Benoemde ze het als een positief iets??? lijkt me toch dat het goed voor je cv enz is natuurlijk maar het is echt gegund na al die tijd van soliciteren en gespreken hoop dat het leuk werk zal zijn, deze of eventueel het andere werk
Wat een lieve foto's ik kan me je gevoel wel voorstellen, ik bedoel dat het er nu uitkomt. Neem,daar echt de tijd en hulp voor die je nodig hebt. Mijn,mailbox staat voor je open als je er behoefte aan hebt. En probeer echt te,genieten van de momenten dat je je goed voelt en lekker van je kleine meid. Ik probeer zo snel mogelijk op iedereen te reageren van het weekend, maar we hebben brand gehad gisteren, gelukkig snel bij, maar heel erg geschrokken.
@Ambon; wat een leuk spanddoek voor Jada haar verjaardag. Ooooo wat is Jada toch knap zeg!! Super!! Alweer bijna 1 jaar. Wat gaat dat snel! Fijn dat het gesprek goed ging. Dan zou je overstappen op echt werk ipv soort van werkervaring opdoen en uitkering. Dat zou wel fijn zijn denk ik voor je of niet? @Wilko; wat schrikken zeg brand... Pff.... Is de schade erg?
miffy, ze bedoelde dat zeker positief. Omdat ik dan toch laat zien dat ik liever wil werken dan thuis zitten met een WW-uitkering. wilko, jeetje brand? Hoe is dat ontstaan? Ik hoop dat de schade meevalt en er niks verloren is gegaan. mayke, ja ik krijg een 0-urencontract voor een jaar. Dat geeft natuurlijk geen zekerheid of ik altijd kan werken maar ze zei dat er genoeg werk is en ze mij eerst op een paar poliklinieken laten inwerken en dat ik dan op alle afdelingen kan komen waar er maar werk is. Als er dan een interne vacature is mag ik daarop reageren en heb ik voorrang op externe kandidaten. @all: het gesprek gisteren ging best aardig tot ze zeiden dat ze de 20 uur verdeeld willen hebben over de 5 werkdagen. Ik zei dat ik wel parttime wil werken maar niet alle dagen omdat ik mijn dochter dan alle dagen naar de oppas moet brengen en dat ik dat niet wil. Het is ook een plekje in the middle of nowhere waar ik wel 30 minuten voor moet rijden. (En als je dan werkt van 9 tot 13 uur en 's middags thuiskom ligt Jada op bed te slapen. Nu is het fijn dat ze een hele morgen zonder slaap kan want dan gaan we 's morgens even naar de winkel of afspreken met andere kinderen.) Ze zullen mij eind van deze maand laten weten of ik het geworden ben. Maar het ziekenhuis geeft mij een beter gevoel. Ik ben blij dat ik de juiste keuze gemaakt heb. We hebben zo een meeting met de dames en zoontjes van de zwangerschapsgym. Ik ben benieuwd hoe groot ze allemaal zijn. Er zijn 2 jongens die al lopen!! Fijne dag allemaal......
Ambon, ik denk dat, dat ook echt wel goed van je was, zowiezo fijn om ervaring op te doen natuurlijk met behoud van je uitkering, fijn dat je de goede keus nu hebt gemaakt!! 20uur over 5dagen is inderdaad veel, ik vind het over 4dagen al vervelend..... Veel plezier bij de meeting!!
@ambon, wat fijn om te horen! Hopelijk mag je 1 maart aan de slag! Ben blij voor je! @mayke, hoe voel je je nu @wilko, wooooow dat is schrikken! Geen schade hoop ik? @all, een hele drukke nieuwe schoolweek gehad en oh wat is de opleiding leuk tot nu toe! 25, 26, 27 feb gaan we op kamp in bakkeveen. Dat is wel Ff naar want ben dan 3 dagen weg bij mn mannen. Roelof is weer helemaal back in business en drinkt dan ook zo'n 800cc op een dag weg en dan nog 2x fruit per dag en een warme hap. Hij is nu 61cm en 6100gram. Zo trots op mn mannetje! Hieronder nog een foto waar hij 5sec bij me los op schoot zat! Ook denk ik dat hij tandjes krijgt. Zodra hij niks in zn mond heeft om op te kauwen, begint ie zo te huilen. Ook heeft ie twee enorme rooie bulten in zn mondje. Hier trouwens ook last van verlatingsangst. Zodra hij in de box of in bed word gelegd brult ie alles bij elkaar. Niet best...
