdag heeft gedaan! Had ik al verteld dat hij nu wel aan de borst wil? Ben zo blij want hij drinkt beide borsten bijna leeg!