miffy, leuke foto! Hier wil ze ook graag zitten maar ik leg haar vaker neer op haar buik zodat ze kan tijgeren. Fijn dat ze zo snel gewend is in jullie nieuwe huis. maayke, wat fijn iets van je te vernemen. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor! Wat naar dat je meer en vaker bloedingen hebt. Ik snap wel dat je daar ook zat van kan zijn. Op een gegeven moment wil je alles achter de rug hebben. Fijn dat je even naar huis mocht. Maar 30 minuten is inderdaad niet lang. Je hebt vast niet veel kunnen doen/zien/praten/enz. in die tijd. Ik hoop dat je vandaag wel weer naar huis mocht om toch even kerst te vieren. Dan wil je toch bij je vriend en/of familie zijn. Ik hoop ook voor je dat je niet tot 40/41 weken hoeft te wachten voordat die kleine komt. Als je al zolang daar moet liggen en blijven dan ben je het op een gegeven moment zat. Jammer dat je gyn het niet met je eens is. Kun je dit niet aan een andere gyn vragen? Ik hoop dat je droom niet uitkomt. Kun je die angst niet bespreken met een gyn? @all: hier hebben we vandaag rustig aan gedaan. Met zijn 3en thuis gebleven. Morgenmiddag gaan we uit eten met familie. Ik hoop dat Jada dan niet te moe is. Ze heeft het de laatste tijd erg moeilijk met slapen.. 's morgens gaat het nog wel maar 's middags en 's avonds wil ze niet slapen terwijl ze wel moe is. Ze heeft last van verlatingsangst en dan wil ze bij ons blijven. Ze ligt nu net sinds 21 uur op bed terwijl ze al vanaf 12.30 uur wakker was..
Na maanden hedacht te hebben dat er tandjes kwamen Na verschillende bulten,rode wangen enz Hebben we voor kerst de eerste 2tandjes gekregen!!!!
miffy, wat een leuk cadeautje van je dochter!! hahaha. Wij zitten hier ook met smart erop te wachten. Ze heeft er veel last van. Hopelijk deze week nog...
Op welk tandje zitten jullie te wachten??? Ik vind het inderdaad erg leuk!!! Staat mooi in het babyboek hihi Wanneer had ik mijn eerste tandje??? Met kerst!!
Ik verwacht hier linksonder en rechtsonder in de hoeken. Ik had mijn 1e tandje één dag voordat ik 9 maanden was en dat is bij Jada morgen omdat ze zaterdag 9 maanden is. (maar ze is wel 3 weken te vroeg geboren. Zou dat ook nog invloed kunnen hebben?) hebben jullie allen een leuke kerst gehad met de kleintjes?
nee miffy, ze heeft er wel last van maar er is nog niks doorgekomen. Ik ga er in elk geval van uit dat als ze 2 jaar is dat ze ze dan allemaal wel heeft. Ik heb net het programma 'ontvoerd' gekeken op 4. Wat is dat heftig zeg als je ex 2 granaten koopt omdat hij van plan is om zichzelf en hun zoontje op te blazen mocht hij haar zoontje komen meenemen naar NL. Jullie allemaal een goede jaarwisseling!! Maayke, ik hoop dat je nog even thuis bent geweest. Zet hem nog even op voor een aantal weken.
oooh dat hadden wij ook al maanden verwachten we een tandje maar er kwam maar niks toen ik het opgegeven had was hij daar dan eindelijk hihihi
hallo, hallo, iedereen een goede jaarwisseling gehad?? hoe hebben jullie ukjes het gedaan?? Mayke, heb je nog een beetje kunnen genieten ondanks dat je in het ziekenhuis bent??
miffy, wij hebben een goede jaarwisseling gehad. Wij waren bij vrienden en hadden voor ons meisje een bedje meegenomen maar ze ging/wou niet slapen. Ze is bijna de hele avond wakker geweest, heeft ongeveer 45 minuten bij mij in de armen geslapen. Om 00.30 uur gingen we naar huis en ze sliep gelijk in de auto. Thuis nog een flesje gegeven en toen geslapen tot 8.45 uur.
fijn dat jullie jaarwisseling goed was ambon, Vanochtend ben ik even met ninthe bij CB geweest, ze waren eigenlijk helemaal niet hopen maar hebben me toch geholpen Ninthe woog (nog steeds) 6700gr en is 66,5 cm lang gister heb ik in de nieuwe babykamer even foto's gemaakt, dus ik spam er even 1tje hoor vind hem zoooooo leuk!!!
