Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mayke
    dat is een beste bloeding geweest dus
    gelukkig gaat het nog goed met het beebje
    het zit je ook niet mee he :(:(
    beterschap/sterkte nog even
    weet niet zo goed wat k moet zeggen eigenlijk

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Snukkie, naatje en Miffy; dank jullie wel voor jullie lieve reacties!!
    Er valt ook weinig te zeggen.. Ik word er zelf ook gek van hoor.. Maar goed, je weet wel waar je het voor doet natuurlijk maar leuk is anders!! Ik heb wss gisteren toch teveel gedaan! ik ben even op de fiets naar n vriendin gegaan (10 heen, 10 terug) en verder niets. Dit is dus al te veel. Mijn lichaam heeft me echt weer terug gefloten. Vanaf nu alleen nog met de auto weg en vooral liggend de dag doorbrengen..Ooooo als dit toch nog 7 maanden is dan gaan het lange dagen worden.. maar dan wel hopen dat alles goed komt met dit wondertje!!!!!! Ik ben zelf ook heel benieuwd op hoeveel weken ik nu zit.....

@Naatje; Spannend hoor!! Je hoeft niet persé kwaaltjes te hebben he... Bij de meeste begint het vaak pas vanaf week 6 omdat het hartje dan gaat kloppen en je HCG omhoog gaat... Spannend, nog 2 dagen wachten! Succes en ik hoor het graag!

3. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    @ Sunnyke:Wat leuk dat jullie ook voor een tweede gaan! Maar mocht het deze maand niet lukken, waarom gaan jullie dan naar HA? Is het misschien met de eerste niet zo snel gelukt? Want opzich vind ik 4 maanden proberen nog niet heel lang, maar ik weet jullie voorgeschiedenis natuurlijk niet..

@ ambonmanise: Wij hebben net een nieuwe garage gebouwd, en de hele tuin zijn we opnieuw aan het aanleggen, dus allemaal drukte!

4. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    friesland
    En natuurlijk @ Mayke: Wat ongelooflijk super zeg dat alles goed is met jullie beeb!!! Geweldig!!! Wat moet je geschrokken zijn met dat bloedverlies.. Gelukkig zit jullie schat nog lekker in mama's buik! Probeer maar te genieten meid, en ik ben benieuwd hoe ver je bent!

5. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Vanochtend nog niet ongesteld geworden en kon stiekem niet meer wachten...dusss...heb ik vanochtend een test gedaan :cool: Zoals ik al verwachtte; negatief ;).. Het wordt hier dus nog gewoon even rustig afwachten...

6. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Sar; thanks.. Ik ben ook erg benieuwd hoe ver ik ben:)! morgen weet ik het.. Jeej wat een drukte bij jullie! maar het kan maar af zijn he;)! Succes..

@Naatje; Ah was je niet te vroeg met testen?? Anders moet je over 2 dagen nog een keer doen.. Mijn 1e test was ook spier wit nl! Ik wil je niet weer op ''t verkeerde been zetten maar het kan altijd nog he als je nog geen tekenen van je menstruatie hebt!!

Hier gister nog wat gebloed.. Soms gepaard met wt buikpijn. Mijn arts zei dat de buikpijn bij bloedverlies hoort maar ik ben nu weer de hele tijd bang dat ik miss een MK heb ofzo..... Ik ben denk ik iets te veel op aan het letten en bang... Morgen om 13.30 een echo!! Fingers crossed en hopen dat ik niet 9 niet 10 maar 11 weken ben;)! laat me dat dan mee zitten

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wat leuk dat je morgen weer een echo hebt en dan weet hoe ver je bent
    probeer er toch een beetje van te genieten en te ontspannen anders werkt het je alleen maar tegen.......
    hopelijk laat je lichaam het snel toe om nog meer te genieten

8. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    Duimen dat het goed nieuws is morgen!!!!

9. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Op maar gelijk met de deur in huis te vallen; ik ben ongesteld geworden! Gisteravond rond 22:30 uur even naar het toilet gegaan en had heel lichtroze bloedverlies. Dus ik had al zoiets van 'okay, mijn menstruatie komt eraan'. Vanochtend wakker geworden en ja hoor, was écht ongesteld.. Vind het totaal niet erg want nu kan ik mijn hele cyclus mijn temperatuur bijhouden en eens uitvogelen of ik mijn ovulatie voel of dat ik het kan achterhalen d.m.v. het temperaturen.

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed, lekker genieten van mijn vrije dag (heb al weekend *jeuj* :D). Nog leuke dingen gepland staan? Heb net samen met mijn vriend de bovenverdieping gepoetst en nu ff chillen. Vanmiddag nog even de hort op..

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag!

Groetjes,
    Naatje

@Mayke; ik duim met je mee!

10. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ iedereen: Bedankt voor jullie leive meelevende reacties!! Super lief....

@Naatje; wat lekker dat je al weekend hebt!! Aan de ene kant wel fijn dat je ongesteld bent geworden maar een beetje naturlijk ook niet!! Hoop dat het deze maand met alles te meten enz. raak mag zijn!! Heb je verder nog plannen het weekend?? Geniet ervan..

Mijn zus gaat straks mee naar de echo. Mijn vriend werkt voor zichzelf en kan niet altijd vrij nemen.. Hij gaat met de belangrijkste dingen mee.. Deze week ook 3x een echo en dat lukt hem echt niet! Maar vriendinnen van mij enz vinden het natuurlijk ook wel leuk mee te gaan en aangezien ik nu al 8 echo's heb vinden ze het wel leuk natuurlijk!!

Verder heb ik weinig plannen want ik kan heel weinig nu.. Mijn vriend moet vanavond ook werken dus ik ga straks mee naar mijn zus.. Morgen is hij ook nog werken dus ik ga maar lekker filmpjes kijken en boeken lezen!!

Fijn weekend dames en ik laat jullie straks iets weten!!

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @ iedereen,

Fijn dat het met iedereen goed gaat en ook met Mayke.
    Spannend die echo vanmiddag. Ik hoop ook voor je dat je 11 weken bent, dan ben je totaal al weer 2 weken langer zwanger dan je dacht.;)

Ik temperatuur nog elke morgen en heb in de vakantie ovulatietesten gebruikt. Ik had een duidelijke positieve ovutest op dag 15. Heb je dan op die dag je eisprong of is het dan op dag 16 of 17?

Ik voel me nog goed, blijf redelijk hoog met mijn temperatuur. Maar ik probeer er niet zo veel aan te denken deze maand. Even mijn gedachten naar andere dingen te laten gaan. Maar is best moeilijk, mijn zus is nu 36 weken zwanger en ik moet nog een leuk kraamcadeau voor haar kopen. Hebben jullie een suggestie/idee voor mij?

Fijne dag vandaag!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik moet straks nog 3 uurtjes werken en dan heb ik weekend
    morgen avond barbeque met mijn oude werk, soort van "afscheid" na bijna 4 maanden, maar wel gezellig heb er al zin in :D
    en hopelijk, ik hoop het zo, mijn schoonzus die bevalt, zou zo leuk zijn :D

@ambonmanise
    ik heb voor mijn schoonzus een pakket gemaakt met het volgende:
    rompertjes, 2x maat: 62,68,74,80 en 86, gewoon van de hema
    slabbertjes: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag :D
    2 spenen i love mama en i love papa
    een knuffeltje met knisperoortjes
    een setje om handafdruk en voetafdruk te maken
    en een bootje van tupperware
    dit in een leuk mandje gedaan en plastic folie erom heen
    kan geen foto maken helaas want me camera heeft het begeven :(

13. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Ambonmanise:

Ik weet niet of dan je eisprong was. Heb je de dag erop ook ovu test gedaan? als die ook knallend was dan was t dan?! Ik heb er nooit mee " gewerkt" dus weet het niet!
    Hetgeen wat Miffy beschrijft is zeker leuk om te geven.. Pakketjes met grotere maten doen het altijd goed... Spannend dus.. Nog 4 weken:)

