Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    wilko, ik denk dat je die van het merk Icidu hebt?
    Wij hebben zojuist deze besteld:
    ICIDU Mini USB Adapter 300N Product Details bij MyCom
    is ook van het merk Icidu.

Ik kan op de website niet goed de verschillen zien tussen de netwerkadapters. Hopelijk werkt die goed en anders ruilen we hem voor een andere.

Het skipakje is lekker ruim. Deze kan ze nog wel de hele winter aan. Hij ziet er leuk uit:

Volgend jaar verkoop ik hem wel via mp zodat ik weer een grotere kan halen.

2. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Ambon,

inderdaad wel van dat merk, maar dan 1 versie goedkoper, die was nog kleiner.

Dat gaan wij inderdaad ook doen met degene die ik vorig jaar op MP had gekocht. Die ze nu heeft gaat gewoon in een doos mocht er ooit hier nog een kleine komen en het is een meisje.... kan daarna anders altijd nog weg.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ambon.
    Zitten die voetjes er wel handig aan vast???
    Likt me dat dat toch gaat tochten zeg maar
    Ik ga morgen even bij de action kijken voor een skipakje.
    Vond het eigenlijk niet nodig omdat ik dacht dat ninthe nog te klein zou zijn enz
    Maar nu ze zo graag wil staan enz toch maar even kijken

4. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Hebben ze die bij de actioen? Wist ik niet, ben je geslaagd?

Tessa begint in wipstoeltje nu ook steeds meer zelf te zitten door naar voren te leunen en ook wat vastte pakken en op te trekken.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @wilko,
    ze zijn nieuw bij de action,
    maar ik kwam er gister rond 3uur en toen was bij onze 68 er al uit en alleen de kleur rose
    ik heb eigenwijs 74 meegenomen maar daar verzuipt ze echt nog in, ik moet dus nog terug ermee en hoop dat ze dan weer nieuwe hebben

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, dan heb je geluk gehad met die kleine maat. Op de website zag ik vanaf 92? staan.
    Ze heeft nu pakje maat 68 aan maar haar voetjes komen, nog niet in die extra voetjes. Die laat ik er wel onder zitten anders vind ik het te koud met alleen slofjes aan. Ik heb hier 5 paar babyschoentjes maar.ze schopt ze uit. En deze slofjes krijgt ze niet los.

Wilko, gisteren is het stickie al bezorgd maar de laptop deed helemaal niks meer zodat ik alles naar de computerzaak gebracht heb. Nu heb ik alleen nog internet op mijn mobiel.
    Ik ga zo even met Jada naar de bieb lopen omdat ik nog een sollicitatie moet versturen. Moet er 4 per 4 weken en ik had er al 2. Met deze kom ik dan op 3.

7. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Hier had ik ook even gekeken en hadden ze nog wel maat 68, maar vond ze wel groot uitvallen. En ik vind waterdicht ook wel fijn en dat waren ze niet.
    Tessa heeft ook maat 68 van de H&M en haar dikke slofjes sluiten netjes de onderkant af :D. Hij zit heerlijk ruim maar ze kan hem goed aan.

Wat balen Ambon, wat vreemd zeg, weten ze wat er aan de hand mee is?

8. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag zijn we niet naar babyzwemmen geweest omdat ze allemaal plekjes op haar beentjes heeft, volgens mij door hele droge huid, maar is ook aardig rood en ruw ondanks dat ik steeds smeer. Dus donderdag even naar het bureau langs naar het weeguurtje.

Hoe gaat het met de rest?

9. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Wilko, ik ben vanmiddag gebeld over de laptop. De harde schijf is kapot en waarschijnlijk deed ons stickie het daarom niet meer. Ze gaan proberen een back-up te maken want ik heb alle foto's van Jada er nog op staan. Daarna komt er een nieuwe harde schijf in. Wel balen. Hopelijk lukt het.

