wilko, fijn dat je weer online bent. Heeft Tessa niet last van scheidingsangst of eenkennigheid? Hier was het echt een drama. We kregen maar weinig slaap meer totdat mijn man haar bij ons in bed legde, toen sliep ze ineens weer goed door. Sinds ze 1 jaar is ligt ze weer in haar eigen bedje en dat gaat best goed. Maar ze wordt nu wel weer 1x 's avonds of 's nachts wakker en wil dan ook wat drinken. De ene x gaat mijn man eruit en de andere x ik. Dat is dan nog goed te doen. Luiers verwisselen wordt inderdaad lastiger. Hier gaat ze steeds zitten op de commode. Ik geef haar wat in de handen ter afleiding en zeg dan dat ze moet liggen zodat ik haar luier kan verwisselen en leg haar dan neer. Dan blijft ze ook liggen. Ik ben afgewezen voor die baan. Ze zeiden dat er niet genoeg uitdaging in zit voor mij omdat er weinig patientencontact is. Ik vind het niet erg, ik dacht er zelf ook zo over. Maar zoiets kom je pas te weten als je een sollicitatiegesprek hebt. Veel succes morgen met de 1e training. Ik hoop dat het goed mag gaan.
ambon, wat jammer dat je afgewezen bent maar wel fijn dat je het eens bent met de beslissing wilko, fijn dat je weer een laptop hebt, maar 1 met touchscreen?? heb je dan een tablet of echt laptop met toetsenbord en alles erop en eraan???
miffy, wat leuk he als ze op handen en voeten gaat staan? Hier doet ze dat nog vooral in bed. Is dit om de rug te trainen??? Ojee, helemaal de trap op? Lijkt mij wel eng. Knap hoor dat ze dat kan. Heb je wel traphekjes gemonteerd voor het geval ze alleen naar de trap gaat? Wat goed dat ze appel kan zeggen! En ze is nog niet eens 1 jaar oud! Ik ben met Jada aan het oefenen om uit een beker te drinken. Een tuitbeker en rietjesbeker wilt ze niet. Als we tussen de middag brood eten krijgt ze een beker melk. En het gaat erg goed, ze vindt het erg leuk. Ze begint al te lachen als ik met de beker aankom. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij niks bijzonders, even tot rust komen. Zondagmiddag komt mijn oma even langs nog voor de verjaardag van Jada.
ik weet niet waarvoor het is, maar ziet er zo schattig uit We hebben boven wel traphakjes, beneden kan ze er niet bij omdat de gangdeur altijd dicht zit, en ik liep wel bij der hoor, zou der echt niet alleen laten hihihihi maar ze is echt gek op klimmen, probeert overal op te klimmen, ook in de vaatwasser ja CB geloofde vorige week ook niet dat ze hap kon zeggen tot ze het deed, dus appel had ik ook niet verwacht hihi maar het is ook een kletskous hoor, de hele dag geluidjes maken enz ze kan ook HI zeggen en er bij zwaaien, vooral in de stad/winkels doet ze dat als ze niet genoeg aandacht krijgt hihihi wij zijn ook aan het oefenen met de beker maar Ninthe neemt nog vaak te grote slokken waardoor ze knoeit of denk even leuk de beker op ze kop te gooien hihihi ik moet van het weekend werken dus helaas geen plannen
hahaha, wat een ondeugend meisje!! Ik doe altijd snel de deur dicht als Jada eraan komt of ik zet haar even in de box als ik de vaatwasser in- en uitpak. Jammer dat je moet werken, ze zeggen dat het zondag mooi weer gaat worden. Kunnen we mooi buiten zitten .
ik normaal ook, maar werd gebeld dus pakte snel te telefoon op 4stappen afstand, draai me om en ze zat er al in hihihi nu moet ik toegeven dat ze de hele dag al beetje ondeugend is hoor, van alles doen wat niet mag hihihi Ja ik vind het ook wel jammer hoor, hopelijk kunnen we er met de kids op het werk wel van gaan genieten, en kan me schoonmoeder wel met Ninthe ervan genieten hihi
Nee die is nu weer 5dagen weg laatste stukje van ze opleiding, dus helaas..... me schoonmoeder gaat oppassen dus ga er wel vanuit dat die lekker naar buiten gaat met haar
ach, dus je staat er weer even alleen voor? Wat gaat hij doen als hij klaar is met die opleiding? Werk ze nog deze dagen.
