Mayke, alweer een bloeding zeg. Wat vreemd dat het steeds op zaterdag is. Neem je op zaterdag misschien minder rust dan op andere dagen? Omdat het bv weekend is en de boodschappen en het huishouden gedaan moeten worden?? Ik probeer een beetje mee te denken. Nog 2 weken, dan ben je alweer 24 weken. Probeer je rust te nemen en aan jou en je beeb te denken. Welterusten.
Het is nu idd 2x op zaterdag geweest, de keer ervoor op vrijdag en de keer daarvoor op donderdag.. Ik weet het echt niet.. Heb gisteren wel boodschappen gedaan maar ik til niets meer ivm bekken dus loop alleen mee. Ik heb niet het idee dat ik meer doe dan andere dagen.. ! Idd nog 2 weken en dan 24 weken... Fijne zondag!
@ Ambon, Hoe gaat het nu met de tandjes? Tessa heeft nu geen diarree meer gelukkig, maar spuugt nog best wel veel, werd eerst minder, maar nu weer wat meer, dus bel maandag CB even op. Ze heeft geen verhoging en is gewoon nog heel erg vrolijk. Wat een leuke foto die van de Jumbo . Kan me voorstellen dat het ook een moeilijke keus is. Moet ze die dan de hele dag op? Heb gister ook een kindje met een helmpje nog gezien, maar was ook een leuke roze met allemaal plaatjes erop. Wat fijn dat ze ook zo voor loopt met ontwikkeling. Ik duim weer voor je dat je snel war hoort met het werk. @ Miffy, Therapie is al begonnen, gelijk de eerste keer, erg heftig. Tweede keer ook weer, ik heb er ook de dag daarna nog goed last van gehad, dat vond ze ook wel lang duren dus zat aardig diep volgens haar. Wat een leuke foto in de winkelwagen, ze ligt er zo heerlijk . @ Mayke, Bij mij hebben ze twee keer heel iets gelekt, maar niet veel. Heb nu met BV er wel last van soms, dus heb nu kompressen van de kruitvat die ik erg fijn vind. Al weer een bloeding, wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je er toch wel onzeker van wordt. @Criien, Wat goed van je gewicht zeg. Ik wilde op een gegeven moment echt niet meer op de weegschaal staan, ik was toen al meer dan 20 kg dacht ik aangekomen, in ieder geval boven de tachtig heb ik er nog maar een paar keer op gestaan, maar was bijna te deprimerend, hahaha. Ik was wel even bang dat ik dat er ook niet meer af zou krijgen, maar nu nog 1,5 kg op mijn oude gewicht te komen, maar wil eigenlijk naar de 62 /63 kg gaan, en dan moet er nu in totaal nog 3 kilo af ongeveer. @ Niqi, Wat zielig he van die prikjes. Gelukkig slaat de voeding goed aan. Ik hoop dat je snel ook weer beter kan slapen. Probeer je overdag ook nog wel rust te pakken als hij ligt te slapen? @ All, Hier gaat het verder even zijn gangetje. Collegas van mijn man zijn donderdag geweest en Tessa is verwend. Een mooie houten loopfiets, veel duplo, leesboekjes en nog houten speelgoed waar ze met een hamer op kan slaan. Tessa is nu voor het eerst bij mijn ouders slapen op haar kamertje daar. Wij gaan vanavond uit eten. Normaal gesproken gaat ze gewoon mee, maar waar we nu heen gaan is er geen ruimte voor kinderwagen, dus blijft ze bij mijn ouders. Ze slaapt in de avond wel lekker hier thuis. En morgen gaat ze in de middag weer naar mijn ouders. Er is open dag in het nieuwe huis van mijn broer, dus ik ga met mijn vader en opa er heen om te kijken. Het is meer dan een uur voor ons rijden en valt in haar middagslaapje en mijn opa wil na zoiets altijd nog even ergens een hapje eten. Dus komt niet lekker uit voor haar. Ik ga daarvoor dan ook eerst bij mijn werk langs. Ik had begin september weer moeten beginnen met werken en ben nu dus nog thuis. Ik wil heel graag weer iets beginnen met werken, maar therapeut vind mijn stressniveau nog te hoog. Maar ik gaf ook al aan dat ik er dan wel even lekker uit ben en weer wat meer ritme krijg, vond ze ook wel wat voor te zeggen, maar ik moet het echt zelf aanvoelen. Mag met een uurtje beginnen als ik denk dat ik dat aan kan. Dus dat wil oik morgen gaan overleggen. En dan gewoon beginnen met wat simpel werk en kijken hoe dat gaat. Want voordat collegas van mijn man kwamen was het ook even druk met dingen die ik nog wilde doen en dan gaat het dus ook mis. Tessa groeit nu ook echt als kool. Ze is boven de 6 kg (ok normaal heeft ze elke dag wel zeker 2 volle luiers en toen opeens al 4 dagen niet). Vanmorgen ben ik nog even bij dochter van kennissen wezen kijken die eerste wedstrijdje had en Tessa voor het eerst in draagzak gehad, ze viel heerlijk tegen mij aan in slaap, zo lief.