miffy, wat een leuke foto!! Zit ze op de grond? Die romper is ook erg grappig en lekker ruim! Heeft ze een tandje bovenin gekregen? Ik zie nl. iets wits op de foto. Is ze nu langer geworden zonder zwaarder te zijn geworden? Ik vind mijn meisje ook gegroeid. Als ze uit de douche komt en ik ben haar aan het afdrogen dan bungelen haar benen er een stuk onder! hahaha. Wij moeten over 2 weken naar het cb toe. Ik ben ook benieuwd wat de arts zal zeggen. Kruipt ze al of tijgert ze nog? Vandaag de kbs ontvangen en vanmiddag gelijk een fietstoeltje voorop de fiets besteld. Ik heb zo'n zin om te fietsen met haar. Nu is het alleen maar lopen met de wandelwagen of met de auto.
Ze zit op de commode op de foto, de grond vond ik niet zo mooi en neee alleen 2tandjes onder.... maar er lijkt wel een "bultje" te zitten maar ik denk er verder niet meer over na want hebben het zo vaak verkeerd gehad hihihi we zien vanzelf de volgende tanden wel de laatste keer dat ik gemeten heb was ze nog wel wat lichter, daarna bij de KA alleen gewogen en toen was ze ook 6700gr maar weet dus niet hoelang ze toen was.... hebben jullie 16nov voor het laatst gemeten en gewogen?? dan zal ze inmiddels vast gegroeid zijn hihi ik ben benieuwd!! uhm kruipen en tijgeren niet echt, ze wou er mee beginnen toen die ontsteking in de lies erkwam en nu begint ze weer van vooraf aan en sinds 2dagen weer achteruit ze probeert wel zelf te gaan zitten wat af en toe ook lukt en zich op te trekken tot staan oooh leuk fietsen!! wij hebben al een fiets stoeltje maar vind Ninthe echt nog te klein om te fietsen ook al zit ze wel echt heel goed denk dat we er nog eventjes mee wachten
miffy, wij zijn in november voor het laatst geweest inderdaad. Ik schat dat ze nu boven de 7 kg zit. Ze kan hier wel van zithouding naar buikligging maar nog niet andersom. Ze gaat wel steeds sneller tijgeren hahaha. Erg leuk om te zien. Elke fase is leuk maar ze lacht nu meer en gillen dat ze doet! Ik heb gewacht tot ze goed kon zitten en 9 maanden oud is. Ik ben van plan om eerst een klein stukje te fietsen om te kijken hoe het gaat en of ze het leuk vindt. Daarna steeds wat verder weg. Ik kan lopend naar de winkels toe maar naar mijn zus en vriendinnen kan ik dan fietsend heen. Is wel goed voor de conditie!! Waar gebruik jij de kinderbijslag voor? Babyspullen of om te sparen?
@ambon, van zit naar lig doet ninthe inderdaad ook, erg leuk om te zien dat meer lachen en gillen herken ik wel!! vind dat zoooo leuk!! nog een maandje dan is ninthe ook 9maanden en dan wil ik mijn fiets ook fietsklaar hebben kinderbijslag..... we weten nog niet wat we er mee gaan doen, staat nu nog apart op een rekening, we krijgen namelijk ook kgb wat we wel echt alleen voor baby spul gebruiken maar met een 2e krijg je niet hetzelfde bedrag dus wil ik niet alles sparen enz we moeten er nog even goed over nadenken enz
Allereerst allemaal natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar. @ Ambon, Erg he dat Ontvoerd, ik had het opgenomen, dat je ook zo je kind er bij betrekt snap ik ook nooit, kind heeft niet om een dergelijke situatie gevraagd. Wat laat met tandjes . Tessa heeft ook nog niets en ziet er ook niet uit dat er snel wat komt . Maar volgens mijn moeder waren wij ook laat Hier is de kinderbijslag er ook al door, maar dan aan luiers . 6 dozen met in totaal 18 pakken luiers, aanbieding bij de makro. En een heerlijk groot speelkleed van de IKEA. Die van de babygym werd echt te klein. Tessa gaat nu de hele kamer zowat door. Rollend en op haar rug kruipend. @ Miffy, Hoe was jullie jaarwisseling? Tessa werd wakker van een paar zeer harde knallen dus heeft heerlijk vanuit dakkapel met het vuurwerk meegekeken, vond ze prachtig, na een half uur weer naar haar bedje gebracht, heeft ze nog even heerlijk liggen brabbelen en toen is ze lekker verder gaan slapen. Wat een stoere foto . Die speen heeft Tessa sinds van de week ook, maar was een keer zo overstuur en wilde die speen echt niet, dus nu weer oude speen (tot 6 mnd). Normaal maakt ze er geen probleem mee met een neiuwe fles of speen, dus van de week maar weer eens proberen. @ Maayke, Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Ik denk vaak aan jullie. Mocht je nog wel even naar huis met de feestdagen? Pff wij hebben weer even drukke tijd achter de rug en dat kan ik nu ook wel even merken, zat en zit even niet helemaal weer lekker in mijn vel, dus vandaar even minder gereageerd. Dan vind ik het moeilijk om mee te lezen/reageren. We hebben hier ook allemaal goed de griep gehad, is intussen een dakkapel geplaatst en ben erg druk geweest weer met het fotoalbum van Tessa. Ik heb nu tot en met 6 maand af bijna. Omdat ik allemaal die losse fotobladen doe kan ik zo mooi in delen werken want wil het leuk uitgebreid doen. Ik heb dus vanaf de echos er al in, fotos van mijn groeiende buik, waar ze in mijn buik allemaal is geweest (zoals een cross die ik nog met paard heb gereden, Winterberg, NewCastle, dat soort dingen). Ben er zelf best trots op maar kost erg veel tijd. Het babyzwemmen van Tessa is nu niet meer op de dinsdagen, daar baal ik best van, dus ga nu denk ik om de week maar op de zondagochtend.