Wat goed dat ze nu ook al appel kan zeggen Miffy. Je gaat nu ook al hard naar de eerste verjaardag . Tessa staat nu ook vaak in een 'hoek' met haar armpjes en beentjes. Vraag me ook af of dat echt al meer een beetje poging tot staan wordt, het begin zeg maar? Wat een ondeugende foto op de vaatwasser. En dat ze al zo de trap op klimt zeg. Tessa is ook wel met klimmen bezig maar dan meer over onze benen heen (of over de hond van mijn ouders ). Echt een normale laptop. Zat erg tussen een tablet te twijfelen maar wil gewoon ook foto's kunnen bewerken en dat schijnt met software als van de hema op een tablet nog niet te kunnen. Ik dacht dat die dingen erg duur waren maar asus had een hele leuke, verchroomd en al. Moet je vriend hierna nog vaak weg? Tessa moest laatst op het CB blokjes aanpakken en over pakken, dat deed ze gewoon echt niet. Ze keek die arts aan van 'wat wil je nou'. Toen schreef de arts wat in de computer en pakte ze zelf de blokjes van tafel om ze daarna gewoon keurig over te pakken . Hoe was het bij je oma Ambon? Nee Tessa heeft gelukkig nog niet echt last van eenkennigheid. Ze kan soms wel wat vreemd naar vreemden kijken maar zolang ze van haar afblijft vind ze het goed . Iets on de handen geven werkt hier al niet meer, ze is zo snel. En ze kan dan zo schreeuwen als je haar terug legt, dan wordt ze best boos, draait ze dan weer om, dan is het over. Ze weet precies wat ze wil . De training ging erg goed. Was ook wel weer even lekker om een middagje zo voor mezelf te hebben.
Omdat Tessa een tijdje terug de fles steeds weigerde en ook de tuitbeker niets vond moest =en we ook beginnen met een gewone beker. Dat gaat eigenlijk wel aardig goed. Soms even een te grote slok . Hoe gaat het met de rest?
Even over mayke, ze moet morgen weer naar het ziekenhuis omdat ze vermoeden dat er nog een stukje placenta is blijven zitten dus hoop dat ze daarna eindelijk klaar is en vollop mag genieten hier heel erg druk!!! woensdag had ik weer examen engels, verder druk met mijn stage boekjes bezig en manlief was voor de laatste keer 5daagjes weg gelukkig heeft hij zijn opleiding behaald en hoeft hij niet meer weg nu en Ninthe is zoooooo druk!!! vliegt alle kanten op, begint steeds vaker te stappen met aan 1 hand "steun" en staat ook steeds vaker los (tot ze het doorheeft en schrikt hihihih) en ze is lekker ondeugend en eigenwijs
wilko, mijn oma vond het erg leuk om te zien hoe Jada met een bal kan spelen enaa bij een houten puzzel alle stukjes eruit haalt om ze dan vervolgens in de mond te doen. Jada drinkt ook goed uit een beker. Ik houd de beker wel vast omdat ze het anders nog wel eens wil omkiepen. Maar ze vindt het geweldig, ze wil ook niet drinken uit een tuitbeker of rietjesbeker. Miffy, is de rust weer terug gekeerd in huis? Gefeliciteerd dat je man de opleiding heeft gehaald. Leuk dat Ninthe al zelf begint te stappen. Jada is nog niet zover. Ze stapt nog voorzichtig opzij in de box en aan tafel en af en toe laat ze de handen los en schrikt ze. Ik vind het steeds leuker worden. Alleen zegt ze de laatste week alleen nog maar papa en geen mama meer ;(. hahaha. Komt wel weer. Wat vervelend voor Mayke. Heb je nog contact met haar? Ik heb laatst pb gehad van naatje. Het gaat goed met haar 2 meisjes. In juni zal ze thuis komen te zitten door een reorganisatie op haar werk. Ze is bijna niet meer op het forum. Soms leest ze nog even mee, maar ze is erg druk met de tweeling. We mogen haar wel opzoeken op FB. Als je haar naam en link wilt hebben, pb me maar even. Miffy, weet je ook hoe het met xxcriien is? Woont ze nog bij haar vader of heeft ze inmiddels een eigen plek voor haar en Roelof? Fijne avond, ik ga even tv kijken.
Herkenbaar hoor Hier ook alleen maar papa geen mama Jaaaaa naatje. Fijn dat het goed met haar gaat. Wil je mij haar fb gegevens geven?? Ik zal xxcrien nog ff berichtje doen en mayke ook over paar daagjes (is net vandaag in zkhs geweest)
jeetje het zit Mayke ook echt niet mee zeg. Ik hoop echt dat ze nu eindelijk van elkaar mogen gaan genieten. Wat fijn Miffy dat dit de laatste keer was dat je vriend voor meerdere dagen weg was. En helemaal mooi dat hij nu klaar is, gefeliciteerd. @ Ambon, ik zou ook graag haar FB willen (en die van jullie lijkt me ook erg leuk). Tessa houdt nu ook pas zelf haar tuitbeker vast eerder vond ze het wel best als wij die aangaven. Dus een gewone beker loslaten durf ik echt nog niet aan. Wat knap dat ze die zo al leeg kan halen, en daarna alles in de mond he . Ik hoop dat Criien ook weer een beetje alles op de rit heeft. Gisteren kwam ik thuis van mijn pony en ik deed de deur open en daar STOND Tessa opeens voor me, en lachen dat ze deed. En daarna probeerde ze ook steeds via ons te gaan staan. Vanmorgen in het zwembad was ze ook steeds bezig met staan. Ze gaat nu echt weer even in sneltreinvaart met alles.