@Wilko; wat lekker dat jullie gaan uiteten met zijn 2tjes.. Ondanks dat Tessa nog zo klein is en dan in de wagen ligt is het nu dan toch anders lijkt me. Fijn dat ze bij je ouders terecht kan, evenals morgen! Ook gezellig om morgen even weg te zijn met je vader en opa! Goed van je dat je je werk op probeert te pakken; ik snap je ding wel met even met wat anders bezig zijn, ritme etc.. Maar overhaast het niet! Je hebt echt een behoorlijke klap gehad na je bevalling en het gaat je nog niet altijd lekker af.. Hoe reageren je collega's op dit alles?? Rustig aan proberen op te starten en lekker je ding doen is een goed initiatief! Ik hoop dat het je goed af gaat!
@mayke, oooh jeeh weer een bloeding, wat spannend zeg, lijkt me verschrikkelijk, vooral omdat ze niet weten waar het weg komt vind het zo verschrikkelijk voor je!! @wilko, volgens mij gaat Tessa, Ninthe inhalen fijn dat ze zo goed groeit, ook fijn dat je al begonnen bent met de therapie, hopelijk heb je er snel resultaat van!!
@Mayke, Het eten was met schoonfamilie, was erg lekker en gezellig. Naar de wok geweest is een nieuwe en die is erg goed en uitgebreid. Mijn vader heeft heerlijk met Tessa op speelkleed gespeeld, erg schattig, daarna hebben ze bijna twee uur met haar gewandeld. merkte wel dat ze genoeg indrukken heeft gehad, ze slaapt nu even wat onrustig met af en toe een huiltje in haar slaap. Was ook wel even wennen voor hond van mijn ouders, maar die vind alles altijd wel best. Tja, ik zit ook echt dubbel met het werk, vorig jaar heeft collega na bevalling eendepressie gekregen, dus ze weten er nu wel iets van, zeggen ook dat ik de tijd moet nemen. Ik zie morgen wat er uit het gesprek komt. @Miffy, ja.ze gaat hard, ik zal onderschrift snel op de computer bijwerken, is nu al wel over 60 cm, zit alles plus 1.
Morgen weet ik ook weer hoeveel Ninthe weegt, ik hoop ook over de 6kilo hihi ons ukje gaat nu wel eindelijk richting mt62, ben ik erg blij om want ben wel toe aan nieuwe kleertjes hihi
Dat is altijd een heel goed excuus. Tessa is ook net over, past nog wel iets van maar 56 maar steeds minder, moet nu nog wel mouwtjes omslaan. Heb bij prijzencircus ook al leuk jurkje voor kerst gehaald, van dat gebreide, zo lief.