Nog even een foto welke we op de kerstkaart hebben gebruikt, ik zal van de week proberen foto's in mijn profiel te zetten. Deze foto is in november tijdens vakantie gemaakt.
Hallo allemaal, Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!! Ben hier ook al een tijdje niet meer geweest . December is altijd een erge drukke maand hier en ben daarnaast ook nog eens goed ziek geweest. Tandjes: hier nog geen tandjes, maar soms krijgt Sebas ineens zo'n rode wang en kwijlt dan heel erg, dus verwacht dat het niet heel lang meer gaat duren (zijn nichtje had met 4 maanden haar eerste tandjes al). Sebas vindt het wel heerlijk als we met onze vinger over zijn tandvlees gaan om te voelen. Hij begint dan te schaterlachen . Kinderbijslag: we hebben voor het eerst kinderbijslag gekregen . Ik denk dat we er kleertjes en luiers etc. voor kopen en misschien gaat er nog een klein gedeelte naar de spaarrekening van Sebas. Ik zag ook weer een aantal leuke foto's voorbij komen van jullie meisjes, mooie dames hoor! Mayke: ik hoop echt voor je dat je zo af en toe eens naar huis mag. Kan me helemaal voorstellen dat je het daar in het ziekenhuis helemaal gehad hebt. Nog even volhouden meid, over een paar weekjes heb je je mooie dochter in je armen! Veel liefs en een dikke knuffel voor jou!! fietsen: hebben jullie een speciale mamafiets? Mijn vriend en ik zijn toevallig van de week naar een fietsenwinkel geweest om nieuwe fietsen uit te zoeken. Ik twijfel nog tussen de Liberty Montego en Cortina Roots. Ik ben inmiddels weer aan het werk. Was wel weer even wennen hoor, en vond het ook wel lastig om Sebas achter te laten. Heb 5 maanden exclusiviteit met hem gehad en nu moet ik hem 'delen'. Maar ook vind ik het moeilijk om een hele mooie (kraam)periode af te sluiten, deze periode komt gewoon nooit meer terug... Verder gaat het wel goed met Sebas. Alleen heeft hij nog steeds last van eczeem en daardoor erg veel jeuk. Zo zielig. Wel grappig dat hij nu ruim 7 kilo weeg met zijn 5 maanden...Maar volgens mij zijn jongetjes over het algemeen altijd wat zwaarder dan meisjes? Fijn weekend iedereen!
@niqi 79, Tessa woog dat ook wel hoor met vijf maand, hollands welvaren. Ik heb een gewone fiets gehaald vorig jaar tien ik aan,één nieuwe fiets toe was, zet er als het niet lukt een speciaal stuur op.
@wilko, wij hebben ook wel een leuke jaarwisseling gehad, lekker rustig de speen vond ik ook wat groffer en stugger, misschien heeft ze daar last van???? leuke foto!! Hey niqi!! wat leuk om wat van je te horen, en wat groeit sebas goed, ja Ninthe is een klein ukkie dus die heeft de 7kilo nog niet gehaald, zal ook nog wel even duren denk ik voor we zover zijn ze is zo een druktemaker en ligt niet meer rustig te spelen ik heb wel een speciale moeder fiets maar die heb ik al een tijdje ooit gekregen van me zus omdat ik haar fiets fijner vond als mijne maar die moet wel beetje opgeknapt worden