Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    @ Ambonmanise: leuke foto's van Jada! Jeetje, ze wordt gewoon al bijna 1 jaar! Sebas viert vrijdag a.s. zijn 'verhalfjaardag'. Wat vliegt de tijd...
    Mijn schoonzusje had via kaartje2go.nl een mooie uitnodiging gestuurd toen haar dochter 1 jaar werd: Kinderfeestje Meisje xx jaar Hout Foto - Uitnodigingen - Kaartje2go

@ Miffy: Wat goed van je opleiding! Respect hoor! Hopelijk kan je je opleiding binnen 1 jaar helemaal afronden!
    Wat knap van Ninthe dat ze al kan gaan staan!

@ Wilko: Fijn dat de uitslag van het bloedonderzoek goed was, in ieder geval weer een zorg minder! En fijn dat het steeds een klein beetje beter met je gaat!
    Welke stoel hebben jullie voor Tessa? Wij gaan binnenkort ook een stoel kopen, maar heb nog geen idee welke. Ik moet me er nog helemaal in gaan verdiepen. Het zelfde geldt voor de autostoeltjes, want Sebas zal niet heel lang meer in de Maxi Cosi kunnen...

@ Mayke: hoe gaat het met jou? Ik hoop echt dat het, ondanks de omstandigheden, goed met je gaat! Eigenlijk hoop ik het liefste voor je dat je inmiddels al bevallen bent ;). Mocht dat nog niet het geval zijn dan toi toi toi meis! Ik denk aan je!!

2. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    @Niqi,
    Wij hebben een tripptrap stoel gekregen en daar zelf een beugel en rugleuning bij gehaald. Vandaag heeft ze bij mijn moeder in die van Ikea gezeten en dat ging ook goed.
    Voor autostoeltje willen wij graag de Maxi Cosi Axiss

Ik baal een beetje, we zijn net op een verjaardag geweest, uurtje rijden en daar is mijn tas (die eigenlijk in de auto had moeten blijven) in de gang gezet, met de kolf er in. Dat wist ik dus niet. Baal vreselijk. Ik geef nog steeds BV maar kolf het nog steeds af. Gelukkig heb ik de dubbele Lactaline nog dus die maar weer achter het schit vandaan gehaald. Zaterdag komt die gelukkig weer deze kant op.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wow wilko!!
    respect voor jou hoor dat je nog steeds kolft!!
    ik kon na 5 maanden niet meer, toen ik eenmaal ging werken ging de productie snel achteruit en ikzat ook niet lekker meer in mijn vel erdoor, was alleen bezig met werk of kolven enz voor mijn gevoel
    echt super knap van je!!!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Hey meiden,
    ik heb net even met mayke zitten kletsen
    morgen word ze dan eindelijk ingeleid,
    ze krijgt nog een slaaptabletje voor komende nacht en moet dan om 8 uur bij de verloskamers zijn waar het inleiden gaat beginnen

dus hopelijk zal ze een goede bevalling tegemoet gaan en snel haar kleine meid in de armen mogen houden

5. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Oh eindelijk. Ik denk er ook.de hele tijd aan. Hopelijk dan eindelijk snel hun kleine in de armen.

Tessa krijgt nog maar drie flessen de laatste is pap, dus ik kolf drie keer en daar kan ik twee flessen mee vullen. Probeer tot 9mnd vol te houden gaat dat niet heb ik er ook vrede mee

6. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Wil ik gisteren steeds kijken of er nieuws is, ligt de site er uit, ben heel weg benieuw

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ze heet gister 3x gel gehad maar heeft nog niet hdt gewenste resultaat
    Zouden vandaag verder gaan
    Maar wil der ook niet steeds aanspreken dus nocht er echt geboortenieuws geplaatst worden zal ik het hier heen plakken

8. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    dank je voor de update. Wilde haar idd ook al niet aanspreken, nu even wat anders aan het hoofd :-D

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Comp plaatste mijn berichtje nog een keer
    Die van vanochrend heel vaag