Net weer bij het CB geweest Ninthe weegt nu 6135 en is 61cm lang de kinderarts was zeer te spreken over Ninthe en verbaasde zich over hoeveel ze al kon, was helemaal verbaasd toen Ninthe ook nog ff een speeltje pakte naast het kussen want dat doen kindjes van haar leeftijd blijbaar nog niet hihi
wilko, ze heeft af en toe last van de tandjes. Maar niet zoveel als vorige week. Het kwijlen valt nu ook mee. Weet jij al Ja, ik ben wel blij dat ze het zo goed doet terwijl ze 3 weken te vroeg is geboren. Het gaat nu heel hard met tijgeren en omrollen. Ja, zo'n helm moet ze 23 uur per dag op. Bij het eten, verschonen, wassen, etc. mag hij af. De ouders mogen het motiefje uitkiezen. Ben jij door de bv zoveel gewicht kwijtgeraakt of is het vanzelf gegaan? Heb je een leuke dag gehad vandaag? Hoe is het gegaan op je werk? Denk je dat je het aankan met 1 uur per dag? Misschien gaat Tessa mijn meisje nog wel inhalen als ze +1 is. Mijn meisje was steeds -2. Wij moeten woensdag weer naar het cb naar de arts. @miffy, ben je toe aan nieuwe kleertjes omdat je de kast vol heb hangen met nieuwe kleren of wil je gewoon eens wat anders aanzien bij haar? Koop je veel voor haar of krijg je ook wel wat van anderen? Wauw, ze is lekker gegroeid hè? Goed van haar dat ze de arts laat verbazen. Geeft je een heerlijk gevoel toch? Wij zijn woensdag aan de beurt. @naatje, hoe is het met jou? Lig je nog in het ziekenhuis? @mayke, heb je gisteren nog een leuke dag gehad met je vriendinnen? @all: vanmorgen naar ProReva gebeld voor een afspraak voor het meten van het hoofdje. En we kunnen vrijdag al terecht hier in het ziekenhuis!! Dat is behoorlijk snel vinden wij. Maar wel fijn zodat we kunnen zien of ze dezelfde uitslag hebben als de kinderfysiotherapeute. Ik ben naar de huisarts geweest voor mijn rechterhand/pols. Blijkt dat de ontsteking in de pols nu een peesontsteking is geworden. Moet nu vaker koelen met een icepack en proberen de oefeningen met de dumbell op te pakken. Het doet veel pijn als ik mijn meisje wil oppakken uit de box of haar bedje. Gelukkig was mijn man vrij en heeft hij mij een beetje kunnen ontlasten vandaag. Vandaag ook bericht gehad over mijn sollicitatie vorige week. Ben helaas niet uitgekozen omdat ze denken dat ik met mijn werkervaring en opleidingen wel gauw aan het werk zal komen en dan niet lang bij hun zou blijven werken omdat het een lagere functie is. Ik vond het zo raar. Waarom nodigen ze mij dan uit? Ze kunnen op mijn CV toch zien dat ik zoveel werkervaring en 3 opleidingen gedaan heb? Later werd ik gebeld door een uitzendbureau. Die stellen mij voor bij het CBR* waar ze administratief medewerkers zoeken met een medische achtergrond. Het is een vacature voor 38 uur per week tot eind januari. Morgen hoor ik of ik uitgenodigd word voor een gesprek en dan zou ik volgende week al mogen beginnen.