heb even berichtje van mayke gekopieerd voor jullie He meis.. Hoe is het met jou? Ik kom snel weer op zp hoor maar pff er is zoveel gebeurd.. Sofie heeft nog n week in zkh gelegen, die slaapt amper tot niet overdag dus ik ben veel met haar bezig. Ik ben dan vorige week gecurreteerd en nu ben ik wel klaar met zkh... Sofie is nadat ze 180 gram is afgevallen goed aankomen. met 9 weken was ze 54.5 cm en 4250 gram. Hoeveel woog Ninthe ook alweer met de geboorte? Die gaat ook hard he.. Las dat je nu over gaat op maatje 74. Sofie zit nog in 50/56 maar sommige bovenkleding maat 62 kan ze nu al aan.. Broekjes is echt nog 50/56. mijn nichtje die in november is gebren zit al in maat 74 haha.. Wat leuk dat ze zo groot wordt.. Bijna 1 alweer.. Pff, n jaar is niks. Weet nog dat we allemaal zwanger wilde worden hoe is het op zp? zouden jullie misschien zelf een klein stukje tekst over jullie en jullie uk willen vertellen voor mayke, dan kan ik haar even updaten, Sofie is namelijk erg veel wakker en onrustig dus ze is te druk om hier gezellig mee te kletsen
hoi, ben even een weekje niet aanwezig geweest. Erg druk geweest met sporten en afvallen. Ben bezig met Cambridge dieet. Was in 1 week 2,7 kg kwijt ... Vanavond zou ik ook gaan sporten, maar heb geen zin. Buurvrouw is op de camping, dus ook geen stok achter de deur om buiten te gaan hardlopen. Wilko, ik zal je even een pb sturen. Wauw, wat is Tessa lekker snel met al te gaan staan. Leuk hoor om die verschillen in ontwikkeling te zien. Op verzoek van Miffy: Hoi Mayke, met mij en Jada gaat het goed. Jada is bezig om alles uit de box te gooien. Vooral de zachte ballen vindt ze geweldig om te gooien en op de grond erachter aan te kruipen. Eindelijk heeft ze het zelf gaan zitten ook door. Het is zo mooi om zo'n klein meisje groter te zien worden. Hoe is het met Sofie? Was ze ziek dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen of wilden ze kijken waarom ze niet slaapt? Ik hoop dat je gauw wat meer tijd voor jezelf zal hebben, dan kom je goed tot rust. Groetjes, ambonmanise Miffy, hebben jullie groot feest zaterdag? Of houden jullie het klein? Nog bezig met voorbereidingen? Wat krijgt ze van jullie voor de 1e verjaardag? Jullie nog nieuws verder? Morgen op stap met de meisjes?
Hey meiden! Allereerst excuses voor mijn lange afwezigheid. Heb het erg druk gehad afgelopen periode en ben meer op facebook te vinden dan hier (en fb kan ik al amper bijhouden ). We hebben een heel onderzoestraject in het ziekenhuis doorlopen met Sebas en hij blijkt een pinda-en notenallergie te hebben. We hadden al zo'n vermoeden nadat hij een keer helemaal gezwollen lippen kreeg na een kusje van mijn vriend die even daarvoor borrelnootjes ophad. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als Sebas (sporen van) pinda had ingeslikt. We hebben nu altijd medicatie bij voor het geval dat het toch een keer misgaat. Nu is het nog wel te overzien maar straks als hij naar kinderfeestjes gaat en bij vriendjes gaat spelen zal het een stuk lastiger worden. Iedereen moet dan goed geïnformeerd worden dat hij absoluut geen pinda of noten mag. Verder gaat alles goed. Hij is flink aan het oefenen met tijgeren en af en toe zit hij op handen en knieën te wippen. Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat hij gaat kruipen. Ik ga nu eerst even alles teruglezen. Ik hoop vanaf nu weer hier wat vaker mee te kletsen! Fijne Koninginnedag morgen allemaal! Liefs, Niqi
Ambon, dat is best veel in een week, fijn dat je zogoed resultaat ziet!! ik heb je berichtje naar Mayke verzonden We vieren Ninthe's verjaardag aankomende zondag, het zal niet heel groots zijn want daarvoor komen er te weinig mensen dus gewoon gezellig en Xxcrien zit inmiddels bij een vriendin, hielt het niet meer uit bij haar vader dus gelukkig kon ze daar terecht hierzo: we hebben afgelopen week ter kennismaking een potje voor Ninthe gekocht, we dachten dan kan ze alvast wennen maaar...... ze plast er gewoon op!!! nog niet alle plasjes ofzo en we moeten er onze draai beide nog in vinden maar vandaag gewoon 3!! plasjes al de eerste keer erop zitten was het meteen raak, en ondanks dat ik dol enthousiast was dacht ik wel ooooh dat is toeval, de 2e keer dacht ik dat ook nog, maar nu het steeds vaker lukt zie je echt dat het geen toeval meer is stiekem zooo trots!!!
oeii niqi dat lijkt me niet makkelijk zo een allergie en blijkbaar is het nog best erg als hij al reageert op een kusje is dat ook een reden voor zijn eczeem of staat dat er los van???