Gestopt met de pil in April 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sar, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ambon,
    Van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Jada!!!!!

hopelijk is ze weer wat fitter en kunnen jullie van de dag genieten

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Dank je wel miffy.

Ze is aan het opkrabbellen. We laten het feestje wel doorgaan.

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Het ging vandaag erg goed. Geen diarree en buikkrampen gehad. Ze wou weer wat eten en drinken ging beter. Ze heeft zelfs beetje gekropen vanmiddag.

Wij hebben de taart vanmiddag opgehaald bij een collega van mijn man. O, wat is die mooi geworden. Haar naam staat erop en een grote kroon en staf. Helaas geen foto van kunnen maken. Toen we thuis kwamen was het al donker. Hij staat nu in de schuur. Morgen maak ik een foto en zal hem hier ook even plaatsen.
    Morgenvroeg nog pisang goreng maken. Mijn moeder maakt de hollandse hapjes en een kennis van ons heeft vandaag lemper en surabaya cake gemaakt.
    Ik heb bij de action nog kleurplaten en potloden en stiften gehaald voor de kinderen. Bij de zaal is wel een speeltuin maar het is te koud weer dus we houden 1 tafel vrij voor de kinderen.

Dit heeft ze vandaag van ons gekregen:

Bekijk bijlage 315560

Ze vond het wel spannend om het papier eraf te halen. Normaal mag ze geen papier vastpakken van ons omdat ze het steeds in de mond wil stoppen.

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Oooooh kijk der nou kijken
    Echt van wauw!!! Voor mij???
    Gelukkig ging het vandaag weeer wat beter met der!!
    Hopelijk kan ze van haar feestje genieten
    Veel plezier alvast!!!

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    We hebben vanmiddag een heel leuk feestje gehad. Mijn man en zijn kameraad hadden de zaal mooi versierd. Jada moest even wennen toen ze al die mensen zag maar later begon ze los te komen. Ze heeft haar 1e taartje geproefd en smikkelde er goed van. Ze is goed verwend met kadootjes die wij graag wilden hebben. Is toch handig zo'n link op de uitnodigingskaart te zetten. De kinderen waren erg verrast dat ik een speelhoekje had gemaakt met kleurplaten en potloden en snoepjes op tafel. Bij het weggaan heb ik ze een zakje met snoep en een bellenblaas meegegeven. Daaraan een labeltje met hun naam erop en een foto van Jada. Iedereen vond dat erg leuk gedaan.
    Jada is nu wel een beetje onrustig met slapen. Wordt elk uur wakker om te kijken of wij er nog zijn. Snel troosten en weer in bed leggen. Ik ben bovenal blij dat ze weer beter is en dat we alles hebben door laten gaan.

Dit waren de verjaardagstaart en haar meptaartje:
    Bekijk bijlage 315767 Bekijk bijlage 315768

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
  7. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd nog met Jada, sorry sorry, wel re laat.

8. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Dank je Wilko. Alles goed met je?

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    zo na 3 dagen werken vond ik dat het tijd was voor wat leuk vanavond,
    dus we zijn gezellig met zijn 3tjes uit eten geweest
    al die mensen zaten steeds naar Ninthe te kijken en te lachen
    Ninthe zat lekker naar het bandje te kijken die aan het optreden waren
    Was echt een gezellige avond

hoe was jullie pasen???

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ambon,
    wat een mooi meisje is Jada toch!!!
    vond ze de taart lekker????
    wat is ze verwend!!

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    #3131 ambonmanise, 2 apr 2013
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
    hoi miffy, had je het weekend ook nog gewerkt?
    Leuk om als gezinnetje uit eten te gaan hè? Ik kan er ook zo van genieten als we dat alleen met zijn 3tjes doen. Zo vaak doen wij dat ook niet.

Jada vond de taart erg lekker. Op een gegeven moment hielpen haar nichtjes mee en kon ze bij de slagroom ;) :). mmmmm
    Verder heeft ze alleen wat gedronken en nibbits (die ringetjes) gegeten. Die vindt ze ook erg lekker.

Ze is best goed verwend ja. Gelukkig maar 1 spijkerjasje en een jurkje+legging. Wij wilden ook geen kleren hebben omdat ik tot maat 86 al in de kast heb liggen. Ik heb nu genoeg tot het
    najaar. Daarom hadden wij op het uitnodigingskaartje een link van lijstje.nl gezet en gelukkig hebben we alleen het roze loopfietsje dubbel gekregen (omdat iemand vergeten was die af te strepen). Ik denk dat ik die ga ruilen en dan de schommel kopen die nu bij Intertoys in de aanbieding is met een 10euro kortingsbon. De glijbaan voor de allerkleinsten vinden wij ook leuk. Deze kan je as zaterdag voor 25 euro kopen bij Intertoys. Anders kost hij 40 euro.
    Misschien doen we wel beiden, voor de afwisseling hahaha. Hebben wij wat te doen hè?