@ambon, Beide, veel hangen en wil wat nieuws bij der aan zien, ben vooral toe aan kleertjes die wat meer voor stoere meisjes zijn dan al dat zachte en lieve spul..... en we krijgen heel erg veel!! maar koop zelf ook hier en daar wel wat, is namelijk te leuk om te doen en ze is nu inderdaad weer lekker gegroeid, erg fijn, en het was zo leuk die arts, ze was helemaal enthousiast ooooh jammer dat je het niet geworden bent, en inderdaad beetje vreemd
Hoi hoi, Hier weer even een berichtje van mij! Lees alles wel vluchtig mee, maar zit de laatste tijd vaker op mijn telefoon dan op mijn Macbook dus sla ik het reageren meestal over Vorige week woensdag had ik weer een cervixmeting en mijn bmh was toen 10mm (de meting ervoor was die 13mm). We baalden want dit zou dan waarschijnlijk inhouden dat ik nog niet naar huis mocht gaan. Later die dag kwam de gynaecoloog haar ronde doen en die vertelde ons dat ik gewoon naar huis mocht gaan omdat het enige wat ik kon doen was bedrust houden en dat kon ook gewoon thuis. In het ziekenhuis zouden ze ook niet meer om de 2/3 dagen een cervixmeting gaan doen. We waren toch verbaasd, heb nog 1 nachtje in het ziekenhuis geslapen en donderdagochtend ben ik naar huis gegaan. De volgende meting stond gepland voor vrijdag 5 oktober dus een ruime week later dan de laatste meting. Was toch wel bang dat mijn bmh tegen die tijd heel erg verkort zou zijn. Zondagochtend viel het mij op dat ik best vaak harde buiken had. Dus tussen 10:00 en 13:00 uur heb ik het even bijgehouden en ik had toen ruim 20 harde buiken. Ze waren verder niet pijnlijk ofzo dus heb ook verder geen actie ondernomen. In de avond had ik het erover met mijn man en mijn man wilde toch naar het ziekenhuis bellen. Rond 20:45 uur waren we in het ziekenhuis en heb ik aan de ctg gelegen en urine ingeleverd. Ze wilden mij graag 1 nacht ter observatie houden dus heb weer een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Maandagochtend tussen 07:00 en 07:30 uur weer even mijn harde buiken in de gaten gehouden en had er toen iets van 4 stuks waarbij de laatste 2 bijna tegen een minuut aan duurde. Dit vertelde ik ook de gynaecoloog die die ochtend de visite deed. Ze vertelde mij dat we even de cervixmeting (die ik om 09:25 uur had) af zouden wachten en dat we naar aanleiding daarvan zouden bekijken hoe het verder zou gaan. De meting gehad en mn bhm was 14/15mm dus ik was blij want dat zou betekenen dat ik naar huis mocht gaan! Het duurde zo lang voordat de gynaecoloog langs kwam dus verschillende keren aan de verpleegkundige gevraagd of ze enig idee had hoe laat de gyn zou langskomen. Het enige wat ze wist was dat het druk was op de poli. Om 18:00 uur was de gyn nog niet geweest en zij is toch degene die akkoord moet geven voor ontslag. Toen kwam een uurtje later de verpleegkundige doorgeven dat mijn ctg goed was, de echo was ook allemaal goed maar dat ik nog NIET naar huis mocht want ze wilden dat het stabiel zou zijn Nou ik was pissig want mijn bmh was stabiel. Mijn man en ik wilde perse de gyn persoonlijk spreken. Alle gynaecologen hadden een bepaalde vergadering dus rond 21:45 uur kwam de gynaecoloog aanzetten. Bleek dus dat het niet om de bmh ging want dat was allemaal goed. Het ging de gyn er meer om dat ik 24 uur klachtenvrij zou zijn aangezien ik tussen 07:00 en 07:30 uur toch nog 4 harde buiken had en daarom adviseerde ze me om nog een nachtje te blijven. Ik vond het zo raar vooral omdat ze in de ochtend nog zei "we wachten de cervixmeting af en dan kijken we verder"... Had ze me net zo goed in de ochtend al kunnen doorgeven dat ik nog een nachtje zou moeten blijven. Nu heb ik gewoon 12 uur moeten wachten in het ziekenhuis voordat ik de gyn heb kunnen spreken. Uiteindelijk ben ik rond 22:00 uur toch naar huis gegaan want rust zou ik in het ziekenhuis toch niet krijgen (slaap thuis lekkerder) en na zo'n vermoeiende dag had ik het wel even gehad in het ziekenhuis. Heb afgelopen nacht echt heeeeerlijk geslapen en heb net ontbijt op bed gehad van mijn man... Ben blij dat ik weer thuis ben. Natuurlijk hou ik er wel rekening mee dat ik nog wel een keer in het ziekenhuis beland (de bevalling niet meegerekend). Vrijdag dus weer een cervixmeting en neem voor de zekerheid toch wel slaapspullen mee want je weet maar nooit Toch nog een heel verhaal geworden haha!