Waarmee smeer je haar huid in? Ik gebruik hier voor het gezichtje bodylotion omdat vaseline vocht onttrekt aan haar gezicht. Zal dit misschien ook voor het lichaam gelden? Ik ben benieuwd. Laat maar weten wat.ze ervan zeggen.

Hier kan ze nu ook zichzelf vooruit trekken. Ik zag het toen ze de onderste takken vd kerstboom te pakken probeerde te krijgen.

Ik ben ook benieuwd hoe het met alle anderen is.
    Laten jullie nog wat weten of lezen jullie alleen mee?

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ambon,
    ze hebben 2verschillende bij de action
    baby en kinderpakjes
    dit was de baby versie

hier nog steeds druk!!! word er wel een beetje gek van maarja
    na dit weekend word het allemaal beter

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Gaan jullie dit weekend verhuizen miffy?

12. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Hopen dat dat gaat lukken ambon, hier hebben we uiteindelijk alles gelukkig wel terug kunnen krijgen aan foto's vorige maand.

Tessa heeft eczeem, mag geen Zwitsal meer gebruiken (de bodylotion) nu juist Vaseline zalf smeren en kijken of dat helpt. Voor wangetjes gebruik ik juist Zwitsal voor op 't wangetje, die helpt erg goed vind ik.

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ambon,
    als alles goed gaat willen we dit weekend inderdaad over
    de woonkamer is al helemaal klaar
    morgen gaan we verder met verven enz

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    miffy, een goede verhuizing gewenst!

Wilko, de laptop is gemaakt. Er zit een nieuwe harde schijf in. Gelukkig heeft hij een back-up kunnen maken voor ons en wij hebben alle foto's nog en mijn word-bestanden (zoals sollicitatiebrieven) ook. Wat was ik blij. Ik heb nu zelfs internet zonder het stickie omdat hij onze interne netwerkkaart heeft nagekeken. Heb je enig idee of ik dat stick nog kan terugsturen?

@all: Jada komt nu ook op haar buik vooruit met de kont omhoog. Het begon ermee dat ze de onderste tak van de kerstboom wou pakken. Die heb ik allemaal omgebogen en geen ballen ingehangen. Na een paar pogingen is het haar gelukt en sindsdien gaat ze de kamer rond op haar buik en op de commode is het echt oppassen anders vliegt ze ervan af!!! :)
    Het is naast de verlatingsangst en gebroken nachten ook wel een leuke periode omdat ze begint te praten met mamamam en babababa en heel hardop lachen. Gillen doet ze gelukkig nog niet!!

Maayke, lig je nog in het ziekenhuis?

Naatje, Liefde, xxCriien, Zomer, Sher, Niqi en Beertjuh: hoe is met jullie kleintjes?

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Hoihoi
    We zijn erg druk en nu is ninthe ook nog eens flink vekouden
    Hierdoor is ze erg onrustig en hoest ze veel
    Ben benieuwd hoe dat dit weekend zal lopen. Ben bang dat ik niks kan doen omdat ik bijna de hele dag met haar bezig ben
    Verder gaat het goed ons
    Ninthe begint steeds meer te kletsen en zegt ook papa en probeert poe(s)
    Het zitten gaat ook super. Gister voor het eerst zittend met haar gedouched. Was echt leuk. We zaten samen op de grond en ninthe zat te spelen vond ze zelf ook helemaal leuk!!!

Ik weet dat mayke nog in het ziekenhuis ligt
    Zal der eens om een update vragen

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    We zijn grotendeels over!!
    vanacht hebben we er voor het eerst geslapen
    er moet nog wel een hoop gebeuren want er hangen bijna nergens lampen enz
    maaaar de spullen zijn er allemaal dus dan kunnen we rustig gaan uitpakken

17. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Allemaal,

ben er ook weer, we zijn goed ziek geweest, Tessa gelukkig maar 1 dag, ik wat langer en nu ik beter ga zit mijn man met griep thuis, die hebben we dus samen denk ik wel aangestoken.