@all:
    Zondagmiddag naar de verjaardag van mijn vader geweest!! Hij was zaterdag gekomen met mijn stiefmoeder naar het feestje. En toen hebben we 's avonds besloten om ook naar zijn verjaardag te gaan. Iedereen was erg verbaasd en verrast om ons te zien na 4 jaar. Ik ben blij dat we gegaan zijn, nu hoef ik niet meer stiekem af te spreken met mijn vader. Gisteren zijn we even naar de schaapskooi geweest.

Afgelopen donderdag had ik weer een evaluatie op mijn werk en over 3 weken doen we er weer één omdat ik in deze korte tijd nog lang niet alles kan weten. Mijn collega's zeggen dat het wel een jaar kan duren.
    Maar ik wil niet voor het flexbureau blijven werken met een 0-urencontract. Daarom heb ik gereageerd op een interne vacature voor medisch secretaresse in het ziekenhuis bij afdeling gynaecologie voor 24 uur. En nu mag ik donderdag om 17 uur op gesprek komen.
    Heb ik gesprek met: P&O adviseur, teamleider, gynaecoloog en de 2 medisch secretaresses...
    Help!! Wat een comité. Doodeng!!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hoi ambon,
    ja ik werk eigenlijk elk weekend omdat ik dan in 2dagen op genoeg uren kan komen en ik anders 3 of 4 dagen erheen moet + dan nog anderhalf dag school, dat vond ik erg moeilijk, dit geeft echt veel meer rust
    En ja ik vond het echt heerlijk om met ze 3tjes daar te zitten, iedereen was ook gek op Ninthe en kwam der even gedag zeggen enz

Wat fijn dat het contact met je vader weer zo goed is, lijkt me toch wel fijn voor jullie allemaal!!!
    hopelijk blijft het nu goed gaan

Succes met je sollicitatie, zou wel mooi zijn als je uren op contract kunt krijgen inplaats van de onzekerheid van een 0uren contract

13. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Zo ik heb ook weer even bij gelezen :D.

Wat een leuke foto's Ambon, helemaal die ene dat ze echt opkijkt naar jullie cadeau :D. Wat fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad en ook goed dat jullie naar je vader zijn geweest. Gelukkig was Jada ook op tijd beter.
    Wat goed dat je ook bezig bent met een andere baan, heel veel success.

@ Miffy, wat gezellig zo even er samen uit. Ben je ook weer een beetje bijgekomen?

Wij hebben het ook weer druk gehad. Tessa is ook voorhet eerst ziek geweest zat ook zo tegen de 40 graden aan en spugen, veel diarree en een week slecht gegeten. Gelukkig heeft ze nog wel wat over. Hoewel ze nu wel is terug gezakt naar de gemiddelde lijn. Komt denk ik ook doordat ze nu echt veel aan het bewegen is. Ze was vorige week 8,5 kg en iets meer dan 70cm.
    Ik ben nu al een beetje voor haar verjaardag bezig. Ik wil een eigen slinger maken van stof met haar naam er op. Ook ben ik bezig met een leuke stoelhoes, we hebben inmiddels de Axxis in huis na heel veel moeite bij de halfords.
    Afgelopen zaterdag hadden we een etentje voor de verjaardag van mijn opa, 92 jaar al weer :D. Tessa was tot half 8 mee en is toen door mijn schoonouders opgehaald, vond ik laat zat en omdat ze nog niet helemaal 100% was. Maar wat vond ze het leuk, mensen kijken en zwaaien de hele tijd :D.
    Inmiddels komt ook bij Tessa het tweede tandje een beetje in zicht.

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    #3134 ambonmanise, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    Ik heb geen goed gevoel bij het gesprek maar ik hoor het maandag. Als ik wel door ben dan moet ik nog een typevaardigheidstest doen. Daarvoor hebben ze 3 bandjes liggen die gedicteerd zijn en nog uitgewerkt moeten worden.
    Wat mij voornamelijk tegenviel is dat je alleen contact met patienten hebt via de telefoon, niet aan de balie. Daar zit de doktersassistente. Je mag af en toe wel assisteren maar verder zit je de hele dag in het kantoortje. Jammer, het leek mij wel een leuke afdeling om voor te werken.
    Ik was 1 van de 4 interne kandidaten. En als één van ons het wordt komt er vast ergens anders weer een plekje vrij wat opgevuld moet worden. Ik wacht wel af.