@ Ambonmanise: wat een mooie foto van Jada (spreek je haar naam trouwens uit als Djeda of op zn Nederlands zoals je het schrijft?). En wat betreft het helmpje: ik denk dat ze jullie er later wel dankbaar voor zal zijn. Het is maar voor een paar maanden en aangezien het nu herfst is en het steeds kouder zal worden heeft het misschien ook wel zijn voordelen (lekker warm zon helmpje ). Jammer dat je sollicitatie niets is geworden. Wel vreemd dat ze je wel op gesprek laten komen terwijl uit je cv al bleek dat je overgekwalificeerd bent voor de functie. Hopelijk mag je nu op gesprek komen bij het CBR! Beterschap met je pols! @ Mayke: mijn borsten lekte tijdens de zwangerschap ook wisselend. De ene dag echt natte plekken en de andere dag hooguit een klein stipje. Wat naar dat je weer een bloeding hebt gehad! Wat zul je weer geschrokken zijn. Het zit je wat dat betreft echt niet mee. Godzijdank is alles goed met de kleine!! @ Wilko: wat fijn dat je met een uurtje werk mag beginnen. Hopelijk gaat het goed! Fijn dat Tessa zo goed groeit! @ Miffy: wat goed van Ninthe dat ze al een speeltje naast het kussen kon vastpakken! Wat zal je trots op haar zijn! En nieuwe kleertjes is altijd leuk! Hopelijk past ze snel in maatje 62! @ Naatje: wat balen dat je zo lang hebt moeten wachten. Hopelijk gebeurt dat niet nog eens. Het is al niet leuk als je een nachtje moet blijven, maar als het dan toch moet dan kan je het beter maar gelijk te horen krijgen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Wel fijn dat je baarmoederhals niet verder verkort is. Nu lekker thuis je rust nemen! @ All: Sebas slaapt ineens sinds een paar nachten door. We weten niet wat ons overkomt haha. Hij krijgt nu rond 22 uur zijn laatste voeding en om 7.30 uur wordt hij weer wakker. Heerlijk!! Ik hoop dat hij dit ritme aanhoudt! Ik had vrijdag een gevoerde slaapzak voor hem gekocht omdat hij steeds boven zijn dekentje uitkwam (hij is nogal beweeglijk en slaapt graag met zijn armpjes boven zijn hoofdje). En sinds dat hij dus in zijn slaapzakje ligt slaapt hij s nachts door. Geen idee of het daar iets mee te maken kan hebben, maar wij zijn allang blij! Ik ga straks nog maar een reserve slaapzakje kopen.
naatje, jeetje dat ze je zo lang laten wachten zeg. Uiteindelijk mag je niet naar huis en ben je gewoon gegaan??? Wat zal de verpleegster opgekeken hebben. Kwam de gyn er nog iets van zeggen of niet? Moet je nog longrijpingspuiten krijgen of is dat niet meer nodig? Nu thuis lekker bedrust houden. niqi: Jada spreek je inderdaad uit als Djeda. Dat klinkt mooier bij onze Indonesische achternaam. Ja, inderdaad die koude maanden zijn wel een voordeel want het is wel erg warm met zo'n helm op 23 uur per dag. Wat snel al dat Sebas kan doorslapen! Hier ging het vanzelf. Zowat elke week een uurtje eerder naar bed en dezelfde tijd 's morgens wakker worden. Gisteren was ze zo moe na het avondeten dat ze al om 18.15 uur is gaan slapen tot 7.45 uur vanmorgen. Dat is 13,5 uur!! Vind ik erg lang maar overdag slaapt ze ook niet zoveel meer. De ene keer even in de wandelwagen of in de buikdrager als we buiten lopen. Soms in de maxicosi. Maar over het algemeen probeer ik haar zoveel mogelijk in haar bedje te laten slapen. Ik heb haar in haar bedje ook in een slaapzakje liggen en 's avonds kan ik nu ook haar dekbedje erover heen doen. Ze blijft nu goed stil liggen. @all: ik heb nog geen telefoon gehad van het uitzendbureau. Als het niks wordt geeft het ook niet. Dan blijf ik nog een poosje thuis bij mijn meisje. Ik ben nu heel vaak mijn pols aan het koelen zodat de pees weer dunner wordt. Hij is helemaal opgezet en dat doet erg zeer. Gelukkig is mijn meisje vandaag heel lief voor mij zodat ik haar overal kan neerleggen zonder dat ze gaat huilen!! Fijne dag iedereen!!
