hey dames, wel gelezen, niks blijven hangen nog druk, druk, druk en het word nog drukken want.......... WE GAAN VERHUIZEN!!!
@Mayke: wat fijn dat je meisje zo goed groeit! Hoe was het gesprek met de gynaecoloog afgelopen woensdag? @ Ambonmanise: dank je. Sebas is inderdaad groot. Vorige week nog gewogen en toen was hij 6200 gram (zaterdag 4 maanden oud). Leuke foto's van Jada weer, wat een mooi en vrolijk meisje! Ook heel leuk om jou op de foto te zien! @ Miffy: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Wanneer gaan jullie verhuizen?
miffy, toch verhuizen? Dat is snel geregeld! Al binnenkort? Nu bezig met alles inpakken? niqi: dank je. Ik had nog nooit een foto van mij geplaatst maar dan kunnen jullie zien dat mijn meisje niet op mij lijkt maar echt op haar vader. Sebas was denk ik ook wel zwaarder bij de geboorte dan Jada. Zij was op 16 november nog 6530 gram en toen 7,5 maand oud. Vandaag is ze alweer 8 maanden. Wat gaat het toch snel. Ze kan nu goed blijven zitten. Vanmiddag een vriendin met haar dochter geweest. Hebben ze even samen gespeeld. Leuk om te zien. Bekijk bijlage 289524
het is de bedoeling, om voor oud en nieuw al over te zijn het huis is heel netjes en we kunnen er zo in kwestie van inpakken en verhuizen en dan het laatste beetje hier in huis leegtrekken/slopen
Wat leuk zeg Jada met haar vriendinnetje!! en dat helmpje staat eigenlijk best leuk!!! maaar Jada is gewoon een lekker ding!!
Miffy, dat is al binnen een maand! Is dat andere huis groter of is er een andere reden nu de buurvrouw er niet meer is om te gaan verhuizen? Het helmpje staat niet slecht he? Het valt ook heel erg mee hoor. Soms vergeet ik hem wel eens af te halen. We zijn er zo aan gewend en Jada ook. Hoe is het met Ninthe?
Ambon. We wonen nu in een klein rijtjeshuis. Met zijn 3 is dat toch echt te klein Alleen de woonkamer is verwarmd met een gaskachel en heel het huis heeft enkel glas De muren zijn zodanig oud en vergaan dat we niks aan de muren kunnen hangen In de tuin zit een recht van overpad waardoor de tuin uit 2delen bestaat Dat is in groffe lijnen waarom we willen verhuizen Met ninthe gaat het super!!! Nu de pijn in der liesje weg s begint ze wat meeer te tijgeren en trekt ze der beentjes onder der billlen om vervolgens boos te worden dst er niks gebeurd Het zitten gaat ook steeds beter en kan ze heel goed Eten is soms drama dus daarmee klooien we nog wat..... Wat fijn dat jullie zo aan het helmpje gewend zijn Het valt mij reuze meee als ik het zo zie
@ Naatje, Van harte gefeliciteerd, hoe gaat het nu met jullie? @ Miffy, Wat fijn dat jullie gaan verhuizen zeg. @ Ambon, Wat een hele leuke fotos zeg. En tja moet bekennen dat ik het helmpje wel lief/schattig vind staan. Wat zijn ze lief op die foto samen aan het spelen. Hoe is het gesprek gegaan? @ Niqi, Wat een knap kereltje hebben jullie, ik heb gelijk even de fotos bekeken. Slaat de nieuwe voeding en de medicijnen nog steeds goed aan? @ All, Zo ik ben weer boven water . We zijn een weekje lekker op vakantie geweest, maar ik ben altijd zon schijterd dat ik dat niet openbaar durf te plaatsen . hahaha. We zijn een weekje naar Winterberg geweest in het nieuwe Landal park, wat geweldig was dat zeg, zelfs sneeuw gehad. Dus Tessa is op de foto gezet voor kerstkaarten in de sneeuw in haar skipakje. Tessa blijft het super doen, ze kan nu ook rollen, dus daar is ze op de vakantie erg druk mee geweest. Maar op haar buik vind ze niet leuk, gaat even goed en dan laat ze haar hoofd vallen en huilen. Af en toe draait ze zelf terug, maar nog weinig. Maar bij thuiskomst weer problemen met internet, maar als het goed is is dat nu ook helemaal opgelost en kan ik nu ook veel makelijker op mijn laptop op internet (door een crash een jaar geleden kon deze niet meer zelfstandig Wifi opvangen en apparaatje wat dat overnam werkte steeds niet goed).