Hoe bevalt het nieuwe huis Miffy? Gaat het beter met Ninthe? En kon ze makkelijk wennen in haar nieuwe kamertje?

@ Ambon gelukkig zeg dat je alle bestanden nog hebt. Ook mooi dat je internet nu weer werkt. Ik heb geen idee of die terug kan, anders misschien even bellen?

Vandaag zijn de onder water foto's ook geplaatst, ik zal deze van de week hier nog even plaatsen. Tessa staat er heel leuk op, lachend onder water :D.

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Miffy, hoe bevalt het nieuwe huis? Moet Ninthe er ook aan wennen?

Wilko, ik heb een mailtje gestuurd naar hun en gisteren heb ik het opgestuurd. Hopelijk krijgen we gauw het geld terug. We hebben nu internet thuis zonder zo'n stickie. Heel fijn dat de verbinding niet meer hapert en supersnel is.

Hier gaat alles goed. Mijn moeder paste vandaag even op en, zou een broodje met haar eten en een flesje geven. Ze wou helemaal niks. Ze heeft net zolang gewacht tot ik terugkwam vd mondhygiëniste. Ik hoop dat ze het binnenkort wel aanneemt van, mijn moeder want het is bijna januari en ben ik 3 dagen van huis.
    Gaat dit bij jullie kleintjes wel goed? Moesten die in het begin ook wennen dat iemand anders ze te eten gaf?

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Het nieuwe huis bevalt ons super!!
    ook al moet er nog een hoop gebeuren!!
    er missen nog wat lampen enz
    maaaar dat komt vanzelf wel

Ninthe lijkt er weinig last van te hebben, ze slaapt net als anders
    ze zit op het moment bijna de hele dag door want liggen wil ze niet meer hihi

20. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hai dames.

Allereerst weer sorry voor mijn geen berichten... Ik heb op de een of andere manier moeite met hier inloggen de laatste tijd.. Waarom weet ik niet goed te verwoorden; misschien omdat ik alles helemaal beu ben?!

De kleine zit (gelukkig) nog steeds in mn buik. Ondertussen heb ik vaak meerdere bloedinkjes/bloedingen per dag en heb ik bijna constant menstruatiepijn of harde buiken hetzijn regelmatige of onregelmatige.. Ik mag nu in het weekend overdag naar huis als mijn vriend er bij is en mijn buik rustig is maar bij bloedverlies meer dan een 2euro munt moet ik terug. Vorige week heb ik het een heel half uur vol gehouden thuis, dus bijna niet de moeite waard. Vandaag en morgen proberen we het weer. Verder is het steeds zwaarder aan het worden. Gevoelsmatig ben je blij dat de kleine nog in je zit alleen aan de andere kant denk je: haal d'r maar over 3 weken uit mijn buik dan heb ik haar iig en kan ik zelf ook weer wat. Maar dat voelt weer niet fijn aan (schuldgevoel dat je zo denkt) dus zit je jezelf weer in de weg. Gyn wil me sowieso niet inleiden met 37 of 38 weken. Heeft niets te maken met de bloedingen maar daar is hij niet voor. Dus ergens hoop ik dat de kleine zich zelf meldt over 3 weken want als ik hier nog tot 40/41 of zelfs 42 weken moet liggen zie ik niet zitten. Ik heb donderdag weer een groei echo en 9 januari nog een gesprek met gyneacoloog.. Ik ben gewoon blij als dit achter de rug is. Droom soms wel eens dat ik 40 weken ben en dan alsnog een grote bloeding krijg waardoor ik mijn baby weer verlies.. Ik vind inleiden wel een meerwaarde ook al is de kans op een keizersnede daarmee groter. Mijn gyn vindt dat dus niet...... *Zucht

Hoe gaat het met jullie?? Sorry hoor nogmaals, voel me beetje voor schut dat ik het zo heb laten verwateren!!!

Deel Deze Pagina