@Miffy; wat knap van Ninthe! En wat fijn dat ze zo goed gegroeid is @Wilko; wat gezellig het etentje en idd Tessa zal wel veel indrukken hebben opgedaan maar fijn dat het goed met haar gaat.. Tsja, het is altijd moelijk vind ik als je psychisch iets hebt want dat zien mensen neit aan de buitenkant en dan trekken mensen snel conclusies.. Dus wel fijn dat ze er iets vanaf weten.. Hoe is t uurtje werk bevallen?? @Ambon; wat raar dat ze je hebben laten komen idd.. En wat jammer dat je nog geen tel hebt gehad maar idd; dan blijf je nog ff lekker bij je meisje! Wat rot van je pols. Een ontstoken pees doet harstikke pijn idd! Flink koelen en dan hopen dat het snel over gaat.. @naatje; jeej wat een verhaal!! En wat is je bmh kort zeg!! pff, fijn dat je iig gewoon thuis bent.. En tsja, elke dag/week dat de kleintjes bij je blijven zitten is mee genomen.. Die kennis van mij die zwanger is van een 2ling heeft al vanaf week 34 3cm ontsluiting en nu is ze 36,5 week. A.s maandag wordt ze ingeleidt... Ook zij heeft veel bedrust dus! Hoop echt dat de kleintjes nog even blijven zitten.. @Niqi; wat fijn dat Sebas door slaapt zeg! Hij heeft het wss lekker warm met die slaapzak hihi! lekker hoor! Kun jij ook een beetje bij tanken?! @all; zojuist weer een bloeding gehad..! Moet zo toch op controle dus ga dan niet de verloskamers bellen. Gisteren intake gehad bij de psycholoog. Was een goed intake gesprek.. Woensdag (vlgd week) start ik met bio feedback.
mayke, wat een pech zeg. Gelukkig had je een controle vandaag. Hoe is het afgelopen? Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Maar wat is bio feedback eigenlijk? Iets met biografie? @all: ik ben niet uitgekozen omdat ze genoeg aanmeldingen hadden uit A.ssen zelf. Dan hoeven ze geen reiskosten te betalen, is goedkoper. Ik wacht wel weer rustig af. Mijn pols doet al iets minder pijn, het koelen helpt wel. Jada heeft vanmorgen geslapen van 18.30 tot 8 uur!! Heel fijn, nu kan ik zelf ook een uurtje langer blijven liggen. Een oudcollegaatje is nog even op de thee geweest en heeft 2 leuke voorleesboekjes van Woezel en Pip meegenomen voor Jada. Die had ik nog niet en ben er heel blij mee. Ze zijn wel heel duur, 15 euro per stuk. Echt lief van haar. Jada ligt er nu weer te slapen en over een uur moet ik haar wakker maken omdat we naar het cb moeten. En het is hondenweer hier!! Wat een regen zeg. En ik moet het onderstel meenemen omdat ik haar niet in de mc kan dragen met mijn zere pols. Wat hoop ik dat het zometeen iets minder gaat regenen......