miffy, lijkt mij ook wel koud in huis als je alleen in de woonkamer een gaskachel hebt en overal enkel glas. Is dat wel beter in het volgende huis? Fijn dat Ninthe geen pijn/last meer heeft. Kan ze nu weer verder oefenen met tijgeren!! wilko, ik heb de baan helaas niet gekregen. Gelukkig heb ik de stage nog achter de hand. Vanaf 7 januari mag ik werkervaring opdoen in het ziekenhuis als medisch secretaresse voor 3 dagen per week met behoud van uitkering. Enige voorwaarde die UWV stelt is dat ik sollicitatieplichtig blijf en per direct beschikbaar ben voor werk. Ik hoop met die stage mijn kansen te vergroten zodat wanneer er een vacature is in het ziekenhuis ik niet gelijk word afgewezen omdat ik geen ervaring heb in een ziekenhuis. Lief hè dat helmpje en zoals ze nu kan spelen? Over een paar maanden is ze baby af en ik vind haar nu al zo gegroeid!! Ze zit stevig, ze praat ook veel. Het gaat de komende tijd erg hard met de ontwikkeling denk ik. Maar ik vind het geweldig om te zien hoe dit allemaal vanzelf gaat vanaf het moment dat ze geboren zijn tot nu. Ik zet wel op zp dat ik met vakantie ga omdat hier nog onbekend is waar ik woon maar niet op social media omdat ze daar wel weten waar ik woon. Leuk zo'n foto van je meisje in echte sneeuw! Ik wil nog een skipakje en babyslee halen voor Jada. Ik heb al een leuke babyslee gevonden voor haar (van 6 maanden - 3 jaar) maar een skipakje nog niet. Bij de Prenatal kost die 35 euro en dat vind ik te duur voor die paar dagen dat er sneeuw ligt in Nederland. Waar komt die van jullie vandaan? Super dat Tessa het ook zo goed doet. Dat op de buik liggen komt vanzelf wel. Is ze wel sterk genoeg in haar nekje om haar hoofd omhoog te houden? Het is gewoon flink oefenen voor baby's. Door het rollen komt ze er vanzelf achter dat het wel handig en leuk is op de buik. Hoe heb je het probleem met je laptop opgelost? Wij hebben hier zo'n usb-stickje erin zitten om verbinding met de router te maken maar soms valt de verbinding weg en blijft het beeld hangen. Het enige wat ik kan doen is de laptop uitzetten en opnieuw inschakelen. Fijne dag allemaal!!
Jammer van de solicitatie, gelukkig dat je een stage kan doen, alleen maar in je voordeel toch. Ook via USB heb ik nu een nieuw apparaatje en die werkt echt perfect en is heel klein. Ik vind het nu bij Tessa ook al zo snel gaan. Als je bij Tessa gaat zitten kan ze haar hoofd wel lang ophouden. Dus denk niet dat dat het probleem is. Wij hebben wel een waterdicht pakje, van de H&M, 30 euro, maar kleinste maat is 68 en is haar nu nog echt lekker ruim.Zag dat die nu nog alleen in maat 86 is, voor 20,- Product Detail | H&M NL In andere kleur is hij trouwens nog wel te krijgen, ook voor 20 euro, is kwalitatief echt goed pakje. We hebben vorig jaar via marktplaats een rood pakje gehaald, is net nog wat groter, alleen niet waterdicht, ook van prenatal. Morgen is er bij de zwemles van Tessa diploma zwemmen, ik zwem met 2 van de zwangerschapsgym en 1 gaat er erhuizen en kan dan niet meer komen, dus vonden we een leuke afsluiting om mee te doen. Er worden dan misschien ook foto's onderwater gemaakt.
hey dames, even snel berichtje, vandaag moesten we nog een keertje met ninthe naar de kinderarts, alles zag er goed uit en de onsteking lijkt volledig weg te zijn ze woog 6700gr
Oh wat goed Miffy, nu helemaal niet meer terug naar de kinderarts? Hoe gaat het met de rest? Nog wat aan Sinterklaas gedaan? Tessa heeft gisteren mogen 'afzwemmen'. hahaha vonden we wel een leuke afsluiter omdat er een van de groep gaat verhuizen. Dus eerste zwemdiploma is binnen. Er was ook iemand die onderwater foto's heeft gemaakt, dus met Tessa en al onder water en dan maar lachen, maar volgens mij staan we er erg leuk op en Tessa vond het ook geen probleem.