Ik zal eens kijken hoe het met xxcrien is
    Roelof ligt of lag in het ziekenhuis met rs virus

10. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Dat meen je, wilde van de week ook al in haar profiel kijken of ze nog wel online kwam omdat ik hier al Tijdje niets van haar had gelezen

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ze heeft het heel druk gehad met school en nu steeds heen en weer naar het ziekenhuis
    roelof heeft nu hoge koorts en krijgt ook zuurstof en word verneveld enz
    ze had het erover dat hij nu op het ergste deel zit en dat het nu alleen maar weer beter zal gaan

Jullie krijgen ook allemaal de groetjes van der!!!

12. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Wat erg als je kleintje zo ziek is. Ligt hij er al lang zover je weet?

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    al een week nu

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    via Mayke:
    Vanmiddag om 12.41 zijn wij trotse ouders geworden van onze dochter Sofie. Alles is goed gegaan en ze weegt 2940 gram

15. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    #3015 wilko, 1 feb 2013
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
    Oh wat fijn, gefeliciteerd, wat.ewn leuke naam. Alles goed met mama én baby?

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Oh wat lees ik nu!! Weer een baby erbij!!

Maayke, van harte gefeliciteerd met je meisje. Lekker uitrusten en herstellen en van je meisje genieten.
    Wat een leuke naam. Ik hoop dat je gauw naar huis mag.

Ik hoop ook wel dat alle anderen weer een keertje mee zullen schrijven hier. Is toch wel gezellig.

17. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hallo dames!

Hier dan ook weer een berichtje van mij!

Door drukte op school, nieuwe opleiding, stage, ziekte, overlijden van oma en nog meer drukke periodes had ik de tijd en de puf niet om te reageren op jullie. Im hoop dat alles goed is met jullie ennje kindjes. Had nog wel contact met miffy via facebook dus ben hier en daar wel een beetje op de hoogte gehouden. Zoals jullie konden lezen, ligt roelof in t ziekenhuis met rs virus. Hoge koorts, aan de zuurstof, vernevelen, druppels en neusspray, erg veel hoesten, dus jochie heeft heel wat te verduren. Wel heeft meneer in zn ziekenhuis bed geleerd hoe die van rug naar buik kan rollen. Als er vragen zijn over de afgelopen periode stel ze gerust! Ik zou van jullie ook graag willen weten hoe t gaat! :D

Hieronder nog Ff een foto van roelof voordat hij ziek werd :)

Liefs!

18. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Hier de foto/foto's (weet niet of ie ze beide upload)

Bijgevoegde bestanden:

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    #3019 miffy, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    Ik ben zo blij en trots op Ninthe!!
    ze had opeens toch het tijgeren door waar ik al bang voor was dat ze het niet ging doen vanwege der lies, want voor die ontsteking probeerde ze dat al
    en nu kruipt ze gewoon al!!!
    wou het gewoon even met jullie delen

En ik ben donderdag met ninthe bij cb gwweest
    Ze woog 6980gr en is 66.5cm

20. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Mayke: GEFELICITEERD!!! Wat fijn dat je bevallen bent en dat alles goed is gegaan! Leuke naam! Nu lekker genieten van jullie meisje! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Ik hoop dat je een onvergetelijk mooie kraamtijd tegemoet gaat!! GENIET ERVAN!

Miffy: wow die Ninthe! Dat is ineens snel gegaan. Knap van haar!

xxCriien: leuk om weer van je te horen. Wat vervelend dat je zoontje het RS virus heeft opgelopen. Hopelijk knapt hij snel op!
    Leuke foto!

Meiden, aten jullie kindjes wel meteen goed hun groentenhapje? Sebas moet er niks van hebben. Zelfgemaakt of potje, het maakt niets uit, hij lust het gewoon echt niet. Fruit gaat er wel goed in. Ik hoop toch wel dat dat nog goed gaat komen, vind het erg belangrijk dat hij groenten leert eten (wij eten zelf altijd veel groenten dus hij zal wel moeten haha).

Fijn weekend!

Deel Deze Pagina