@naatje, wat spannend zeg!! gelukkig wel weer lekker thuis nu maar rustig aan doen, maar dat deed je ook al toch?? @niqi wat fijn dat sebas lekker doorslaapt, lekker van genieten!! @mayke, ooooh wat vervelend ik hoop nog steeds dat het de laatste keer is!! het word tijd om te genieten, ook al is het maar een klein beetje! fijn dat het intake gesprek goed was, hopelijk helpt de therapie je en kun je straks in ieder geval van jullie ukkie genieten!! @ambon, jammer dat je het niet geworden bent gelukkig doet je pols wel al minder pijn, lijkt me verschrikkelijk, zeker met jada!! ik dacht eerst dat je jada gewoon zo uitsprak haha maar als djeda klinkt het eigenlijk nog leuker!! en hoe doe je dat met voedingen bij jada?? vooral als ze zo vroeg op bed gaat? hier..... gister 2 verstandskiezen laten trekken maar gelukkig geen last van, Ninthe heeft volgens mij last van het aankomende sprongetje, ze is zoooo aanhankelijk en wil ook niet meer in de box en naar bed gaan is ook een stuk lastiger Vanochtend wel lekker met zijn 3 gezwommen, Ninthe was daarna zo moe dat ze de fles niet eens kon opdrinken dus die ligt heerlijk op bed nu Vanavond via MP lekker een groot pakket kleertjes ophalen en krijg er als het goed is ook 1 via de post van iemand op ZP dus dan kunnen wij voorlopig er weer tegen aan
miffy, ze is nu 2 avonden na het avondeten en wassen naar bed gegaan zonder flesje. Ze wou hem ook niet als toetje na het eten en ze is na het douchen gelijk in slaap gevallen. Ik zit ook beetje te martelen nu met haar schema. Ik ga het straks bespreken op het cb. Wat leuk die grote kledingpaketten! Allemaal maat 62?? Ik hoor haar nu huilen. Zal haar ophalen en jas aandoen en naar het cb. Tot later.
Hoi Dames, even een korte reactie hier. Maandag op weg naar werk voelde ik al weer opkomen dat het niet goed ging. Ik moest erg lang op aansluiting op het station wachten dus ben 20 min. wezen lopen en heb het aardig van me af weten te zetten. Op het werk was het gezellig en ik mag komen, eerst 1 dag in de week en mag niets doen waar druk achter zit. Alleen koffie halen en dat soort dingen en echt eventueel post uitpakken, lekker werk waar je niet bij na hoeft te denken. Nouja, werk. Mijn baas vond het erg goed dat ik die stap wilde nemen. Als ik 's ochtends alleen al merk dat het niet gaat, moet ik sms sturen en kom ik niet. Ze denken heel lief mee gelukkig. Wat dat betreft heb ik het daar echt getroffen. Daarna door mijn vader opgehaald en naar het huis van mijn broer even geweest, was erg gezellig, wordt een super mooi huis. Maar waar ik bang voor was gebeurde op de terugweg, ik kreeg weer een flinke huilbui. Dus toch te veel gedaan toen. Dinsdag weer gesprek gehad, omdat ze met de beelden die me bij blijven niet echt verder komt is ze aan de gang gegaan met mijn gevoel dat ik gefaald heb. Dat heeft er ook aardig ingehakt dus dinsdag een aantal flinke huilbuien gehad. Vandaag maar 2, maar wel heel erg misselijk, wat met de stress te maken heeft. Dus het gaat nog steeds niet echt lekker. Veel raden me dan ook af om weer aan het werk te gaan, begrijp ik ook wel maar ik wil zo een beetje ritme krijgen en even uit de omgeving weg en minder thuis kan 'malen'. Hoewel ik echt zo veel mogelijk buiten ben als het weer het toe laat, lekker wandelen en alles. @ Ambon, inmiddels al gebeld? Lees het nu, kreeg eerst niet alle berichten te zien, maar wat balen zeg. @ Naatje, hoe gaat het nu, wat vervelend allemaal zeg, doe echt rustig aan hoor. @ Miffy, handig om in een keer zo groot in te slaan . @ Niqi, Toen Tessa eerste keer slaapzakje had sliep ze ook opeens door . En tijgerde ze ook niet meer onder de dekentjes uit, maar sinds 3 dagen kan ze dart nu ook met slaapzakje, echt tot bovenin haar bedje en dan ook nog overdwars. Dus nu krijgt ze er een met mouwtjes aan, maar daar moet ik het halsje nog wat smaller van maken. Maar die is nog niet zo dik gevoerd anders weet ik niet meer wat we in de winter aan moeten .