wilko, mag ik vragen waar je die USB stick vandaan hebt? Ik heb er één van Philips inzitten en eigenlijk moet die opnieuw geinstalleerd worden maar ik heb die cd niet meer. De verbinding met de router valt vaak weg en dan moet ik de laptop weer opnieuw opstarten. Is wel een paar keer per dag. Heel irritant. Wat leuk dat Tessa een diploma heeft gekregen voor het zwemmen. Is wel fijn dat ze gek is van water. Ik had geboden op een skipak op mp en wou die zaterdag ophalen krijg ik vanavond een bericht dat ze hem aan iemand anders verkocht heeft omdat die hem morgen kan komen ophalen. Ik vind het wel raar. Ik ga morgen niet de snelweg op met dit weer als het niet heel urgent is. Op het nieuws waarschuwen ze iedereen om morgen thuis te blijven. Miffy, wat fijn dat de ontsteking nu echt weg is. @all: hebben jullie nog aan Sinterklaas gedaan? Wij hebben Jada een vormenkever gegeven. Ze vindt het geweldig om dmv het touwtje de kever naar haar toe te trekken. Ze kan het geluid zelf ook aan en uit zetten. Ze vindt het activiteitenbord van de babywalker ook erg leuk om mee te spelen. Ze is heel erg bezig met actie-reactie. Verder merk ik wel dat ze in de 8-maandensprong zit. Ze heeft last van scheidingsangst, als ik even uit het zicht ben is het huilen. Ze vraagt veel meer aandacht nu. Ze is 3x per nacht wakker en huilt dan net zolang tot mijn man of ik haar kom troosten. Ze is bang voor grote dingen, zoals de stofzuiger, lange mannen en nu ook de kerstboom!! Ik hoop dat ze deze fase gauw doorstaat want het slaaptekort breekt mij wel op. Ze zegt ook mama!! Ik weet niet of het al bewust is maar het is wel heel leuk om te horen. Ook zegt ze iets als: kijk. Het stemmetje is zo schattig, dan smelt ik helemaal en ben ik de gebroken nachten weer vergeten. Hier nog een foto van haar: Bekijk bijlage 290933 Hoe is het met jullie allemaal?
hahhaha ook maar weinig tijd Miffy @ Ambon, deze kwam bij MyCom vandaan, 13,- Geen cd-rom nodig, pakt alles vanzelf op. Is een kleine zwarte, ik kan de naam er niet op lezen als hij er in zit door het lampje . Wat leuk dat ze nu zo begint te praten. Die Woezel en Pip bal heeft Tess anet van een vriendin van mij gekregen en krijgt ze ook nog van mijn ouders met kerst. Wij hebben vorige week zaterdag beetje Sinterklaas gedaan vanwege neefjes van mijn man, maar alleen schoencadeautjes zeg maar. Ze heeft wat duplo gekregen, boekje van woezel en pip en ook rompertjes hier van. Wij vieren kerst dus dan zal ze ook van opa's en oma's wat krijgen en van ons. Ze is nu toch nog te klein om Sinterklaas te veiren en met de intocht hier en feest op het werk van mijn man waren we jammer genoeg op vakantie. Wij van de week nog even een leuke onverwachte rekening. Konijn was ziek, is hij 2 keer per jaar meestal als hij van vacht wisseld, maar nu ging het echt niet beter. dus naar DA geweest, volgende dag al onder het mes voor zijn kiezen. Maar nu is hij al wel snel heel erg opgeknapt gelukkig. Verder heb ik toch weer even een paar hele moeilijke dagen gehad, wil weer even niet helemaal zoals ik het wil. Hebben jullie nog genoten van de sneeuw? Vond het wel mooi, duurder alleen erg lang voordat ik op mijn werk was.
Wilko, ik zal eens kijken op internet. Gisteren heb ik een baby bobslee besteld en en een leuke skipak gevonden van Dirkje maat 68. Op de site van ik en mijn kind was hij afgeprijsd van 38 euro voor 19,95. Mooi prijsje toch? En er zitten voetjes bij die ik met drukknopen vast kan maken. Ze zijn allebei onderweg met de post. Zodra er dan weer sneeuw ligt kunnen wij er met de slee op uit. Maar met.zo'n skipakje kan ze ook lekker warm in de buikdrager zitten, omdat het met de wandelwagen niet zo makkelijk lopen is vind ik. Genieten jullie ook wel van de sneeuw? Of het uitzicht? Hoe vinden de kleintjes het? Jada kijkt steeds naar buiten-europese ze begint dan te vrolijk te bewegen. Ze heeft vannacht voor het eerst weer doorgeslapen. Heerlijk! Vandaag niks bijzonders doen hier. Beetje huishouden en boodschappen doen. Jullie een fijn weekend!!
wilko, inderdaad weinig tijd!! we zijn ontzettend druk met inpakken enz we willen namelijk zsm over wanneer we de sleutels krijgen het nieuwe huis is namelijk zo netjes dat we er bijna zo in kunnen
Miffy, je hebt gelijk. En het scheelt ook in de kosten als je gauw over kunt. Hier zijn de slee en het skipakje bezorgd. Zo even passen of de maat goed is en dan mag het van mij wel weer gaan sneeuwen. Dan kunnen we de slee uitproberen.