@miffy, jij woonde nu in w'ga toch? Moet je dan niet ver reizen? Ik kom namelijk nooit in die buurt dus ik weet niet waar wat ligt hahaha!
ja klopt ik woon nu in wolvega, het is voor mij ong 25a30min rijden met de auto, vanuit leeuwarden is het ongeveer 3kwartier dacht ik
zooooo ik heb me een heftig weekje achter de rug, vrijdag de 8ste heb ik manlief naar mijn ouders gebracht omdat hij is hun omgeving een opleiding van 9 dagen zou doen Sinds vrijdag avond al bij me ouders is Ninthe ontzettend onrustig en huilerig zaterdag avond/nacht was helemaal drama zondag haar bij me sm gebracht waar het dus ook bijna constant huilen is geweest maar gelukkig sliep ze in de avond wel goed, maandag moest ik naar school toe en daarom waren we bij sm blijven slapen omdat ik niet heeen en weer wou crossen met ninthe Na school ninthe meteen weer opgehaald waar ze zat te huilen in de box en toen ik binnenkwam der armpjes omhoog gooide en nog harder begon te huilen, toen ik der oppakte was het meteen goed dinsdag, woensdag en donderdag was ik gelukkig vrij want ook snachts werd ninthe vaker wakker en in de avond was ze onrustig, Vrijdag is ze mee geweest naar me stage van half 4 tot half 9 en heeft zich echt geweldig gedragen!!! ze heeft echt zitten genieten van alle aandacht die ze kreeg hihi alleen gister was het dus wel weer drama, constant bij me willen zijn, als ik der neerzette was het huilen!! vanacht ook weer vaak wakker, en de katten die herrie maakte dus bijna geen oog dicht gedaan, ben blij dat manlief vanavond weer thuis komt het afvallen gaat gelukkig wel goed, inmiddels 8,5 kilo kwijt en de nodige spierpijn hier en daar van het sporten hihi
xxcriien, fijn dat de nieuwe opleiding je goed bevalt. Jammer dat je op kamp moet en je dan niet bij je mannetjes kan zijn. Roelof ziet er goed uit. Wat is hij al groot geworden!! miffy, ik kan het me best voorstellen van zo'n heftig weekje en als je er dan ook nog alleen voor staat..... ik heb zo veel respect voor moeders die er alleen voor staan. Ik ben dan xtra blij met mijn man. Hier was het ook rond die tijd dat ze last had van eenkennigheid en verlatingsangst. Bij mijn moeder gaat het steeds beter maar gaan slapen is een drama. Ze blijft rechtop zitten tot ze uitgeput is en gaat liggen. Zodra ze dan wakker wordt is het weer huilen. Ze slaapt 's avonds eerst in haar eigen bed totdat wij gaan slapen, dan is ze klaarwakker en krijst alles bij elkaar tot ze met ons mee gaat naar ons bed. Dan is ze stil en slaapt ze direct. Wij denken dat ze die geborgenheid nog hard nodig heeft. We laten het maar zo, er komt vanzelf weer een tijd dat ze wel blijft slapen in haar bedje.