@Miffy; wat spannend dat je schoonzus al op "knappen" staat.... Houd ons op de hoogte.. En heel veel plezier met je gezellige weekend:)

Ik heb een echo gehad en de baby doet het GOED!! Alleen (komt t weer hoor)!! Hematoom is nu 6,6 bij 5,5.... :(:(:(! Meer rust dus.. Heb mijn werk gebeld dat ik de komende weken niet kom en ik ga vanaf nu daadwerkelijk zoveel mogelijk plat.. Afgelopen 2 weken af en toe toch n dagje weg of ff dit of dat doen.. Ik zie nu wel wat ervan komt. Ze zei zelfs dat de kans op een miskraam nu groter is door de hematoom (1 flinke bloeding en t kindje gaat mee...) dan doordat het vruchtje niet goed aangelegd zou zijn. Het vruchtje groeit goed vlgs curve.. De hematoom zit nu bij de baarmoeder mond.. Vandaar meer bloedingen wss.. Pfff.. bang bang bang.. O ja ben nu op precies 10 weken neer gezet:) 2 maart uitgerekend.. Maar ik ga ervoor met positieve hoop, veel rust en duimen..... Hij/zij zal ons nu toch niet meer verlaten na dit alles?! Fijn weekend..

14. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    nou toch nog een beetje goed nieuws dan....al 10 weken! Kan die hematoom vanzelf weggaan of blijft ie tot het einde zitten?

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @mayke
    10 weekjes is al een heel end
    dat moet vast goed komen :)
    lekker rustig aan doen, hopelijk word de hematoom ook wat minder dam
    worden wel nog 30 lange weken als je zo rustig moet blijven doen

16. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @Snukkie; een beetje goed nieuws idd.. Maar ook niet helemaal goed.. De hematoom kan zichzelf oplossen en dan is hij weg. Of hij blijft zitten, blijft bloedingen veroorzaken en daardoor krijg ik vroeggeboorte of.. Hij veroorzaakt een zo hevige bloeding waardoor hij de baby mee trekt...... Hopen op het 1e dus..

@Miffy; 10 weken is idd een eind;) voor mijn gevoel ben ik al wel 20 weken zwanger haha.. Maar het worden zware weken en lange. Ik weet nog niet hoe ik alles op ga lossen.. Mijn vriend werkt veel en kan amper in het hh meehelpen.. Mensen bieden het nu wel aan maar kan slechts nog 6,5 maand dingen van hen vragen!!We zullen zien:)

17. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    friesland
    @Mayke: Wat brengt dat een ontzettende spanning met zich mee lijkt mij! Maar wel geweldig dat alles met jullie kindje goed is, en heel erg hopen dat die hematoom vanzelf oplost.. Neem alle rust meid, en grijp alle hulp aan die je krijgt, het gaat tenslotte om jullie kindje! Maar begrijp je wel hoor, zou het zelf ook erg moeilijk vinden om het werk langdurig uit handen te geven.. Je wilt niet iemand tot 'last' zijn. Heel veel succes Mayk!!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    jammer dat je niet in de buurt woont....
    had je graag willen helpen!!!

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    @ Sar en Miffy! Wat ontzettend lief van jullie, die reactie.. Ik ben zelf nogal een bezig persoon en help heel de wereld maar als ik zelf wat moet dan vraag ik het liever niet.. Maar gisteren zei een vriendin: neem alle hulp aan die mensen aanbieden want ze doen het niet voor niets...

Vandaag gaan we een dagje/nachtje weg ff als verrassing van vrienden!..

Echt lief dat jullie allemaal zo meeleven zeg!!
    Fijn weekend

20. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    friesland
    @Mayke: Je vriendin heeft helemaal gelijk!
    Heel veel plezier vandaag met je mannetje, wat lief dat jullie dat van vrienden hebben gekregen!

Ik heb vandaag even een spanningsdag ;) Zie op mijn banner dat ik over 6 dagen mijn NOD heb!! Dusss begin te zenuwen :p Oeee ik hoop het zo dat het raak is!!

Deel Deze Pagina