Wilko, wat sneu als je meisje dan ziek is hè? Ik vond het ook heel eng dat ze zo dun werd. Ze was al een lichtgewichtje en net boven de 7kg. Sinds ze beter is eet ze heel goed en haar buik wordt weer wat boller en haar gezichtje en billen ook. Ze haalt de schade goed in :D.

Wat leuk als je zo'n slinger en stoelhoes zelf kan maken. Hopelijk wordt het binnenkort wat minder koud zodat het fijn is voor ons allemaal om te gaan fietsen met de kids.

Nog gefeliciteerd met je opa. Wat fijn dat hij er straks ook bij kan zijn als Tessa 1 wordt.
    Ik heb bij Jada lang moeten wachten op haar 1e tandje (vind ik) maar nu gaat het aan één stuk door. Ze heeft er nu 4 boven en 2 onder. Af en toe gaat ze tandenknarsen ;).... oef dat geluid. Vreselijk.

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Hoe is het met jullie?

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    niemand die reageert of wat schrijft? allemaal te druk?

Jammer!! :(

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Oeps ik was me abbo kwijt :(
    Maar gelukig weer gevonden!!!

Hier ook druk
    Had maandag herkansing van een toets. Een grote opdracht erbij die vandaag af moest zijn enz
    Pfffff nu weer rust!!

Ninthe haar 3e tandje komt door
    Het is er 1tje boven tussen de voortand en hoektand in

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Ha die miffy. Hoe kan dat nou?
    Is het wel makkelijk om dit weer te vinden?

School en werken kost veel tijd en met een gezin lijkt mij dat je dan helemaal weinig tijd voor jezelf over houdt. Gelukkig nu weer even een adempauze.

Heeft ze veel last als er een tandje doorkomt? Jada heeft boven nu 4 tandjes. De snijtanden zijn best groot en ik weet dan ook niet of de tandjes ernaast de hoektandjes zijn of de laterale. Als het de laterale zijn lijkt mij dat ze weinig ruimte heeft voor de hoektandjes. We zullen het wel zien. Het is nu even rustig met de tandjes.

Ik ben de zwangerschapskilo's kwijt maar ik wil nog wat afvallen ivm hoge bloeddruk. Heb jij een dieet gevolgd? Ik zag bij dr. Oz dat als je voornamelijk buikvet en van je hoge bloeddruk af wilt je een koolhydraatarm dieet moet volgen. Nu hoorde ik van het Cambridgedieet en wil ik uitzoeken of dat ook zoiets is. Weten jullie dit ook?

19. wilko

wilko Actief lid

8 jul 2011
    247
    0
    0
    Gelderland
    Zo ik heb weer een nieuwe laptop en ben weer in de lucht :D. Lekker klein en makkelijker mee te nemen en met tuchscreen. Wilde er niet te veel aan uitgeven en deze werkt echt fijn.

Ons meisje heeft echt nog even slecht gegeten maar gaat nu weer goed. Haar tweede tandje is ook door. Ze wordt nu alleen wel soms 's nachts wakker en dan is ze helemaal overstuur. Zo zielig.
    Luiers wisselen zijn nu ook echt een beetje een ramp aan het worden, ze wil nu alleen nog maar op haar buikje liggen. Dat is dus best lastig na een poepluier.

Wat druk Miffy kan me voorstellen dat je er dan even minder bent.

heb je nog wat gehoord ambon? Dank je voor de felicitatie.
    We hebben Tessa nu een paar keer op de fiets gehad, vind ze erg leuk. Vandaag hadden opa en oma mijn fiets opgehaald voor een stukje fietsen.

Morgen heb ik de eerste cross training weer met mijn pony, ben benieuwd hoe dat gaat, ik denk dat ze wel heel erg druk zal zijn.
    We zouden morgenavond nog uit eten gaan met broertje en schoonzusje maar dat gaat jammer genoeg niet door.

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ninthe staat qua lichamelijke ontwikkeling redelijk stil nu, doet al een tijdje hetzelfde hihihi
    wat ze wel doet nu is op handen en voeten in een hoek van 90 graden staan, zo schattig
    Vanavond is ze de trap helemaal omhoog geklommen, ze vond het helemaal leuk
    Nadat ze al HAP kon zeggen kan ze nu ook appel zeggen, zo lief!!!

Deel Deze Pagina