Nou ambon, na deze week heb ik ook een stuk meer respect voor alleenstaande moeders..... ik mis net eventjes dat extra handje die ninthe kan troosten, het eten kan maken enz ik stond van in Ninthe der middagdutje al te koken omdat het er anders haast onmogelijk werd hoop dat de volgende les periode wat makkelijker gaat....... lijkt me wel lastig hoor steeds slapen met Jada in bed, ik durfde het nu niet omdat ik alleen was maar heb wel 1 nacht het campingbedje naast me neergezet hihi wel fijn dat het bij je moeder nu ook makkelijker begint te gaan, ze geeft zich vanzelf wel over denk ik en word het allemaal weer makkelijker
@ Mayke: gefeliciteerd met de geboorte van Sofie!! Wat een plaatje is ze, echt zo mooi en wat klein (vergeleken met Sebas dan ). Wat een snelle bevalling heb je gehad. Wel balen dat je daarna nog een inwendige bloeding hebt gehad. Hoe voel je je nu? Ik zat ook niet direct op een roze wolk. Ik vond de bevalling op zich wel erg bijzonder, maar vond het zo onwerkelijk dat er ineens een wezentje was wat van mij/ons was en wat totaal afhankelijk van mij/ons was. Iets abstracts was iets concreets geworden. Ik heb echt wel even moeten wennen aan hem, en hem leren kennen. Nu pas heb ik zoiets van: o ja, hij is van mij. Hij herkent mij nu duidelijk en laat merken dat hij zich veilig voelt bij me. En dat versterkt het hechtingsgevoel wel heel erg. Het had gewoon even tijd nodig bij ons. @ Miffy: wat goed dat je al 8,5 kg bent afgevallen! Wat zielig voor Ninthe dat ze zo heeft moeten huilen van verlatingsangst. Hopelijk is deze periode snel voorbij. Ik houd mijn hart ook vast voor die periode, lijkt me erg moeilijk! @ Ambonmanise: wat fijn dat Jada nu van haar helmpje af is, dat is toch best heel snel gegaan! Zal voor haar inderdaad wel weer even wennen zijn. Wat een mooie spandoek voor haar verjaardag! Kan je er niet aan de bovenkant 2 kleine gaatjes (met perforator ofzo) in maken en met een touwtje ergens aan vastmaken? Leuke uitnodigingskaart ook trouwens. Wat goed dat je bent aangenomen voor de secretaressepool in het ziekenhuis. Gefeliciteerd! @ Wilko: jeetje wat schrikken dat jullie brand hebben gehad. Is er veel schade of valt het wel mee? @xxCriien: wat een schattig ventje is Roelof, fijn dat het nu weer beter gaat met hem! @ All: hier gaat het goed met Sebas. 6 Maart a.s. gaan we naar met hem naar het ziekenhuis waar hij verdere onderzoeken krijgt waar zijn eczeem vandaag komt. Vorige week had hij het ineens heel erg (erger dan normaal) en de hormooncrème leek ook niet te helpen. De huisarts zag het en heeft gelijk een doorverwijzing gegeven voor het ziekenhuis. Ik hoop dat ze erachter kunnen komen waardoor het komt en dat dan eindelijk de oorzaak kan worden aangepakt ipv alleen maar symptoombestrijding. Verder doet Sebas het goed, hij kan goed omrollen van rug naar buik en terug. Ook heeft hij inmiddels 2 tandjes in zijn onderkaak, dat staat echt schattig. Ik zal binnenkort wel ff een foto posten. Fijne dag allemaal!
