Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Oooh lekker! Ja t maakt mij niet uit. ik ga pas vanaf november stage lopen :) kan alle dagen van de week. alleen weekends word moeilijk :)

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb zowiezo elke dinsdag vrij,
    als dat jou ook uit komt is dat het makkelijkst denk ik

3. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Doen we dat! 2 of 9 oktober?

4. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hier even een korte update; had vanochtend weer een cervixmeting omdat vorige week mijn bmh erg verkort was (25mm). Vanochtend bleek dat mn bmh in 1 week tijd 6mm verkort was. Nu ben ik uit voorzorg opgenomen in het ziekenhuis en heb net 1 longrijpingsspuit gehad (morgen de 2e).

@Liefde; gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Jayce.. Ook een ontzettende mooie naam! En na alle compicaties toch nog de 30 weken gehaald, heel goed!!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    doe maar 9,
    zie net dat 2 oktober er verstandskiezen getrokken worden

6. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @miffy, Doen we dat. 9 oktober en dan rond een uurtje of 11? Die van mij slaapt namelijk overal ;) als ie maar toptijd eten krijgt vind hij alles goed.

@naatje, Oooh wat spannend meid! Hou je ons op de hoogte voor zover dat mogelijk is? Sterkte!

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ooh wat spannend!! hopelijk blijven ze nog even zitten
    heel veel succes en sterkte!!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    is goed,
    kom je met OV of auto??

9. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Ov :) Heb geen rijbewijs :p Dus dat word lastig :)

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    dan weet ik waar ik je moet vinden :p

ik zal me klaar maken om weer naar stage te gaan
    was eigenlijk bezig met huiswerk maar dat is weer niet opgeschoten hihi

11. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Same here! Zal de hele dag al schoonmaken maarja, visite, Facebook, forum :p
    Is veel leuker!
    Werkse meid!

12. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @all: vandaag controle op zkh. Ik zou met 24 weken bij mijn gyn komen maar hij riep me zelf binnen dus stond ff perplex. Wel fijn dat ik gewoon bij hem kon komen hoor.. Eerst heeft hij mijn baarmoedermond bekeken deze was goed.. Baarmoeder ook goed en toen ging hij het geslacht kijken. Hij zei dat deze apparatuur natuurlijk niet zo helder was als die bij de echoscopiste staat maar hij zei: ik zit al 25 jaar in het vak en voor 99% is het zeker een .............................................. meisje:)! Lag echt met tranen in onze ogen want ons 1e kindje was natuurlijk ook een meisje Merel.. En omdat ik echt dacht dat het een jongetje ging worden.. Dubbel gevoel maar o zo blij. Nu a.s. maandag de 20 weken echo afwachten of echt alles goed is.. Hij wil me toch wel wat vaker zien ook al gaat het nu goed maar gewoon voor de zekerheid en voor mijn eigen geruststelling. Moet nu over 2 weken terug. Ik mag uit voorzorg geen gemeenschap meer hebben tot de baby er is. Ook al lag het vorig jaar aan de hematoom denken ze, helemaal uitsluiten doen ze het niet en omdat ik nu ook nog bloedingen heb is dat beter... Maar dat nemen we natuurlijk voor lief:)

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Xxcriien: hoe was het cb? Fijn dat jacob zo goed drinkt;)

@Naatje; he wat schrikken toch.. Fijn dat je die spuiten krijgt... Hopelijk mag je wel snel naar huis maar dan wel met echte rust:)

@Miffy; fijn dat je stage weer bevalt en ach, agenda's zijn er om 4x in te kijken he;) haha

14. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @mayke, wat leuk! Weer een mokkeltsje! :D Roelof (Haha) is sinds vrijdag 215 gram gegroeid! Van 2145 naar 2360! Su trots! :D ze zijn van het cb bij ons thuis geweest en komen over 2 weken weer omdat hij zo klein is. het is ook zon lekker mannetje!

15. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Ohja wat betreft de seks, wij hebben t ook al een tijdje niet gedaan.. zeer frustrerend! :p maar alles voor de kleine of niet meid?!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke,
    Wat leuk nog een meisje erbij!!
    wat fijn dat je bmm ook goed was
    en wat fijn dat die gyneacoloog met jullie meedenkt en je goed in de gaten houd

@xxcrien,
    Hij groeit echt goed!! wat fijn!!

17. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Xxcriien: fijn dat Roelof het zo goed doet:)! Het is echt een knap manneke:) Ja weer een meisje.. Als het goed is dan he.. Tenzij de balletjes verstopt zaten, kan ook nog natuurlijk.. Maar ik ga er nu even vanuit dat dat niet is en anders zie ik het maandag wel met de 20 weken echo.. Idd niet altijd leuk om geen gemeenschap te hebben maar ik heb het er graag voor over hoor:)

@MIffy; tnx:) Ben benieuwd of het maandag nog een meisje is;)! En idd erg fijn dat de gyn zo mee denkt:)!

18. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    @mayke, alles voor de kleine! Ik ben benieuwd of het maandag nog een meisje is. ik denk het wel hoor! Anders heeft de gynaecoloog nieuw apparatuur nodig! ;)

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Haha. Hij zei wel: dit is de fiat panda onder de apparatuur en bij de echoscopiste staat de ferrari maar ja. Hij zit wel al 30 jaar ofzo in het vak en als het wel een jongetje is alsnog, dan zat ik goed met mijn gevoel haha

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wat jammer dat die aparatuur zo slecht is,
    wij konden toen bij de gyn met 8weken al 4hartkamers zien zo goed was dat echo aparaat, was trouwens wel een vaginale echo

Wij gaan zo meteen lekker met zijn 2tjes uit eten
    Ninthe gaat naar oma toe en wij gaan heerlijk met zijn 2tjes genieten!!

Deel Deze Pagina