Hier een ziek en zielig meisje Ze krijgt zowiezo een tand erbij en ik veemoed er nog 1 Vanochtend had ze 38.9 en net na een zetpil 38.1 Hopelijk kunnen we nu beide even slapen want vanacht heeft ze bijna alleen maar lopen huilen Niqi Fijn dat jullie doorverwezen zijn!! Hopelijk kunnen ze is het zkhs er iets aan doen
Hallo, Allereerst mijn excuses dat ik hier eigenlijk bijna nooit meer mee schrijf. Het is niet dat ik het niet wil. maar toen ik zwanger was, zat ik volledig thuis, ivm mijn bekken en bloedingen, en heb je de hele dag de tijd om hier te kijken en mee te kletsen. Het is niet dat ik het niet wil, maar ik zit veel minder op de computer omdat ik het zonde van mijn tijd vind, en deze tijd liever besteed aan mijn dochter. Ik hoop dat jullie dit snappen, ik lees af en toe alles even bij en zal dan ook laten weten hoe het hier gaat. Hier gaat alles weer goed. Mijn dochter heeft het RS virus gehad en opgenomen geweest. Erg heftig. Maar het gaat nu weer goed. Las dat iemand anders haar kindje ook RS heeft gehad? Vervelend he! Ze staat volop en loopt achter een looptwagentje. Dus het huis is niet meer veilig! Ze is flink aan het ontdekken! Wel heel leuk! en word worden ze dan groot! Ze is 9 maanden. Heeft nog geen tandjes. maar ontwikkelt zich verder wel heel snel. Ze is altijd super vrolijk! En een heel tevreden meisje. Krijgt alleen s ochtends nog een fles, en voor de rest eet ze met ons mee. Ze eet alles met ons mee. Ik kook niks apart voor der. Het is een lekkere eter en lust alles! behalve....BOERENKOOL! hihi Hoe gaat het met de rest. Las dat Mayke ook bevallen is? Gefeliciteerd! Wat een mooi meisje en mooooie naam!! Zal een fotootje toevoegen
@zomer, ja dat was mijn kleine mannetje. 12 dagen heeft ie er gelegen. Wat een mooi meisje heb je! Hoe is t verder met je? @niqi, ik denk dat roelof ook ecseem heeft. Zn hele buikje, tepeltjes en de binnenkant van zn knieholtes zitten eronder. En wat je zegt, de hormonencreme helpt niet. @ambon, mag ik je een tip geven over jada en haar slapen? Een vriendin van mij heeft ook een zoon die inmiddels 6 jaar is en nog steeds bij haar in bed slaapt. Zeiis alleenstaande moeder en heeft haar kindje vroeger ook een poosje bij haar in bed gehad. Nu wil ie alleen niet terug en als ze een vriend heeft slaapt de vriend in zijn bed omdat hij bij zn moeder slaapt. Denk er dus goed om met jada! @all, ik schaam me me gewoon om dit te zeggen, maar mijn (ex)vriend en ik zijn uit elkaar. T werkte niet. Hij schold me heel vaak uit en sloeg me ook best wel vaak. Dit voelt heel erg als falen en ik schaam me dus ook dood. Ik zit momenteel bij mijn vader en stiefmoeder. T zal allemaal wel zwaar worden, maar ik laat me niet meer als voetveeg behandelen! Als er vragen zijn, stel ze gerust!
miffy, wat voor opleiding doet je vriend? Ik dacht dat hij thuis zou blijven bij Ninthe. Goed van je 8,5 kg kwijt. Alleen door het sporten? Of ook een dieet erbij? En is er weer een tandje door? Niqi: dank je wel. Ik ben ook erg blij. Dinsdagmiddag heb ik het arbeidsvoorwaardengesprek. Heeft Sebas het eczeem over zijn hele lijf? Ik hoop dat jullie op 6 maart erachter komen waar het vandaan komt. Zomer, fijn om te horen dat het goed gaat met je meisje. Ze is wel heel snel met lopen!! Leuk hoor. Jada ging gisteren bij mijn vriendin ineens kruipen terwijl ze dat thuis niet doet. Ik was heel erg verbaasd!! Ze wil zich ook steeds optrekken. Op de bank lukt dit wel maar in de box nog niet.
zomer, wat leuk om van je te horen!! en leuke foto's van je meisje!! met wat voor loopwagentje loopt ze?? hier lukt het niet omdat hij steeds wegglijd waardoor ze omvalt, willen nog eens kijken voor een andere xxcrien, wij hebben op facebook al uitgebreid gesproken over jou en je ex, dus reageer hier verder niet hoor ambon, inmiddels al 9kilo eraf en ik begon met alleen dieet en nu ook sporten erbij begonnen tandje is nog niet door, maar zal niet lang meer duren nu Ninthe heeft gister haar eerste vaccinatie gehad ze heeft niet eens gehuild!! zo trots op onze kleine uk!!!